คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 617 รายการ

ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง เราตรวจสอบแล้ว
3.3 จาก 5
68% ของผู้เข้าพักแนะนำ
3.6 ความสะอาดของห้องพัก
3.6 บริการและพนักงาน
3.4 ความสะดวกสบายของห้อง
3.3 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง เราตรวจสอบแล้ว
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 29 ส.ค. 2016 บน Expedia
close to yellowstone park accomodating staff good experience
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากphila pa

nice hotel close to the park entrance

โพสต์เมื่อ 29 ส.ค. 2016 บน Expedia
ข้อเสีย: more choices for breakfast when stayin more the one day
สถานที่ตั้ง: close to park entrance
didn t like the town.seemed like a touris trap.park was great
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากGreat Falls, Mt

โพสต์เมื่อ 28 ส.ค. 2016 บน Expedia
ข้อดี: Convenience to restaurants. Cleanliness.
ข้อเสีย: No towels in pool area, had to walk to office dripping wet.
สถานที่ตั้ง: IMAX, restaurants, not to mention Yellowstone National Park.
Nice clean hotel with many amenities. Pool had slide and 2 hot tubs.
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

It is good hotel .

โพสต์เมื่อ 25 ส.ค. 2016 บน Expedia
This is a comfortable hotel that Supply for breakfast.
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากNJ

A good ONE night stay

โพสต์เมื่อ 23 ส.ค. 2016 บน Expedia
The staff was welcoming and the room clean. Unlike the morning buffet a required sit down with only three choices was available and all beverages additional. We paid for three persons in the room but were given only 2 vouchers for breakfast. The breakfast times did not open early enough for those wanted breakfast and an early start into the park. The pool was adequate for a quick relaxing dip.
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 23 ส.ค. 2016 บน Expedia
ข้อดี: pool area but did not have time to spend there
Nothing to write about... old building.. included breakfast a sham coupon to a so so place next door with limited choice .. uncomfortable bed
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากmi

โพสต์เมื่อ 22 ส.ค. 2016 บน Expedia
ข้อดี: Location, close to Yellowstone
ข้อเสีย: Staff, 'free' breakfast policy. Either make it a proper free breakfast or just do away with it. fix this nonsensical policy of paying for a 99cent cof
Over priced, with rude front desk staff. The guy at front desk needs to get training in hospitality and guess dealing. He needs to be polite. When asked if we had to pay for coffee or water at the supposedly 'free' breakfast, he replied sarcastically that word beverage means anything to drink, with hand gestures, twice. He took us for idiots. And why is the supposedly free breakfast has very limited choices and also one has to pay for drinks (coffee, milk, water) at the breakfast? It makes no sense. for $309, it is not worth it. We felt like they were doing us a favor by letting us stay at the hotel.
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากut

Perfect stay!

โพสต์เมื่อ 19 ส.ค. 2016 บน Expedia
Clean, comfortable, fun pool, will definitely stay here again!
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
20 ส.ค. 2016 โดย deskmgrdaysinn@gmail.com, ฝ่ายบริหารโรงแรม
I'm so happy to here your stay was comfortable, clean and the pool was enjoyable. I glad you will return again and see us. Thank you for staying with us.
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จาก千葉県流山市

ロケは比較的いいが、あまりホスピタリティーが感じられない。

โพสต์เมื่อ 17 ส.ค. 2016 บน Expedia
ข้อดี: 通路に製氷機があり、冷蔵庫と電子レンジがあり、Wi-fiが無料なことです。
ข้อเสีย: スタッフのゲストへの対応をもう少し、改善してほしい。
สถานที่ตั้ง: 通りを挟んだところに、ガソリンスタンドと併設されたコンビニがあり、徒歩圏にスーパーやレストラン、お土産屋がいくつもあります。
室内には冷蔵庫と電子レンジがありました。ロケ、お徒歩で町の散策のできる範囲でした。が、レセプションの係りの者がいまいちな対応でした。そこが今後改善されればまた使いたいと思いますが、現状ではちょっと困ります。
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
20 ส.ค. 2016 โดย deskmgrdaysinn@gmail.com, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for posting a beautiful night photo of the hotel. It sounds like you enjoyed your vacation and the Yellowstone area an attractions. Thank you for staying with us
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 14 ส.ค. 2016 บน Expedia
No fan in the bath room. Staff not friendly and gave incorrect information. Two weeks before travel asked about refrigerator, I was told it is a medium size one (i.e. 4 feet tall). But on check in did not have that, staff told me the operator gave me incorrect information. Restaurant has a long wait. Same person does seating, run charges and checkout, as well as clean tables. Although I am paying for 4 people to stay, breakfast coupons were for 2 persons.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
20 ส.ค. 2016 โดย BrittC, ฝ่ายบริหารโรงแรม
I wanted to clarify, regarding refrigerator. All of our 116 rooms have mini fridges and microwaves in them. I'm believe this matter was related to another hotel, elsewhere. I'm sorry to hear you were giving incorrect information, but we do have microwaves and mini fridges in all our rooms. I hope you enjoyed the Yellowstone area an attractions. Thank you