ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว เดอะ แกรนด์ บาย สกายซิตี้

5 out of 5

รีวิว

9.2

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 708 จาก 1016 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 210 จาก 1016 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 57 จาก 1016 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 24 จาก 1016 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 17 จาก 1016 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

9.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Frank

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone was lovely, so helpful and friendly
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Sharon

.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Margaret

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Valet quite a problem - couldn’t get the phone answered then when we finally got through nil action to get the car ready. I now have two holds against my credit card for costs. One lift out of order so long wait for lift.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

randall

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property and overall the employees were fantastic with one exception, my flight was delayed and I arrived late at the hotel i was standing there with my suitcase at the door and knocked on the locked door to an employee who acted like i was invisible! this was something that i found to be totally unacceptable a person who obviously was holding a room reservation and you act like you don't want to help out!
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Paul, Puyallup

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was under construction, which was not mentioned ahead of time. Some of the parts of the room were in poor repair, such as the toilet paper holder, which was barely hanging onto the wall. We were not offered a VIP Gold upgrade. Staff also forced us to split our two-room single booking into two bills, despite having booked it together. The hotel is in a nice location, but not remotely worth the money.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

kimberly

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We really enjoyed our stay at The Grand by Sky City. Our room was very clean and quite roomy. The staff was super friendly and helpful. There are several restaurants in the hotel or plenty to chose from within easy walking distance for all your dining needs. The area is very safe and clean. The hotel is right across the street from Sky Tower. Easy walk to shopping and about a 15 minute walk to the waterfront.

10/10 ดีเลิศ

Nick

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms were clean, very comfortable, and the staff was amazing. They went over and beyond to help make our stay enjoyable. I highly recommend this hotel for anyone visiting downtown.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Seyllah

เดินทางกับคู่รัก
We enjoyed the stay with the harbour view, also very close to everywhere we wanted to be.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Seyllah, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We appreciate your compliment towards our location and the view, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

nirmalsinh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Nirmalsinh,Thank you for your review. Although it may not be the most favourable feedback we hoped to receive, we are committed to continually striving to improve and to provide the best service possible to our future guests.Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Helen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean, big room. Excellent, friendly staff.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Helen, Thank you for your positive feedback and we appreciate your kind words toward our staff, room and cleanliness. These are certainly the mentions we strive to receive, and we are delighted that we have treated you well throughout the stay. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

TIMOTHY

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Staff were excellent! Facilities are dated. Restaurant is unsanitary--got food poisoning from their chicken dish.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Tim, Thank you for your feedback and we appreciate your kind words regarding our staff and service. We thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

THU

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean, quiet, close to everything, great staff, lots of restaurants nearby and walkable to attractions. Would definitely stay again
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Thu, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We look forward welcoming you back to our hotel in the near future :)Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Eric

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dining in the restaurant was a memorable experience. The dishes were unique and beautifully prepared, especially the lamb shanks in coconut sauce and the roasted carrots with cashews and cumin. The wait staff were very attentive and we felt well taken care of.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Eric, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We appreciate your compliment towards our restaurant and the staff. We will ensure your feedback is shared with its respective team. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

Noriyuki

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Wi-Fiが何度やっても繋がらなかった。 ふちがボロボロになっているバスタオルが入れてあり少し残念だった
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Noriyuki,Thank you for your review. I have shared this with its respective department to ensure the quality of towels are checked before placed inside the room. I appreciate your truthful feedback, and we will try our best to constantly improve and provide the best service to our future guests. Thank you, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Ben

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Grand was the perfect location for the start of our New Zealand adventure. The location and view are fantastic right next to the Sky Tower. The staff was attentive and friendly always offering help. Our room was spacious and beautifully decorated. Good in room amenities.
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Ben, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. I appreciate your kind feedback that is certainly worth sharing with the team, and I am delighted to hear that the team has gone above and beyond to treat you well. We thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

8/10 ดี

Allan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice position
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Allan, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Gina

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel, close to restaurants and casino
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Gina, Thank you for your positive review. We appreciate you for staying with us, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

Peter

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Had to get mtce to install a missing window blind. Housekeeping missed cleaning our room one day - lobby has limited seating-
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Peter,Thank you for your review. We truly appreciate the time you took to provide valuable feedback, highlighting areas where our housekeeping team can improve. While we strive to deliver the best services to our guests, it's clear we did not meet your expectations on this occasion. Your feedback has been shared with our management team to ensure thorough investigation and ongoing improvements.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Becky

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel with really comfy beds, lovely bathrooms, and most importantly located near to great restaurants! Really convenient if coming from Auckland airport, as the Skylink bus drops you just around the corner. For breakfast we'd highly recommend Scratch bakery, a short walk away.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Becky, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We appreciate your kind words that compliments our location, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Satjend, Hamilton

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to shopping, restaurants and bars. Central to moat activities. Hotel staff friendly and helpful . Great service from front desk Elizabeth.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Satjend,Thank you for your positive feedback, and we greatly appreciate your kind words about our restaurants, location, and staff. I have shared your feedback with its respective department and specifically with Elizabeth to ensure she is acknowledged for her hard work. Thank you once again for your time and effort leaving valuable feedback, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love pool and location staff
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Steven, Thank you for your positive feedback and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Mihai

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location, clean and good quality bedding.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Mihai, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that our location and cleanliness has treated you well. We appreciate your time and effort to leave a comment that compliments our hotel facility, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Harald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was our last hotel after a month in NZ and it was certainly the best! Spotless facility, great staff and an amazing location. It is also reasonably priced for what you get. Location is also great as it is a quick walk everywhere.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Harald, Thank you for your positive feedback and we are pleased to hear that our hotel has treated you well throughout your stay. We appreciate your kind words toward our staff, location and facility and will ensure your review is passed onto our team accordingly. Thank you for making our day and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Leslie Ann

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was wonderful in every way. We arrived from Avery long flight. The hotel let us check in early and upgraded us. The view was spectacular. The pool,hot tub and sauna were great. Hotel was right in the middle of downtown and near the port. I would highly recommend it!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Leslie Ann, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope you had a safe flight back home, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

8/10 ดี

John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property. Common spaces were fantastic! The rooms were well designed but showing some wear. Staff was excellent.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear John, Thank you for your positive review and you have made our day with all the kind words you have shared about our property, common space and staff. We constantly have been trying our best to provide the best service, and despite our age, we are glad that you have seen the positive aspects of our room. Well-noted on some wear of the room. Will share your feedback to its respective department. Thank you, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Haden, Lindfield

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely Hotel in the heart of the city. Great restaurants in and around the hotel and very convenient to local attractions.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Haden, Thank you for your positive review and this certainly made our day. We are glad to hear that you have enjoyed our location, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Perry, Pasadena

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 19 ก.พ. 2024
Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

robert murray

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent hotel. Lovely staff and great service.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Robert Murray, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We appreciate your kind words regarding staff and the service we provide. We will ensure this feedback is passed onto our front team as it will give a lot of confidence and energy to them throughout the day :) We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Bill

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First class…rooms were clean, modern and comfy. gym, lap pool, and sauna were spot on.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Bill, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We appreciate your kind words regarding our facilities and the rooms. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Laurie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked everything, the locatiijnjhj
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Laurie, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Jason

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice rooms, environment and convenience!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Jason, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Rachelle

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really enjoyed the stay
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Rachelle, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well situated to be able to walk to shopping, attractions, and restaurants. Great staff.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear David, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We thank you for your kind words toward our staff and location, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Edward

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very friendly and helpful staff. Great central downtown location
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Edward, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. Thank you for your kind words toward our staff and location. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

David

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Service lacking
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear David,Thank you for your review, and we apologise for any inconvenience regarding our lack of service. Although we aim to deliver the best service possible, we have let you down on this occasion. We will ensure this feedback is shared with the front office team to prioritise and create a personalised environment for guests. Furthermore, we will try our best to constantly train our staff for further improvements.Thank you for sharing your honesty.Kind regards,Angela

8/10 ดี

Ryan, Chicago

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good place
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Ryan, Thank you for your positive review and we appreciate your kind words regarding our location. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

2/10 แย่มาก

ByeongCheol

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we checked in, bath robes and coffee capsules were missing. In addition, room safe was out of order. It took more than 1/2 hour to bring the new one. On the last day, I had a question about the bill. My call was transferred to three different people, and I had to repeat my question three times after putting on hold for 7 minutes. Except for the location, I couldn't find anything relevant for 5 star hotel.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear ByeongCheol, Thank you for your review and we apologise for the multiple issues you have encountered during your stay. Although we have tried our best to accommodate your requests and provide alternative options for the best of your stay, we have let you down on this occasion. We will take your feedback as an area of improvement, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Erik

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, lots of food options, good staff/services
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Peter, Thank you for your positive review and thank you for your kind words towards our staff and location. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Meng

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Paul

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Property was close to city centre, staff friendly & helpful .Room 1001 is tired with scuff marks and general wear & tear. Bathroom rail above bath is lose and collapsed causing loud crashing sound. Work on elevator is noisy for those needing rest during day. Room looks out on building rooftops with associated air-conditioning equipment which I would advise to avoid.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Paul,Thank you for your review, and we apologise for the inconvenience caused during your stay regarding your room experience. We have inspected the room and found that it did not meet our usual standards. Rest assured, the maintenance issues have been addressed and resolved to ensure a better experience for our future guests. Your feedback has been noted, and we have made a record of your room preferences for future reference. We appreciate your patience and understanding, and we will use this as a learning opportunity to continuously improve and be more vigilant in providing the best possible experience for our guests.Thank you once again.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Yangmay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One lift is out of action which means there can be delays getting places or with services but hotel staff were understanding about it. Otherwise a pleasant stay, convenient location and quiet rooms.
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Yangmay, Thank you for your positive feedback and apologise for any inconvenience caused by the lifts. One of the lifts are currently undergoing maintenance to provide a newer and a safer system to our guests. We appreciate your patience and understanding towards this matter, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Take care, and we hope 2024 are full of many blessings :)Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

lily

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Lily, Thank you for your positive review. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Angela

4/10 แย่

Stacey

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had a terrible stay last time where our bed was still wet and we had to move rooms at 10.30pm. Got told we would receive something in lieu of the issue but nothing. This time had a $30 credit and I had to return to the venue after leaving to bring to there attention, again, regarding this as it wasn’t applied to our account. Not sure if I will be back.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Stacey, Thank you for your review and we sincerely apologise with the experience you had dealt with during your stay. Regarding you 30 food and beverage credit, our reception team should have been more vigilant when it comes to payment, however we have let you down on this occasion. I have shared this feedback with the receptionist that has checked you out to ensure the receptionist is able to learn and constantly improve. Regarding your bed, I will try my best to investigate what had happened and share this feedback with its respective department. This should not have happened and will ensure the same issue does not happen twice to our future guests. Thank you for sharing your honest feedback as it is deeply appreciated. We hope to welcome you back to our hotel and to experience an improved service from before. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Rocky

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Rocky, Thank you for your positive review. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Patrick, Boca Raton

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Patrick, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Howard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location with all the downtown services and Sky City Tower next door. And an easy walk down to the harbor to catch ferries to Devonport, Waiheki Island, etc. Room was very nice, with a great view of the harbor and Sky City Tower next door. Downstairs dining facilities also convenient.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Howard, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. Your kind comment means a lot to our team, and we appreciate you acknowledging the room, location and your stay. We hope to welcome you back to our hotel in the near future and for you to experience the same as you did from your previous stay. Thank you!Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Satjend, Hamilton

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Expectional service from front desk, both checkin and checkout
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Satjend, Thank you for your positive feedback regarding our front desk. We will ensure to pass this lovely feedback to our reception team. You have absolutely made our day and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela