สระว่ายน้ำกลางแจ้ง เปิด 6:30 น. ถึง 21:00 น., คาบาน่าฟรี

รีวิว โนโวเทล สิงคโปร์ คลาร์กคีย์

3.5 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 392 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 448 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 102 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 36 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 22 จาก 1000 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Locatiion อยู่ในจุดที่ดีสำหรับการเที่ยว Clarke Quay และสถานที่ท่องเที่ยวใกล้เคียง มีร้านอาหาร ร้านสะดวกซื้ออยู่ด้านล่างของตึก ผู้คนไม่พลุกพล่านเกินไป กลางคืนออกมาเดินเล่นได้บรรยากาศดี ส่วนของ ร.ร. พอดีห้องไม่พร้อมให้เช็คอิน ตอนแรกพนักงานจะให้ Voucher เครื่องดื่มเพื่อไปนั่งรอห้อง แต่ก็มาเสนอให้ห้อง Suite แทน ซึ่งจะไม่สามารถเสริม Roll Away Bed ที่ขอไว้ได้ (ปกติเราจองห้อง Executive ไว้เตียงเสิรมฟรี 2 ชุด) พนักงานพาเราไปดูห้องก่อนตัดสินใจ ก็เลยได้อัพเกรดเป็นห้องที่มีส่วนของเด็ก ๆ มี่ที่นอนเป็นเต้นท์ ธีมห้องแบบตั้งแคมป์ ก็ประทับใจค่ะ เสียตรงที่ไม่มี Kid room ซึ่งปกติของเครือ Novotel มักจะมีอย่างอื่นก็ดีค่ะ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Supreeya, Bangkok

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great Location with Amazing Service. Near MRT and many tourist attractions.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Apisit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การเดินทางสะดวก โรงเเรมสะอาด ใกล้รถไฟใต้ดิน พนักงานดูเเลดีครับ ห้องพักวิวดีครับ มีบริเวรโรงเเรมมีของกินมากมายครับ
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

Vitawat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location
คืนแรกห้องมีกลิ่น แต่ทางโรงแรมก็เปลี่ยนห้องให้ในคืนที่สอง ลืม ipad ไว้ ทางโรงแรมมีเมล์มาแจ้ง. ขอบคุณมาก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018

4/10 แย่

viiew, bangkok

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
At least it’s close to Clarke Quay center
The only good point of this hotel is its location as it’s situated so close to Clarke Quay center. However, im so disappointed that during my stay, they had an electricity shut down program, which means we had to spent the whole night with no air-con, no wifi and provided really dim light in room, when there were many guesses packed each room. We couldn’t breath and felt inconvenient! The hotel needs to review and reconsider about the appropriate time to do this program in the future!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 15 พ.ค. 2018
Dear viiew, I regret to hear about your disappointment with your recent stay at the Novotel Singapore Clarke Quay. I understand that your visit coincided with the day when the hotel’s electricity supply was temporarily suspended with limited services available. While this electrical shutdown mandated by the government is done to ensure that our electrical switchboards are constantly in good condition for the safety and security of all of our guests, I am truly sorry for the inconvenience this has caused you. I do note that you were pleased with the hotel’s proximity to Clarke Quay and I sincerely hope that this encourages you to give us another opportunity to welcome you again in the not too distant future. Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

8/10 ดี

Ekk, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice
ดีมาก ชอบมาก สะดวก สบาย บรรยากาศดี การให้บริการดี สรุปแล้วชอบมาก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2018

8/10 ดี

Pat, bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เดินทางสะดวก ร้านอาหารเยอะ และอยู่ติด 7-11
อยู่ใกล้ Mrt , มีจุดเรียกtaxi ง่าย ติด 7-11 และร้านอาหาร
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2017

8/10 ดี

Ploy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรม ใกล้ร้าน Jumbo กับ Song fah มากๆ เดินทางสะดวก กลางคืนมีผับนั่งชิวๆได้

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 27 มี.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for your review of your recent stay at the Novotel Singapore Clarke Quay. From the rating you have given, I realize that we were unable to fully meet your expectation during your visit hence I sincerely hope that we get an opportunity to better serve you in the not too distant future. Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

10/10 ดีเลิศ

Lena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bra hotell
Ligger kanon, kanon frukost, enorma shoppingdistriktet, mysig plats men dyrt.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2020

4/10 แย่

MASAHIKO

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
到着初日にお勧めです。
MRTフォートカニング駅からも近く空港からのアクセス抜群です。夕刻着の便であればチェックイン後にナイトサファリ、クラークキーで夕食をとれますので到着初日から充実した滞在になります。ホテルの設備も十分満足できます。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 2 มี.ค. 2020
Dear MASAHIKO, Thank you for your review of you recent stay at the Novotel Singapore Clarke Quay. It is certainly a pleasure to hear that you had an overall pleasant experience during your visit, and that you were particularly pleased with the hotel’s proximity to Fort Canning MRT station and the dining establishments at Clarke Quay. We look forward to the pleasuring of welcoming you back again soon. Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

10/10 ดีเลิศ

Mélanie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bien placé et super reposant
Super accueil à l enregistrement ,établissement un peu vieillissant mais en bon état quand même il est surtout très bien placé et chose rare on n a jamais aussi bien dormi ds un hôtel la clim est bien réglée elle est silencieuse le lit même pour enfant est très confortable et c est très bien isolé et l accès sécurisé à un balcon est super agréable avec une vue magnifique de nuit . La piscine est ouverte jusqu’à 22h bref c était parfait pour profiter de Singapour par contre petit dej et repas trop cher donc pas tester .
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Nina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Keskitasoinen hotelli hyvällä sijainnilla
Loistava sijainti ja hyvä uima-allas. Sisustus kaipaisi päivittämistä (nyt mm. kokolattiamatot). Ystävällinen henkilökunta.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Singapore Sling
Excellent stay at the Novotel Clark Quay. Such a handy location. You have the Metro behind the hotel. Walk across the road and you have your choice of over 30 restaurants & bars. But be warned, many don't open before 5pm. So make sure you book breakfast at the hotel. You can do a river cruise and see some of the sights by water. If walking is your thing, then straight out of the hotel and you can do an amazing walk along the river side, amazing photo opportunities along the way & Raffles is not far off the track in case you feel you deserve that famous Singapore Sling.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

4/10 แย่

INC

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
하염
안에 시설이 별로 였어여 위치는 좋아요 ㅎㅎ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 3 เม.ย. 2020
Dear INC, Thank you for completing our online survey regarding your recent stay at the Novotel Singapore Clarke Quay. I am sorry to note from the ratings you have given that your experience during your visit was not as good as expected; hence, I wish to extend my sincerest apologies for any inconvenience you encountered. I sincerely hope that we get a chance to welcome you again and provide you with a more enjoyable stay experience in the future. Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

6/10 พอใช้

Kim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 17 ก.พ. 2020
Dear Kim, Thank you for feedback regarding your recent stay at the Novotel Singapore Clarke Quay. I am sorry to note based on the ratings you have given that there were some aspects of your visit that did not meet your expectations hence I wish to extend my sincerest apologies for any inconvenience you experienced throughout your stay. Please rest assured that your feedback has been taken in the most constructive manger as we continue to strive to ensure that our products and services consistently meet the high standards expected of the Novotel brand. I do note that we get another opportunity to welcome you on your next trip to Singapore. We look forward to providing you with a more enjoyable stay experience then Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

KAOI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
快適
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 11 ก.พ. 2020
Dear Guest, I am sorry to note based on the ratings you have given that there were some aspects of your visit that did not meet your expectations hence I wish to extend my sincerest apologies for any inconvenience you experienced throughout your stay. Please rest assured that your feedback has been taken in the most constructive manger as we continue to strive to ensure that our products and services consistently meet the high standards expected of the Novotel brand. I do hope that we get another opportunity to welcome you on your next trip to Singapore. We look forward to providing you with a more enjoyable stay experience then Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed at the hotel whilst attending a conference hosted there. Clean rooms, lovely staff, but the building is showing it’s age in places. Good size swimming pool with plenty of space around.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

YONGJIN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Location is wonderful!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

RL, Hong Kong

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Novotel Clarke Quay is located in a very nice and quiet area which is close to the cruise port and many good restaurants nearby. It is quite a chilled area to visit especially in the evening! The room itself is spacious but a bit old though.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Gonzalo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
muy buena estadia.
Estuve solo horas en el hotel para dar una opinion mas detallada, pero fue todo correcto, y con un desayuno bastante completo.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

peter

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent & well-rounded business & family hotel
Our stay as a group of 5 and business experience was overall very positive and we would happily recommend Novotel Clarke Quay hotel (one of our members also already had a meeting a few years ago and enjoyed the experience and business facilities again). It is also in a great location, quite central and close to a walkable and lively area by the river.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Ysmael

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
r No personnels
The front desk were not friendly. They seems to hate visitors, it shows on their faces. When you asked some questions, the usual answers were I don’t know or we do not provide such service.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Alan Burriws วันที่ 5 ก.พ. 2020
Dear Ysmael, Thank you for sharing your feedback regarding your recent visit to the Novotel Singapore Clarke Quay. I am disappointed to hear that your experience was not as good as expected, please accept my sincerest apologies. We normally receive compliments about our reception team’s courteousness and efficiency thus to receive your feedback is very concerning. I wish to assure you that this is not the usual standard we set and I have addressed this matter with our front office manager accordingly. It is disappointing that we were unable to provide you with a pleasant experience during your recent visit hence I sincerely hope that we get an opportunity to better serve you in the near future. Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ZEB, Brisbane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location right next to Clarke Quay and a short walk to the MRT station and Fort Canning
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Blue

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
除了Reception 態度不好,沒有笑容,check in 時因為有小朋友而要求加床, ok了但沒有加, 最後要再打電話去要求加床,其他如酒店也很舒適及清潔的。
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 3 ก.พ. 2020
Dear Blue, Thank you for taking the time to convey your comments regarding your recent stay at the Novotel Singapore Clarke Quay. I am disappointed to hear about your dissatisfaction with your arrival experience during your visit. This is certainly not the typical welcome that we aim to provide our value guests hence I wish to extend my sincerest apologies for the inconvenience you experienced. Kindly rest assured that our front office manager has been advised to address this matter accordingly. I realize that this experience has negatively affected your impression of the hotel hence I sincerely hope that we get an opportunity to make up for the inconvenience you encountered, and regain your confidence in the hotel on your next trip to Singapore. Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

KEUNHYUNG

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Jinwook

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
위치 좋다.(담에 가면. 다른 위치를 선택하겠다. 배타기만 좋다.) 건물 적당하다.(20년정도 느낌) 조식 나쁘다.(딱히 먹을게 없다) 서비스 좋다.(머 괜찮다.) 수영장 나쁘다.(더워서 수영했다.) 내 점수는 50점(돈만 있다면 다른 곳을 선택하겠다. 돈이 없다면 괜찮다,.ㅋㅋㅋ)
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 3 ก.พ. 2020
Dear Jinwook, Thank you for choosing to stay with us during your recent trip to Singapore and for taking the time to share your review of your stay. While I am pleased to hear that you liked the convenient location of the hotel, I am sorry to note that there were some aspects of your stay that did not meet your expectations. Please rest assured that your feedback has been taken in the most constructive manger as we continue to strive to ensure that our products and services consistently meet the high standards expected of the Novotel brand. I do hope that we get a chance to better serve you in the near future Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 31 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us your feedback regarding your recent visit to the Novotel Singapore Clarke Quay. I am sorry to note from the rating you have given that your experience during your visit was not as good as expected, hence I sincerely hope that we get an opportunity to welcome you again and provide you with a more enjoyable stay experience in the future. Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

8/10 ดี

Moe, Dhahran, Saudi Arabia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel, with excellent location. Rooms are clean and spacious, and the staff were very helpful. The building is quite old thought.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Peter, Honolulu, Hawaii

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent 4 star hotel, will be back again. It is conveniently located near the MRT and within walking distance to hundreds of restaurants.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Hyunchul

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
깨끗하고 접근성이 좋은 숙소 다만 엑스트라 베드는 좀 아니올시다인듯 허리가 좀 아프고 삐걱거리는
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice stay
The building was old, but overall it was not bad. Breakfast was normal and salads were too fresh enough to find insects. It was ridiculous.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020

2/10 แย่มาก

E.G

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty bed, dirty towline, dirty floor and everything is dirty. I even went to the hospital because i got an a bad infection which made my skin bleed all bc of the dirty bed sheet.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 31 ม.ค. 2020
Dear E.G, I am terribly sorry to note your disappointment with your recent stay at the Novotel Singapore Clarke Quay. We regret the discomfort you have suffered during your trip and we sincerely hope that you have since recovered well. Your feedback is truly concerning hence we have conducted an investigation and have unfortunately found no record of the incident reported. Nonetheless, I wish to assure you that our executive housekeeper has been advised to step-up on our daily room inspection to ensure that our rooms are consistently at the highest standards for the next guest. I realize that this experience has negatively affected your impression of the hotel hence I sincerely hope that we get an opportunity to welcome you again and regain your confidence in the hotel on your next trip to Singapore Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Mariano

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

jinbong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
좋았습니다
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
싱가폴 호텔 가격은 비쌌지만 가족여행하기에 적당했어요, 4인가족 머물기에 적당한 호텔 찾기가 쉽지 않았어요, 즐거운 여행이었습니다. 지하철역이 가까워서 좋았어요.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020

2/10 แย่มาก

Jo-Anne

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Theft out of safe - No help from Novotel
Disappointing - my safety box was broken into by a staff member or someone with a key to get in, and nobody will help me. I expected more from Novotel. Not only was the hotel sub standard, they promote crime. I have been promised the name of the person that opened my safe but am now hearing every excuse under the sun. I did not expect my experience of Singapore to be filled with such disgust. Don’t do it to yourself - rather choose another country. If it must be Singapore, choose another hotel and watch your belongings
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 31 ม.ค. 2020
Dear Jo-Anne, Firstly, please accept my sincerest apologies for the inconveniences you experienced during your recent stay at the Novotel Singapore Clarke Quay. Comments about our guests’ security are taken very seriously hence our team conducted a thorough investigation upon receipt of your feedback. This included the viewing of CCTV cameras and the interviewing of the staff members concerned. Based on our investigation, it appears that the safety deposit box in your room was left locked following your departure from the hotel. To prepare the room for our next arriving guest, the safety deposit box had to be unlocked by the team, however no items were found inside the safe. I understand that the team has already been in touch with you regarding this matter. Nonetheless, we remain at your disposal should you require further assistance or if you wish to refer to this matter to the Police, we will be happy to assist in their investigations. Yours sincerely, Alan Burrows General Manager

10/10 ดีเลิศ

Andy, Dallas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location was great. Clarke Quay is great for food and relaxed social scene.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth, Wollongong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay - close to the MRT and Clarke Quay. Everything is within walking distance. Buffet breakfast has lots of choices. Comfortable beds. Complimentary bottles of water. Only issue: no rack or place in room to hang any hand washing.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

Ulf

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only thing I like about the hotel is location. Hotel room need an upgrades.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Alan Burrows วันที่ 20 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your review of your recent visit to the Novotel Singapore Clarke Quay. While I am glad to hear that you were pleased with the hotel’s convenient location, I am sorry to note that the rest of your stay did not meet your expectations. Rest assured that your feedback on theupkeep of the room has been carefully noted; this will certainly be taken into consideration as we continue to make plans for future improvements. In the meantime, we will strive harder to ensure that our services and facilities consistently meet the high standards expected of the Novotel brand. I do hope that we get an opportunity to welcome you back and deliver a better and refreshed experience to you on your next trip to Singapore. Yours sincerely, Alan Burrows General Manager