ด้านหน้าที่พัก - ตอนเย็น/กลางคืน

รีวิว โรงแรมยูเรเซีย เชียงใหม่

3.5 out of 5
โรงแรมยูเรเซีย เชียงใหม่
1 ถนนลิขสิทธิ์ราชวิถี, ต.หนองป่าครั่ง อ.เมือง, เชียงใหม่, เชียงใหม่

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 27 จาก 111 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 49 จาก 111 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 23 จาก 111 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 8 จาก 111 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 111 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ควรจัดรถของโรงแรมบริการรับส่งเป็นเวลาก็ได้
พนง.ให้การแนะนำดีสภาพของโรงแรมเก่ามากไม่เหมือนภาพที่เห็นทางเน็ตรู้สึกผิดหวังดีแค่ห้องบนตึกกว้างไม่คับแคบไม่มีรถบริการวิ่งผ่านไม่มีร้านอาหารหรือของขายบริเวณใกล้เคียงต้องโทรเรียกรถมาเพราะเดินไปไม่ถึงอยู่ไกลจากตัวเมืองส่วนใหญ่เป็นชาวต่างชาติคนไทยมีน้อย อื่นๆก็พอใช้
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 21 มี.ค. 2019
Dear Guest , We thank you very much for staying at Eurasia Hotel during your recent stay here in Chiang Mai and are pleased that you have taken the time to complete our guest questionnaire. It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele. Please accept our sincerest apologies for the dismay caused. The mentioned matters will be shared with our executive team and we will take immediate actions on it as we take pride in putting guests as our 1st priority. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Best Regards. Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

6/10 พอใช้

Piyawong

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
บรรยากาศ ห้องพัก วังเวง นิดหน่อย
ห้องใหญ่ แต่บรรยากาศ วังเวง นิดหน่อย อาหารเช้าพอใช้ ห้องนำ้ เก่าไปหน่อย
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องใหญ่มากกก
ห้องใหญ่มากกก เอาเพื่อนไป party สบายๆ ครับ ที่ห้องรับแขก สามารถนอนได้อีก 2 คนด้วยเตียงเสริม คุ้มราคาครับ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก pissamai julsaard วันที่ 20 ต.ค. 2017
Dear clients, On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Pissamai Julsaard Hotel Manager

6/10 พอใช้

Sam, Bangkok

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ประทับใจกับการให้บริการของพนักงานที่โรงแรมในระดับหนึ่งแต่รู้สึกผิดหวังกับเรื่องความสะอาดของห้องพักเป็นอย่างมาก อุปกรณ์เครื่องใช้หลายอย่างในห้องพักก็ไม่พร้อมใช้งาน ก๊อกน้ำร้อนกับน้ำเย็นที่อยู่ในห้องน้ำผสมน้ำอุ่นอาบไม่ได้ น้ำถ้าไม่ร้อนจัดก็เย็นจัด แอร์ในห้องนั่งเล่นก็ไม่เย็น ปรับอย่างไรก็มีแต่แค่ลม (ที่ไม่เย็น) ออกมา ตู้เซฟนิรภัยไม่สามารถเปิดได้ ฯลฯ อาหารเช้าถึงจะมีตัวเลือกน้อยแต่ก็ถือว่าดี รสชาติอร่อยและดูสะอาดน่ารับประทาน ชอบครับ โดยรวมแล้วผมชอบทำเลที่ตั้งของโรงแรมที่รถไม่ติดเวลาจะออกไปไหน ราคาห้องพักก็คุ้มค่าเงินมาก ถ้าตั้งใจปรับปรุงดูแลให้ข้าวของเครื่องใช้ทุกชิ้นในห้องพักอยู่ในสภาพดีและรักษาความสะอาดของห้องพักในทุกซอกมุมแล้วก็มั่นใจได้เลยว่าลูกค้าจะพากันกลับไปใช้บริการอีกอย่างแน่นอนครับ
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก pissamai julsaard วันที่ 11 ต.ค. 2017
Dear Sam, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Eurasia Chiangmai Hotel. I am disappointed to hear that your experience did not meet your expectations. At Eurasia Chiangmai Hotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. I hope that you will accept our apology and allow us the opportunity to show you this level of service is not indicative of the usual high standards at our hotel. Yours Sincerely, Pissamai Julsaard Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องน้ำเล็กไปเมื่อเทียบกับห้อง เครื่องทำน้ำอุ่นใช้งานยาก ขนาดห้องกว้างคุ้มกับราคา
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก Pissamai Julsaard วันที่ 1 ต.ค. 2017
Dear Anonymo, On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the our rooms were large provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Regarding your comment concerning with toilet room was too small, we are duly noted but due to it is the physical issue we are unable to change but for sure we will maintain our service standard to meet with guest expectation. Thank you again once again for sharing your experience, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Pissamai Julsaard Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องพักกว้างขวาง
ห้องพักกว้างขวาง มีเข้ามาเจอห้องนั่งเล่นมีโซฟานั่งสบายและมีมุมโต๊ะทำงานจัดเตรียมไว้ให้นั่งทำงานสงบมีสมาธิมาก ถัดไปเป็นห้องนอนขนาดใหญ่ มีwalk-in closetเป็นสัดส่วน
การตอบกลับจาก Pissamai Julsaard วันที่ 3 ธ.ค. 2016
Dear Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future. Pissamai Julsaard Hotel Manager Eurasia Chiang Mai / Chiang Mai

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เป็นโรงแรมที่เดินทางสะดวก ใกล้แหล่งท่องเที่ยวต่างๆ
เป็นโรงแรมที่มีความปลอดภัย เงียบสงบ ให้ความใส่ใจกับความสะอาดของสระว่ายน้ำ และห้องพักเป็นอย่างดี อาหารเช้าหลากหลายดี ประทับใจมาก ราคาสมเหตุสมผล

2/10 แย่มาก

Naoko

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Sandrine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
For the price we pay it was worth it, love the space we had, the restaurant menu and it is a beautiful property
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

Carine, Outreau

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La grandeur de la chambre
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay in Chiang Mai
I had a great stay here, in lovely, spacious, comfortable accommodation. I had a bungalow for 3 night's. Would definitely stay here again
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Phantanat วันที่ 21 ต.ค. 2020
Dear Value Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future. Best regards Phantanat Chompoophan Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

JONGMIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Phantanat วันที่ 15 ก.ย. 2020
Dear Value Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future. Best regards Phantanat Chompoophan Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great resort nice and clean . Staff are very helpful and kind . Breakfast is ok .
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Phantanat วันที่ 15 ก.ย. 2020
Dear Value Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future. Best regards Phantanat Chompoophan Hotel Manager

8/10 ดี

mike

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Phantanat วันที่ 15 ก.ย. 2020
Dear Value Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future. Best regards Phantanat Chompoophan Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Steven

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A Hidden Gem
Eurasia is like an oasis - quiet and spacious - while still being close to shopping and restaurants. The room choices are between suites and cottages. Both are good. The staff are relaxed and eager to assist. We have found them to consistently go beyond what we ask or expect. We have stayed here many times and hosted a conference once. We would not hesitate to do so again.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Phantanat วันที่ 1 มี.ค. 2020
Dear Value Guest , On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the comfortable while stay at suite room provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience,We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Phantanat Chompoophan Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
SCAM ALERT! DO NOT STAY HERE. We booked the Cottage Garden Suite, which looks gorgeous in the photos with granite tub and nice patio deck. When we arrived, there was some trouble finding our booking. They asked to see our reservation and I showed the email from Expedia, which only read “1 room” not the type. When I pulled up the listing of the Cottage Garden Suite, they said that room was booked (they only have one), so they’d put us in the Cottage Room. This room was not only cheaper than what we paid for but DISGUSTING. Black mold, loud machine sounds, bugs and webs everywhere and NOTHING like the pictures online. We didn’t want to stay there and called Expedia to see about a refund but they said it was up to the hotel. I asked Expedia for an itemized receipt to show that I paid for the Cottage Garden Suite, but they couldn’t provide that either. Feeling stuck, we asked hotel if there were any other rooms so they moved us to the Eurasia Suite, which is even cheaper (half the price) of the room we originally booked. This room was cleaner, but again not what we booked. We held onto hope that Expedia would refund us the difference and over the course of a week we had four long phone calls with them and email exchanges where we were told again and again it was up to the hotel to refund us. They would not. Not only did we lose money by paying for a room they gave away, the hotel has no gym as advertised and food is terrible. Check your receipts from expedia or get scammed!
เข้าพัก 16 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Nan วันที่ 19 ก.พ. 2020
Dear Guest, On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the comfortable while stay at suite room provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The room was huge and for the money it was a steal
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 6 ก.พ. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice
Nice hotel, good price, clear room, nice food But too far between city center and hotel, hotel should have more transportation to go to city center
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 17 ต.ค. 2019
Dear Guest , We thank you very much for staying at Eurasia Hotel during your recent stay here in Chiang Mai and are pleased that you have taken the time to complete our guest questionnaire. It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele. Please accept our sincerest apologies for the dismay caused. The mentioned matters will be shared with our executive team and we will take immediate actions on it as we take pride in putting guests as our 1st priority. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Best Regards. Phantanat Chompoophan

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
酒店非常殘舊
酒店太殘舊,淋浴時花灑水溫只得極端熱水或凍水,調較很久仍未能有暖水
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 17 ต.ค. 2019
Dear Guest , We thank you very much for staying at Eurasia Hotel during your recent stay here in Chiang Mai and are pleased that you have taken the time to complete our guest questionnaire. It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele. Please accept our sincerest apologies for the dismay caused. The mentioned matters will be shared with our executive team and we will take immediate actions on it as we take pride in putting guests as our 1st priority. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Best Regards. Phantanat Chompoophan

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 10 ก.ค. 2019
Dear Guest , We thank you very much for staying at Eurasia Hotel during your recent stay here in Chiang Mai and are pleased that you have taken the time to complete our guest questionnaire. It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele. Please accept our sincerest apologies for the dismay caused. The mentioned matters will be shared with our executive team and we will take immediate actions on it as we take pride in putting guests as our 1st priority. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Best Regards. Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

8/10 ดี

kaz, 日本

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
使えるコンセントの数を増やして欲しいです。後は快適でした。
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 19 มิ.ย. 2019
Dear Guest , We thank you very much for staying at Eurasia Hotel during your recent stay here in Chiang Mai and are pleased that you have taken the time to complete our guest questionnaire. It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele. Please accept our sincerest apologies for the dismay caused. The mentioned matters will be shared with our executive team and we will take immediate actions on it as we take pride in putting guests as our 1st priority. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Best Regards. Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

8/10 ดี

SUSAN

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great value
This is the third time we have stayed at Eurasia Chiang Mai and do so because it is good value for money and the location suits us. However this time we found our cottage was not as clean as we thought it could be and it is looking very much in need of a facelift. The bathroom in particular needs renovating. We do love the single level cottages and the garden setting with the ability to park a car right next to our door. The staff are very friendly and helpful.
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 5 มี.ค. 2019
Dear Guest , We thank you very much for staying at Eurasia Hotel during your recent stay here in Chiang Mai and are pleased that you have taken the time to complete our guest questionnaire. It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele. Please accept our sincerest apologies for the dismay caused. The mentioned matters will be shared with our executive team and we will take immediate actions on it as we take pride in putting guests as our 1st priority. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Best Regards. Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Steve, Sydney

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Quiet Oasis in Chiang Mai
Set in a beautiful and well-maintained garden secluded from a main highway, this hotel is historic and unique. The bungalows are exceptional for a relaxing experience and value. The suites are large. The charm of the buildings have been preserved in the woodwork and decor. The beds could use some updating, however, and the lift is not accessible to the disabled because a small flight of stairs must be ascended to get to it. Nevertheless, this hotel is excellent value and a welcomed oasis in Chiang Mai. The free shuttle to the Night Bazaar is a plus.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 23 ก.พ. 2019
Dear Guest , We thank you very much for staying at Eurasia Hotel during your recent stay here in Chiang Mai and are pleased that you have taken the time to complete our guest questionnaire. It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele. Please accept our sincerest apologies for the dismay caused. The mentioned matters will be shared with our executive team and we will take immediate actions on it as we take pride in putting guests as our 1st priority. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Best Regards. Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Herbert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 7 พ.ย. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
コスパ最高
お湯の温度調整が出来ない。 Wi-Fiが繋がりにくい。 その他、最高のホテルです❗
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 24 ต.ค. 2018
Dear Guest, On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the comfortable while stay at suite room provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manage

10/10 ดีเลิศ

Dean

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room was lovely and big however bathroom was very tired looking but clean. You are able to get room service and eat at the hotel restaurant also breakfast was very good.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 3 ต.ค. 2018
Dear Value Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future. Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

8/10 ดี

YU CHING

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
超值大套房的清邁酒店
這間酒店價格超值,我們訂的是套房,房間真的超大,有78平方米,分為客廳和睡房,還有衣帽間,很方便,把衣物通通掛起,-目了然,不用每天往行李箱找。 這酒店提供早餐,有菜、有肉、有麵包、生果、奶茶/咖啡/果汁等等。每天菜色有些少更換,雖不算非常高級,但絕對讓你吃得飽。 這裡離古城有點遠,酒店有提供有時限的Shuttle bus,如果時間不合,可由酒店代訂計程車,我們那天要去三王紀念碑,收費只是泰幣82元。但如果在街上找雙條車,往往要200泰銖。 此外這酒店離Big C Extra及Central Festival等百貨公司也很近,我們曾由Central Festival步行回酒店,需時約30分鐘。 於我們而言,這酒店唯-需改進的浴廁有點老舊,我們入住兩間房,其中-間的淋浴花灑的冷水掣是壞的,我們只能使用熱水非常小心沖涼。
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 3 ต.ค. 2018
Dear Yu Ching , On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the comfortable while stay at suite room provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience,We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
コスパ最高のホテルです!
移動手段があれば、最高のホテル。 バスタブあり、プール、Wi-Fi、リビングルーム、バルコニー、駐車場ありありのホテルです。
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 16 ก.ค. 2018
Dear Anonymous , On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the comfortable while stay at suite room provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience,We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

6/10 พอใช้

Douglas

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A Little Tired
My wife had to have surgery at the nearby Bangkok Hospital, which is why I stayed here. To be fair, I want in the greatest place. The room was very large, but the facilities we're a bit tired. The carpet was frayed, the bathroom was old, and an odor of cigarette smoke permeated the air. The pool area looked great, and other than those things mentioned, this appeared to be a pleasant enough place. It just needs a little face-lift.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 25 มิ.ย. 2018
Dear Douglas , On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the comfortable while stay at suite room provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience,We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

8/10 ดี

Samira

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 17 เม.ย. 2018
Dear Samira , On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the comfortable while stay at suite room provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience,We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

6/10 พอใช้

Bill, Ontario Canada

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Roomy Hotel Room
We stayed here due to a family medical emergency, not a vacation ,and it is very affordable. It's not an ideal location if you want to walk or cycle to certain locations so we often used Uber rides and the hotel provided a reliable shuttle service we were able to take advantage of. The restaurant is ok and has some good choices but we would have liked to see bacon included with the buffet breakfast as the sausages they have taste like hotdogs. Our room was very spacious with a long balcony that overlooked the front of the hotel where we could see the pool off to the left. However, we had a terrible time taking showers as the shower temperature could not be properly or safely regulated to prevent scalding hot or icy cold showers. Take a bath instead as it's safer. They really need to fix this as the instructions provided do not give the desired results--don't know if the same problem exists in other rooms? The hotel staff are great and do their best to help. We still think it was a good value and the pool water was always clean and the ac worked well and the mattress was firm (good for my back).
เข้าพัก 18 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 17 เม.ย. 2018
Dear Valued Guest , On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the comfortable while stay at suite room provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience,We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

8/10 ดี

Doug

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Slipping past it's prime ....
We spent six nights at this hotel in a suite room. This worked out quite well for our working days (two desks to work at) and enjoying a quiet weekend (spacious seating area). The pool was clean and well maintained even offering towels and nice lounge chairs with umbrellas. However, we felt that the hotel was dated and needs attention to details. It was very hard to maintain the shower water's temperature. The carpet was stained. We'd highly recommend coming with a power strip as all the outlets already are used by the room's lamps/tv. Thankfully, we travel with a power strip and only had to unplug one lamp to charge our electronic devices. During the second half of the week, a tour bus arrived with very large group of tourists who overran the hotel's general areas holding loud conversations at late hours.
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 10 เม.ย. 2018
Dear Doug , On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the comfortable while stay at suite room provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience,We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
コスパ良し
交通手段がなければ大変だと思います。 部屋は広く、1ベッドルーム(バルコニー付き) 大きめのバスタブもあります。 欠点はお湯の調節が出来ないので浸かることはできますが体や頭を洗うのが難しい。 Wi-Fiは繋がりにくい。
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 25 มี.ค. 2018
Dear Guest We thank you very much for staying at Eurasia Hotel during your recent stay here in Chiang Mai. It is through valuable comments like your very own that we can continue to improve our services to match the demands of our discerning and loyal clientele. We are glad that you had a comfortable stay and appreciated the familiar faces on your return and we will pass your compliments to the staff concerned. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking very much forward to being at your service again in the not too distant future. Kind regards, Samanan Phruksawan Assistant Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

HelenHeart, uK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Shuttle service wonderful
Quiet location 15 mins drive from old city walls. The 4 daily shuttles were wonderful or they called an Uber for 72 bhat Great huge rooms/ suites. Clean. Great staff Loved the pool which was next to their lovely in-house restaurant Highly recommend
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 16 มี.ค. 2018
Dear HelenHeart, On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the comfortable while stay at suite room provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manage

10/10 ดีเลิศ

Tami

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely Oasis - Great Location!!
We absolutely loved everything about our stay! The rooms where very spacious, clean, comfortable and lovely! We really enjoyed the separate living area. Also great closet space. Enjoyed having a bathtub as well, a bit rare here in Thailand. The hotel also had several lovely places to sit. The pool and lounge chairs were great, as well as the restaurant! We stayed in the hotel area, but walked around the cabins, each one is beautiful and private with lovely big porches, and lots of beautiful trees and pretty plants. Really nice area, like a little oasis in the city. Also just off the superhighway, and short drive to the old city. Free shuttle, and desk will also call you a Uber or taxi. Enjoying that Chiang Mai is Uber friendly, great way to get around. Would highly recommend this place and hope to stay here again!!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Nant วันที่ 27 ก.พ. 2018
Dear Tami, On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding the comfortable while stay at suite room provided to us. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Samanan Phruksawan Assistance Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Ricky

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Time In Chiang Mai
Great Hotel..Had A Wonderful Five Days..Hope To Be Back In Feb. Thanks So Much!!!!
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2017
Dear Value Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future. Samanan Phruksawan Assistance front office Manager

8/10 ดี

K.

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Geruhsamer Aufenthalt
Die Zimmer sind sehr großzügig, im alten chinesischen Stil eingerichtet und im großen und ganzen sehr sauber. Unter dem Sofa gab es flusen und eine Mandarine. Der Pool war schön und die Außenanlage mit uralten Bäumen und üppiger Vegetation einfach gigantisch. die Lodges, die über die Außenanlage verteilt sind sahen super schön aus und sind moderner eingerichtet als die Zimmer im Hauptgebäude. In der an sich sehr lauten und abgasreichen Stadt war das Hotel eine echte Oase der Ruhe. Das Frühstücksbufet war relativ einfach für den westlichen Gaumen. Es gab 1-2 Sorten Marmelade, 2 Sorten Toastbrot, Spiegeleier, 2 Sorten Würstchen, 2 Sorten Reis, 2 warme Thaigerichte, 2 Suppen, Karotten, Gurken, Paprika, grüner Salat, 2 Salatsoßen, 2-3 Sorten Obst, Kornflakes und Schokoflakes + Tee, Kaffee, Milch, O-Saft, Wasser. Ich habe was gefunden, aber nach 3x Frühstücken hatte ich schon etwas Mühe
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Samanan Phruksawan Assistance front office Manager วันที่ 2 ม.ค. 2018
Dear Value Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

The location was inconvenient. The pool and breakfast was okay.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2016
การตอบกลับจาก pissamai julsaard วันที่ 20 ต.ค. 2017
Dear clients, On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Pissamai Julsaard Hotel Manager

8/10 ดี

vrouw 50, nederland

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Prettig hotel met rustige ligging.
Zeer ruime kamer met veel comfort . Hotel bezit een mooie tuin met zwembad en sfeervol restaurant. Lektuur aanwezig in diverse talen. Gratis shuttleservice naar het centrum. Hulp bij aanvraag taxivervoer en boekingen van excursies. Ook advies hierbij.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก Pissamai Julsaars วันที่ 1 ต.ค. 2017
Dear vrouw 50 on, On behalf of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you for your recent stay and appreciate your valuable comments regarding our rooms were specious and comfortable provided to us. For our free shuttle bus which provide to our guest as we would love our guest to have more convenience during their stay with us here. It is our great pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind compliments have been shared with my team, and is always rewarding when guests voice their appreciation. Thank you again once again for sharing your experience, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Pissamai Julsaard Hotel Manager

4/10 แย่

Frank, Hong kong sar

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible shower in the room.
Terrible shower in the room. 1. No hot water (Call the Engineer fixed it, still not improve.) 2. 1 Night stop water 3. Even have water the water come out is yellow color.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2017
การตอบกลับจาก Pissamai Julsaard วันที่ 21 มิ.ย. 2017
Dear Frank, Thank you for your recent stay and taking the time to share your experience at Eurasia Chiangmai Hotel. I am disappointed to hear your feedback on the water pressure and please allow myself to sincerely apologize on the issues you have encountered. Unfortunately, on the night of 31st May at 23:00 the water pump filter have broke which has effected the hotels water pressure. Our engineering team have tried to fix throughout the night and have recovered early morning on 1st June. Once again, we deeply apologize on this unexpected incident. At Eurasia Chiangmai Hotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. I hope that you will accept our apology and allow us the opportunity to show you this level of service is not indicative of the usual high standards at our hotel. Yours Sincerely, Pissamai Julsaard Hotel Manager

6/10 พอใช้

sandra , nrw

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Gutes Hotel mit tollen Grüßen zimmern etwa 5 km vom Zentrum entfernt
การตอบกลับจาก Pissamai Julsaard วันที่ 7 เม.ย. 2017
Dear Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai. It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
WORTH 600 BHAT A NIGHT ~ MAYBE…….
ROOM WAS DAMP & MOLDY, SHOWER BURNED YOU WITH HOT WATER, BED LIKE A ROCK. BEAUTIFUL GROUNDS , OK BREAKFAST.
Dear Guest, On behalf of management and staff of Eurasia Hotel Chiangmai, we would like to thank you very much for your recent stay with us and we do appreciate your valuable comments that given to us. Please accept my sincere apologize for the inconvenience that caused to you. I will share your comments to our team members for our improvement and to ensure that this problem will not reoccur to all guests and to satisfied the expectation for all. However, we do appreciate the positive comments you mentioned. Once again, thank you very much for your kind support and we look forward to welcoming you back in the near future at Eurasia Hotel Chiangmai. Should I be of any your further assistance, please do not hesitate to contact me. Looking forward to being at your service again in the near future. Sincerely Yours, Pissamai Julsaard Hotel Manager

8/10 ดี

Mako, Hämeenlinna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rauhallinen hotelli
Sijainniltaan rauhallinen, joskin kaukana keskustasta. Shuttlekuljetukset ja tuktukin käyttö helpottivat sijainnin aiheuttamaa ongelmaa. Hyvät, tilavat huoneistot. Asiallinen aamiainen. Mukava ilmapiiri. Aivan erinomainen wifi.
การตอบกลับจาก Pissamai Julsaard วันที่ 13 ม.ค. 2017
Dear Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Inconvenient location and dated
Spacious room, bedroom area and a small living room with TV set and a sofa, spacious and comfortable bed.The staff is polite. The price seemed to be OK when we booked. Staff was polite. Downs: Far from the centre, The room are dated and dark, but what puts me off the most was the state of the bathroom, black mould and smelly. The hotel require redecoration.
การตอบกลับจาก Pissamai Julsaard วันที่ 13 ม.ค. 2017
Dear Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
性價比高的酒店
建議酒店提供到對面馬路商場,例如Central Festival, 以及Big C Extra 的shuttle bus, 因為那條大馬路十分危險。 如果不提供牙刷牙膏, 應該在網頁列明, 好讓我們帶過去, 免得到時要買, 便失去了酒店環保的理念。

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel but not the surrounding area
Surrounded area is a bit dirty and dusty although the hotel has its own internal area with garden, which is quite nice. Also they have a bus which takes you down town for free twice a day.
การตอบกลับจาก Pissamai Julsaard วันที่ 15 ม.ค. 2017
Dear Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future.

6/10 พอใช้

Majbritt Hals

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Roligt og stille på hotellet. Personalet meget nøjeregnende. Fx der kaldes personale ud til værelse når man tjekker ud før man kan rejse.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 ธ.ค. 2016
Dear Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future. Pissamai Julsaard Hotel Manager Eurasia Chiang Mai / Chiang Mai

10/10 ดีเลิศ

Marcel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Een hotelkamer als een eigen huis
Wat een ruime kamer!!! Heerlijk. Zo veel opbergruimte. In verhouding is de badkamer klein met een deur die tegen degene die voor de spiegel staat komt. Aardig personeel. Heel fijn als je eigen vervoer hebt. Dan is de prijs kwaliteit verhouding super Ontbijt met een beetje weinig keus, maarvoldiende
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 ธ.ค. 2016
Dear Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future. Pissamai Julsaard Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 ธ.ค. 2016
Dear Guest, We thank you very much for staying at Eurasia Hotel Chiang Mai during your recent stay here in Chiang Mai and post a review on . It is through valuable comments like your very own that we can improve our services to match the demands of our discerning and loyal clients. In the meantime, we would like to take this opportunity to thank you for your patronage and continued loyalty. Looking forward to being at your service again in the near future. Pissamai Julsaard Hotel Manager