คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 995 รายการ
3.6 ความสะอาดของห้องพัก
3.7 บริการและพนักงาน
3.6 ความสะดวกสบายของห้อง
3.3 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 12 ม.ค. 2024 บน Expedia
Carpet in our room was extremely dirty.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to hear about this issue and will make sure management is aware so it can be addressed.
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 9 ม.ค. 2024 บน Expedia
Am going to be there 12 hours and arrived at night. On first appearance it seemed just fine.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are happy to know your overall needs were met during your short stay with us.
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 7 ม.ค. 2024 บน Expedia
Staff lovely! Arrived after a day of snow and all working hard to make walking safe. Room ok....2 lights don't work... but otherwise okay.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for the five star rating; we are glad our staff showed you the customer service we strive for.
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 4 ม.ค. 2024 บน Expedia
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are delighted to know we met your needs during your stay.
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 3 ม.ค. 2024 บน Expedia
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We hope to get a chance to better serve you in the future.
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 2 ม.ค. 2024 บน Expedia
It was great stay at day inn. Property was clean. Room were warm as outside it was -3 celsius. Like the breakfast tried wafle as well in breakfast.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
3 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We appreciate the five star rating and are happy to know that our cleanliness met your standards.
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 30 ธ.ค. 2023 บน Expedia
Some lights don't work. A sofa can't be turned into a bed. We have booked a room for 5 people, but there are no facilities. And breakfast hasn't been improved enough
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to learn we did not fully meet your standards and hope we can better serve you in the future.
โดยผู้เข้าพักจริง จากReseda
โพสต์เมื่อ 29 ธ.ค. 2023 บน Expedia
Some Light are not working . Sofa couldn’t convert to the bed . When asked they wanted 25 dollars for it, so we slept on flour , we already booked for 5 people but not get facilities. For breakfast was not variety… charged was high service was low . Was not good. Please improve everything…. Thanks
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
3 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to learn that our hotel did not fully meet your needs and will make sure management hears your concerns timely.
โดยผู้เข้าพักจริง
Disappointed
โพสต์เมื่อ 25 ธ.ค. 2023 บน HotelsThey requied a $300. No refundable pet deposit. Also i am disabled requested a down stairs room with one bed but was told there were none and had to pay a $15. A day up grade room charge for 2 beds. The air filters in the heater /AC unit looked like they were never cleaned.
They have no pet walk area and what is around was full of pet droppings if they would put in a pet waste station people would be willing to pick up after thier pets because most people dont carry pet waste bags.
The furnishings are old and battered with drawers that were dirty. Trash cans were dirty. And black sticky blobs on floor. This place is very disappointed being a Wyndham property.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
29 ธ.ค. 2023 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to learn we did not meet your needs and hope we can get a chance to better serve you in the future.
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 20 ธ.ค. 2023 บน Expedia
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
23 ธ.ค. 2023 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for your review; we appreciate it.