วิวจากมุมสูง

รีวิว อโยธยา พาเลซ บีช รีสอร์ท กระบี่

4 out of 5
อโยธยา พาเลซ บีช รีสอร์ท กระบี่
112/2 หมู่ 3 ต.อ่าวนาง, อ.เมือง, กระบี่, กระบี่

รีวิว

6.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 7 จาก 23 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 3 จาก 23 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 5 จาก 23 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 23 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 23 รีวิว" "

6.6/10

ความสะอาด

6.0/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Carl

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked everything here. Its unique. Totally different to every other hotel, and it has a huge clean swimming pool. Its a bit like "The Marigold Hotel" Only in Thailand.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

clifford

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
This is a very unique property with a huge swimming pool and sits quietly in its own grounds just a very short walk to the beach. The staff are all like one big family and always happy to help...... I stay here regularly because of its charm and peaceful traditional surroundings...... The rooms are much larger than you will find in most other places....,...the property is a little bit jaded-but that is reflected in the price..... . Enjoy!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

clifford

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ホテル自体が古く、大箱の割にスタッフが少ない しかし、部屋自体は充分な広さが有り満足できるものでしたが場所柄行動するには少し不便を感じました。 リゾート気分を充分味わえるものでした。
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Remi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Huge pool that goes right up to the balcony/veranda
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Marissa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything surrounding the hotel was great walking to night market was 5 min walk this hotel is so over sized and understaffed, just to get to our room would be 40 stairs and .3 km - the stay over all was ok clean enough but definitely questionable towels were a huge issue to get for us and others
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Do Hai

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The worst experience I had so far. Pictures online are photoshopped and probably from 2012. Safe your money and look for some newer hotels
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Eric Michael

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loud boisterous lower class Brits being their worst at my arrival. Before I saw the room was urged to pay for 3 nights with a receipt that said in big bold letters "NO REFUNDS" which should have been my first clue. There were restaurants advertised in the Expedia website but they were all closed. The room we had difficulty entering because the key lock was broken - hardly an encouraging sign that they keep the place up. Made all the more obvious when we finally managed to get into the room and found it musty, old and uncared for...unless you count dozens of coats of cheap brown pain "gentrification" Room looked out onto a pool of an unpleasant greenish-yellow tinge, where large guests in fluorescen swimsuits baked on large swatch of concrete. Not quite the idyllic location that was featured on the website. Air con was old and didn't work properly. Everything about the place screamed of old and in disrepair...the owners clearly milking the last squeeze of cash from it before it is passed on to a new owner with less (or hopefully more scruples) Staff were not well trained. Seemed as confused and disappointed as I was...to the point of being apologetic. No attempt was made to fix any of the issues I mentioned, and to be honest, the place was far to gone to be considered an option for me anyway. So I gave them their key (that didn't work) back and walked out. Keep the deposit! Just get me the hell out of here. Would never stay there again. Clean up your act people!
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Pernilla

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stora och fina rum. Dock väldigt mörkt. Inga lampor som luste upp vägen till rummet då man vart ute. Inga lampor som lysye upp ute. Inget wifi som funkade på rummet utan var tvungen att sitta på balkongen. Var så mörkt på hotell området stt man vart deprimerad. Inte ens i reseptionen lyste det. Vi tjeckade ut innan..
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Krista

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Kattrina

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Ayodhaya Palace Beach Resort Krabi วันที่ 4 พ.ค. 2023
Dear Kattrina,Your star rating means a lot to us, as we strive to deliver exceptional service and create memorable experiences for our guests. It is wonderful to know that our efforts have not gone unnoticed.We look forward to welcoming you back soon!Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Bellagio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Good
เข้าพัก 16 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Ayodhaya Palace Beach Resort Krabi วันที่ 4 พ.ค. 2023
Dear Bellagio,Thank you for your excellent rating. We look forward to your continued support and would love to welcome you back on your next visit to Ayodhaya Palace Beach Resort KrabiRegards,

4/10 แย่

Theodore, Honolulu

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel needs upgrading and a service training. I asked for a towel and the manager said NO
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

6/10 พอใช้

Milton, DELTONA

เดินทางกับครอบครัว
The Hotel is impressive look like an ancient palace they keep the original colors and wood is beautiful but the services is very poor, the employees are very polite and efficient but the property is too big for 5 or 6.
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

Charlotte

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Appréciation générale
Agréable séjour à l'hôtel malgré le manque de service proposés : restaurant et bar fermés. Petit déjeuner très décevant pour un hôtel 5 étoiles : café soluble et jus de fruits industriels. Peu de choix.
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2022