ด้านหน้าที่พัก

รีวิว ไอบิสสไตล์ โซโล

3 out of 5
ไอบิสสไตล์ โซโล
Jalan Gajah Mada 23, Surakarta, Central Java

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 28 จาก 94 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 46 จาก 94 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 16 จาก 94 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 94 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 94 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

9.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Janjira

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything is good
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

2/10 แย่มาก

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was very very disappointed in this hotel for such a large chain and known brand. First off the towels were old and smelled absolutely terrible. Truly awful. So they had definitely not been washed. The replacement towels smelled ok, but were probably as old as I am. Not sure the room had been properly cleaned, as the kettle and fridge were also dirty. The location was good, but we also had an issue not getting a refund when a family member accidentally booked the wrong night.
การตอบกลับจาก Toat Edi Wijaya วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Solo. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback regarding the towels and room cleanlines are very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Toat Edi WijayaGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Puspita

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Toat Edi Wijaya วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Puspita,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Toat Edi WijayaGeneral Manager

8/10 ดี

Hana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ibis was ok, just a night stay. For some reason, there was a door between my and the next room so I could hear everything they talked/did. Breakfast was an average taste.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Toat Edi Wijaya วันที่ 5 ก.ย. 2023
Dear Hana,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Solo. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Toat Edi WijayaGeneral Manager

8/10 ดี

yoshio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 21 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Toat Edi Wijaya วันที่ 22 ก.ค. 2023
Dear Yoshio,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Solo. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Toat Edi WijayaGeneral Manager

8/10 ดี

Andriani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Toat Edi Wijaya วันที่ 1 เม.ย. 2023
Dear Andriani,Terima kasih telah memberikan waktu Anda untuk memberi tahu kami mengenai pengalaman Anda di ibis Styles Solo. Di Ibis Styles, kami berusaha memberikan layanan yang lebih baik kepada setiap tamu; oleh karena itu, umpan balik Anda. Kami berterima kasih atas kesediaan Anda membagi keprihatinan Anda kepada kami dan kami berharap agar Anda memberi kami kesempatan untuk melayani Anda lebih baik dalam waktu dekat. Hormat kami, Toat Edi Wijaya General Manager

10/10 ดีเลิศ

Leng teck

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

T Henri P

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
T P Henri
Cukup menyenangkan
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Agus

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

6/10 พอใช้

Sherad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The overall stay was pleasant other than the cleaners knocking on my door twice before check out time to see whether I have checked out. I complained to the front desk clerk on duty. Hope it reached the appropriate authorities.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Sandra

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

8/10 ดี

Muhamad

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Muhamad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room is not big but enough for accommodation. Swimming pool is great! All Staffs are very helpful. Location is great.
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Rudin Ruslan - General Manager วันที่ 28 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you very much for your genuine feedback on your recent stay at Ibis Styles Solo. We are very pleased to know that you had a great stay with us and you were delighted with the facilities and our hospitality. We appreciate the time you took for this review and we look forward to welcoming you back at Ibis Styles Solo in the near future. Warm Regards, Rudin Ruslan General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Kamar hotel nyaman.bersih.dekat dengan tempat kuliner dan belanja batik
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Rudin Ruslan - General Manager วันที่ 13 ม.ค. 2020
Bapak / Ibu Yang Terhormat, Terima kasih telah meluangkan waktu untuk mengulas hotel kami. Kami senang kualitas layanan dan lokasi hotel kami yang strategis dapat memenuhi harapan Anda. Kami nantikan kunjungan Anda berikutnya dalam waktu dekat dengan pengalaman masa tinggal yang menarik lainnya. Salam Hangat, Rudin Ruslan General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Rudin Ruslan - General Manager วันที่ 13 ม.ค. 2020
Bapak / Ibu Yang Terhormat, Terima kasih telah meluangkan waktu untuk mengulas hotel kami. Kami senang kualitas layanan dan fasilitas yang kami berikan dapat memenuhi harapan Anda. Kami nantikan kunjungan Anda berikutnya dalam waktu dekat dengan pengalaman masa tinggal yang menarik lainnya. Salam Hangat, Rudin Ruslan General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Christmas holiday
Lokasi strategis, kamar bersih , sarapan ,fasilitas gym pool, pelayanan bagus memuaskan
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Rudin Ruslan - General Manager วันที่ 28 ม.ค. 2020
Bapak / Ibu Yang Terhormat, Terima kasih telah mengulas hotel kami. Kami senang kualitas layanan dan fasilitas yang kami berikan serta lokasi hotel kami yang strategis dapat memenuhi harapan Anda. Kami nantikan kunjungan Anda berikutnya dalam waktu dekat dengan pengalaman masa tinggal yang menarik lainnya. Salam Hangat, Rudin Ruslan General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
worth a stay
accessible location to town and quite comfortable have more varieties for bfast would be ideal
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Rudin Ruslan วันที่ 30 ก.ย. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your kind review, and it was our pleasure to have you stay with us. I am delighted you enjoyed our service, and our central location enabled you to experience the best of Solo. We look forward to welcoming you back in the near future, and we wish you safe onwards travels. Kind regards, Rudin Ruslan General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Rudin Ruslan วันที่ 1 ก.ย. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to post your review, and I am delighted you enjoyed your stay with us. I have a wonderful team, and we continue to strive for the highest possible service. We look forward to the opportunity to serve you again, and hope to see you in Solo again soon. Kind regards, Rudin Ruslan General Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our deluxe room was OK, clean and bright although some black spots on the walls could be seen. Also horrible noise that disturbed us was loud music from the bar of the Novotel Hotel which started from 10.00 pm to 2 am every night. We informed the Ibis staffs about the noise, but no changes.
เข้าพัก 11 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Budi Wahjono วันที่ 16 ก.ค. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to post your review, and I am delighted you enjoyed your stay with us. I have a wonderful team, and we continue to strive for the highest possible service; I am so pleased you enjoyed our Deluxe room. In the other hand, we are sorry for the inconvenience in regard with the noise and wall cleanliness. I have personally shared your valuable feedback to our respective department head and the team to further improve on our cleanliness. We also have more choice of room location which might be more convenience for you on your next visit. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Budi Wahjono General Manager

10/10 ดีเลิศ

Guido

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Een aanrader in Solo
Mooie kamer, niet zo groot, maar alles in orde. Heel vriendelijk personeel. Hebben 's Avonds in het hotel gegeten en dat was lekker. Een goede locatie, alleen geen geschikte eetgelegenheden in de buurt.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Budi Wahjono วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear Mr. Guido, Thank you for taking the time to post your review, and I am delighted you enjoyed your stay with us. I have a wonderful team, and we continue to strive for the highest possible service. We look forward to the opportunity to serve you again and hope to see you in Solo again soon. Sincerely, Budi Wahjono General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Budi Wahjono วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear Mr. Anonymous, Thank you for taking the time to post your review, and I am delighted you enjoyed your stay with us. I have a wonderful team, and we continue to strive for the highest possible service. We look forward to the opportunity to serve you again and hope to see you in Solo again soon. Sincerely, Budi Wahjono General Manager

10/10 ดีเลิศ

istiqamah kiftiana

Good
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
手頃な値段、そこそこ清潔、市街中心部なので出掛けるのに便利。ジムは隣のノボテルと共用。朝食は格別美味しいわけではないが、まあ空腹は満たせる。
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Budi Wahjono วันที่ 28 ต.ค. 2018
Dear Sir/ madam, Thank you for taking you time to provide this review, and it was a pleasure to have you stay with us in Solo. I am delighted that you enjoyed your stay, and I will pass your kind words onto my entire team. We look forward to the opportunity to serve you again, and hope to see you in Solo again soon Best wishes, Budi Wahjono General Manager

8/10 ดี

Annisa, Surabaya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel is good to just have a sleep at night while exploring the city in the day time as it’s quite reachable to the main attractions area. Breakfast wasn’t even tasty.. but it’s affordable. Easy to find transportation from hotel. Bathroom was not that clean, can see fungus on the wall tiles like never been scrubbed. Floor tiles have stained
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Budi Wahjono วันที่ 28 ต.ค. 2018
Dear Ibu Annisa, Thank you for your kind review, and it was our pleasure to have you stay with us. I am delighted you enjoyed our central location enabled you to experience the best of Solo. Thank you as well for sharing several concerns you mentioned in reference to the food taste and bathroom cleanliness. We understand this type of unpleasant experience should not had happened during your stay nevertheless, allow me to assure you that I have personally shared your valuable feedback to our respective department head and the team to further improve on our product and facilities and to ensure this type of shortfalls will not occur in the future. We look forward to the opportunity to serve you again, and hope to see you in Solo again soon Kind regards, Budi Wahjono General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
便利・快適
ソロの駅から近い(歩道がよくないので歩くのは大変)タクシーでもrp10000でいける距離 ホテルのプールも快適 食事も充実 歩いていける範囲にコンビニが1件、美味しい食べ物屋が多数ある
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Budi Wahjono วันที่ 19 ส.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your kind review, and it was our pleasure to have you stay with us. I am delighted you enjoyed our service, and our central location enabled you to experience the best of Solo. We look forward to welcoming you back in the near future, and we wish you safe onwards travels. Kind regards, Budi Wahjono General Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is not good for business travellers. The ethernet cable did not work, the power outlets are all old and plugs fall out of them, and one outlet did not work. So I think if you come to this hotel for business purposes it would be a mistake. I also had a too slow wifi speed on one of my laptops... did not work well at all... compared with other hotels in Solo where I had no problem with this same laptop. A newer laptop I own did work well, however. The wifi sign in process is inconvenient because it does not automatically log you in when you come back to the room. You have to forget the network and then sign in again. Overall it seems this hotel does not think much about business travelers and their needs for working outlets, ethernet cables, wifi systems, and wifi login convenience.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Budi Wahjono วันที่ 19 ส.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking your time to share your experience. We very much appreciate your comments regarding your stay at Ibis Styles Solo. We regret to learn that we failed to exceed your expectations on this visit. Please accept our most sincere apologies. Please rest assured that I have personally shared your concerns and feedback to our respective department head for our immediate action and to further improve on our services, especially for the internet connection. Once again, thank you for sharing your concern, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Budi Wahjono General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Valerie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice stay
Camera pulita e confortevole, buona colazione, posizione non lontano da stazione, staff gentile
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Budi Wahjono วันที่ 18 ก.ค. 2018
Dear Valerie, Thank you for your kind comments on our room, breakfast, staff and our great location, we really are in the heart of the city. stay with us. I am delighted you enjoyed our service, and our central location enabled you to experience the best of Solo. We look forward to welcoming you back in the near future, and we wish you safe onwards travels. Kind regards, Budi Wahjono General Manager

10/10 ดีเลิศ

Darius

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
5 times staying in this hotel
I have been staying in Ibis Styles Solo for 5 times and I love it! The price is affordable and the hotel is good. Love the room, the bed but the TV channel quality is not that good (the picture not too clear). The breakfast is standart for 3 stars hotel so no complaint about that. Recommended hotel for traveller that like a clean and good room with affordable price
การตอบกลับจาก Budi Wahjono วันที่ 24 เม.ย. 2018
Dear Mr. Darius, Thank you for taking to share with other travelers your positive feeling on Ibis Styles Solo, and it was a pleasure to have you stay with us in Solo. I am delighted that you enjoyed your stay, and I will pass your kind words onto my entire team. I have a wonderful team, and we will certainly look at how we can strive to better our guest service. We are really pleased to read your review above. We do hope that your review will help other travelers to figure out about us. Mr. Darius, We greatly appreciate your recommendation and we look forward to welcoming you back at Ibis Styles Solo in the near future. Warm Regards, Budi Wahjono General Manager

6/10 พอใช้

Pawel

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Nice But ...
Good hotel but needs refreshing... good breakfast and pool
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2017

8/10 ดี

AGUS

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2017

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2017

8/10 ดี

Elizabeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good value
Good value, I stayed for 15 days. Small room just enough for 1 person Good service, good location Will come back
เข้าพัก 14 คืน, มิถุนายน 2017

8/10 ดี

bambang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice hotel
great location, close to shopping area and culinary destination, nice breakfast. room size is a little bit small.. but you get what you pay.. still ok because we do not want spend the day in the hotel room anyway
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2017

8/10 ดี

ayundria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
hotel ini lokasinya sangat strategis

8/10 ดี

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
設備の古さはない否めないが、部屋は清潔で必要なものは揃う。 近くにスーパーマーケット、パダン料理のレストラン 24時間営業のATMあり。

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

ayundria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

Eko, Bandung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pas
Pelayanan baik, mudah dan cepat. Fasilitas kamar cukup lengkap. Rasa makanannya enak. Lokasi dekat dengan tujuan wisata budaya.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
reasonable hotel
nice hotel
การตอบกลับจาก Gompar วันที่ 28 พ.ค. 2016
尊敬的客人, 我很抱歉,如果我的langguage没有合适的。 非常感谢您为您的评论和积极反馈,以宜必思样式独奏。 我希望你下次访问会像前一个愉快。 再见。 最好的祝福 渡轮Iswoyo 酒店经理

8/10 ดี

Yasmin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Gompar วันที่ 28 พ.ค. 2016
Dear Yasmin, Thank you very much for your review and score given. I hope your next visit to Ibis Solo as enjoyable as previous one. See you soon. Best regards, Ferry Iswoyo Hotel Manager

6/10 พอใช้

irma, jakarta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
liburan lebaran
Menyenangkan dan staff ramah
การตอบกลับจาก Gompar วันที่ 31 ต.ค. 2015
Ibu Irma Yang terhormat, Terima kasih telah meluangkan waktu mengulas hotel kami. Senang mengetahui kualitas layanan dan keramahtamahan yang kami berikan dapat memenuhi harapan Ibu Irma. Lokasi hotel kami yang strategis di pusat kota merupakan pilihan terbaik bagi para tamu baik untuk tujuan bisnis maupun wisata. Sekali lagi terima kasih telah meluangkan waktu untuk berbagi pengalaman masa tinggal Ibu Irma di Ibis solo. Kami nantikan kunjungan Anda berikutnya dalam waktu dekat. Hormat kami, Brian Townsend General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wi-Fiが弱いです。昼間は繋がりません。部屋は清潔です。風呂の排水溝が詰まり気味で、完全に排水するのに時間がかかりました。町の中心部にあるのでどこへも行きやすいですが、ベチャは人によって値段が大きく異なるので交渉したりボッタクられたりいろいろと面倒です。バス停までは若干距離があり、昼間の炎天下は少しめんどくさいです。NHKプレミアムが見られたのは良かったです。
การตอบกลับจาก Gompar วันที่ 31 ต.ค. 2015
Dear Reviewer, Thank you for taking the time to complete an online review of your stay with us. I am very pleased you enjoyed our central city location, and do hope that you were able to experience some of the best of Solo. We regret to learn that you had experienced a situation where we failed to deliver our standard services. Please accept our most sincere apologies. We have shared your feedback on internet connection and quality of bathroom with our team for immediate improvement. Please rest assured that this thing does not correspond to our standard, and that the necessary steps have been taken as to avoid any re occurrence in the future. Thank you very much for sharing your experience with us, and it is our hope that you will give us the opportunity to serve you better in the near future. Sincerely, Brian Townsend General Manager

10/10 ดีเลิศ

irma, jakarta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sangat menyenangkan
การตอบกลับจาก Gompar วันที่ 14 ส.ค. 2015
Kepada Irma di Jakarta, Terima Kasih telah memilih Ibis Solo sebagai sarana akomodasi Anda selama berada di Solo. Suatu kebanggaan bagi kami mendapat penilaian sempurna 5/5 dari Anda. Penilaian yang Anda berikan akan senantiasa menjadi motivasi bagi semua staff kami agar selalu memberikan layanan terbaik. Kami nantikan kunjungan Anda berikutnya di Ibis Solo dengan pengalaman menarik lainnya. Salam, Brian Townsend General Manager

8/10 ดี

yamaguchi, japan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
利便性が一番
5~6回目の滞在でしたが昨年部屋に無かった冷蔵庫が設置されチェックアウトの時間も交渉して14:00にしてくれました。プールは隣のノボテルのプールも使え快適でした。どこへ行くのも徒歩圏内で行け スーパーなども近くにあり便利でした。
การตอบกลับจาก Gompar วันที่ 29 ส.ค. 2015
Dear Reviewer, Yamaguchi San, Warmest Greetings from Ibis Solo ! We would like to thank you for writing such a positive review. We are glad that you enjoyed your stay that we were able to provide a comfortable experience for you. I will share your comments with our team that I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff. Looking forward to welcoming you back again! Kind regards,I will share your comments with our team that I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff. Gompar Panjaitan Hotel Manager

4/10 แย่

lisdiono, Jakarta

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Smallest Ibis Hotel
The smallest Ibis Hotel we've ever stayed
การตอบกลับจาก Gompar วันที่ 29 ส.ค. 2015
Dear Reviewer, Lisdiono, Thank you for your review about ibis Solo on Hotels.com. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Our Standard Room type size at 21 sqm for an economic hotel that might too small for you. Please allow me to express my sincerest apologies for the inconvenience. If I may, I would like to inform that we also have the Family room type, as an option, that might be more suitable for your next visit. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be more pleasant than the previous one. Kind regards, Gompar Panjaitan

8/10 ดี

Andri, jakarta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
value for money
LED TV kecil, perlu upgrade. Noissue for chain hotel like this
การตอบกลับจาก Gompar วันที่ 14 ส.ค. 2015
Andri di Jakarta, Salam Hangat dari Ibis Solo... Terima Kasih telah meluangkan waktu Anda untuk mengulas hotel kami di hotels.com Kami sangat menghargai tanggapan Anda berkaitan dengan TV LED kami. Di Bulan Agustus ini dengan senang hati kami informasikan bahwa kami telah mengganti seluruh TV LED di kamar kami menjadi 32 inci. Kami berharap dapat menyambut Anda kembali di Ibis Solo dalam waktu dekat. Salam, Brian Townsend General Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Gompar วันที่ 14 ส.ค. 2015
Dear Sir, Thank you for taking the time to post your review, and it was indeed a pleasure to have you stay with us in Solo. I am grateful for your kind review; I will share with my entire time, and I am very confident this will further motivate them to continue to provide a high guest experience. We look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Brian Townsend General Manager

8/10 ดี

Jackie, Hopewell VA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Hotel and staff
Our stay at the hotel was very nice. The price was good and so was the food in the restaurant. The staff was very friendly and helpful (especially Septhie) and the hotel facilities were well kept and clean. If we needed anything at all it was immediately taken care of. Check in and check out was fast and no problems. There were only two issues that we had. The first was that the hotel did not have washclothes in the rooms. We had to ask and they had to get them from the Novotel. The second was the padded bench attached to the desk in the room broke when I sat on it (injuring the back of my leg). It seemed like it was only attached using screws (or in this case 1 screw). Perhaps the hotel may want to consider adding legs to these benches in the future to avoid possible injury to future guests. My leg is better after a week but I still have a huge bruise. Again the hotel and staff were great, we would definitely stay here again and recommend this to others.
การตอบกลับจาก Gompar วันที่ 14 ส.ค. 2015
Dear Jackie, Thank you for taking the time to review us on Expedia We are so glad to hear that the staff friendliness, the quality of food as well as the hotel facilities has contributed to your satisfaction. Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations. We have taken your feedback regarding the bench condition seriously and forwarded it to our Director of Engineering to make an immediate improvement. Currently the benches have been modified to be more safety and comfortable. Please accept my sincerest apologies for the inconvenience you had experienced. Again, thank you for sharing your experience. We will do our utmost to make your next stay better than the previous one. I look forward to welcoming you back to Ibis Solo in the near future. Kind Regards, Brian Townsend General Manager