ล็อบบี้

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีทส์ - สปริงฟิลด์

2.5 out of 5

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 54 จาก 270 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 37 จาก 270 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 35 จาก 270 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 46 จาก 270 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 98 จาก 270 รีวิว" "

5.8/10

ความสะอาด

6.4/10

พนักงานและบริการ

5.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

James

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This place should be investigated then condemned!
THE WORST HOTEL IN EXISTENCE!!! Ended up not even staying here as is was so disgusting. Smelled, filthy, suspicious people hanging around. I can’t even believe this place is even offered as a hotel! Shameful!!!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear James, We sincerely regret to learn about your disappointing experience and apologize for any discomfort caused during your visit. Your feedback is taken seriously, and we assure you that we are actively addressing your concerns to improve our standards. This does not reflect the high-quality experience we aim to provide. We sincerely apologize for falling short of your expectations. Your insights are valuable, and we are committed to addressing these issues for a better experience. We hope to welcome you back and provide an improved stay that exceeds your expectations.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

April

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Jessica

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Anthony

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Better hotels out there.
This hotel needs some help. The room looked like they started a renovation, then stopped midway through.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ธ.ค. 2023
Dear Anthony, Thank you for choosing our hotel and letting us know about your stay. We genuinely care about delivering an exceptional experience to all our guests; therefore, we sincerely apologize for the issues you encountered. Rest assured, we will take the necessary steps to address the issues you have raised to enhance the overall quality of our services. We want every guest to have a seamless visit, and we hope you will revisit so we can show you our devotion to outstanding hospitality in all areas of our hotel.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Adam

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were bed bugs in the room they gave me and have not reimbursed the stay.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Dear Adam, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

kevin

Pool not working.Bookedfor two nights but the motel only had me down for one.Wanted to get a first floor room they were available,but all the doors had dead batteries so They couldn’t rent out.Why didn’t they just replace the batteries?Other then that it’s okay.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear kevin, Please accept our apologies for not meeting your expectations in your outlined areas. We want every guest who stays with us to have a fulfilling experience and to depart with a lasting favorable impression; however, after reading your experience's details, we sincerely apologize that we could not make that happen for you. We will share your concerns with the appropriate teams to ensure our guests receive the best experience they deserve. Thank you again for your candid feedback, and we hope to have the opportunity to regain your trust and confidence in us again.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Roshelle

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nice women checked me in ! Great service
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Tyler

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bed bugs
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 พ.ย. 2023
Dear Tyler, Thank you for taking the time to write a review of your stay. Your feedback will assist us in our efforts to continually improve our service and guest experience. We hope to provide you with a better stay in the future.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Tara

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
DIRTY
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Tara, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you encountered. Cleanliness is a top priority for us, and we regret that we fell short of your expectations. Please know that we take your comments seriously, and we are actively addressing the concerns raised to ensure a more enjoyable experience for our guests. Your satisfaction is important, and we value your input as we strive to improve our services.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Lawrence

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The beds and pillows were awesome. The shower was the bombshell
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Lawrence, We appreciate your review of our property. It is always a delight to read feedback from our guests about their comfortable and refreshing stay. We understand how important it is to get a good night's rest, and quality bedding makes all the difference. We are glad you had a great experience and hope to see you again soon at Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Gilbert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I arrive from a three hour drive via Ohare airport on a business trip to Springfield, I was expecting a clean and quite environment. I’ve stayed in many hotels and by far this one was the worst. In the lobby, people were drinking beer and were very loud yelling and playing loud music. It looked like the people were running the hotel instead of the staff. That wasn’t the worst part, there was only one room left, it was a mess. The bed was not made up. It looked as if someone had slept on it and checked out. The cleaning staff didn’t clean the room and make up the bed.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ต.ค. 2023
Dear Gilbert, Thank you for being our guest and sharing a review of your stay. We are genuinely sorry for your disappointing experience during your stay with us. This does not reflect our usual standards, and we apologize for the inconvenience and discomfort it caused you. We have shared your feedback with our housekeeping teams and the staff to ensure this is not repeated. Your comfort is important to us, and we are committed to improving to meet your expectations. We hope you consider giving us another chance to provide a clean and comfortable stay. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

DeShawn

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Made a reservation and got there and there was no rooms
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ต.ค. 2023
Dear DeShawn, Thank you for choosing us and sharing a review of your visit. We're genuinely sorry to hear about the inconvenience you experienced with your reservation. We understand how frustrating that can be. While we strive to accommodate all our guests, there are times when unforeseen circumstances can lead to room unavailability. We recommend contacting us directly in the future to confirm your reservation ahead of time. Your satisfaction is essential to us, and we hope you'll consider staying with us again to provide a more positive experience. SincerelyHotel Management

2/10 แย่มาก

Allison

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My room was dirty. It wasn’t vacuumed, someone else’s soap from a previous shower was still in the soap dish in the shower, the sink wouldn’t drain, no hairdryer and no bath towels. Was not what I expected.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ต.ค. 2023
Dear Allison, Thank you for being our guest and sharing a review of your stay. We regret to hear about your recent experience. Your comfort is important to us, and we apologize for any inconvenience you encountered. We appreciate your feedback and will work to address these issues to ensure a more pleasant stay for our guests in the future. If you choose to stay with us again, we are committed to making it a more enjoyable experience. Thank you for sharing your concerns.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Brian

Price was fair but the room was not very clean
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ต.ค. 2023
Dear Brian, Thank you for choosing us and sharing a review of your visit. We're glad to hear that you found our pricing fair. We're committed to providing good value for our guests. However, we apologize if your room's cleanliness did not meet your expectations. Your feedback is valuable as it helps us continually improve. If you decide to stay with us in the future, please don't hesitate to reach out to our staff with any concerns, and we will do our best to ensure a more enjoyable experience. SincerelyHotel Management

8/10 ดี

Beverly

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Get a trash repository
Great location for my stay, very clean with exception of everyone places there bags of trash from their room next to the elevator, kinda funky smell but room was quiet and comfortable
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Shaunea

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms were not clean. Juice stains on counter. Tub and bathroom not clean. Carpet was not vacuumed.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Shaunea, Thank you for your recent review of your stay at our hotel. We apologize that our housekeeping staff overlooked some areas in your room. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests with comfortable accommodations and a responsive, friendly staff; therefore, we are very disappointed that such was your experience. We have shared your feedback with our team so these issues do not happen again, and we are grateful for your patience during your time with us. Thank you once more, and we hope to see you again.Sincerely, Hotel Management

4/10 แย่

Elisha

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Nancy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very disappointed with our stay.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 ต.ค. 2023
Dear Nancy, Thank you for reviewing our hotel. We would like to apologize for the experience you had during your stay at our hotel. We aim to provide every guest with exceptional hospitality, and we regret that we were not able to meet your expectations. We appreciate your feedback and hope you will give us another chance to make it right. We will do everything in our power to ensure that your next stay with us is a memorable one. Thank you again for taking the time to share your thoughts with us.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Ray

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Roach hotel
There were roaches in the bathroom, ceiling was cracked & peeling and falling down, the microwave was dirty still had chicken pieces in it, needs vacuum bad plus underneath the bed realy dirty
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 ต.ค. 2023
Dear Ray, Thank you for taking the time to share feedback about your recent stay. We are disappointed to learn of the issues you experienced and want to extend our apologies for these frustrations during your time with us. We value our guest's feedback and are grateful for comments that help us identify areas where we may need additional attention. We will take proper action, and we hope you will revisit and allow us to give you the outstanding experience for which we are known.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Sue

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overbooked
I arrived and was informed that the hotel was overbooked. No rooms were available and we had to leave. We drove to another town and found a hotel there.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Sue, We apologize for the inconvenience you faced upon arrival. Overbooking can occasionally occur in the hotel industry, and we understand the frustration it can cause. Your comfort and satisfaction are important to us, and we apologize for any disruption to your plans. Please consider giving us another opportunity to serve you in the future. Your feedback helps us continually improve our services and ensure a better experience for all our guests. Thank you for your understanding.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Monique

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Bonnie

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Very average
When I arrived, the lobby was a zoo - loud noisy kids runn around screaming, a lady doing laundry right in the lobby, a group of 5 adults trying to have a conversation over all the noise - loud! The receptionist was off doing repairs so had to wait awhile to check in. She was very nice. The hotel is very dated - old dingy while boasting a larg sun outside newly opened. There were 3 bags of groceries sitting in the hallway just outside my door. Can’t wait to see what breakfast will be like. I did sleep well
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 ก.ย. 2023
Dear Bonnie, We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you experienced during your arrival. It's great to hear that you had a restful night's sleep despite the initial issues. We take your comments to heart and will work to improve the overall experience for our guests. Thank you for choosing us, and we hope to have the opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.SincerelyHotel Management

6/10 พอใช้

Roshelle

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Rented a room to get here and checked in told water was off for a hour and then would be turned back on and hours later still no water and said wont be on till morning!
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Roshelle, Thank you for taking the time to write a review of your stay. We take these matters very seriously and appreciate you bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to provide you with a better stay in the future.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Ken

Outdated,dirty and a unpleasant staff
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 ก.ย. 2023
Dear Ken, We genuinely regret to hear about your disappointing experience with us. Please accept our sincere apologies for the issues you encountered with the room condition and our staff's service. We want to reassure you that we take the cleanliness of our property and continually strive to provide our guests with the highest standards of service. We are addressing your concerns with our team to ensure such matters are not repeated. Your feedback is invaluable to us and helps us improve our hotel moving forward. We appreciate your patience and hope you will consider staying with us again in the future. We are dedicated to delivering a much-improved experience that meets your expectations. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Ursula

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Very little housekeeping.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 ก.ย. 2023
Dear Ursula, Thank you for staying with us. Please accept our apologies for not providing the impeccable accommodations you should have received and for any inconvenience this caused. We aim to exceed our guests' expectations; therefore, we are so sorry for any oversights on our part. We take these comments seriously and use them to improve our guest experience. We appreciate your feedback and hope you will consider us again when you return to the area.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

arthur

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Ronald

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Joseph O

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Keneisha

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Kaya

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Abram

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had a reservation o I got there, the were overbooked the assigned rooms that were already assigned, I’ll never go back there
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 ก.ย. 2023
Dear Abram, We appreciate you taking the time to share your thoughts with us. We aim to provide exceptional service to all our guests, and we apologize for falling short of your expectations. This is not typical nor acceptable, and we will look into this matter to ensure it is not repeated. We hope you will give us another opportunity in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Leopoldo

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Tammy, Saint Charles

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Checkin starts at 3:00 PM; arrived at 2:50 PM and they had ZERO rooms clean and ready. We had traveled all day and on a tight schedule, on our way to a family funeral. They asked if we could come back in an hour. It took so long to check in that we were late for the funeral. There were people hanging out in the parking lot drinking at night. Someone wedged a rock into an otherwise locked side door. The entire place wreaked of strong, cheap air fresheners - lobby, hallways and rooms. It was overwhelming. The dingy room had a huge full-size refrigerator that dominated the small space. It was 5 feet away from the small double bed (not a queen.) The walls have lots of small damaged areas, and so did the tub trim. The toilet was dirty and unflushed. The alarm clock was sticky. The air freshener smell was awful. They charge an additional fee for hi-speed internet. They charge $25 for 2nd a guest in your room. They charge $20 every time a pool towel is found in your room. They charge for housekeeping services if needed more than once per week. Signs are posted by the elevators warning guests not to leave dirty dishes in their rooms. Also, key cards must be returned to front desk, visitors must register at the front desk, borrowed dishes must be washed and returned to the front desk, and guests must sign up to use pool. They also require that you sign a form promising not to smoke or have parties in your room. I felt like we were staying at a homeless shelter.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 ก.ย. 2023
Dear Tammy, Thank you for reviewing your recent experience at our hotel. We apologize for the inconvenience and assure you that we will act to avoid such concerns. Although your experience is not typical, we have room to improve, and you have our assurance that we will. Your feedback has been shared with our team to ensure similar issues are not made in the future. We assure you we are working hard to improve, and we would be honored to have you stay with us again.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would avoid this location
Bugs in the room, no desk to work at, slow wifi.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 ก.ย. 2023
Dear Guest, We appreciate you choosing us but regret your room was not spotless and fresh upon arrival. We have checklists to inspect every suite after we have serviced it. Unfortunately, we missed something during this process, so we apologize. We are working with our housekeeping and pest control team to reiterate the importance of our daily checklists to ensure this isn't repeated. Also, we are sorry for the wi-fi issues you encountered in your room. Our technical team is already working to improve it for your next visit. Our front desk team is always helpful in such concerns. Please give us another opportunity to provide a better experience on your next stay.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Ron

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Melissa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would not recommend this hotel
There were a lot of issues with this stay. They refused to let us check in stating that we had not paid them for the stay. I contacted Hotels.com and they made it very clear that this hotel accepted our payment. We asked for room service to change our sheets and towels daily due to different staff using the room and this was not done a single time during the stay. Every day there was a new problem I had to deal with while staying at this hotel. I would highly not recommend this hotel due to service.
เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear Melissa, Thank you for staying with us. Please accept our apologies as well as every assurance that we will be working to address the concerns outlined in your review. Our staff typically does a terrific job responding to our guests’ needs, so we are sorry that did not happen in your instance. We do hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back the next time your travels bring you to the area.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Zachary

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
check in was long elevator was trashed and squeeky 4th floor was very hot room smelled terrible one bed is all the way against the wall carpet torn in several areas walls not clean windows let light pour into room showers get water everywhere pictures online were very misleading compared to the room we had
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ส.ค. 2023
Dear Zachary, Thank you for staying at our hotel and for taking the time to post a review. We are genuinely sorry for the concerns you encountered with your guest room. We are working to remedy these issues, so your stay will be perfect next time. You are a valued customer, and everything we do aims to provide an excellent experience. We hope you will revisit so we can show you our commitment to outstanding hospitality.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Deidra

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Joyce

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Greg

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Dirty, smelled only had one towl that had holes in it. Took twenty minutes to check in. No coffee maker in room, no sheets on bed laundry was in the lobby. No breakfeast just a coffee and juilce machine with bags of oatmela. bathroom was filthy room stunk.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ส.ค. 2023
Dear Greg, It was disappointing to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than perfect. We are taking appropriate steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We hope you will accept our apologies and consider giving us another chance to show you the outstanding service that we typically provide.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Josué

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Muy mala experiencia
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ส.ค. 2023
Dear Josué, It is disappointing to read that we did not meet your expectations, and we are sorry your stay was anything other than perfect. Based on your feedback, we are taking appropriate steps, as providing outstanding customer service to every one of our guests is always our top priority and is something we pride ourselves on. Also, our team is at work to deliver better hospitality which did not happen in your case. Once again, please accept our apologies, and give us another chance to show you the outstanding service we typically provide.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Andy

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Bruce

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not recommended
Something sharp under the carpet that cut my foot. Only 1 VERY thin bath towel in the room. Asked for a couple more. Never received any! Nasty grime in elevator, lobby and room. AC not very good. Happy to check out
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ส.ค. 2023
Dear Bruce, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Janine, Roca

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Dustin

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

LARRY, Wister

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Would not recommend this place.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 ส.ค. 2023
Dear LARRY, Thank you for choosing our hotel for your accommodations. We are sorry you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations this time. We hope you will stay with us again so we can have an opportunity to provide you with a much better experience. It would be our pleasure to host you again.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Zachary

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Brian

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Will not stay again
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ก.ค. 2023
Dear Brian, Thank you for the feedback. We aim to deliver an exceptional experience for our guests that exceeds their expectations. Therefore, we apologize for any frustrations or inconveniences you may have had during your visit. If you wish to discuss your experience in detail, please reach out to our hotel directly. Thank you again for your business, and we hope you will revisit us for the flawless hospitality we strive to provide every guest.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Annie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is the worst hotel or extended stay I have ever booked. I was booked for a stay in my room from Monday to Friday. When I first checked in, the room was filthy, dilapidated, and smelly. The sheets and bathroom floor were badly stained. The iron provided in the room stained my white shirt. The chair in the room was broken and could not be used. The bedside lights did not work, and I had to use the bathroom lights. There was a mysterious hole in the floor underneath the desk. There was no Kleenex. The coffee stand/base had no pot or cup to use for making coffee. I was given only one towel for my entire five day stay. The list of issues with this room was endless, but I checked into the room late at night and was very tired, so I could not do much to address the situation that night. The next day on Tuesday, I complained at the front desk, and the woman there brought me some more towels. A man she came with also fixed the broken chair in my room. They tried to fix the lights but, unfortunately, could not get them to work. The general manager or owner Ben Anthony is very unprofessional. When I presented him with the issues I had with the hotel, he kept on calling his dad to help him. I had to check out earlier than my original booking because I was very uncomfortable. When I complained about about the condition of the hotel, Ben became angry with me. I would not recommend staying at this hotel under any circumstances. I had a truly awful experience that I would not wish
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Annie, Thank you for taking the time to write a review of your stay. Your feedback will assist us in our efforts to continually improve our service and guest experience. We hope to have the opportunity to provide you with a better stay in the future.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

John

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023