คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 659 รายการ

3.4 จาก 5
69% ของผู้เข้าพักแนะนำ
3.7 ความสะอาดของห้องพัก
3.6 บริการและพนักงาน
3.5 ความสะดวกสบายของห้อง
3.4 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
3 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 14 เม.ย. 2018 บน Expedia
The motel is starting to show its age. For the room rates being fair, I would stay there again.
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 11 เม.ย. 2018 บน Expedia
Only stay here due to convince to hospital where I needed to be early in am
1 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากMilpitas, CA

Request to ground floor

โพสต์เมื่อ 2 เม.ย. 2018 บน Expedia
I request for ground 2 staff said yes, but when Joanna at the front desk suddenly no vacant, without even checking their computer.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
10 เม.ย. 2018 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to hear we did not meet your needs and will make sure we address your concern so we can better serve you in the future.
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากSaratoga, CA

Customers don't seemed to be valued here

โพสต์เมื่อ 23 ก.พ. 2018 บน Expedia
Upon arrival, the clerk was engrossed in a novel and didn't "notice" me (for about 30 seconds). She had a terrible cold or flu, and made a point of coughing repeatedly on my drivers license while checking me in. Upon departure, the owner/manager appeared after several minutes in the back area(~8:00 am) and provided no acknowledgement/thanks (he said nothing) after handing me the receipt and I saying "thank you". Both interactions seemed a bit discourteous to a reasonably well dressed business traveler.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
7 มี.ค. 2018 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to hear about the experience you had during your visit and will make sure we address this promptly to ensure all our guests receive the customer service we strive for.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

nice and clean

โพสต์เมื่อ 21 ก.พ. 2018 บน Expedia
The room was nice and clean the beds are firm the room was warm.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
21 ก.พ. 2018 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for your comments, we are happy to know that our rooms, cleanliness and overall hotel met your traveling needs; we hope to see you again soon.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากwinnemucca nv

My 2 day stay at days in carson city

โพสต์เมื่อ 19 ก.พ. 2018 บน Expedia
I had to be there for dr appointment the motel was great only 1 bad thing.. when i checked in i only had 150.00 cash on me the older lady that checked me in told me the balance due was 139.80 i gave her 150.00 she gave me 90 cents in return. I told her 6 times she owed me change. She ignored me each time. She gave me room key. I asked for my change one last time. She said you gave me 140.00 i left my home with exactly 150.00 cash. We had 80 cents to have lunch. I wont go back for that reason only. We relied on our last ten dollars. But that woman must have needed it more. We have many appointments nxt month in carson. I will find a honest place to stay. Thanx
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
21 ก.พ. 2018 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for bringing this issue to our attention, we will make sure we address this promptly to ensure your future visit is a great one.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

Close to stores and 1/3 of the price of Lake Tahoe

โพสต์เมื่อ 28 ม.ค. 2018 บน Expedia
Wonderful check in, confirmed our smoking preferences. They are pup friendly. Rooms are spacious and clean. Bathtub & toilet in a separate room. Small kitchen counter with sink, fridge, microwave and coffee pot. A small table AND a desk + for business.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
5 ก.พ. 2018 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We appreciate the five star review after your recent visit to our hotel and are glad our location was ideal for your travels and hope you choose us again when in the area.
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Felt safe but repairs & improvements needed.

โพสต์เมื่อ 11 ม.ค. 2018 บน Expedia
ข้อดี: It felt safe and room was quiet.
ข้อเสีย: Room repair, TLC, improvements.No pictures on walls, despite hangers.Shower faucet & window drapery hardware need to be replaced. Staff attentiveness.
สถานที่ตั้ง: Great pizzeria and coffee shop across the street. Nevada State Museum is closeby and wonderful.
This hotel felt safe. However, the room needs repair, TLC, and updates. The staff does not appear to be attentive and prompt with requests or the front desk phone.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
22 ม.ค. 2018 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are delighted to know you felt safe during your stay and that our location was ideal for your travels. We will look into your concerns so they can get addressed before your next stay.
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

GREAT STAY LIKE ALWAYS

โพสต์เมื่อ 10 ม.ค. 2018 บน Hotels
THE STAY WAS GREAT, ROOM WAS GREAT, CUSTOMER SERVICE WAS GREAT, THE ONLY THING IS THE SHOWER HEAD IS NOT GOOD AT ALL
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
22 ม.ค. 2018 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for continuing to choose our hotel for your visits, we are delighted to know that we meet your standards with each stay and hope to see you again soon.
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 9 ม.ค. 2018 บน Hotels