บริเวณภายนอก

รีวิว เรดรูฟอินน์ แบตเทิล ครีก

2 out of 5

รีวิว

6.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 151 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 271 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 223 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 168 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 189 จาก 1002 รีวิว" "

6.2/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Asia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s ok
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello Asia,We appreciate your feedback and regret if your experience was not exceptional. Your comments are valuable for our continuous improvement efforts. Thank you for staying with us.

2/10 แย่มาก

Jennifer

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was nothing like what was on Expedia. The room was dirty, a lot of riff raff outside we did not feel safe at all. We left not even 10 minutes of being there and went to a different hotel. We will never be back.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Hello Jennifer, We apologize that your experience did not meet your expectations. We take all feedback seriously and will address this with the team. Your safety and comfort are our top priorities, and we regret that we were not able to provide that during your stay. Thank you for sharing your concerns with us.

4/10 แย่

Jamie

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bedsheets were either dirty or stained. The "furniture" pieces were in very poor shape. We were in desperation for a cheap, nearby room so this place served the bill. We will never, ever come back
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
Hello Jamie,We are disappointed to hear about your experience. Guest feedback is valuable, and we will address your concerns with our team. Thank you for sharing your thoughts with us, and we hope you have a better stay in the future.

10/10 ดีเลิศ

Litzis

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Es conveniente, si solo es para dormir. No me gusta q las personas fumadoras tengan que hacerlo dentro . Ese olor es desagradable para algunos
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Collin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cleanliness was so poor. Exposed wires, dirty everything and now I have bed bug bites. This place should be condemned.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 ก.พ. 2024
Hello Collin, Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

6/10 พอใช้

tim lalonde

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I did nor get the room that i booked, wax told someone took that room for a month!You get what you payed for ? People running the place were nice.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 7 ก.พ. 2024
Hello tim lalonde, We apologize for any inconvenience caused during your stay. We regret to hear that you did not receive the room you initially booked. Our team always strives to accommodate guests' preferences, however, availability can sometimes be limited. We appreciate your kind words about our staff and hope you had an overall pleasant experience.

4/10 แย่

Charles

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The first room, the door did not shut properly and was letting cold air in it was not the kind of room I reserved, and I had to move to another room because of the water heater going out and found a bedbug in the bed and finally got the room reserved
เข้าพัก 22 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hello Charles, Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience even with limited staffing. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.

8/10 ดี

Lisa

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
CONFIRM YOUR RESERVATION
It took over 1 hour to check in. Red Roof Inn Battle Creek didn't ever acknowledge my booking until I called Hotels.com. One hour I'll never get back and nearly caused me to be late for my function. Disgraceful.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Oshane RediResponse Specialist วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Lisa, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN BATTLE CREEK. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for the issue you highlighted. Your feedback is critical as Red Roof strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Very truly yours,Red Roof Management

2/10 แย่มาก

Christina

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Get what you pay for
I knew reserving this room I was not getting something amazing, but I did expect something clean at the least. I found a hoodie left in the room from someone who stayed their before me so makes me wonder how well they legit clean the rooms. I will say it was quite for the most part minus someones car alarm that kept going off on night 2, I slept peacefully & the room served its purpose...to get away from my house for a couple of days to destress.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 23 ธ.ค. 2023
Hello Christina, Thank you for your recent stay and for providing your feedback. We apologize for any inconvenience you experienced regarding the cleanliness of your room. Our housekeeping team strives to maintain a high standard, and we will address this issue internally. We are glad to hear that despite the noise disturbance, you were able to have a peaceful sleep and utilize the room for your intended purpose. We appreciate your feedback as it helps us improve our services.

10/10 ดีเลิศ

Stephen

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 7 ม.ค. 2024
Hello Stephen,Thank you for choosing our hotel for your stay. We are delighted to hear that you had a fantastic experience and enjoyed your time with us. It was our pleasure to provide you with excellent service and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further feedback, please feel free to reach out to us directly. We appreciate your support!

10/10 ดีเลิศ

Deborah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extra locks on the door. Comfortable beds. Enough pillows. Enough soap towels. Very friendly staff. Easy check in
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Hello Deborah,Thank you for sharing your positive experience with us! We're glad to hear that you appreciated our extra locks on the door, comfortable beds, and sufficient amenities. Our staff strives to provide friendly service and we're happy to hear that your check-in process was seamless. We hope to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Samantha, Battle creek

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved it
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Hello Samantha,Thank you for your positive feedback! We are thrilled to hear that you had a great experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority and we are glad we could meet your expectations. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.

10/10 ดีเลิศ

Myndi

เข้าพัก 15 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Oshane RediResponse Specialist วันที่ 20 พ.ย. 2023
Hello Myndi, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN BATTLE CREEK and I appreciate your 10/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Oshane Red Roof Management RediResponse Specialist

6/10 พอใช้

Alex

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Oshane RediResponse Specialist วันที่ 20 พ.ย. 2023
Hello Alex, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN BATTLE CREEK and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Oshane Red Roof Management RediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Kimberly

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 8 ธ.ค. 2023
Hello Kimberly,Your five-star review is greatly appreciated. We are thrilled to hear that you enjoyed staying in our hotel. Thank you so much, waiting to serve you again!

6/10 พอใช้

Patricia, mount clemens

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 พ.ย. 2023
Hello Patricia,Sorry to hear that your stay didn't meet your expectations. We appreciate you choosing our hotel and we would love to hear more about your experience. Please reach out to us directly so we can address any issues you encountered. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

6/10 พอใช้

Frances

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For the price was very nice And pet friendly.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 ต.ค. 2023
Hello Frances,Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you found our hotel to be great value for money and appreciated our pet-friendly policy. We hope to welcome you and your furry friend back soon!

10/10 ดีเลิศ

Ashley

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awesome little secluded cabin. Exactly what we were hpping for. GORGEOUS foliage and just the right amount of "off the grid".
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 28 ต.ค. 2023
Hello Ashley,We're thrilled to hear that you had an awesome and secluded stay at our cabin! The gorgeous foliage and off-grid setting make for a truly unique experience. Thank you for choosing us!

2/10 แย่มาก

Amy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is ran down The front desk clerk was rude and of absolute no help in finding our room. We didn’t even stay at this property. We literally opened the door to the room, walked in, took a breath and turned right around. The smell was awful, I can’t even explain what it smelled like. From the looks of the property, the smell of the room, I will never ever book another room thru red roof inn. I will never recommend this property either.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 24 ต.ค. 2023
Hello Amy, We sincerely apologize for the unpleasant experience you had during your brief visit to our hotel. We understand your disappointment and we assure you that we are taking steps to address the issues you mentioned. Your feedback is valuable to us, and we hope you will give us a chance to show you that we have improved.

2/10 แย่มาก

Dave

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Walked in room, bugs on the floor and walking around on the walls.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 24 ต.ค. 2023
Hello Dave ,We appreciate you giving your feedback about your recent experience in our hotel. I want to assure you that we act promptly to pest alerts with expert extermination services and treat to deter pests regularly scheduled basis. We respond to all claims of a pest issue with prompt and professional action and ask that you bring these issues to our attention in real-time so we can quickly investigate and address the situation. Thank you again for taking the time to share your experience and to bring this matter to our attention. On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.

4/10 แย่

sandra

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room smelled strongly of smoke. The mini fridge was so loud I had to unplug it for the night. Not the condition I would expect for $88 in this location. Thankfully quiet and easy on/off from highway for a quick sleep,
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialis วันที่ 8 ต.ค. 2023
Dear Sandra,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN BATTLE CREEK. I am sorry that your experience did not meet your expectations due to the odor you described, the noise disturbance you mentioned regarding the mini fridge, and the other highlighted concern. Nevertheless, it good to hear that you found our location to be quiet and easily accessible on/off the highway.In the future, should you stay with us again, please contact our front desk immediately to ensure you're comfortable. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your experience and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Very truly yours,Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

8/10 ดี

Rita

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lots of grass & a pool.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Kerry-Lee RediResponse Specialist วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Rita,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN BATTLE CREEK. I am happy that you liked our pool and that there was alot of grass. We appreciate your almost perfect rating. At Red Roof, guest feedback is always welcome as we aim to continuously improve. Please know that we value you as our guest and appreciate your business.Thank you for sharing your feedback. It would be a pleasure to house you again soon.Sincerely,Kerry-LeeRed Roof ManagementRediResponse Specialist

4/10 แย่

Evelyn

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Shower sprayed everywhere leaking fan on ac didn't work
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ต.ค. 2023
Hello Evelyn, Through feedback like yours, we are able to address our weaknesses and improve upon them and we thank you for taking the time to write. It is disheartening to learn that you did not enjoy your stay and that the room was not properly and thoroughly cleaned and maintained according to the high standards of our housekeeping and maintenance staff. Again, thank you for bringing this matter to our attention so that we can make sure no future guest experiences the same inconvenience. We hope that you will change your mind about giving us a second chance and that you will someday return to be impressed by the changes we've made.

2/10 แย่มาก

Dustin

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
This was the worse hotel I have ever stayed in !!! Open the fridge had such a bad smell almost threw up . Showers head was like 4.5 feet high . Bad smell in the room . I never had time to go talk to the front officie cause I was only at the hotel from 1am to 7 am since we where there to play in a pool tournament but simply the worse hotel I have every stayed in . Would love to get ahold of the corporate office cause it was so bad I should get all my money back .only one positive was the AC worked great but that was the only thing . Worse beds I ever sleep in . It was so bad that I will never ever even try another Red Roof Inn in any city again . And I will let everyone I know how bad this hotel was . Just terrible I would give this a minus 5 starts if that was a option . But I’m not sure why I write this review cause it will probably just get put in the trash so no one ever sees it . So they can continue to stay in business and take money from other people .
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 28 ก.ย. 2023
Hello Dustin ,I am terribly sorry to hear of your disappointment with our hotel. It is disheartening to learn that you did not enjoy your stay and that the room was not properly and thoroughly cleaned and maintained according to the high standards of our housekeeping and maintenance staff. Thank you so much for taking the time to share and to give us the opportunity to address this error and make things right.

10/10 ดีเลิศ

RAFAEL

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place to stay
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 ก.ย. 2023
Hello RAFAEL,We appreciate that you've taken the time to share with us regarding our hotel. Your voice is so important to us and we hope you'll return so that we may have the opportunity to provide you with a five star experience.

4/10 แย่

Heidi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First off I'll say the ypung man working the front desk was very nice and very professional. That was the only bright spot in our stay. The first room we had i sat on the bed to unpack and there was a yellowish puddle of some liquid right in the middle of the bed. I called the front desk and he came up immediately and asked me two other rooms and let me pick. All the rooms had stained,dirty comforters. we had been on the road since 2am and we were good so i took the least dirty. Unfortunately i didn't check the bathroom before he left. It was filthy, dirty tiles. Hair on the shower, floor had not been washed, countertop not clean. We lived with it. We left the next day for while and when we came back we had been locked out of our room. It was our understanding from the signage that no one would be cleaning out room over the weekend, which was fine, but someone had been in our room while we were gone. We got the key situation fixed. If you're just looking for a place to crash this will do. The bed wasn't fancy but it was fairly comfortable to me. If you want clean etc best stay somewhere else.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 ก.ย. 2023
Hello Heidi ,It was a pleasure assisting you during your stay. Our rooms are cleaned by professional cleaners every checkout and during this pandemic, we take extra precautions and cleaning. We can assure you that the room and everything inside have been cleaned and sanitized, but we will still make sure to have this reviewed with our cleaners.

6/10 พอใช้

Dan, Downers Grove

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The good. Clean , convenient to highway and shopping needs. Bed was comfortable but springs make noise. Fridge was cold. The bad, bathtub drain's very slow, so if you want to stand in water up passed you ankles while showering, than I guess you would like that. Noisy, the walls are not soundproof. I was woken by the next rooms phone alarm. The outside noise is loud too, Cable tv channels turned off at midnight, still weren't on in the morning. Bed was comfortable but springs make noise. Be careful using the outside stairs, they carpeted over something that makes the steps bumpy, I could see an older person falling down them if not paying strict attention.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Carla Red Roof Management วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Dan,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Red Roof Inn Battle Creek. I am glad to read that you were pleased with the cleanliness of our property, the convenience to the highway and the comfort of the bed. However, it seemed your stay fell short of your expectation due to the situation you described regarding the bathtub drains very slow, the noise disturbance and the other concerns you listed. I will be sharing your feedback with management to ensure that your concerns are addressed. At Red Roof, we continually work to improve our hotel, so I really appreciate you providing us with your feedback. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Sincerely,CarlaRed Roof Management RediResponse Specialist

6/10 พอใช้

Theresa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property appears to have been updated recently,however, mold in bathtub and burns in sheets and torn shower curtain made me question the cleanliness.
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 ก.ย. 2023
Hello Theresa, I am so sorry to hear that your most recent stay with us did not meet your expectations. Our primary goal is to provide all guests with an enjoyable experience and it is troubling to know that you faced such an usual experience. We take this quite seriously and have shared your feedback with management so that appropriate steps can be taken. Thank you again for taking the time for sharing this experience and for your valuable business.

6/10 พอใช้

Kyara

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property wasn't up to par the towels i had in my room were dirty. The bed sheets were dingy, super noisy with dogs crying all night and waking up to children crying and i only stood one night.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 ก.ย. 2023
Hello Kyara,Thank you for taking the time to write such a thorough review regarding your most recent stay. We are very sorry to learn that you were not able to fully enjoy your time here due to the situation you experienced. Your feedback is taken very seriously and has been forwarded to management so that appropriate steps may be taken. Thank you again for your feedback.

8/10 ดี

Kent

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ill be back
been taken care of , very comfortable bed, desk was very helpful
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Xao RediResponse Specialist วันที่ 13 ก.ย. 2023
Thank you for taking the time to write a review of your stay, Kent. The team at the Red Roof Inn Battle Creek was pleased to see that our comfortable beds and helpful staff at the desk took care of you. Red Roof aims to deliver a positive experience to all our guests, so we were happy to know that you were satisfied with your stay.Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you stay with us again in the future.Best regards,XaoRediResponse Specialist

8/10 ดี

Jen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location - great room
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Xao RediResponse Specialist วันที่ 13 ก.ย. 2023
Hi Jen,The staff at the Red Roof Inn Battle Creek would like to thank you for sharing with us. We were pleased to know that you were fond of our great location and rooms. On behalf of Red Roof, we would like to thank you again for sharing with us. We look forward to having you under our roof again.With thanks,XaoRediResponse Specialist

6/10 พอใช้

Chereese

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This Red Roof has been renovated and the rooms are decent!!!
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ก.ย. 2023
Hello Chereese, Thank you for taking the time to share your feedback and to acknowledge the efforts of our hardworking staff to be as accommodating, helpful and welcoming as possible. It is good to hear from you and we greatly appreciate that you have taken the time to share your experience at our hotel! We would love to have you back and we do hope to see you again soon.

8/10 ดี

Francois

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
OK
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Oniel Rediresponse Specialist วันที่ 4 ก.ย. 2023
Hi Francois,Thank you for taking the time to write a review of your stay at the Red Roof Inn Battle Creek. Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit prompting your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding additional details to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.We appreciate your business and hope that you will give us the opportunity to provide you with another great experience the next time you’re in the area.Sincerely,OnielRediresponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

William

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy access off expressway
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 ส.ค. 2023
Hello William,Your feedback will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional guest experience. Thank you for sharing with us about our access. Every guest experience is extremely important to us. We value your feedback and thank you for your business.

6/10 พอใช้

Scott

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Don’t stay here, it’s dirty the room was old and smelled.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 ส.ค. 2023
Hello Scott,Thank you for bringing to our attention your experience and comments regarding your stay in our hotel. We take this very seriously and are very sorry about the issues you faced; this has been forwarded to management. Thank you again for sharing and we hope to earn your business in the future by continuing to evolve and improve the guest experience.

6/10 พอใช้

Reginald

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 ก.ย. 2023
Hello Reginald,We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

Brandon

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 8 ก.ย. 2023
Hello Brandon,Thank you for sharing this rating, and we welcome you to visit us again anytime.

6/10 พอใช้

Patricia, mount clemens

It was very noisy at night when I was trying to sleep
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 ส.ค. 2023
Hello Patricia, Thank you for taking the time to rate our hotel. I regret to discover that you weren't thoroughly impressed with us during your most recent stay. I regret to learn that you encountered a disturbance during your stay. We do request that noisy guests quiet down in the evening hours to allow other guests to enjoy a peaceful night's sleep, so we regret that this was not resolved for you right away. I want to assure you that your comments are being taken seriously, passed on to our staff, and addressed in order to improve the guest experience. Thank you again for taking the time to share your email; I hope you will change your mind about seeking out new accommodations in the area and that you'll give us another chance to change your perception of our hotel.

2/10 แย่มาก

Beverly

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don't ever stay at the red room in Battle Creek
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 ส.ค. 2023
Hello Beverly, We appreciate your feedback. Thank you for staying with us. Please let us know if you find yourself back in the area. We would love to have a chance to serve you again.

8/10 ดี

JOHN, BELMONT

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wasnt a diamond resort but for the money was good. Only real issue we had was the lack of tv channels. Only had like 8-9 channels. 2 were shopping and 2 were religious channels. Just trying to find anything on to unwind before sleeping was bad.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 ส.ค. 2023
Hi John,Your review is highly appreciated, and I would like to apologize for not exceeding your expectations with the condition of our television that lacks with tv channels, your satisfaction is important to us, and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to our accommodations to ensure we offer a better experience and overall impression of our facility. I hope that you will consider staying with us again the next time you are visiting so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 ดี

James

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 25 ส.ค. 2023
Hello James,We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.

8/10 ดี

jacqueline

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location
The hotel is old but is clean and in a good location for food and shopping
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 31 ก.ค. 2023
Hello jacqueline, Your kind review is greatly appreciated. We are thrilled to hear that you enjoyed staying in our hotel. Thank you so much for writing such a great compliment regarding our team. Such kind of candid reviews always inspire us. We will share your feedback with our staff members. Waiting to serve you again!

8/10 ดี

Alberta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 25 ก.ค. 2023
Hello Alberta,We appreciate your feedback. Thank you for staying with us. Please let us know if you find yourself back in the area. We would love to have a chance to serve you again.

2/10 แย่มาก

Yemisi

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Attendant at front desk was unfriendly. Property was very dirty and foul smelling. Room was in disrepair with beddings piled up on the floor in a corner, mattresses were on the floor, not on the bed. The room light switch did not work.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 ก.ค. 2023
Hello Yemisi, Thank you for sharing your experience, and I am deeply sorry for the inconveniences that you had with the room and surrounding cleanliness, encountered during your stay. We are continuously improving upon our services and accommodations while addressing our policies and procedures for minimizing and attending to these situations. We appreciate the feedback and will use it to address our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

10/10 ดีเลิศ

Gene

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 ส.ค. 2023
Hello Gene,We love hearing that we were able to provide you with such a wonderful experience. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay. We look forward to your next stay.

10/10 ดีเลิศ

Leah

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 30 ก.ค. 2023
Hello Leah,We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area.

10/10 ดีเลิศ

Jessica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was a wonderful experience. Great stay in the location, great beds. Check in was swift and painless. Only thing negative about was the neighbors being pretty loud next door playing music at 2am.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 ก.ค. 2023
Hello Jessica,Know that your voice is of tremendous importance to us. We value your business and thank you for the insight regarding our location. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.

2/10 แย่มาก

Mateo

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
If you like sleeping in springs this place is for you. And walls so thin you can hear everything
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 ก.ค. 2023
Hello Mateo, We are so sorry to hear that you did not enjoy your stay with us and that you faced such an unusual situation. We continue to strive to improve our service and accommodations so that we may provide the highest level of guest satisfaction. For that reason we are incredibly sorry that we failed to meet your needs. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement., we are so sorry that we missed the mark during your recent stay. This feedback has been forwarded to management and we can only ask that you consider us again so that you can see the continuous improvements we make.

8/10 ดี

Rocky

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No hot water water in shower
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 24 มิ.ย. 2023
Hi Rocky,Your review is greatly appreciated, and we are happy to have met some of your needs with our friendly atmosphere and accommodations. I would like to apologize for not exceeding your expectations with the condition of the hot water pressure, your satisfaction is important to us as we are continuously striving to provide a better experience and impression of our facilities. I hope that you will stay with us again if your travels bring you back this way.

2/10 แย่มาก

Ashli

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 ก.ค. 2023
Hello Ashli, Thank you for taking the time to give us your feedback, we thank you for your insights regarding your experience. Your ratings are appreciated, and we hope to have you back again during your next visit to the area.