สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว Ramee Guestline Hotel Bangalore

4 out of 5
Ramee Guestline Hotel Bangalore
Plot No 1 & 2 KIADB Industrial Area, Anekal, Karnataka

รีวิว

4.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 0 จาก 11 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 3 จาก 11 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 1 จาก 11 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 11 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 6 จาก 11 รีวิว" "

3.4/10

ความสะอาด

5.4/10

พนักงานและบริการ

4.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

3.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

Kumaran

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Ashish Rajan วันที่ 19 พ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. I am delighted to note that the services by the hotel have measured up to your expectations. Thank you once again for your feedback and your patronage. All of us at Ramee Guestline would look forward to welcome you again.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Ashish Rajan (Front Office Manager) วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your valuable feedback, we will work on the same and we ensure our best services. We look forward to your continued patronage so as we can provide you with even more suitable experience

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s huge place but not maintained properly. Therefore it’s not looking very clean and neat .
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Ashish Rajan (Front Office Manager) วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Greetings from Ramee Guestline Hotel, Bangalore...!!!!!! Thank you very much for your candid review of your recent stay with us. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay of yours. We wish to have you here again in nearest future.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Basic hotel,should be rated 3* or under.Room untidy.Poor bed sheets with stains..Reception did not pass me the message left for me. For a overseas guest like me with lot of travel experience,a poor hotel!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Ashish Rajan วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Greetings from Ramee Guestline Hotel, Bangalore...!!!!!! First and the foremost my sincere apologies, that we could not meet your expectations. I have discussed the matter with my team and have taken necessary precautions to avoid such situations in future. Me and my team look forward to welcome you again in nearest future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก Ashish Rajan วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Dear Guest Thank you for taking your valuable time to review the Ramee Guestline Hotel, Bangalore. All of us look forward to welcome you back on your next visit.

8/10 ดี

YAHYA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Ashish Rajan วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Dear Guest Thank you for taking your valuable time to review the Ramee Guestline Hotel, Bangalore. All of us look forward to welcome you back on your next visit.

2/10 แย่มาก

jp, jp

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Used to be a good place!
A C was not functioning, request to change the room was not taken care of despite repeated calls.
การตอบกลับจาก Ashish Rajan วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Thank you for choosing to stay with our resort. The service drawback is well noted. We had already initiated corrective actions. Looking forward to your next arrival, during which you shall experience the difference. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

6/10 พอใช้

yazaki

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
インドの人たちは良い人
バンガロール市街から1時間。 のんびりした田舎町の一応リゾートホテルです。 建物が古いため、施設としては良くはないです。

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty beds and roaches
I had booked two rooms with 4 beds in total. All four beds had dirty sheets with hair in it. A single sheet under a comforter without pad, blanket or second sheet was on the bed. Pillow covers smelling like sweat. There was food stain on the bed. people had used the bed comforter directory so the flannel on the inner side was dirty (with body hair). I left a charger in the room and they said they did not find it. Paint was peeling off on many places in one of the room. The other room was OK but had crayon marks on the wall. Phones were extremely dirty. The internet password they gave me @ 9:00 PM did not work the next morning when I woke up. When I complained about the room, the brought out the "Chef" in really dirty clothes (clearly doesn't use an apron) as the "manager" of the hotel. I killed two roached and took picture of one of them.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Just awful !
This hotel was just awful and my words cannot do justice to that. It was relatively economical, but really, it should have been half again as it was dirty and disgusting. Running the shower I had to let it run for five minutes until the dirty brown water had finished passing through the pipes, water was leaking everywhere, paint was peeling everywhere, the place was damp and smelly, really, there was no redeeming feature at all. Very early the next morning they were preparing for a function and were playing typically loud and obnoxious music that was deafening. Breakfast was passable but I just couldn't wait to get out of there. Terrible terrible hotel, even for just one short night I hate to say.