บริเวณนั่งเล่นที่ล็อบบี้

รีวิว อเมริกาส์เบสต์แวลลู อินน์แอนด์สวีทส์ ราซีน

2 out of 5

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 150 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 232 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 245 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 173 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 200 จาก 1000 รีวิว" "

6.2/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

5.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Linda

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Driveway into parking lot has several big potholes. Hotel itself is well maintained, staff is friendly and check was quick and easy.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Vonda

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I will never stay again. Two guys got into a fist fight in the parking lot. Trash every where dirty rooms. People sit in their cars with music all night. People hanging out the windows yelling out on 2nd floor. Overall trashy place
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Peter

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is an excellent place for the price. The staff were very friendly and helpful. The rooms are in excellent conditions, particularly the bathroom.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Alexandria

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pet friendly and nice employees.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jalin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Sara

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was so gross and the smell of mildew was so strong I checked in then check right back out ! Would not recommend to anyone . Very unsafe
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Sara,The safety and comfort of our valued guests remain our primary focus, and we regret you felt differently on this occasion and that we failed to earn your recommendation. Please accept our sincere apologies for our accommodation falling below your expectations and our usual high-quality standards. We assure you that we will look into your concerns to ensure we make the necessary changes and improvements. Down the line, we hope you will consider giving us another chance to change your perceptions.

10/10 ดีเลิศ

Elisha, Racine

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Andrea

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
👍
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

jonny, Bronx

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Danielle

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ugh … never again
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Danielle,We are disappointed that we were unable to meet all of your expectations. Please feel free to suggest what we can improve on so we can make sure we do not disappoint in the future.

2/10 แย่มาก

Calvin

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I had a terrible experience. I paid for the queen suite. There wasn’t a phone, stains on bedding, actual bed not mounted to the floor so when I get in/out of bed it flipped up. No small towels and had an odor. This all was noticed after being charged for an additional room because my original reservation wasn’t honored because of time glitch. My wife and myself didn’t approve with the room, left at 4a.m. And purchased another room at a different property.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear Calvin,It's unfortunate to hear that you didn't have a good experience with us. The upkeep of our accommodations is one of our top priorities, so it's unfortunate to hear that this wasn't reflected during your recent visit. All of your comments will be discussed internally, and we'll make improvements where necessary. In addition, should you be encountering any billing issues, please do not hesitate to reach out to us offline. We hope you will consider giving us another chance in the future.

8/10 ดี

Mia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Thomas

เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

DeAndre

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
👍
เข้าพัก 21 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Pariis

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bad
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Pariis,We welcome all feedback and are disappointed that your recent visit was not as expected. Our team utilizes constructive feedback to help us improve our accommodations and services, and we would be most grateful if you could share your concerns. Nonetheless, we hope you enjoyed your time in Racine. Safe travels, and it would be our pleasure to host you in the future and demonstrate the top-notch stay we know we can provide.

2/10 แย่มาก

Kyla

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is the dirtiest hotel I’ve stayed at. Everything was littered with hair, the bed sheets, towels (that you only get two of but 1 hand towel), the shower, pillows, blankets. The bathroom faucet leaked from top till it spilled and formed puddles on the floor. The staff at night that checked us was in was unacceptable, wouldn’t end her call to check us in and then proceeded to treat other guests poorly who were asking for amenities in their room such as blankets which was refused. The elevator didn’t work, had to use stairs with kids and luggage. Bags filled with trash lined the hallways. No phone to call front desk. Fire alarm was disconnected and shoved into a drawer which is illegal. Incense sticks from previous guests were shoved into the fire sprinklers and left there for who knows how long. Bug flying around the bathroom. Please keep looking for yourself, this place is not worth it.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Kyla,Thank you for choosing to stay with us. It appears that your stay fell short of your expectations and our high standards, and for that, we apologize. The condition in which you found your room is not indicative of the quality stay we aim to deliver to our guests. Rest assured, our team will use your comments to make any necessary improvements and ensure everything is as it should be for our future guests. Your feedback is appreciated, and we hope you had a safe trip home.

10/10 ดีเลิศ

melissa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

melissa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Vary nice people are kind! Thank you for making me feel comfortable at best value inn
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Gregory

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Rebecca

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The bathroom wasn't cleaned used soap and dirty shower
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Dear Rebecca,Please know that providing clean accommodations is one of our top priorities, and we regret that we may have fallen short of this for your stay. Our housekeeping team will be made aware of your comments and improve our cleaning protocols where necessary. Feedback only helps us improve, which is what we intend to do. Thank you for reaching out. Safe travels, and we hope to have the pleasure of welcoming you back and exceeding your expectations.

10/10 ดีเลิศ

Steffan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jonathan

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Robert

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pool was not running after they said it would be. Dryer was broken. No phone in rm to call down to desk. Everyday we were locked out of rm. Key had to be activated Everyday. Would not let u have more than 2 bath towels and we were 3 in a room. We were told we had to share towels. Had to get maintenance to ck out bed because there was a long metal pc hanging from side of bed.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 30 พ.ย. 2023
While we appreciate you choosing to stay with us and provide your feedback, we are disappointed that this was your experience. This is not a typical occurrence for our guests, and your comments are important to us as we work to improve our guests' visits. That said, we look forward to having you stay with us again and meeting all your expectations with top-notch accommodations and amenities.

10/10 ดีเลิศ

Steffan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Terry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
To Dinky. TV worked fir 5 minutes then loses signal.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 23 พ.ย. 2023
Dear Terry,Thank you so much for the feedback. We're sorry to hear that the upkeep of our amenities failed to impress you, and we'll be sure to have our maintenance team look into your comments further. Please consider coming back to give us another chance soon.

2/10 แย่มาก

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
None
They charged me more than what the contract said I was very upset
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 14 พ.ย. 2023
We are saddened to learn about the billing issue and for any frustration this has caused you. That said, please feel free to reach out to us offline so that we can discuss this matter further. We wish you well and hope to speak with you soon.

2/10 แย่มาก

Connie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would not recommend
The hotel was run down. The tissue box fell out of the wall, the lamp was broken, the curtains were broken, the sheets were full of cigarette burn holes. The pillows were old and folded over in the pillow case. I hated staying but it was non-refundable and i was out of money.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 7 พ.ย. 2023
It is disappointing to see that we did not meet your expectations in delivering a comfortable and clean stay. This falls below our standards, and for that, we apologize. Our housekeeping team will look into your comments and ensure any concerns are addressed. Guest satisfaction is very important to our team. Thank you for being our guest, and we hope you will afford us another chance to change your perceptions with a more enjoyable stay we know we can provide.

6/10 พอใช้

Margaret

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Will not stay again.
When I booked it said indoor pool. No indoor pool. A whirlpool and it was out of order. With 3 young children need to let them unwind. Also toilet did not flush half the time.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Guest,We apologize for not having the whirpool up and running for you and your family. Our staff promises to expedite this to have it up and running for the next time. For the safety of all of our guests it currently is out of order.Thank you for your stay with us.

4/10 แย่

Linda

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First time I’ve been in a motel with no hair dryer, coffee maker, no cups, no plastic for ice container and no TV control. Safety latch broken, heater not working properly, stained comforter and front desk was going to charge $20 extra because I was 30 min early of check-in, so I waited.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 3 พ.ย. 2023
Dear Linda,We always strive to provide our guests with the best experience possible, so it's unfortunate to hear about any disappointment in the amenities received. Our team is dedicated to making changes for the future, so we'll be sure to look into your feedback further. Please consider giving us another chance soon.

10/10 ดีเลิศ

Steffan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

LOIS

เดินทางเพื่อธุรกิจ
No quality at all!
There is nothing special about this hotel. I was not familiar with the name but it was the closest to the venue that I had to attend. The room smelled like old cigarette and marijuana smoke.The photos on-line ddid not look anything at all like the room I ended up with! The appliances in the room did not work! There is also a $20 fee to check-in before 3:00pm. I will not be staying here anymore not matter how far I have to drive to the venue next time! Don't waist your money here!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Steffan

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Erik

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice stay!
Everything was ready for us amd when we needed a few extra things, the staff took care of it quickly!
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 8 พ.ย. 2023
Our staff really appreciates you noticing our hard work every day for guests just as great as you. We hope to see you again in the future!Thank you

4/10 แย่

Jazmin

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Eva

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Danielle

Nice room
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Evea

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The room was nice however it smelled of cat urine . And it was muggy .
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Matthew, Altoona

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Claudia

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Never again!!!
Supposed to be non smoking. Smelled like smoke. Management sprayed air freshener. Still smelled like smoke. Bathroom floor trash behind the door and under sink, carpet not vacuumed, mold on wall above shower, outlet on lamp did not charge phone. Only sign with name of hotel was on the door. No big sign showing name and difficult to get to.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Claudia,We're sorry to hear about any unpleasant odor or any disappointment in the upkeep of our accommodations during your visit. Our team will be sure to look into all your comments further and make improvements for the future. Thank you, and we hope to see you again soon.

8/10 ดี

RODERICK

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

RODERICK

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Just like a college dorm. This property reminded me of a college dorm. There are people who smoke near the door. The whole place smells like marijuana. There are people yelling in the halls at all hours of the night. There are people living there who may not be supposed to be living there. There is garbage in the parking lot. It appears that this property is used by someone (the local social service agencies?) to house those who don't have other housing. One big clue is that some of the hotel rooms have doorbells on them. That's fine, and may be an efficient use of government money, but the people who need housing are trying to have a life, while people like me are trying to get some sleep before driving a long distance the next day. When you mix purposes (housing vs. overnight lodging for a road trip), someone is going to come up dissatisfied.
การตอบกลับจาก GM วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Guest,Our staff works 24/7 of the day to provide our guests a clean and comfortable stay. Smoking is prohibited from our property and is monitored by our front desk staff. We provide excellent rates with great customer service which is unbeatable in the Racine,WI area. Our efforts made every day are for every guest that visits our property. We apologize if we fell short of your expectations.Thank you

6/10 พอใช้

leora

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ghetto
We got our room the fridge had old food in it and the tub and toilet looked dirty with cereal floating in toilet.it smelled like pot in hallway and ppl screaming at 1am vulgar language.it says pool but it's a very lil hot tub
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Guest,We understand the frustration this may have caused you during your stay with us. Our staff works hard to control disorderly guests. We apologize if we fell short of your expectations. Thank you

4/10 แย่

Ava

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was a condom sticking out from the bed frame, the pillow cases had makeup or stains on them, there’s a disgusting gooey splash mark on the ceiling, and the bathrooms look like they weren’t cleaned from the last tenants.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 26 ก.ย. 2023
Dear Guest,We apologize for what you experienced at our hotel. We thoroughly inspect our rooms daily so it saddens us that this was missed. We will do better as a team here to ensure you having a much better experience next time.Thank you!

4/10 แย่

Nicholas

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Someone broke the back entrance door at 3 am in the morning. It was completely shattered and a fight broke out in the parking lot outside my window.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Guest,During altercations between our guests, our staff is highly trained to take the action needed to mediate the moment. It is unfortunate this occurred during your stay and we wish to offer you another stay with us at a discounted rate for the inconvenience this may have caused you and your group.Thank you!

2/10 แย่มาก

Seth

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty towels, dirty bedding. Whole place smells like weed or cigarettes. You might as well sleep in the Milwaukee Zoo with the amount of noise in the hallways at night.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 15 ก.ย. 2023
Dear Seth,Thank you for sharing your thoughts with us. We are disappointed that we were unable to show you the high-quality stay that we strive to provide for our guests. Your comments are important to us, and we will be sure to share them with our team for review and improvement. We appreciate you choosing to stay with us, and we hope you will again so we can show you a better experience.

6/10 พอใช้

Cheryl

bad smell in room. breakfast was awful staff was friendly. needs a lot updates
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

María

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No clean and I don like 👎👎
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear Maria,Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We are disheartened that we were unable to exceed all of your expectations. Your feedback is important to us and will be shared with our team for improvement. We appreciate you choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back.

4/10 แย่

AKINYEMI, Houston

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 26 ก.ย. 2023
Thank you for your feedback!