สระว่ายน้ำในร่ม, 5 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว เซเลกธัม คัลเลอร์ส บ็อดรัม

5 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 112 จาก 282 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 94 จาก 282 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 31 จาก 282 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 22 จาก 282 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 23 จาก 282 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Zubair

3 Star service in a 5 Star
Initial greeting was excellent with lovely friendly reception staff. Room was below average and in need of a refurbishment but adequate. Really disappointed with the Customer services, especially the Restaurant supervisor who was arrogant and unhelpful and couldn't be bothered to do his job and actually sent us to Guest relations to complain over an issue with allergy related matters. Things got even worse at Guest Relations where the "Assistant Manager" ended up arguing with us over providing soya or Almond milk. They did provide a carton of soya milk after the complaint but his whole attitude was arrogant and unhelpful. Communication was an issue in the hotel as only a handful of staff could speak English. Food was excellent, facilities good. Spa was good and staff friendly. Mini Market in hotel ok and even sold overpriced Electronic cigarettes in their mini market, even though they are ILLEGAL in Turkey 😉 We have travelled to lots of places around the world and stayed in many, many, 5 star hotels. Unfortunately, this hotel is a mere 3 star Hotel pretending to be a 5 Star hotel - mainly due to their customer services and unhelpful management team. I wouldn't be visiting there again, it's nothing more than Average.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Anna-Maija

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 9 พ.ย. 2023
Dear our guest, thank you very much for your great rating. It will be a pleasure and will be an honor to welcome you here for another memorable Selectum Colours holiday. Have a great day,

8/10 ดี

Aydin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 3 พ.ย. 2023
Dear our guest, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

8/10 ดี

Yakup

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 31 ต.ค. 2023
Değerli misafirimiz, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. sizleri tekrar aramızda görmekten ve hizmet vermekten memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz. Saygılarımızla,

8/10 ดี

Mariya

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The dining service was bad. The people at the water sport activities that are part of the hotel tried to trick me of playing 40€ for one hour, but actually allowed me to use the water ski only for 10 min.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Mariya, we are so sorry to hear of the incident you have experienced. Watersports is a 3rd pary provider but nevertheless we informed them that this is not acceptable for our hotel standards and that they need to provide what they promise to our guests. ws team is all warned in order not to have same kind of inconvinience happen again. Thank for very much for your time. It will be a pleasure for us to meet and serve you once more. Have a happy day,

10/10 ดีเลิศ

Tahsin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 25 ต.ค. 2023
Değerli misafirimiz Tahsin Bey, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamak bizim için bir memnuniyettir. sizleri tekrar aramızda görmek bizler için onur kaynağı olacaktır. Mutlu günler dileriz,

10/10 ดีเลิศ

Denis

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Top Preis-Leistungsverhältnis
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Denis, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

10/10 ดีเลิศ

Mom

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Mom, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

10/10 ดีเลิศ

Gökmen

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 13 ต.ค. 2023
Gökmen Bey merhaba, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Sizleri otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyduk. mutlu günler dileriz.

10/10 ดีเลิศ

Chioveanu

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Selectum Colours Bodrum วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Chioveanu, thank you very much for your great rating. WE will keep on working hard to deserve your nice comment. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

10/10 ดีเลิศ

Özlem

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 5 ต.ค. 2023
Değerli misafirimiz, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. sizlere tekrar hizmet vermekten gurur duyacağız. Saygılarımızla,

10/10 ดีเลิศ

Chioveanu

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 28 ก.ย. 2023
Dear our guest, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome oyu here again. Have a happy day

8/10 ดี

Jeffrey, Delray Beach

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Jeffrey, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

8/10 ดี

melany

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dans l’ensemble c’est un beau hôtel, avec tout à l’intérieur, on ne manque de rien. La nourriture est varier et bonne, le personnel très agréable. Les chambres sont jolie et propre par contre l’isolation est à revoir, on entendais tous. A coter de l’hôtel il n’y pas grand chose, le centre de bodrum est à 20 minutes en taxi… Dernier inconvénient, l’eau de la piscine était super froid. Je ne sais pas s’il y’avait un problème, mais l’eau de la mer était beaucoup plus chaude que la piscine.
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 21 ก.ย. 2023
Cher notre invité, merci pour tous vos excellents commentaires à notre sujet. Ce fut un plaisir et ce sera un honneur de vous accueillir à nouveau ici. Bonne journée

10/10 ดีเลิศ

Devran

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 15 ก.ย. 2023
Thank you for your great evaluation. we will keep on working hard to deserve your comments. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here for a memorable holiday. Have a happy day,

10/10 ดีเลิศ

Lema

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 14 ส.ค. 2023
Thank you very much for your great comment. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

10/10 ดีเลิศ

Boris

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The best hotel would recommend it to all
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก selectum colours วันที่ 14 ส.ค. 2023
Thank you very much for your great comments. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here in our hotel. Have a happy day,

10/10 ดีเลิศ

Cihan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Selectum Colours Bodrum วันที่ 6 ก.ค. 2023
thank you very much for taking time to write your comments about us. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here for a memorable Selectum Colours holiday. Have a happy day, Bade

10/10 ดีเลิศ

Leonardo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Alles Top, Leute, Personal, Anlage........sehr gerne wieder!
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 11 ต.ค. 2022
Vielen Dank für Ihre wunderbaren Kommentare. Es war uns eine Freude und Ehre, Sie wieder hier begrüßen zu dürfen. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag.

2/10 แย่มาก

Ahmet

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 6 ก.ย. 2022
Dear our guest, we are sorry to hear that our services did not match with your expectations. Kind Regards,

8/10 ดี

ghassan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked the services and the bed was comfortable The food was ok The staff spoke little english
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 6 ก.ย. 2022
Dear our guest, thank you very much for your nice comments about us. It will be a pleasure for us to meet and serve you again. Please be assured we will consider your comments regarding our staff's language abilities. Have a great day,

6/10 พอใช้

Alevtina

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staff were kind of mean unfortunately ( and we should pay more than we expected (
เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 29 ส.ค. 2022
Dear our guest, we are sorry to hear our staff has not fullfilled your satisfaction. we would like to hear any details regarding our staff in order not to have same kind of inconvinience again. Extra payment was requested as number of people in your reservation was less than your arrival number. price was asked for the person without reservation. We very much appreciate all our guests' comments and would like to mention that we would be grateful to serve you again.

10/10 ดีเลิศ

Mahmut

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
a
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 5 ส.ค. 2022
Thank you very much for your nice rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day

8/10 ดี

elif

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Das Hotel war sehr schön, das Essen gut und die Mitarbeiter waren sehr freundlich und hilfsbereit.
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 28 ก.ค. 2022
Sehr geehrte Frau Elif, Vielen Dank für Ihnen schöne Komplimenten über uns. Es freut uns sehr zu hören das Sie ein denkwürdiger Urlaub in unseres Hotel passiert haben. Ich würde Ihre schöne Kommentare an unsere Mitarbeider weitergeben, weil das für uns die gröβte Motivation sein würde. Es freut uns sehr zu lesen das Sie unserem Hotel und Service so gut erfahren haben! Wir streben immer nach Perfektion. Es würde für uns ein groβe Freude sein, um Sie hier nochmal zu mögen wilkommen für ein unvergessliches Urlaub. Zögern Sie bitte nicht, um mir zu kontaktieren auf bade.arslan@asteriahotels.com für Hilfe mit zukunftzige Ferien. Ich hoffe das wir uns schnell wiedersehen. Mit freundlichen Grüβe, Bade Arslan Guest Relations Manager Asteria Bodrum Resort Hotel

8/10 ดี

Ramazan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The Best Animation
Wir mussten bis 14 Uhr auf unsere Zimmer warten, obwohl uns gesagt wurde das wir unsere Zimmer zwischen 11-12 Uhrbekommen würden. Der Geund warum sich das so hinausgezögert hat, war dass die die Zimmer noch sauber machen. Die Zimmer waren nur aufgeräumt und auf den Boden sah man noch Dreck und Staub. Das Essen könnte man bisschen mehr mit liebe machen. Hab deswegen 2 Kilo abgenommen. Das Animation Team war hervorragend die haben sich jeden tag ( wenn es möglich war) zu uns hingesetzt und geredet. Grüße gehen raus an Ozyyy, Kübra, Esra und Hico.
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2022

4/10 แย่

Naima

เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Necmettin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 22 มิ.ย. 2022
Değerli misafirimiz Necmettin Bey, güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Sizleri tekrar otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağız. Saygılarımızla

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent resort
เข้าพัก 14 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 1 พ.ย. 2021
Dear our guest, thank you very much for your great review. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here. Kind Regards, Bade Arslan

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Schulungen für die Rezeption NOTWENDIG
An der Rezeption kam es wiederholt zu Missverständnissen, woraufhin man den gezahlten Aufenthalt bzw. zusätzlich gebuchte Aufenthaltstage fast täglich legitimieren musste. Mangelnde Kompetenz oder einfach nur der verzweifelte Versuch weitere Betten kostenpflichtig in Rechnung zu stellen! Das Security Personal fragte meine Freundin auf Instagram nach einem Date -.- das muss jetzt nicht weiter kommentiert werden. Das Personal beim Essen, die Reinigungskräfte, die jungen Männer and der Handtuchausgabe und die Barmitarbeiter waren einfach nur herzlich, hilfsbereit und nett, absolute Stimmungsretter. Mit ihnen hat es einem an nichts gefehlt! Das Promotion Team insbesondere Emel, Damla und Hiko waren sensationell. Vielen Dank an dieser Stelle.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 28 ต.ค. 2021
Sehr geehrter Gast, Wir freuen uns zu erfahren, dass Ihr Aufenthalt angenehm und angenehm war. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und den Asteria-Unterschied noch einmal zu erleben... Mit freundlichen Grüßen Bade Oral Arslan Guest Relations Manager Asteria Bodrum Resort

10/10 ดีเลิศ

Orhan Volkan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is an excellent place in terms of cleanliness, the quality of the food, distinct facilities, and amazing view of the sea. There are three things that need to be fixed tho: 1. Water sports without gas should be free as they are in many other resorts. 2. Both elevators should be remodeled. 3. More training should be provided to the personnel. Especially, the security staff only looks at things without doing anything. And some beach staff uses curse words while talking among each other. And finally, some restaurant staff talks behind other guests. All these three show that they need to be seriously trained!
เข้าพัก 12 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 25 ต.ค. 2021
dear our precious guest, we thank you very much for sparing your time to write your comments about us. please be assured i will pass all your comments to our staff as there is not greater motivation than our guests' reviews. please be assured that we will evaluate your comments about our staff with the highest level of consideration. It was a pleasure to serve you & meet you personally; and will be an honor to welcome you here again. Kind Regards, Bade Arslan

6/10 พอใช้

Kudret

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 18 ต.ค. 2021
Değerli misafirimiz, değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

8/10 ดี

Mostafa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 12 ต.ค. 2021
dear our guest, thabk you very much for your nice rating. It will be a pleasure for us to meet and serve you again. Have a great day,

10/10 ดีเลิศ

Linda

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Imran

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent facilities, friendly and welcoming staff
Nice customer service, very welcoming and helpful. Excellent location and amenities, so much to do in the resort without going out! Night bar staff are great, thank you for the hospitality.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 9 ต.ค. 2021
Dear Imran, thank you very much for your compliments. ıt was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. I will pass all your comment to our staff as there is no greater motivation than our precious guests' comments. Have a great day, Kİnd Regards, Bade

10/10 ดีเลิศ

Faramosh

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Gulden

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent Resort! I recommend it.
Excellent help at the front desk, checked us in, got our suitcases to the room. Room had a beautiful sea view on the balcony. They had very good all-you-can-eat food, free bar and good help in the restaurant. They served fish, lamb, pide, pizza, and other Turkish food. They had excellent desert table. Beautiful and clean beach and large clean pool. We liked the Turkish folk dances and belly dance entertainment at night. I just wished a little less nationalistic propaganda in an art show like that. I don't think Russian guest appreciated it.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 6 ต.ค. 2021
dear our precious gust, thank you very much for all your great comments about us. I will forward them to all our staff as there is no greater motivation than our guests' valuable reviews. ıt was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Kind Regards, Bade

10/10 ดีเลิศ

Aleksandar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very decent resort!
It reflects exactly what you see and expect from the photos. It is a true 4 star resort, with decent food and service. Great amenities and beachfront location. The rooms are slightly outdated but you don’t spend much time in the room anyways. Beautiful views! Overall great value for your money.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 4 ต.ค. 2021
dear our guest, thank you very much for your great comments, please be assured that we will share your comments with all our staff as there is no greater motivation for us than your satisfaction. It will be an honor to welcome you here again. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Ali

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 4 ต.ค. 2021
thank you for your high ratings. kindest regards

4/10 แย่

ömer

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 2 ต.ค. 2021
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!

8/10 ดี

Hiam

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Mosquitoes were a big problem
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 2 ต.ค. 2021
Thank you for your feedback!

8/10 ดี

Yossra

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 2 ต.ค. 2021
Thank you for your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were happy with the Resort but it need to be more clean and it needs renovation we love the staff they are very friendly but we hope it’s more renovated
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 2 ต.ค. 2021
Thank you for your feedback!

8/10 ดี

Ruslan

เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 2 ต.ค. 2021
Thank you for your feedback!

8/10 ดี

Racha

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2021

2/10 แย่มาก

Julie

เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 2 ต.ค. 2021
Thank you for your feedback!

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 10 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 2 ต.ค. 2021
Thank you for your feedback!

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was it two star hotel . The rooms are so old and dirty and smelly. I end up finding another hotel and move to another hotel. The food was in terrible quality,I totally wasted my money on this property I am extremely disappointed.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 2 ต.ค. 2021
Thank you for your feedback.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Money value doesnt deserve the location. You pay much with zero service and quality. 1.They gave us other room not the one we choose. 2. Room is not expected very small and old furniture. 3. No tooth brush. 4.no iron. 5.no ironing table. (What a 5 star hotel doesnt have these simple tools) 6. No room slippers. 7. No toilet rob. 8. Food quality in the restaurant is very bad. 9. U pay all inclusive but alot of things u have to pay for it there. 10. Staff is so rude. 11. I asked for a printer to print a paper they said not working. 12. The only good thing was is the pool activities they did (ONLY). I recommend go take apartment and spend the money in the city.
เข้าพัก 8 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 2 ต.ค. 2021
Thank you for your feedback.

8/10 ดี

Muneerah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
سيئ وقديم
الفندق اقل من العادي لا يستحق الذهاب مرا اخرى اليه الغرف قديمه المنتجع قديم
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 2 ต.ค. 2021
شكرا لك على ملاحظاتك.

2/10 แย่มาก

Ayça

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Asteria Bodrum Resort วันที่ 2 ต.ค. 2021
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.