ด้านหน้าที่พัก

รีวิว โรงแรมเดอการ์เด้น

3 out of 5
โรงแรมเดอการ์เด้น
Lorong Cempa (Off Jalan Telaga Air), Butterworth, Penang

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 32 จาก 134 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 63 จาก 134 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 28 จาก 134 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 134 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 8 จาก 134 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Chuan Swee

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Thiam Seng

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Unable to use the WiFi throughout my stay
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก De Garden Hotel วันที่ 31 ก.ค. 2023
Thank you for the comment. We are constantly trying to do our best for enhancing our customer satisfaction. We deeply regret for any inconvenience.

10/10 ดีเลิศ

Thiam Seng

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A decent and clean hotel
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Valerie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Look pleasant this hotel
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

SHIGERU

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

MUHAMAD FAIRUL

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good i like everything about it
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

2/10 แย่มาก

sook chan

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก De Garden Hotel Team วันที่ 19 เม.ย. 2023
Dear Valued Guest,Once again, we would like to apologize for the unfortunate incident that arises during your stay in our hotel. A thorough investigation was done on the case dated 6th April 2023, 1825H where the check in took place. Room 3A13 were assigned and the guest entered the room at 1839H.1.Our receptionist received a call at about 1910H regarding a faulty door and the guest from 3A13 were stuck in the room.2.At about 1915H, our security immediately attended with a master key followed by our housekeeping staff with the master key card. They contacted our maintenance staff the moment they failed to open the door. Our maintenance were off duty, therefore our security offered some bread from the balcony next room, did his best to calm the guest and reassured that help is on the way.3.As soon as our maintenance staff arrived, at 2001H, he immediately attended and identified the issue with the limited tools, reassured and calmed the guest while he fetch more tools. As soon as he came back, the metal cover on the door lock were found stuck, damaged and deformed. It seems the guest made attempts to remove the lock with the tools he left behind when he was away. While he tried to fix the door, the guest made multiple attempts of interruption but he chose to comply out of respect, thus delaying the process until 2035H. The whole incident took about 1 hour and 25 minutes from 1910H, the moment we received the call, until 2035H when the door opened.4.Right after that, a one sided debate were seen at the ground floor lobby with our receptionist and the guest left the premise at about 2045H. The guest returned again for another debate from 2315H until 2346H and threatened our security staff. Nonetheless, we offered a new room and the guest accepted the offer.5.On the next day, the official representative of the hotel met up with the guest. And again, we apologized and explained that after intensive investigation, evidently, this happened because of external factors and or purely accidental in nature. The guest immediately responded with curses and profanities, threatened to assault our staff and defame the hotel via social media. Unfortunately, the guest continued to spout harsh and offensive words and issued an ultimatum, demanding a good and satisfactory compensation to which they refused to state and clarify.6.Ironically, the guest resumed their stay in the hotel even after all the disapproval, but we received reports of verbal harassment from our staff until the end of their stay. All in all, we did our best to rectify the issue, and would like to apologize again for any shortcomings. We are aware of the video and audio recordings taken by the guest, but those recordings were pre-organized and staged, therefore, does not reflect the entirety of this case specifically. In conclusion, we would like to state that unlike what was shared by the guest, this is what really happened. As a final remark, since the guest had responded with ill

8/10 ดี

Teddy, Burnaby

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

shail

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Shane

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

Loh

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Izwan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

NURUL HIDAYAH BINTI ANAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Lee Yee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Vikinespari

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All ok
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Johan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
an alright hotel that serves its purpose
Basic hotel. Tidy enough. had a late check in but no one was manning the counter except the guard. Had to go out to look for an ATM for the deposit as they only accept cash then. breakfast was ok though a little sparse. room was facing a mosque and the wake up call by them daily at 6am was a little annoying but small issue. nothing really within walking distances though.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

Chee Wai

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room is clean.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Chin Hing

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There is no signage in the lift to remind guests and staff to wear face masks. Lift is an enclosed space. Previous guest smoked in room toilet. House keeping didn't ventilate or deodourise . We would had have perfect stay.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Ca Hoe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast quality deteriorated (third time staying here, and worsens every time). Egg counter was the saviour.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022

2/10 แย่มาก

rawichandar

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Deserving of high review rating
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Mohamed Huzaifah, ALOR GAJAH

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and fresh room. Friendly staff. Recommended.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ample parking. Friendly staff. Good room, clean and well maintained. Good ambiance too. Free breakfast. Recommended.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was my second time staying here. The complimentary breakfast was used to be a buffet, but now served as individual portion to be chosen among 2/3 selections. Personally, it wasn't enough for me. The bed was exceptionally "fresh" because the linen was fragrant and gave a very comfortable slumber. Other things were as good as before and all-round awesome!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and clean
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

UMA MAGESAN

เดินทางเป็นกลุ่ม
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

LANGASVARAN

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Khalid

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All good service
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Wong

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The restaurant owner was friendly. Lighting is good for work.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Parking , facility
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Woon Yuen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Spacious, clean and bright
Room is spacious, clean and bright, strong wifi..I will stay here again when I visit Butterworth again next time
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

Mogan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Quite nice and friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

6/10 พอใช้

Tan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Thomas Ng

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice 3 stars hotel, near to Ferry terminal & 5min drive to foods. Will come back again
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

Lit, Johor Bahru,my

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No comment
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
很干净 也很舒适 非常的很满意 下次还会再预订 附近周边都有美食 还有小型酒吧 购物商场 值得推荐你们
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

Leung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice room and comfortable
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

2/10 แย่มาก

lim

Slow service!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

Lunar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018