คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 994 รายการ

3.4 จาก 5
74% ของผู้เข้าพักแนะนำ
3.6 ความสะอาดของห้องพัก
3.7 บริการและพนักงาน
3.6 ความสะดวกสบายของห้อง
3.3 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 27 ก.พ. 2024 บน Expedia
The restroom was to small. The shower creaked as though you were going to fall through the floor. No elevator to access second floor.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
1 มี.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for your review; we are glad your overall needs were met during your visit.
1 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 13 ก.พ. 2024 บน Expedia
I am ill after my night here. Temps were 20s that evening, room and floor was freezing. Cleanest floor ive seen in a hotel. Heater was dirty blasting in my face 6 hours, woke up unable to breathe slept 4 hours total. The heater had cigarette ashes in the vent (pics) room mildly had cigarette odor. Noise all night from the walls. A cork like pop every 30 minutes, shifting/settling almost a clang sound every 20 minutes No one was above me im sure. Little fridge was quiet n clean. Water didnt get super hot. Woke up late and missed my morning with family. Empty hotel but the owner called me @11:06 n said get out bring your key to the front when you leave. We had words. I truly hope he makes effort for his guest’s experience. No reason to harass people to get out when the 60 room hotel has 5 cars outside. Insane. Clean your filters every day. Turn on a heater. I got the room 5pm arrived at nine could not take my shoes off. My feet were so cold. And the air filter was strings but still super dirty.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
1 มี.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to learn we did not fully meet your standards during your visit and hope we can better serve you in the future.
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากCarson City

โพสต์เมื่อ 28 ม.ค. 2024 บน Expedia
Best location for a lower price in Carson, but they are short staffed. Office was locked until 10:30 am and advertised free breakfast not available but checkout was still expected by 11am. Some people were locked out of their room at 8am and there was no staff in the office or answering the phone. The office staff who finally showed up told a prospective guest who drove up that there was no vacancy. Maybe that was unusual because other than that morning everything was above average and the staff were all very nice.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
7 ก.พ. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for your review, we are delighted to know that our location was ideal for your traveling needs and hope you choose us again in the near future.
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 26 ม.ค. 2024 บน Expedia
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
7 ก.พ. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are happy to know we met your overall needs during your visit.
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 19 ม.ค. 2024 บน Expedia
We stayed here because we were on a last minute ski trip. It was perfect for us, exactly what we needed. The woman who checked us in was pleasant and attentive. Our room was basic, but with a lot of storage space for all our gear. We used the refrigerator and coffee station. The king size bed was so comfortable and although there weren't a lot of restaurants nearby, we were able to walk to Bully's Sports Bar and had a wonderful last night meal. We were there to ski, not for the hotel room, and it was perfect for our stay. We would go back again.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are happy to know our hotel was the ideal location and hope you had a great time skiing.
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 17 ม.ค. 2024 บน Expedia
I asked for handicapped and got up. The people next door a little noisy. Always comi g and going.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are glad our staff made sure to accommodate your needs; we hope to see you again.
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 12 ม.ค. 2024 บน Expedia
Carpet in our room was extremely dirty.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are sorry to hear about this issue and will make sure management is aware so it can be addressed.
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 12 ม.ค. 2024 บน Hotels
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for the 10/10 rating; we appreciate it.
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 9 ม.ค. 2024 บน Expedia
Am going to be there 12 hours and arrived at night. On first appearance it seemed just fine.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
We are happy to know your overall needs were met during your short stay with us.
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 7 ม.ค. 2024 บน Expedia
Staff lovely! Arrived after a day of snow and all working hard to make walking safe. Room ok....2 lights don't work... but otherwise okay.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
26 ม.ค. 2024 โดย Mihir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for the five star rating; we are glad our staff showed you the customer service we strive for.