สิ่งอำนวยความสะดวกในที่พัก

รีวิว Marriott Karachi Hotel

5 out of 5
Marriott Karachi Hotel
09 Abdullah Haroon Road, Karachi

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 76 จาก 176 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 50 จาก 176 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 23 จาก 176 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 12 จาก 176 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 15 จาก 176 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Marianna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was perfect
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Iqbal

เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Rameez Masoud

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing hotel
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Rameez Masoud

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Nazish

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

WOO RAM

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Wim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Rahil

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First off, they have world-class customer service! We stayed in an executive level room, and the service we experienced in the executive lounge with Areej and Faysal is second to none! These two deserve awards! My biggest fear was taking a cab in Karachi. The car rental staff Maaz and Arif eased all of our concerns and provide us with some very reliable drivers and fantastic vehicles! Special shout out to Raheem! The man picked us up from the airport, took us to many and fulfilled all my mom’s wishes even by taking her to her old neighbourhood of Nazimabad! Thank you so much for giving my mom those memories. The restaurant staff, especially at breakfast. These guys fulfilled one of my wishes, including having sheermaal and taftaan for breakfast!! Staying here feels like visiting family. I mean it the hospitality is second to none. The only issue we had was the original room we were provided… Had someone smoking cigarettes on the floor. It was resolved by moving us to a different floor… but it’s concerning that it was a non-smoking floor, and this was allowed to carry on. Having said that, I will definitely stay here again!
เข้าพัก 14 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Maurizio

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

henry, Santa Monica

เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Syed, Warren

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very neat and clean and hotel and the room is also very clean. Breakfast buffet is also with so many options.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Altaf

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and clean environment
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Ayse

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

syed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
They try to charge for the mini bar which we never used other than that everything was good
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Samir

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Location of the property is very good. It needs brand new carpeting and furniture. The service was good.
เข้าพัก 10 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

muzammil

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Ahmed

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
All that glitters is not gold
On the surface, the Marriott Karachi seems like a great hotel. However, upon closer scrutiny, there are several issues with this hotel. I had called ahead to request airport shuttle pick up. However, at the airport, I was told by a Marriott representative who ran the shuttle, that reservations had canceled my request for pick up without any explanation. At the hotel, there were several major issues. While the room was clean, the towels were extremely rough -- almost unusable. Two, I requested laundry service but no one was sent to collect clothes from my room. Three, the quality of food at the Nadia cafe for the breakfast buffet leaves much to be desired. Finally, and most significantly, I had explicitly told the front desk when I was checking in that I would be paying the bill in cash. They still used my credit card for a hold, and told me that the hold would be lifted when I was checking out. On the day of checking out, I went to reception to ask for my bill so that I could bring the cash to make the payment. When I arrived with the cash, the reception desk told me that my credit card had already been charged. They then said that a refund had been issued and that there would be no issues. So, I went ahead and paid in cash. It has now been almost 3 weeks and the charge is still on my credit card. I have paid for the hotel stay twice! The hotel needs to be upgraded for better maintenance and needs a more competent staff.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023

2/10 แย่มาก

Arbab

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

4/10 แย่

Raza

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible cleaning
Bathroom were not cleaned properly, toilet bowl yellow, soap on the sink without wrapped, old soap was put in. shower door wouldn’t close. Water from shower would splash on the floor outside. Room safe wouldn’t operate , called front desk 4 times to fix it. Talked to the manager, he said he will look in to it.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

6/10 พอใช้

Shaukat

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
This is an okay hotel despite its rankings and ratings. Breakfast is not impressive at all, specially if you stay for more than a couple of days. People are nice and courteous.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Junaid

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel to stay in Karachi. Decent on-premises food. Clean and great staff.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Syed

2/10 แย่มาก

Mohammed

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก

6/10 พอใช้

Kamran, Hellertown

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
They picked me from the airport Staff was polite Front desk need lots of training Not to speak swear words in front of guests. Abstain from socializing and joking among themselves…. Literally heard one front desk guy saying chutia and bahanchood to someone. They should be careful what they talk among themselves Gym was horrible, it’s old and broken. I came back to hotel around 6pm after work and was hungry…. A guy was giving fruits into other rooms ….. I asked and he refused and told me that I have to call front desk to get the fruits in my room. I have stayed in other hotels and have found the staff here rude and crude. Please train them and gym needs overhaul Otherwise experience was OK. Since there price is higher then other nearby hotels was expecting better service
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2022

4/10 แย่

Jang Soo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
At the time of check-in, they asked credit card for security deposit which is normal, but when checked out they did not withdraw the deposit amount from my credit card. Also it was fully paid reservation, but they attempted the room rates from my credit card again.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Indra Sahri

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

Jahanzaib

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disgustingly dirty!
Filthy, smelly, disgustingly dirty. 2 star hotel. Operated under Italian/German general manager who should resign or must be fired for running this low standard property.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

4/10 แย่

Fatima

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is in poor shape. It has rained in Karachi and the whole hotel is leaking, carpets are soaking wet and there is a terrible musty smell all through the hotel. Food is mediocre at best, and same food recycled each day. This hotel is nowhere close to the standard I would expect of Marriott.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 15 ส.ค. 2022
Dear Ms. Fatima, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for failing to meet your expectations. We have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent same from occurring in the future. We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Sincerely, Karachi Marriott Hotel Team

8/10 ดี

Nasir

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Understandable due to the monsoon seasons and heavy rains property water damaged. I believed they should at least entrance road repaired because that was awful
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 1 ส.ค. 2022
Dear Mr. Nasir, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team leaders as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. We are in liaison with the city administration and hopefully the road will be repaired soon. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Karachi Marriott Hotel Team

8/10 ดี

Shusuke

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
パキスタンカラチに泊まるなら、ここ以外ないと思います。 さすが5スターのホテルです。 他のところならと考えると…! またくるならここに泊まります。
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 1 ส.ค. 2022
Dear Mr. Shusuke, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team leaders as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Karachi Marriott Hotel Team

6/10 พอใช้

muzammil

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well the stay wasn’t that great due to lots of untrained employees. The hallway carpets were dirty, lobby carpets were wet due to roof leaking. My online requests from Hotel.Com booking wasn’t full fill. My overall stay was fair not good. Regards
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 1 ส.ค. 2022
Dear Mr. Muzammil, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experience. We deeply regret the inconvenience caused during your recent visit. Interconnecting rooms are subject to availability and upon arrival, adjacent rooms were available. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Karachi Marriott Hotel Team

8/10 ดี

Roshan

เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

JUN YEOL

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
Quite good room conditions and facilities given that is in Karachi
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 24 มิ.ย. 2022
Dear Mr. Jun Yeol, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team leaders as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Karachi Marriott Hotel Team

8/10 ดี

Waseem

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 20 มิ.ย. 2022
Dear Mr. Waseem, Thank you very much for the rating. We hope your stay was comfortable. Kind regards, Karachi Marriott Hotel Team

10/10 ดีเลิศ

Jam Fahad

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great experience
I stayed fir a single day at karachi marriott and found ut the best hotel if comparing with others best like PC, Movenpick etc... Their executive loung food has good variety and pool was also found far better than other hotels in town.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 18 พ.ค. 2022
Dear Mr. Jam Fahad, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team leaders as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Karachi Marriott Hotel Team

8/10 ดี

Lawrence Geoege

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

Lawrence

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bra
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 24 มี.ค. 2022
Dear Mr. Lawrence, Thank you very much for the rating. Kind regards, Karachi Marriott Hotel Team

8/10 ดี

Ali, London

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

Salman, Kingston

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Professional and friendly staff. Variety of food. Lively entertainment. Very secure.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 3 มี.ค. 2022
Dear Mr. Salman, Thank you very much for the feedback. Kind regards, Karachi Marriott Hotel Team

4/10 แย่

Aziz

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 28 ก.พ. 2022
Dear Mr. Aziz, We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide. Providing the best services is important and we apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. We would appreciate if you could share some details so that we can improve upon. Your feedback has been shared with our team leaders to ensure this is an isolated incident. Our hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver. Sincerely, Karachi Marriott Hotel Team

8/10 ดี

Abdool Gaffar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 19 ก.พ. 2022
Dear Mr. Abdool Ghaffar, Thank you very much for the rating. Kind regards, Karachi Marriott Hotel Team

10/10 ดีเลิศ

Haroon U

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location and security
เข้าพัก 20 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 18 ก.พ. 2022
Dear Mr. Haroon, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team leaders as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Karachi Marriott Hotel Team

2/10 แย่มาก

Asadullah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible experience, outdated and ripoff !
Absolutely horrible stay with so called 4 star hotel. Terrible checkin process . 20 minutes to get my room key/fob (3/10). Room- 1980’s room, old carpet with stains (2/10) Service - Called AYS (at your service) - was put on hold for 3-4 minutes, no one is there to pick your call, finally when they picked up they had to transfer me to another station, same thing 2-3 minutes hold, call bounced back and I asked them to call me back. Bathroom phone extension doesn’t work ! Overall, below average , no where near 4 star.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 18 ก.พ. 2022
Dear Mr. Abdullah, We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide. Providing the best services is important and we apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. Your feedback has been shared with our team leaders to ensure this is an isolated incident. Our hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver. Sincerely, Karachi Marriott Hotel Team

10/10 ดีเลิศ

Syed

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
เข้าพัก 9 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel วันที่ 17 ม.ค. 2022
Dear Guest, Thank you very much for the comments. Kind regards, Karachi Marriott Hotel

2/10 แย่มาก

Muhammad Abdullah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Very bad customer service and amenities. Overall very bad experience.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 13 ม.ค. 2022
Dear Mr. Muhammad Abdullah, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for failing to meet your expectations. We have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent the same from occurring in the future. We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Sincerely, Karachi Marriott Hotel Team

10/10 ดีเลิศ

Muhammad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent!
เข้าพัก 10 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 5 พ.ย. 2021
Dear Guest, Thank you very much for the comment. We are glad to know that you enjoyed your stay. Kind regards, Karachi Marriott Hotel Team

10/10 ดีเลิศ

Muhammed

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 11 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 25 ต.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for the comment. Kind regards, Karachi Marriott Hotel

2/10 แย่มาก

Muhammad

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Shower door was not closing. Everything was very old
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 20 ต.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for rating the hotel and writing the review. Your concern is well noted and we will do our best to avoid it from re-occurring. We look forward to welcome you again. Kind regards, Karachi Marriott Hotel Team

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Karachi Marriott Hotel Team วันที่ 20 ต.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for rating the hotel. We understand that we failed to meet your expectations. We would appreciate if you could share some details so that we can improve upon. Kind regards, Karachi Marriott Hotel Team