คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 107 รายการ

ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง เราตรวจสอบแล้ว
3.6 จาก 5
87% ของผู้เข้าพักแนะนำ
3.9 ความสะอาดของห้องพัก
3.9 บริการและพนักงาน
3.8 ความสะดวกสบายของห้อง
3.4 สภาพของโรงแรม
ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง
เราตรวจสอบแล้ว
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Disappointed

โพสต์เมื่อ 19 ม.ค. 2015
Did not match up to other holiday inn. In terms of free breakfast.and room cleanliness
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริงจากToronto

easy acess to major roads

โพสต์เมื่อ 26 ธ.ค. 2014
ข้อดี: easy location to anywhere in Kitchener waterloo area
ข้อเสีย: renovations in progess
สถานที่ตั้ง: near Fairview Mall and numerous restaurants
accomodations were very comfortable but tv cable viewing needs to be upgraded
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริงจากSt. Catharines

Wouldn't go back.

โพสต์เมื่อ 15 ธ.ค. 2014
ข้อดี: Easy access from the highway, relatively close to downtown Kitchener
ข้อเสีย: Lots-see above
The lobby and hallways were lovely but the room was tired. The wallpaper was coming off in the corner, there was mold on the wall by the electrical outlet and the tub and sinks were dated. The coffee maker turned on and sounded like water was running through it but no water ever came to the carafe. When it was running, it actually caused the desk lamp to go out. That was because there were numerous appliances plugged into extension cords all on the same circuit. On the plus side, the shower was hot, with lots of pressure and the room was quiet. When I mentioned my concerns to the girl at the desk in the morning, she asked if we had had breakfast. (I'm assuming she was going to offer me some for free). I told her we were heading out to meet friends for breakfast. She apologized and said she would pass along my concerns.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริงจากtilbury, on

Beyond expectation!

โพสต์เมื่อ 16 พ.ย. 2014
ข้อดี: Close to all Kitchener has to offer.
สถานที่ตั้ง: Shopping, theatre, dining and much more.
Staff was very courteous and went above and beyond during the check in process. We were upgraded to a newly renovated room. The room was very well equipped and very clean! Very good value for the money.
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับครอบครัว
โดยผู้เข้าพักจริง

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 11 พ.ย. 2014 บน Hotels.com
2 จาก 5
แนะนำ
สำหรับผู้เดินทางเพื่อทำธุรกิจ
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 22 ต.ค. 2014 บน Hotels.com
We rent two bed room. One of the room card stop work. the door opens by force. You have to be a strong man. Women's can't. You have to walk long way to get to your room if your room is on C building.
3 จาก 5
แนะนำ
สำหรับผู้เดินทางเพื่อทำธุรกิจ
โดยผู้เข้าพักจริง

Needs improvement

โพสต์เมื่อ 13 ต.ค. 2014 บน Hotels.com
Met my immediate needs of a place to stay. TV and phone didnt work in room upon check in. TV would turn itself on in the night and only way to turn it off was by unplugging it. Phone was fixed, but TV remained unfixed for length of stay. Not an easy parking lot to get out of to head south on King (8).
4 จาก 5
แนะนำ
โดย MBจากOwen Sound, Ont

Very comfy beds!

โพสต์เมื่อ 7 ต.ค. 2014 บน Hotels.com
This hotel is in transition between new rooms and older style. i had one of the older rooms in the older oart of the hotel. Although the rooms were very clean, and the beds exceptionally comfy the bathroom was very tired. While in the shower the handle was rotted away from the wall that caused black mold to fall out on chunks when touched. The ceiling in the room had a poor paint job to cover water damage from an obvious leak from above. There were not enough staff on in the diningroom to accommodate the large conference that I was attending. All in all a decent stY for the location and conveneince. I would stay again but ask for one of the newly renovated rooms.
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Wouldn't stay again.

โพสต์เมื่อ 5 ต.ค. 2014
I chose this hotel for convenience as the conference I was attending was there. The roof leaked, the toilet didn't flush properly and the space was generally run down and smelled a little funny. I wouldn't stay at this hotel again.
2 จาก 5
แนะนำ
สำหรับผู้เดินทางเพื่อทำธุรกิจ
โดย E PablosจากTX

Bad Maintenance

โพสต์เมื่อ 4 ต.ค. 2014 บน Hotels.com
No option to turn off AA, Carpet need to be sreplace. They gave me a room occupied, back again to the reception 0,3 miles, gave me another room, they said was a typing mistake, back again to the room, keys doesn't work, again they apologized and gave me new ones. I made 1,2 miles to get the room