สิ่งอำนวยความสะดวกในที่พัก

รีวิว ซิกเนเจอร์ เตเมคูลา

3 out of 5
ซิกเนเจอร์ เตเมคูลา
28980 Old Town Front St., Temecula, CA

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 659 จาก 1275 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 373 จาก 1275 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 124 จาก 1275 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 63 จาก 1275 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 56 จาก 1275 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Linda

เดินทางกับครอบครัว
We had a wedding nearby and our room was not ready when we tried to check in, we had to get ready in another persons room
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Linda,Thank you for sharing your feedback. We’re sorry your experience did not match your expectations.It was an uncommon instance and we’ll do better.

8/10 ดี

JENNY

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Jenny,Thank you for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback, again thank you for taking the time to review Signature Temecula. We hope to see you again.

4/10 แย่

Jessica

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were no full size towels when I checked into my room. Requested them in person at the front desk and was told they’d bring some. Waiting about 1.5 hours for them until I couldn’t wait anymore or else I’d be late to a rehearsal dinner. The next day I ended up having to call 3 separate times to get the towels or else I would have been late to the actual wedding. Took them about 2 hours to bring some. There were these short thick black hairs in the shower. I have dirty blonde hair so they weren’t mine. Ended up checking out a day early. Staff was alright. Didn’t ask about my stay or why I was leaving early. Went to a friends house in Huntington Beach instead. Kinda pricey for this type of place. Pool and jacuzzi closed, caution taped off. I prob won’t be coming back.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Jessica, thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay with us. We are sorry to hear that you were not satisfied with the quality of service you received. We take your comments seriously and we are making every effort to address this issue and improve the quality of our services. Thank you for your business.

6/10 พอใช้

Celida

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Front desk Christine was rude and wouldnt accommodate as much as i asked if i can CHECK in a bit early due to my up coming plans. I asked the hosuse keeper on my way out if any room was available to check-in she said there was a few rooms avaiable. This was my 3rd time staying here and always had a great experience. Never had a issue. They've accomodate a bit early check-in 1 time. Christine was a LIAR AND REALLY rude!! SHE JUST WOULDN'T HELP!!!! I hate tonsay but i wount stay there if that rude lady still works there.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Celida, thank you for taking the time to leave us your feedback. We're very sorry to hear that you encountered a staff member who was less than hospitable, and we will be sure to address this. Our normal check-in time is at 3:00 PM and we try our best to accommodate our guests request for an early check-in but certain room types are sometimes not available at that time due to busy weekends. Thank you for bringing this to our attention and we will work to improve. We hope you give us another chance to do better. Thank you for your business.

10/10 ดีเลิศ

christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Christopher, Thank you for the rating! We're thrilled you enjoyed your stay. If you have any specific comments or suggestions, feel free to share. Thank you for your business. We look forward to welcoming you back!

10/10 ดีเลิศ

Evelyn

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff super nice and accommodating. Clean room and felt safe. Would definitely stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 มี.ค. 2024
Dear Evelyn,Thank you for choosing Signature Temecula and taking the time to leave us a wonderful review.We are thrilled that you enjoyed your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority and your review reaffirms the hard work we put in every day, so thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Diana

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Place was nice
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Diana,Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Richard

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room and facilities were clean.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 มี.ค. 2024
Dear Richard,Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Wendy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Wendy, Thank you for the rating! We're thrilled you enjoyed your stay. If you have any specific comments or suggestions, feel free to share. Thank you for your business. We look forward to welcoming you back!

8/10 ดี

Marja

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Un poco de ruido . Cuando los otros huéspedes pasan por los cuartos.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Marja,Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Jody

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful staff. Very clean comfortable room. Nice Mexican restaurant next door.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Jody, thank you for your review. We're thrilled you had such a wonderful stay with us and our staff could provide excellent customer service. Thank you for your business and we hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Brian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Brian,Thank you for the rating! We're thrilled you enjoyed your stay. If you have any specific comments or suggestions, feel free to share. Thank you for your business. We look forward to welcoming you back!

8/10 ดี

Maria

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
See above
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Maria, Thank you for the rating! We're thrilled you enjoyed your stay. If you have any specific comments or suggestions, feel free to share. Thank you for your business. We look forward to welcoming you back!

6/10 พอใช้

JoDean

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Waited twenty minutes to check in and then lugged my luggage up to my room (no elevators) only to find that my card keys didn't work (both of them). The front desk response was "I didn't make a mistake." Bedspread had a brown stain on it. LOUD highway noise. The "workout room" had minimal equipment and "out of order" equipment and the treadmill (which didn't have an out of order sign) didn't roll smoothly and kept halting on footfalls and throwing me off. I had to call to get my receipt emailed to me. I guess you get what you pay for.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 9 มี.ค. 2024
Dear JoDean,Thank you for sharing your feedback. We’re sorry your experience did not match your expectations.It was an uncommon instance and we’ll do better. We really appreciate you bringing this to our attention and we will look into this immediately.

2/10 แย่มาก

Brian

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Brian,Thank you for taking the time to leave a rating. As a reminder you were not charged for your reservation due to an accidental overbooking. We hope you will give us another chance so you can experience a great stay with us.

6/10 พอใช้

Arthur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Very close to freeway and the room doors had big gaps so the sound came in a lot. Room was ok. Shower valve was plumbed reversed. (Personal pet peeve). Nick at the front desk was great. No protein at breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Arthur,Thank you for posting a review and we are sorry to hear that your experience was not of the quality you expected. We would like the opportunity to investigate your feedback further.

8/10 ดี

Pena, Sacramento

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice room !
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Pena, Thank you for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback, again thank you for taking the time to review Signature Temecula. We hope to see you again.

2/10 แย่มาก

Emmanuel

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible stay experience. Blood on bed sheets and pillows. Disgusted and had to leave the property and find a different hotel.
การตอบกลับจาก Management วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Emmanuel, thank you for your review. We sincerely apologize for the inconvenience regarding your room. Had you notified any of our front desk staff after coming upon this issue, we would have handled it immediately. We regret that the room did not meet your expectations and we are making every effort to address this issue and ensuring this does not happen again. Thank you for your business.

4/10 แย่

LUIS

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Luis,Thank you for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback, again thank you for taking the time to review Signature Temecula. We hope to see you again.

8/10 ดี

Ernesto

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Decent motel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 3 มี.ค. 2024
Dear Ernesto,Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

8/10 ดี

Flavius

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good clean property.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 2 มี.ค. 2024
Dear Flavius,Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Sandra

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very cute and comfortable. Room looked small but definitely was not and very clean. Staff was very friendly. Wish I, we could have had the breakfast unfortunately I did not know there was a time frame. Other than that I would definitely come back.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear Sandra,Thank you for choosing Signature Temecula and taking the time to leave us a wonderful review.We are thrilled that you enjoyed your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority and your review reaffirms the hard work we put in every day, so thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Christine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very clean and inviting. The staff was very helpful. I will definitely return on my next visit to California. Thank you
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear Christine, thank you for your wonderful review! We're thrilled you had a great stay and we could provide you with the best customer service. Thank you for your business and we look forward to welcoming you back soon on your next trip.

10/10 ดีเลิศ

Jeff R

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Surprised, Signature Temecula was a very well kept up hotel with a very reasonable price. The gentleman at the front desk was friendly. We really enjoyed our 1 night and would so stay there agian.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Jeff, thank you for taking the time to leave us your review. We're very glad to hear we could meet your expectations and our staff provided great customer service. Thank you for your business, we look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

kristen

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Kristen,Thank you for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback, again thank you for taking the time to review Signature Temecula. We hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

Teresa

Rooms were spotless and had been recently renovated - breakfast was disappointing
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Teresa, thank you for your review. We're delighted to hear you enjoyed our rooms and appreciate our improvements. Your feedback about our breakfast is valuable to us and we will work to enhance it for our guests. Thank you for your business. We hope to see you again in the future.

8/10 ดี

Jose L

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Jose, Thank you for the rating! We're thrilled you enjoyed your stay. If you have any specific comments or suggestions, feel free to share. Thank you for your business. We look forward to welcoming you back!

10/10 ดีเลิศ

Sergey, Los Angeles

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy check in. Good breakfast. Friendly staff.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Sergey, thank you for your review! We're thrilled to hear that check-in was seamless, you enjoyed breakfast, and our staff made your stay enjoyable. Thank you for your business. We hope to welcome you back soon.

8/10 ดี

David

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear David,Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

8/10 ดี

margarita

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Margarita,Thank you for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback, again thank you for taking the time to review Signature Temecula. We hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

Jose

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
room was clean and breakfast was good Thank you
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Jose,Thank you for choosing Signature Temecula and taking the time to leave us a wonderful review.We are thrilled that you enjoyed your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority and your review reaffirms the hard work we put in every day, so thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

JOSHUA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall, for the price its pretty hard to beat. Its not the Hilton, but also its not the Hilton's price either. The rooms were clean and updated nicely. It even felt bigger than expected. The staff were kind and courteous for check in and check out. We didn't take advantage of the Continental breakfast, but the fact that one was even offered at this orice was great!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Joshua,Thank you for choosing Signature Temecula and taking the time to leave us a wonderful review.We are thrilled that you enjoyed your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority and your review reaffirms the hard work we put in every day, so thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Miguel

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Miguel,Thank you for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback, again thank you for taking the time to review Signature Temecula. We hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

Erica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great Customer service
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 18 ก.พ. 2024
Dear Erica, Thank you for choosing Signature Temecula and taking the time to leave us a wonderful review.We are thrilled that you enjoyed your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority and your review reaffirms the hard work we put in every day, so thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Pakorn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Pakorn,Thank you for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback, again thank you for taking the time to review Signature Temecula. We hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

Klarissa

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay !
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 18 ก.พ. 2024
Dear Klarissa,Thank you for choosing Signature Temecula and taking the time to leave us a wonderful review.We are thrilled that you enjoyed your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority and your review reaffirms the hard work we put in every day, so thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

4/10 แย่

rosalinda

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything is simple about the property. The breakfast time is 7-9am, but still 8:30, they run out of food. Nobody refilling it. They should have more selection .The hot water is not even clear.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Rosalinda,Thank you for your review. I’m sorry to hear you had such a frustrating experience, but I really appreciate you bringing this issue to my attention.

10/10 ดีเลิศ

Nancy

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff and clean, comfortable rooms.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Nancy,Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Julie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great pricing and convenient to go wineries or Old Temecula. Only thing was that the towels in the bathroom wasn’t really clean.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 15 ก.พ. 2024
Thank you for choosing Signature Temecula and taking the time to leave us a wonderful review.We are thrilled that you enjoyed your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority and your review reaffirms the hard work we put in every day, so thanks for your kind words and we look forward to seeing you again. Thank you for bringing this issue to our attention, we will look into this immediately.

10/10 ดีเลิศ

Julianita

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Great to be back at this place.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 11 ก.พ. 2024
Dear Julianita,Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Nancy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very clean and quiet. Staff was friendly. Hotel was close to Old Town.
เข้าพัก 10 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 11 ก.พ. 2024
Dear Nancy,Thank you for choosing Signature Temecula and taking the time to leave us a wonderful review.We are thrilled that you enjoyed your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority and your review reaffirms the hard work we put in every day, so thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

8/10 ดี

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 11 ก.พ. 2024
Dear Michael,Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Arturo

Clean rooms
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Arturo, thank you for your feedback. We're very glad to hear you enjoyed your stay with us and your room exceeded expectations. Thank you for your business and we hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Tara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location. Close to Old Town. Freeway nearby for quick access but quieter than I expected. Great Mexican food nearby.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Tara, thank you for your review. We're glad to hear you enjoyed your stay with us. Thank you for your business. We hope to see you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

roy

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Roy, Thank you for the rating! We're thrilled you enjoyed your stay. If you have any specific comments or suggestions, feel free to share. Thank you for your business. We look forward to welcoming you back!

10/10 ดีเลิศ

Dong whan, la crescenta

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Dong Whan,Thank you for the rating! We're thrilled you enjoyed your stay. If you have any specific comments or suggestions, feel free to share. Thank you for your business. We look forward to welcoming you back!

10/10 ดีเลิศ

Cynthia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Cynthia,Thank you for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback, again thank you for taking the time to review Signature Temecula. We hope to see you again.

6/10 พอใช้

Julie

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The girl that checked us in wasn’t very nice. The hotel is kind of rundown.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 ม.ค. 2024
Dear Julie,Thank you for choosing Signature Temecula and taking the time to leave us a review. We are sorry for any inconvenience you may have had while staying with us. We would like to address the situation more specifically. If you could provide more details as to what was rundown, we may be able to remedy that. As for the front desk agent, we find her to be quite docile and accommodating, however, if she stepped out of character we would like to address that with her. Thank you for staying with us and we hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 ม.ค. 2024
Dear Daniel,Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

2/10 แย่มาก

Josh

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Better hotels nearby
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Josh, We would like to apologize for any inconvenience you may have had with our hotel. Had there been a problem that was our fault, we would have been more than happy to remedy any situation; however, you in fact, did not show up for your reservation. We would have done our best to insure you had a pleasant stay as that is our main goal.Stay safe and Kindest Regards,