ล็อบบี้

รีวิว ฮิลตัน การ์เด้น อินน์ กรุงเทพ สีลม

3.5 out of 5
ฮิลตัน การ์เด้น อินน์ กรุงเทพ สีลม
320 ถ.สีลม, บางรัก, กรุงเทพ, กรุงเทพ

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 353 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 408 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 145 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 51 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 44 จาก 1001 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Yves

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

SSJ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The surrounding area is fantastic, variety of restaurants and market. It is a vibrant area. Hotel staff are professional and the hotel is very clean. I enjoyed the nearby local fresh market. Superb.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
พนักงานบริการดีมาก น่ารัก ที่จอดรถสะดวก ใกล้แหล่งท่องเที่ยว
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

Apichan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

tanawat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
great location, best breakfast. room very clean and comfortable
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2018

10/10 ดีเลิศ

Janny, Sandnes, Norway

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Close to central and sky train.
I love to be at Novotel, comfortable, easy to go everywhere because hotel is close central.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2018

6/10 พอใช้

TANN, Rauong

การเดินทางโดยรถยนต์ เเละสภาพโดยรอบของโรงเเรม
ถ้ามาจากถนนพระราม 4 ไม่สามารถกลับรถที่หน้าโรงแรม ต้องไปวนที่ถนนเจริญกรุง สภาพรถติดมาก หาของกินลำบาก มี 7-eleven เล็กมาก สระว่ายน้ำเล็กมาก สภาพภายในห้องตามมาตรฐานโนโวเทล ถือว่าโอเค
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017

8/10 ดี

Vincent Sr, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, nice hotel, good room but quite small size
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2017

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
สะดวกสบายไปมาง่ายดาย
ห้องพักสะอาดทำเลดีสะดวกสบายไแมาง่ายทั้งรถยนต์ส่วนตัวและสาธารณะ
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2017
การตอบกลับจาก Nisara V - Executive Secretary วันที่ 29 มิ.ย. 2017
กราบขอบพระคุณเป็นอย่างยิ่งสำหรับความคิดเห็นและข้อเสนอแนะของท่านเกี่ยวกับการเข้าพักที่ Novotel Bangkok Fenix Silom ทางโรงแรมรู้สึกยินดีเป็นอย่างยิ่งที่ทราบว่าท่านพึงพอใจในบริการของเรา เราจะนำความเห็นของท่านแจ้งให้ทีมงานทราบ และมั่นใจว่าความเห็นตอบกลับนี้จะเป็นสิ่งที่ทำให้ให้ทีมงานทุกคนเพียรพยายามปรับปรุงคุณภาพการบริการอย่างต่อเนื่องตลอดไป ขอขอบพระคุณอีกครั้งที่กรุณาร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และเราหวังว่าการมาเยี่ยมเยือนในครั้งต่อไปของท่านจะเป็นที่น่าพอใจเช่นเดียวกับที่ผ่านมา ขอแสดงความนับถือ

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ที่พักสบายดี เสียแต่ต้องจ่ายมัดจำตั้งสองพัน
ต้องจ่ายค่ามัดจำถึงสองพัน เห็นโรงแรมอื่นๆใช้การมัดจำด้วยเลขที่บัตรเครดิตแล้วอยากใก้ปรับส่วนนี้ เนื่องจากบางครั้งนักท่องเที่ยวไม่ได้มีเงินสดมากแต่มีบัตรเครดิตจะได้รับความสะดวกมากกว่านี้
การตอบกลับจาก Nisara V - Executive Secretary วันที่ 25 พ.ค. 2017
กราบขอบพระคุณที่ท่านได้กรุณาสละเวลาบอกกว่าวถึงประสบการณ์ในการเข้าพักของท่านที่ Novotel Bangkok Fenix Silom โดยระเบียบปรกติ ทางเรามีบริการรับมัดจำผ่านบัตรเครดิตเช่นกัน ทางโรงแรมมีความเสียใจเป็นอย่างยิ่งสำหรับการบริการที่ ท่านได้รับนั้นไม่เป็นไปตามความคาดหวัง และขออภัยเป็นอย่างสูงมา ณ ที่นี้ โดยโครงการสำรวจความคิดเห็น Novotel เรามุ่งมั่นที่จะมอบบริการที่ดีเยี่ยมให้แก่ลูกค้าทุกท่าน ดังนั้นความเห็นตอบกลับของท่านจึงมีความสำคัญยิ่ง ทางเราจะดำเนินมาตรการที่เหมาะสมเพื่อแก้ไขปัญหาในครั้งนี้ และป้องกันไม่ให้ปัญหาดังกล่าวเกิดขึ้นซ้ำอีกในภายภาคหน้า กราบขอบพระคุณที่ท่านกรุณาได้กรุณาแจ้งให้ทางเราทราบถึงประสบการณ์ที่ท่านได้รับ ทางเราหวังว่าจะมีโอกาสได้มอบบริการที่ดีขึ้นแก่ท่านในอนาคตอันใกล้นี้ ขอแสดงความนับถือ

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall the hotel is very good. There are issues with noise from the busy road outside. The staff were very helpful and friendly. The food was excellent. If you are intending to visit the palace or temples from this hotel I suggest using the river ferry which cost 16 bath one-way.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Mr.JohnWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 ดีเลิศ

Pochiu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Formerly Novotel property, now a Hilton Garden Inn, so far no major changes. A/C good, no slippers or other usual amenities in room like toothbrush/slippers, etc. Good price though.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Mr. PochiuThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

6/10 พอใช้

Olga

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms were not cleaned regularly, until you reminded to do so. Not enough towels. Teception and concierge staff pretty good.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Mr. Olga, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 ดีเลิศ

Duane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great service
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Mr. Duane, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom . It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

Duane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Outlet next to bed not working. Wi-Fi was spotty at times when I really needed it to work smoothly.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Mr. Duane, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

TAO EN

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
每天備品補貨不一,但不影響住宿,飯店設備些微老舊,有一些既定問題,但有點是真的很便宜,整體cp值還是高的
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. Tao EnThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

Marilyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด
I realize it has recently changed hands and will be going under renovations The staff especially in the bar have a deer inn the headlight look and they ignore me until I ask them for service. I think it’s a case they are not comfortable outside of Thai language.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Ms.MarilynThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 ดีเลิศ

elodie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fug
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear ElodieThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not so good
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. AnonymousThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

4/10 แย่

Mariana

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
1) we payed for superior room. We had such room last yeat by this time and we can compare. This time around the room was smaller abd we were adk to additionally pay 20 CAD/ day to have the room tha we booked. 2) the breakfast was supposed tb in included but we were charged every day 3) the quality of air in the room was unacceptable: there was not enough oxigen and too much hunidity, hard to breath. The last day, of january 14, we had to meek the door open for breathing. 4). At check out, we were tols tha everything is Ok. We ask for a bill, we wee told we will receive it by email. We we saw thw breakfast was charged everyday, we wanted to discuss this charge bu we could not. Nobody answers the phone. VERY DISSAPOINTED
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Ms.MarianaThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 ดีเลิศ

laurence

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. LaurenceWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

solange

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Tem carpe no quarto, não tem luzes no teto só nas laterais da cama e em outros locais é isso deixa o quarto escuro.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr.SolangeThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

Stefan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. Stefan,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 ดีเลิศ

Peter

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent stay; good breakfast
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. PeterWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

6/10 พอใช้

Gurudath

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. GurudathWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 ดีเลิศ

Emmanuel Oluwatope

เข้าพัก 10 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. EmmanuelWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

Syed

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. SyedWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

4/10 แย่

Christina

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dirty and old - central location
Dirty and old. Cleaning a joke. Breakfast bad and very few things to choose from. On the plus side the location is central
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Ms. ChristinaThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

Pisit

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr.PisitWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

6/10 พอใช้

ANDRZEJ, VANCOUVER

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. AndrzejThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

4/10 แย่

katia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Moldy and smelly
Outdated hotel with marijuana store on ground floor. Very strong smell of marijuana ever time you enter the hotel. Room smelled moldy. Very humid. Bathroom was old and water did not heat up properly.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. KatiaThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

Leslie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast were great
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr.LeslieWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

4/10 แย่

Lik Chian, Eugene, Singapore

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointed with this hotel, expected something much better especially when it carries the name of Novotel. Breakfast was decent; but it was the same everyday. Lobby & Concierge area was bland, not welcoming. Very limited dining options in hotel. Room amenities were very poor, shower head was broken and leaking; informed the reception staff several times but nothing done. Room cleaning were poor, did not give new clean towels. Aircon in room was not cold at all; was controlled automatically, can not adjust manually. Curtains in the room were spoilt, cannot be drawn closed fully, the morning sun was glaring right at the bed. Insufficient power points plug in the room, cannot charge multiple devices at same time. Renovation was done during our stay in the hotel. Overall disappointed with the hotel, didn’t let my expectations
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. Lik ChianThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

6/10 พอใช้

Satoshi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
交通は駅から遠いのが難ですがタクシーは捕まえやすい。スワンナプーム空港までは高速込み500バーツで手配してくれる。周辺での食事はローカルな屋台からレストランまで特に困りはしない。コンビニ(7-11)が5分圏内に2軒あり不便はない。アメニティはシャンプー、コンディショナ。タオルはバスタオルのみが用意されている。シャワーは壊れていて天井固定のだけが使用可能だった。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. SatoshiThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

Marcia

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Ms. Marcia,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

Sor Khim Justina

เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. Sor Khim JustinaWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 ดีเลิศ

Gayle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were very friendly and the property was not too far from the river.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Mr. GayleWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

André

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. AndreWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom . It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 ดีเลิศ

??

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Valued GuestWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

6/10 พอใช้

Ken

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
サスティナブルやsdgと言うワードを使って、サービスの簡略化や手抜きを感じました。 部屋には当初、タオルはバスタオルしか無く、アメニティもほとんどありませんでした。 フェイスタオルや歯ブラシはフロントに言わないともらえませんでした。 こう言った案内は全く無く、フロントの電話番号も部屋には無かったので、自分でエレベーターで下がらないとなりませんでした。
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. KenThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

Beppu

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. BeppuWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom . It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 ดีเลิศ

Phitsamay

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 9 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Ms.PhitsamayWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

6/10 พอใช้

YEW HOONG

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Room lightings not bright enough.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. Yew Hoong Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

Kelly

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reception will accede to our request for more pillow, replenish amenities, water, daily housekeeping. Massage and manicure services is nearby the hotel.
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Thanicha

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Ms.Thanicha,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom . It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

6/10 พอใช้

Prateek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Augusto

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. AugustoThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 ดี

Junichiro

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn Bangkok Silom วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Mr. JunichiroWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom . It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hilton Garden Inn Bangkok Silom