คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 570 รายการ

3.4 จาก 5
71% ของผู้เข้าพักแนะนำ
3.7 ความสะอาดของห้องพัก
3.6 บริการและพนักงาน
3.5 ความสะดวกสบายของห้อง
3.3 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
3 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากBordeaux

Hôtel de passage

โพสต์เมื่อ 14 ก.ค. 2017 บน Expedia
Hôtel correct sans plus. Pour une halte car quartier sans intérêt. Propre mais mal insonorisé.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

excellent, friendly staff and clean rooms

โพสต์เมื่อ 7 ก.ค. 2017 บน Expedia
ข้อดี: everything
ข้อเสีย: nothing
สถานที่ตั้ง: easy to navigate
enjoyed staying at this place. recommend this place
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
10 ก.ค. 2017 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for the five star rating we are delighted to know that we exceeded all your expectations and that our friendly staff made your visit a great one; we hope to see you again soon at our Days Inn.
3 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากSonora, CA

โพสต์เมื่อ 6 ก.ค. 2017 บน Expedia
ข้อดี: Price. Clean room.
ข้อเสีย: Outside there was trash in parking lot.
สถานที่ตั้ง: At the far end of Carson, fairly close to things to do; capital, museums, etc.
Room was clean and comfortable. Location, ok. Close to Capital Buildings and museums. Parking lot however was dirty.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
10 ก.ค. 2017 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are happy to hear our price, clean rooms and location met your needs, we will make sure we address the parking lot before your next visit.
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 25 มิ.ย. 2017 บน Expedia
ข้อดี: Front desk staff is amazing!
ข้อเสีย: The room had an odor, perhaps the odor of new paint over old smoke....but it wasn't overwhelming and faded when we turned on the air.
สถานที่ตั้ง: The Central area, so everything is close.
Stayed for a week for business. The staff was not intrusive, quiet room for the area. They are doing some remodeling and stored some things under the stairs, but it was organized and clean.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
10 ก.ค. 2017 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for choosing Days Inn for your business needs we are delighted to know our friendly staff made your visit a great one along with our location; we hope to see you again soon.
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Cross country drive with pet

โพสต์เมื่อ 25 มิ.ย. 2017 บน Expedia
Had to wait to checkin. All new furniture and room very clean but could see past stains in carpet. Smoke smell (primarily by door) - motel so could've been from outside. Very comfortable bed. Loud bathroom fan
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
10 ก.ค. 2017 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to hear we did not fully meet your needs but glad our comfortable beds and pet friendly rooms made your visit a good one; we hope to better serve you soon.
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากMI

Good Stay

โพสต์เมื่อ 5 มิ.ย. 2017 บน Expedia
Quiet, spacious, friendly staff, good parking, shopping close by, transportation.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
13 มิ.ย. 2017 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are delighted to know our spacious rooms, friendly staff and overall hotel met your needs; we hope to see you again soon.
1 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากSF Bay Area

Hello, front desk? There's a WOMAN on my Bed.

โพสต์เมื่อ 31 พ.ค. 2017 บน Expedia
ข้อดี: not a whole lot - room was old and ratty. Needs a remodel, or better yet - demolition. Room was bad, not to mention sleeping housekeeper ordeal.
ข้อเสีย: easier to ask what DOESN'T need improving. How about having a NO NAPPING while working policy for the workers? This is really unacceptable.
สถานที่ตั้ง: location of the hotel was perhaps the ONLY redeeming value of my stay. Right off the highway, easy to find, and plenty of parking in the private lot.
I checked into the hotel around 2:30PM. their listed check in time starts at 3pm, which I thought was great. I really wanted to lay down and rest after a rough 4 hour drive from the SF Bay Area. A hot shower wouldn't hurt either, right? I found the room without issues. I did however, notice that the housekeeping cart was parked really close to my front door. Kind of odd, seeing how the friendly front desk person told me my room was ready. I went to insert the strange plastic computer chip door key (think flash drive - not your regular key card like every other hotel on Earth uses), but the door was already cracked open about an inch. I pushed the door open, and BAM! There was a woman laying on top of the bed. She was a middle aged Hispanic woman, heavy set, dark wavy hair. She instantly looked at me, got up from the bed laughing, and apologizing. Did I interrupt your nap time? In ALL my years of travelling and staying in hotel rooms, this has NEVER happened to me. Quite a shock indeed. Once I collected myself from the ordeal, I went to turn on the TV and check the local news & weather. That's odd - no TV remote to be found ANYWHERE. I searched the room like a damned CSI team. Nothing. Great. A Mexican woman in my bed, and now NO TV remote. I headed to the front desk to report that my TV remote was a no show. The manager said he'd check on it, so I returned to my room. I could see my friendly take-a-nap-while-on-the-clock housekeeper sneaking in my room.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
2 มิ.ย. 2017 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for taking the time to give us your feedback, we are happy to know our location fit your traveling needs but sorry to hear the incident that occurred and will make sure that gets addressed promptly to ensure that never happens again.
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากfresno. ca

It will work

โพสต์เมื่อ 23 พ.ค. 2017 บน Expedia
The room and beds are old but clean. Bathroom needs work. Breakfast was weak.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
2 มิ.ย. 2017 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for your feedback, we are glad your overall stay was a good one; we hope to serve you again soon.
1 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

An embarrassing pile of junk

โพสต์เมื่อ 23 พ.ค. 2017 บน Expedia
almost nothing worked: TV control did not work, telephone did not work, bathroom exhaust fan sounded like metal in a blender, refridgerator did not work, air conditioner is very noisey.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
2 มิ.ย. 2017 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to hear we did not meet your needs during your visit and will make sure we look into your concerns before your next visit.
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Horrible hotel

โพสต์เมื่อ 22 พ.ค. 2017 บน Expedia
สถานที่ตั้ง: There nothing around the hotel to eat after 08:00 pm
The room was smelling cigarette and the breakfast was not good.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
2 มิ.ย. 2017 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for your feedback, we will make sure we look into your concerns so that your next visit will be a better one.