คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 439 รายการ

ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง เราตรวจสอบแล้ว
3.4 จาก 5
71% ของผู้เข้าพักแนะนำ
3.7 ความสะอาดของห้องพัก
3.6 บริการและพนักงาน
3.5 ความสะดวกสบายของห้อง
3.3 สภาพของโรงแรม
เอ็กซ์พีเดีย รีวิวที่ตรวจสอบแล้ว
ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง เราตรวจสอบแล้ว
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากM

Great for one or two nights

โพสต์เมื่อ 4 เม.ย. 2016 บน Expedia
This was just an average 2.5 star room. It was clean. The room was older. For one or two nights it was just fine!
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
22 เม.ย. 2016 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for your comments, we are happy to know our cleanliness met your two night stay and hope you choose us again in the future.
1 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากCalifornia

โพสต์เมื่อ 3 มี.ค. 2016 บน Expedia
Room smelled like urine and the towels were stained..
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
9 มี.ค. 2016 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to know that we did not meet your standards and will make sure we look into your concerns promptly.
1 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 26 ม.ค. 2016 บน Hotels
The bed was very flimsy and very thin. Seems very old. Needs updating.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
9 เม.ย. 2016 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to hear we fell short of meeting your standards and will make sure we give your suggestions to our management to insure your next visit will be a great one.
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

close to hospital and family, airport

โพสต์เมื่อ 20 ม.ค. 2016 บน Expedia
ข้อดี: hotel manager and staff
ข้อเสีย: room bathroom fan needed to be replaced, to loud.
สถานที่ตั้ง: close to family and hospital
hotel manager remembered me from my last stay,very importance. made me fill like i am someone.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
8 ก.พ. 2016 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are delighted to know that our staff showed you the customer service we strive for and will make sure we look into your concerns before your next stay.
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 17 ม.ค. 2016 บน Expedia
The room was cold when we arrived (January, in Carson City), but warmed up quickly. Nothing fancy, but clean and comfortable. Quiet. Simple breakfast: juice, coffee, toast, waffles, but a good start to the day. We'd stay here again.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
21 ม.ค. 2016 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for taking the time to give us your feedback, we are glad we could meet your traveling needs and also that our continental breakfast was a good start to your day; we look forward to seeing you again soon.
5 จาก 5
โดย Mircea

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 12 ม.ค. 2016 บน Hotels
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Average: 7 from scale of 1 to 10

โพสต์เมื่อ 5 ม.ค. 2016 บน Hotels
At the Days Inn, Carson City. Yogi,the manager was very polite, courteous, friendly and accommodating. Cleanliness in the dining room was average. Continental breakfast, I thought would be with bacon, sausage and eggs. The refrigerator/freezer was not working properly. We had to place ice cubes inside to keep food from spoilage.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 มี.ค. 2016 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are pleased to know our staff showed you the customer service we strive for at Days Inn; we will make sure your concerns are addressed so your next visit will be a great one.
5 จาก 5
โดย Alicia จากSan mateo California

Wonderful

โพสต์เมื่อ 4 ม.ค. 2016 บน Hotels
My kids was so excited about the hotel and we was really happy to be there.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 มี.ค. 2016 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for the five star review, we are delighted to know that we met your families standards and that your had a great overall visit; we hope to see you again soon at our Days Inn.
4 จาก 5
โดย M G

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 31 ธ.ค. 2015 บน Hotels
2 จาก 5
โดย Ramesh จากSanta Clara

Not a pleasant stay

โพสต์เมื่อ 29 ธ.ค. 2015 บน Hotels
This is a let down for Day's Inn reputation. Rooms are small. Does not Smell fresh when you enter the room.Bathe tub makes a squeaking sound when you move in the shower ,bit scary of falling to the ground breaking the ceiling. Break fast was ordinary. Juice mechine was out of order. No prompt refill of items.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
5 มี.ค. 2016 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for taking the time to give us your feedback, we are sorry to hear we fell short of your standards and will make sure our management hears your concerns so we can better serve you next time.