เตียงเสริม/เปล, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว อีโคโนลอดจ์ เจฟเฟอร์สันซิตี้

2 out of 5

รีวิว

5.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 33 จาก 298 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 76 จาก 298 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 71 จาก 298 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 59 จาก 298 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 59 จาก 298 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

4.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Kathy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Adequate for overnight.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 เม.ย. 2024
Hello Kathy,We value your feedback and are glad to hear that your overnight stay met your expectations. If there are any specific details you'd like to share with us to enhance future visits, feel free to reach out to our management team. Thank you for choosing to stay with us.

2/10 แย่มาก

PEGGY

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I booked the room online, their site said that there was a smoking room available. I only booked at this hotel for that reason. I have cancer and smoke medical marijuana. I paid for the room and didnt stay, bad customer relations. Never stay here again. The staff told me to stand outside to smoke, I AM SICK
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 19 ก.พ. 2024
Hello PEGGY, We apologize for any inconvenience caused during your recent stay. Our hotel strictly adheres to non-smoking policies in compliance with local regulations for the comfort and safety of all our guests. We regret any misunderstanding regarding room preferences and encourage guests to verify such details directly with the hotel to ensure a seamless experience. Your health and well-being are important to us, and we appreciate your understanding.

8/10 ดี

Randall

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 3 ม.ค. 2024
Hello Randall,After reviewing your feedback, we apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We appreciate your input and will use it to enhance the guest experience. Please feel free to contact our management team directly to discuss your concerns further. Thank you for choosing our hotel, and we hope to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Emily

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 ต.ค. 2023
Hi Emily,Thank you for sharing this review, and we welcome you to visit us again anytime!

10/10 ดีเลิศ

Enjoli

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean, Friendly, Great location
Excellent service. Clean and friendly staff. Good location by restaurants and activities like the new bowling alley.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 ต.ค. 2023
Hello Enjoli,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you enjoyed our excellent service, clean facilities, and friendly staff. We hope to welcome you back for another great experience soon!

8/10 ดี

Ashley

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Better than I expected!
Ummm it was a little sketchy at night. I’m a female traveling alone. There was a lot of men hanging outside of all ethnicities. The room itself was actually nicer than I expected. It had a tv mounted on the wall, a mini fridge and a microwave on top of it. The water in the shower was actually hot and I was able to take a long hot shower. The bedding I never slept on because I always bring my own, the mattress already had a zip on mattress cover so I was super happy about that. The bedding did have some weird stains and so did the towels. No daily housekeeping and no late check outs.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 ต.ค. 2023
Hello Ashley,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any discomfort caused by the individuals outside. We're glad you found the room amenities to your satisfaction, and we'll look into the cleanliness issues you mentioned. Please note that our daily housekeeping

2/10 แย่มาก

Tyneka

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
After ringing the bell, and calling the line, the receptionist, I use that term lightly came to the front desk. We had awoken her from her slumber, and as such, she did not have time to put on a bra with her white tank top, nor put her teeth in if she had any After that, we found that there were several people living in the property and had moved some of their furniture outside to watch their children play all night long. We were provided with half of a trashcan, one towel and stayed for two nights. We opted to just leave and not even ask for a refund because it was too scary to approach anyone in the parking lot or reception area
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 ส.ค. 2023
Hello Tyneka, Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience even with limited staffing. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.

8/10 ดี

Natalie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, helpful staff, working distance to shops and restaurants
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 7 ส.ค. 2023
Hello Natalie,We appreciate your rating of our hotel and the feedback you have shared pertaining to our staff. We hope you'll return to see how we continue to improve our service and hospitality.

6/10 พอใช้

Crystal

เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 มิ.ย. 2023
Hello Crystal,We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

Tabitha

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 ก.ค. 2023
Hello Tabitha,Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
One word. Nasty!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 3 มิ.ย. 2023
Dear Guest,I want to ensure that you know how much we appreciate guest feedback, it is through insights we are able to better serve our guests. Thank you for sharing regarding your experience with our hotel. Our goal is for every guest to have a convenient and accommodating experience so we thank you for sharing.

2/10 แย่มาก

Steve

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 23 พ.ค. 2023
Hello Steve, We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.

2/10 แย่มาก

Dennis

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First, we had to wait for one hour and ten minutes before our room was ready. They double charge me I still have not got my money back. There were several flys in our room. No table or chairs in the room. Hot water was barely warm. The breakfast was a big joke! Will not recommend this place to anyone! I could go on, hope you get the picture!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 พ.ค. 2023
Hello Dennis, Thank you for sharing your experience, and I am deeply sorry for the inconveniences that you had with the room and surrounding cleanliness, encountered during your stay. We are continuously improving upon our services and accommodations while addressing our policies and procedures for minimizing and attending to these situations. We appreciate the feedback and will use it to address our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
Congested parking and loud voices and loud cars...
Doing a remodel. Will be nice when done. In the mean time you got to deal with parking issues. Things all over the places. Walk ways and parking constricted. Not room to pull near room or to park. Parking areas cluttered with old mattress. To much noise overnight from people who live there as weekly. Loud voices and cars romping in and out all night. Got about 5 hours of sleep out of 12 hours.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 เม.ย. 2023
Dear Guest,I sincerely apologize for the conditions of the hotel. We are currently working on fixing these issues. We appreciate your feedback and hope you give us another chance to turn this experience around. Thank you for staying with us and have a great day.

2/10 แย่มาก

Dixie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My Mother and I pulled into this property and immediately started trying to find another place to stay. It looked filthy! Furniture outside of all the rooms, the windows were so dirty you couldn't see the curtains from the outside. Trash all over the parking lot and two huge dumpsters overflowing. We weren't even going to go into the office.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 มี.ค. 2023
Hello Dixie, Thank you so much for sharing your review and giving us an honest look at the guest experience in our hotel. I do hear your suggestions for improvement for the room and surroundings. I apologize if you did not feel that our housekeeping met your own standards of cleanliness, though our own standards are very high and include checking up to ensure that rooms are as clean as can be. We hope to see you again soon and to impress you with our continuous improvements.

8/10 ดี

Merrie Lynn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The ratings are too low for this facility. We had a very pleasant stay and average comfort. Great price and very worth it.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 25 ม.ค. 2023
Hello Merrie Lynn,Guest satisfaction is our number one objective so we really appreciate the input regarding our price and your insights regarding our facility. We hope to see you again in the future.

2/10 แย่มาก

Bizimana

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The house was not cleaned, the Air condition is old my door was unlocked. Could not close the door. The whole time I left my stuff inside the Hotel the unlocked.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 พ.ย. 2022
Hello Bizimana, Thank you for your review, your feedback, and your comments regarding your stay. We want our guests to enjoy their stay and find our AC and heat amenities to be clean and in perfect working condition. Our ultimate goal is for our guests to be comfortable both in the summertime, and in the winter. Our maintenance staff has a regular schedule dedicated to checking the working order of appliances, the state of the furniture in the rooms, and bathroom fixtures. I am sorry that we failed to do this during your most recent stay. I am especially upset to hear that the situation was not addressed right away.

2/10 แย่มาก

Bizimana

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nothing .
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 พ.ย. 2022
Hello Bizimana, Thank you for sharing your experience, and I am deeply sorry for the inconveniences that you encountered during your stay. The fact that we have failed to meet your full expectations is disappointing and we are determined to work even harder towards ensuring that each guest enjoys a great experience. Please reach out to us so we can gather more information and investigate this matter. I hope you will find your expectations to be far surpassed if you ever returned to the area, we would like to invite you back for another stay.

4/10 แย่

stephan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not good service was poor
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 ต.ค. 2022
Hello stephan,Your voice is so valuable to us in our continued efforts to provide every guest with an enjoyable experience. We appreciate you sharing your comments regarding our service. Thank you for choosing our hotel. We appreciate your business and hope to see you again soon.

4/10 แย่

john

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 8 พ.ย. 2023
Hello john,Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We strive to provide exceptional service and we'll take your comments into consideration for future improvements. Please feel free to reach out to our management team for further assistance with your concerns.

2/10 แย่มาก

Carmen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 ต.ค. 2022
Hello Carmen, Thank you for sharing your experience, and I am deeply sorry for the inconveniences that you encountered during your stay. The fact that we have failed to meet your full expectations is disappointing and we are determined to work even harder towards ensuring that each guest enjoys a great experience. Please reach out to us so we can gather more information and investigate this matter. I hope you will find your expectations to be far surpassed if you ever return to the area, we would like to invite you back for another stay.

8/10 ดี

Gerald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 30 ธ.ค. 2022
Hello Gerald,We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.

8/10 ดี

Kory

It was ok
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 27 ส.ค. 2022
Hello Kory, It is our main ambition to meet the many different needs of our guests and we are so happy to have met your expectations. We appreciate your kind comments they will serve as an encouragement to the staff to always provide the best to every guest. We hope to impress you again during your next visit and we thank you for sharing your experience.

8/10 ดี

Victoria

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Decent and Economical
Hotel needs some updates and new bed linens…not too sure about the full sized refrigerator….but was a satisfactory stay for one night..good economical place.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 7 ส.ค. 2022
Hello Victoria, Your feedback will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional guest experience. Thank you for sharing with us about our bed as well as our updates. Thank you for choosing our hotel. We appreciate your business and hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Wayne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 ส.ค. 2022
Hello Wayne, We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.,

2/10 แย่มาก

Zach

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bed was full of hair, crusty wash clothes in the shower, non-smoking smelled like a ash tray. Got a new room, bed was clean but there were cigarettes burns in the sheets, poop smears on the door of bathroom, hair balls and bugs in floor…
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 23 มิ.ย. 2022
Hello Zach,Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience with new rules that have come to pass because of the Covid 19 restrictions and limited staffing. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.

2/10 แย่มาก

Jennifer

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 มิ.ย. 2022
Hello Jennifer, Thank you for taking the time to share your rating of our hotel. We hope to earn your business again on your next travels.,

2/10 แย่มาก

BILLIE

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I will never book another room at this hotel ever
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 มิ.ย. 2022
Hello BILLIE,Thank you for sharing your experience, and I am deeply sorry for the inconveniences that you encountered during your stay. The fact that we have failed to meet your full expectations is disappointing and we are determined to work even harder towards ensuring that each guest enjoys a great experience. Please reach out to us so we can gather more information and investigate this matter. I hope you will find your expectations to be far surpassed if you ever return to the area, we would like to invite you back for another stay.

2/10 แย่มาก

Mike

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nastiest place I’ve ever stayed
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 มิ.ย. 2022
Hello Mike, On behalf of our entire staff, we thank you for choosing our hotel and appreciate what you have shared regarding our hotel. Every guest experience is extremely important to us. We value your feedback and thank you for your business.

2/10 แย่มาก

Sheldon

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was not maintained at all. The place was a filthy dump.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 มิ.ย. 2022
Hello Sheldon, Thank you for taking the time to write such a thorough review regarding your most recent stay. We are very sorry to learn that you were not able to fully enjoy your time here due to the situation you experienced. Your feedback is taken very seriously and has been forwarded to management so that appropriate steps may be taken. Thank you again for your feedback.,

2/10 แย่มาก

Jason

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The most filthy motel i have ever stayed at. I honestly contemplated sleeping in my car. The so called continental breakfast had bugs on the food and tables that weren't cleaned the whole week i had stayed there. Absolutely disgusting, stained dirty linens. My socks would get dirty just walking on the carpet in my room. No way this place is up to health code or building standards. Avoid at all costs.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 มิ.ย. 2022
Hello Jason, Thank you for taking the time to write such a thorough review regarding your most recent stay. We are very sorry to learn that you were not able to fully enjoy your time here due to the situation you experienced. Your feedback is taken very seriously and has been forwarded to management so that appropriate steps may be taken. Thank you again for your feedback.,

4/10 แย่

darlene

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms not clean. Had stained sheets. No vending . Free breakfast was terrible.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 เม.ย. 2022
Hello darlene,Thank you for your assessment of our hotel, amenities and hospitality. We are always working on improving our housekeeping standards. I assure you the linens and towels are thoroughly washed and treated with proper hygiene products after each guest has departed the property. Our goal is to provide fresh, clean and high-quality towels and linens for all guests. I´m sorry if we missed the mark during your stay. Thank you again for your feedback!

8/10 ดี

DAVID

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 ม.ค. 2022
On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.,

4/10 แย่

Kenya

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Booked on short notice.
I don't know if I missed that this room was a smoking room, however it smelled as if someone had just been lighting up moments before we arrived. The bathtub was rusted and I didn't feel safe showering. The pictures on the site made it difficult to determine that the doors open to the parking lot. I have also never stayed anywhere that had laminate flooring in the main room.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ก.ย. 2021
Thank you for your valuable opinion regarding our parking and your insights regarding our room. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Esto es un porquería no conocen la higiene
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 ก.ค. 2021
Your review is greatly appreciated, though it is very disappointing to learn of the bad impression we made . I would like to apologize for not exceeding your expectations and for the inconvenience this caused you. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to our services to ensure we offer a better experience and overall impression of our facilities. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience and change your perception of our hotel.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 11 มิ.ย. 2021
Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.,

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were holes in the blankets and dirt in the bed. The floors were sticky and the bathroom smelled like sewage. The sink faucet shot wayer out everywhere but in the bowl. Booked two nights but only stayed one. They told me I could not get my money back for the second night but I would not ever stay there again!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 พ.ค. 2021
Your review and rating are greatly appreciated; though we are sad to hear that your experience was not up to your preferences and we appreciate your feedback. Our guest satisfaction is important to us and we will be using this feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience and overall impression of our Hotel. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty worn out
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 25 พ.ค. 2021
We are continuously improving upon our services and accommodations and want to thank you very much for your comments about our hotel. Your voice is very valuable to us and we hope you will return on your next travels.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nasty dirty with cockroaches
This is one of the worst places I’ve ever stayed, cockroaches, nasty dirty, nefarious acting people coming and going all night, broke glass in the parking lot... I should’ve looked first before booking.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 พ.ค. 2021
Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have the highest standards of cleanliness and that your comments are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property has roaches and our room was not clean bed was slept in there was blood on our door
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 25 เม.ย. 2021
Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have the highest standards of cleanliness and that your comments are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
The staff was very nice. We had to call 1st thing and have the bedding changed. It was dirty and had not been changed. She told us we had to change it ourselves. Of course we did not! There was food left in the refrigerator and the freezer was frosted that we couldn't use it. We had a hard time consistently connecting to the internet. The plug in by the vanity didn't work. It was noisy in the morning. The rate was great, but eill not be staying there again.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 มี.ค. 2021
Thank you for sharing your experience, and I am deeply sorry for the inconveniences that you encountered during your stay. The fact that we have failed to meet your full expectations is disappointing and we are determined to work even harder towards ensuring that each guest enjoys a great experience. I hope you will find your expectations to be far surpassed if you ever return to the area, we would like to invite you back for another stay.

4/10 แย่

timothy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not the best of stays
Was only open for coffee no breakfast even thought Jefferson City has removed the mask ban and the beds were hard and the heater had no thermostat so we were up and down most of the night trying adjust it either too hot or too cold period
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 มี.ค. 2021
Thank you for taking the time to share your comments regarding our breakfast as well as our heater. We appreciate you taking the time to share your experience.

6/10 พอใช้

Jeff

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 มี.ค. 2021
It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.,

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place was dated the TV didn’t work. There were patches in the walls that hadn’t been finished. The shower curtain was ripped up. When I turned on the bathroom faucet, water sprayed out the sides to the point of getting my shirt wet.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 มี.ค. 2021
Thank you so much for bringing to our attention the issues that you encountered with our appliance and electronics. Your comfort and convenience is our top priority, as always. We will address the maintenance task right away for the benefit of our future guests, which hopefully will include yourself.

2/10 แย่มาก

Katie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Got there to check in, receptionist seemed kind of out of it. Checkin was very slow. She gave me room 112, went to that room and the bed wasnt made, everything was as if someone was already staying in that room. Went back tk receptionist, she gave me room 114, the next room over. Opened the door and there were two peole sleeping in the bed!!! So we went back a 3rd time and she gave us room 115 and thank goodness it at least looked as if no one was in the room so we stayed. But not very happily.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ธ.ค. 2020
I am very sorry to hear that you encountered such unusual circumstances and inconveniences during your most recent experience with us, especially that we were not able to address the issues and misunderstandings right away. I hope you'll accept our sincere apologies for the lapse in service and inconvenience that you encountered. We do hope that you'll return to see how we are continuously improving to impress our guests more with each visit.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The customer service was good. But nothing could help dirty rooms, cigarette burns and hair on sheets. Shower working improperly. Tv not working well. Couldnt sleep for the loud noises. No good!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 ส.ค. 2020
Thank you for sharing the details about your recent visit. I am terribly sorry that you experienced a number of inconveniences regarding the quality of our housekeeping and working order of the appliances at the property.

6/10 พอใช้

Brooke

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Restless
Beds were hard and uncomfortable pillows were flat no covering on bed just a sheet and thin comforter. Tv was just local channels
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 มิ.ย. 2020
We appreciate the time you have taken to bring to our attention your feedback with regards to our bed and pillows. We appreciate you for sharing your feedback as we continue to improve conveniences of our hotel for all of our guests.

6/10 พอใช้

Brooke

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Restless night sleep
The beds were hard and uncomfortable pillows were flat went to purchase my own television wasn't cable TV it was antenna TV. But you get what you pay for pool wasn't open
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020

6/10 พอใช้

Rhonda

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2020
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 พ.ค. 2020
We really appreciate you taking the time to rate your experience with us. Please come stay with us again on your next visit to the area.

6/10 พอใช้

Dale

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Needs help
My room looked like the bed wasn't fresh just. Redid the bed no clean blankets and no tolit paper. Plus floor. Never swept
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2020
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 พ.ค. 2020
On behalf of our entire staff, we thank you for choosing our hotel and appreciate what you have shared regarding our bed and your comments about our room. We hope to someday have another opportunity to host your stay.