ฟิตเนส

รีวิว โรงแรมเดอะเซาจานา กัวลาลัมเปอร์

5 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 75 จาก 233 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 103 จาก 233 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 32 จาก 233 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 13 จาก 233 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 10 จาก 233 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Gerrad De

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

jenny

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Simon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall hotel/resort was not quite as l expected. Rooms need to be refurbished and upgraded, there were bugs crawling around desk and bench,eg ants & spider. Services were slow,location was also a bit inconvenience to transport
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

eddie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didnt indicate I have breakfast included before I purchased this trip and no shuttle service..Need call cab every time.
เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Jun

เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Guillaume

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Grande piscine joli extérieur mais rien ne marche Pas de bouteille d'eau dans les chambres, personnel lent, une heure pour appeler un taxi!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Guillaume

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Labyrinthe sans service
Les Chambres sont convenables, l'hôtel est triste le petit déjeuner déplorable, il faut attendre plus d'une demi-heure pour avoir un taxi a priori il faut réserver longtemps à l'avance... Le prise étant l'accessibilité aux chambres : un étage à monter par un escalier, puis un étage par ascenseur et un bâtiment à traverser à nouveau... c'est long et on s'y perd...
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 17 ส.ค. 2023
Dear Guillaume,Thank you for bringing this issue to our attention. We pride ourselves on giving the best possible guest experience, and I’m sorry we fell short in this instance. We will be taking corrective action plans to address your feedback.

8/10 ดี

Wee Yee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel need some upgrading as aged compare to few years back when i stayed in. Service Level of staff can be further improved and more professional especially front desk. Shall provide some basic discount to the guess who stay in hotel to dine in the hotel too.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Tsyh Chong

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel review
Everything was nice until i received call from hotel reception stuff, told me that it's time to leave because cut-off time 1pm was about reaching, when i was stucked in seminar room in this hotel. I went back to room at 13:08 to pick up luggage, but found that my key was barred to open room door. I felt really bad to be treated like that. It is shame and a waste to have such nice hotel managed under wrong hand.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Hye Kyung

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Justin

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

JEN-CHIEH

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
很不錯的飯店
房間的熱水水壓太小、其他都很好
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Doreen

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

ZOEY

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The humps on the road outside the hotel need to be painted. Terrible for cars whenever we entering and leaving the hotel.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2023

4/10 แย่

Kylie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not worth for money 😅
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Irene Yu Ling

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Room smells unpleasant.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

6/10 พอใช้

Miyuki

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Masahiro

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

YASUHIRO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
リゾート🏝感溢れるホテルで快適な旅でした!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

6/10 พอใช้

RYO

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
レストランの大半が閉まっていた。 部屋に水のペットボトルがなく、ミニバーも空っぽ。 朝食はテーブルが汚れたまま。 とても値段に見合わない。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

2/10 แย่มาก

Chia

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Place is old and poorly maintained. Service is sub par. Amenities is worse than a 3 star hotel. No bottled shower gel. Small bottle of mineral water cost 5RM per bottle. You will need to go out to buy your own drinking water if you dont want to pay super overpriced drinking water.

8/10 ดี

KUN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

QIAN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Kian Seng

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

4/10 แย่

Seow Beng

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Sutha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

SOOK KUN

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

4/10 แย่

Ayman

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The scenery at the hotel is very nice, more like a resort and not suitable for a business trip. Staff is not well trained, my room had many many problems! This is definitely NOT a 5 star hotel unless you room is in the club house. No air con in the lobby... my room had spider webs, terrible smell, moved me to a new room but air con not controllable and temp was so cold I couldn't sleep... hotel technician couldn't solve the problem, door lock was malfunctioning and I stayed half an hour until it was fixed... no apology from hotel not even a gesture of offering something to drink while they solve the problem. Toilet seat looks old and always dirty... very poor bathroom amenities... NOT a 5 start hotel for sure. I requested that I get upgraded especially that I have an Expedia VIP reservation... promised to do so and it never happened and hotel did not even reach out to me to explain why!! Overall VERY VERY disappointing, not worth the money... you are not close to anything if you need to buy a quick snack or something to drink. Not the place for a business trip for sure.
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2022

4/10 แย่

David

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would not stay here again
Rooms were shabby. Surroundings great. Service from reception poor. Said they wouldnt issue a receipt because i booked through Hotels.com. quality of cocktails in the bar poor. Not a great hotel.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

6/10 พอใช้

Harveen

เดินทางกับคู่รัก
It is a super average hotel, doesn't represent any 5 star qualities. Don't be fooled by the photos. There is an abandon counter in the swimming pool, almost decaying pool bridge (safety concering). Room corridors filled with dust and litter, out of service lift, stained coffee mugs, basic amenities like disposable slippers weren't provided too, insipid breakfast, pool attendant missing from sight. The list goes on. Not worth a dime! Totally disappointed.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Sutha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Honestly one of the best hotels that I've stayed in Klang Valley. Its has such a serene environment. The Club rooms are exquisite and definitely a perfect choice for business travelers or couples who would like a little escape from the hustle and bustle of the city, but still stay in the city itself! Will definitely return here very soon.
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

8/10 ดี

Nur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Saujana Hotel Management วันที่ 10 ก.ย. 2020
Thanks for your comments.

10/10 ดีเลิศ

George Michael

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2020

10/10 ดีเลิศ

Siu Moon Leo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Booked 3 king-size bed room but was given twin bed rooms instead.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Siu Moon Leo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Charles, NJ

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
rooms are just a bit tired but the amenities and grounds are great. Staff was a bit slow at check in.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I expected so much more from a five star rated hotel. I had to get my room changed once due to dust and cleanliness issues. Even the upgraded room change is also not that much better and the amenities are in serious need for upgrading, much room for improvement needed if this hotel is to retain their five star rating.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Marco

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good value but far from the city
Nice hotel , renovated , friendly staff, many restaurants, around 50-70 myr via grab to the city , Nice to relax, good breakfast and fair price for food and drinks .
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Saujana Hotel Management วันที่ 13 พ.ย. 2019
Thank you for your comments.

6/10 พอใช้

Au

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Nice hotel but dusty and less entertainment
A bit dusty. The breakfast not much choices. Anyway, got a complimentary upgrade to executive room and lower rstes for extra breakfast. Cafes only served buffet oj sat afternoon and not much ala carte /light food selections. Not much attractions in the evening. No digital tv for channels.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Saujana Hotel Management วันที่ 13 พ.ย. 2019
Thank you for your comments.

8/10 ดี

Jennifer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Although room appears slightly outdated, generally it's okay. Breakfast was normal with limited variety although staff were friendly. Saujana is far from KLIA and hotel is out of the way although they have shuttle service to nearby CITTA mall and a few other drop off points but CITTA is a small mall, has nothing much there. It will be helpful if hotel increases frequency to Sunway Pyramid instead and to provide pick up service at least once or twice.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Saujana Hotel Management วันที่ 13 พ.ย. 2019
Thank you for your comment

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก The Saujana Hotel Management วันที่ 13 พ.ย. 2019
Thank you for your comment.