โต๊ะทำงาน, พื้นที่ทำงานแบบใช้แล็ปท็อป, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี

รีวิว แทรเวิลลอดจ์ บายวินด์แฮม ดาวน์ทาวน์แซนดิเอโก ศูนย์การประชุม

2.5 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 158 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 274 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 245 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 158 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 164 จาก 999 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Ryan

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022

2/10 แย่มาก

steven

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst hotel experience ever... in any country
The place is in bad repair, shower tubs were painted over and peeling off. Electrical plugs are installed so poorly charger feel out and critical devices did not charge over night. There are no USB plugs in some rooms. Vending machines do not work, there are no nearby convenience stores.Desk help was incompetent, and because of a booking error (my fault) they locked my luggage in a storage room all night that they claimed they had no key for. They would/did not call manger and instead i did not sleep all night because cpap machine was in storage. Young woman attendant seemed annoyed that she had to work instead of talking on the phone. she lied repeatedly to me all night , and in the morning was more concerned that a homeless man was dumpster diving thatn to resolve the problem. because of booking error i was charged double from the rate that i stayed there for two nights. Worse yet the keys do no work on any night, and when I told them it did not work again and gave room number attendant gave me the key to the new traveller and I walked in on her causing quite a scene. Manager was nice, cleaning lady quite professional, but the staff was a clown show. Would not reccomend at any price
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 17 ต.ค. 2022
Dear Steven, thank you so much for taking time out of your busy schedule to review us. Your feedback makes us happy and, we are delighted to hear about your impression and experience with us. However, we appreciate you for highlighting these issues and, we will take steps to ensure such experiences do not reoccur. We apologize for failing to fulfil your expectation, and if we were made aware of this, it would have helped us provide you with a better experience. We hope to remain your hotel of choice in this area and to give you a better stay on a future visit.Warm regards,Customer Care Team

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don't stay here!
First off, the name is very mis-leading to exhausted travelers quickly looking for a place to stay - Wyndham/ convention center. It was simply gross. The bedspreads were stained. The blankets were as thin as paper towels, the mattress - HA! I was so grossed out I used my beach towels to sleep in. It was a "non- smoking" room (which I thought ALL rooms were now-a-days) that reaked of smoke smell and had cigarette burns on the bathroom counter. The absolutely, most disgusting thing was the used q-tip in the "new" folded wash cloth. If they didn't even catch and clean that was the washcloth clean? The towels? The sheets? Just gross!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 13 ต.ค. 2022
Dear guest, thank you for sharing your experience with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and the location was convenient for you. However, we are sorry to note the state of the room provided to you. We sincerely apologize for the fact that your room does not appear to have been thoroughly checked and cleaned prior to your arrival, and we will ensure that our housekeeping team is aware of your comments, and is more conscious of this going forward. We hope you give us another chance to serve you and leave a better impression the next time.Warm regards,Customer Care Team

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 11 ต.ค. 2022
Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. We are thrilled that you had a great stay, and we hope to welcome you back again soon! Best Regards,Customer Care Team

2/10 แย่มาก

LI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wi-Fi not working have to drive somewhere else to work! Be careful when you drive around in that area.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 3 ต.ค. 2022
Dear guest, thank you so much for taking time out of your busy schedule to write us a review. While we are happy that you chose to stay with us, we are disappointed for failing to provide a better experience. We apologize for the issues with the Wi-Fi. Please know, that we generally have a strong Wi-Fi signal, so there must have been an issue on this particular occasion. Please know that we will be contacting our network provider to ensure that this was just a one-off incident. We apologize for this drop in the Wi-Fi signal. We hope this will not deter you from staying with us again. We would love to be your property of choice for this area. Warm regards,Customer Care Team

8/10 ดี

Jessica

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was fresh and clean!
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 13 ก.ย. 2022
Dear Jessica, thank you so much for taking time out of your busy schedule to review us. We are delighted with your decision to stay with us, and we are glad that you liked the cleanliness. We are very particular about the overall cleanliness and hygiene, and hence, we are happy with your praise. We highly appreciate your decision to select us, and we have thoroughly enjoyed hosting you. We look forward to hosting you soon! Warm regards,Customer Care Team

8/10 ดี

Jose manuel garcia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
El personal fue muy amable, se encuentra en cerca de down town y petco park, 15 minutos caminando.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

Tracey

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Don’t Stay Here!!
Parking was a nightmare! Not enough spaces and very small so hard to get into space. Came back to hotel late after event and no spots were available. Also no parking on surrounding area. Had to park several blocks away in a not so great neighborhood and walk to the hotel late at night by myself. Also one sink faucet leaked and only had cold water. The other sink only had hot. The flush handle on toilet was broken as well.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 2 ก.ย. 2022
Dear Tracey, thank you so much for writing to us about your recent stay. We are glad that you chose to stay with us. However, we apologize for your unfortunate experience regarding parking. Please know that we would dearly love to have more parking available for our guests, but, unfortunately, space around our hotel is very much at a premium. We do facilitate as many guests as we possibly can, and we are very sorry for the inconvenience that our limited parking area caused you. We hope we get to serve you soon! Warm regards,Customer Care Team

4/10 แย่

Maribel

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Honestly worst place I’ve ever stayed at. The toilet wasn’t working properly called the front desk and told them. They said they would be up in 5 mins to check it out, never stopped by. Saw one of the cleaning ladies and told them about the bathroom, said she’ll send someone up to check it out and nothing. Also asked the lady for extra towels and nothing. The light in the bathroom wasn’t working either, literally showered with no light.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 1 ก.ย. 2022
Dear Maribel, thank you so much for taking time out of your busy schedule to review us. Your feedback makes us happy and, we are delighted to hear about your impression and experience with us. However, we appreciate you for highlighting these issues and, we will take steps to ensure such experiences do not reoccur. We apologize for failing to fulfil your expectation, and if we were made aware of this, it would have helped us provide you with a better experience. We hope to remain your hotel of choice in this area and to give you a better stay on a future visit.Warm regards,Customer Care Team

4/10 แย่

Miguel Angel

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
la distancia al centro de la ciudad. Muy sucio y fro hotel
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

4/10 แย่

Philip

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

4/10 แย่

Shenyi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 1 ก.ย. 2022
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

4/10 แย่

Arianne, Lindon

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bait and switch! After getting stranded in San Diego due to a cancelled flight, we booked a room here because it was cheap and close to the airport. I guess my expectations for a cheap room by Wyndham were waaaaay too high. The smell hit me first. Like death! The room was supposed to have a queen bed. Instead it was a full sized bed on a rickety metal frame that didn’t even look like two people could sit on it, let alone sleep on it. Then there was white powder in patches all over the floor. Like they were trying to kill mites or cockroaches and just left it there. I GUARANTEE this is a ploy to get people to upgrade. So guess what we did. Upgraded. For $10 more to a room nearly as bad. The whole thing looked like 1981. A/c not on. Run down. Bad smell. No curtains. Hairs on the bathroom floor. Yikes! I know it was cheap but I would not expected Wyndham to put their name on this. Pay $15 more and go somewhere else!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

TaLisa

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tiny, disgusting, and not at all like the pictures.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 22 ก.ย. 2022
Dear TaLisa, thank you so much for your valuable feedback. We feel sad to hear about your experience with us was not up to the mark and we sincerely apologize for falling short of your expectations and failing to provide you with a better experience. We always strive to serve our guests to the best of our abilities. However, we seemed to have failed in that particular endeavor. We promise to inquire about your claims and take appropriate measures to avoid such instances going forward. We would love the opportunity to redeem ourselves with you, should you choose to stay with us again.Warm regards,Customer Care Team

2/10 แย่มาก

Alberto

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was nothing like the picture on Expedia. The room was unfinished, including the bathroom. The room smelled musty and carpet was damp. I needed to ask for shampoo since there was none in the room and was given barely enough for one person.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 25 ส.ค. 2022
Dear Alberto, thank you for sharing your experience with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and the location was convenient for you. However, we are sorry to note the state of the room provided to you. We sincerely apologize for the fact that your room does not appear to have been thoroughly checked and cleaned prior to your arrival, and we will ensure that our housekeeping team is aware of your comments, and is more conscious of this going forward. We hope you give us another chance to serve you and leave a better impression the next time.Warm regards,Customer Care Team

2/10 แย่มาก

Travis

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

juan pablo

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mencionar que no es apta para familias
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Run down and dirty
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 18 ส.ค. 2022
Dear guest, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality. Warm regards, Customer Care Team

8/10 ดี

Francisco M.

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

Jerry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 16 ส.ค. 2022
Dear Guest, We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards, Customer Care Team

6/10 พอใช้

Therese

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The front desk wasn’t there when I tried to check in, probably waited for more than 5 minutes. The room is great but the bathroom is slow in drainage.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 18 ส.ค. 2022
Dear Therese, thank you so much for your valuable feedback. While we are glad you chose to stay with us, we are sad to know that your experience was not up to the usual standards. We are sorry to note from your feedback that your time at our hotel wasn't entirely perfect, and we apologize for the shortcomings you encountered in terms of our service. We will take steps to address the issues highlighted by you so that such incidents do not reoccur. Should you stay with us again, please do know to make us aware of anything that we can do to improve any aspect of your stay, and we will do our utmost to give you the very best possible stay here. We hope to welcome you back for a better stay soon. Warm regards, Customer Care Team

2/10 แย่มาก

David

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
TERRIBLE, TERRIBLE!!!!!
Not good at all, the bathroom was in terrible shape and smelled. Not very clean and no HOT WATER!! we both had to take a cold SHOWER at 5:30 am. The worst experience at this hotel.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 8 ส.ค. 2022
Dear David, thank you for sharing your experience with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and the location was convenient for you. However, we sincerely apologize for the state of the bathroom. Our staff usually checks and cleans every room thoroughly. But it seems that they have failed to do so. We will surely highlight this to the staff and make sure that such instances can be avoided hereafter. We would love the opportunity to redeem ourselves with you, should you choose to stay with us again. Warm regards, Customer Care Team

8/10 ดี

Richard

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Close enough to walk to the PETCO Stadium
So far I killed one roach, other than that, it looks like what I expected for the price
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 2 ส.ค. 2022
Dear Richard, thank you so much for your valued response. While we are happy that you stayed with us, we are disappointed for failing to blow it out of the park for you. We appreciate you for highlighting this particular issue and, we will take steps to ensure such instances aren't repeated henceforth. We look forward to hosting you soon. Warm regards, Customer Care Team

10/10 ดีเลิศ

Anders

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 27 ก.ค. 2022
Dear Guest, We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards, Customer Care Team

8/10 ดี

Luis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2022

4/10 แย่

Adrian

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

2/10 แย่มาก

May

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No breakfast though advertised that there is breakfast. Air conditioner blew up and I cpuld still smell the remnants when I checked in. Bedding had holes in it. Walls had remnants of beginning of patchwork? For Wyndham? For $189 a night, I woukd have been happy with at least breakfast.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 13 ก.ค. 2022
Dear May, thank you so much for your valued response. While we are happy with your decision to stay with us, we feel disappointed for failing to blow it out of the park for you. We sincerely apologize for failing to provide you with breakfast. We are forced to temporarily put the kitchen service on hold due to maintenance for a few days. But, please know that we are working hard to ensure it can be restarted as soon as possible. We have always emphasized providing the best possible experience for our valued guests such as you, yet we apologize for missing the mark here. We would love the opportunity to redeem ourselves, should you choose to stay with us again. Warm regards, Customer Care Team

2/10 แย่มาก

Alyson

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

4/10 แย่

Rochelle M

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It looked nothing like the photos. Did not like that it was literally at the freeway exit. Though I appreciate that it was apparent that they did clean, the cleaning products they used were so toxically strong when we walked in we were gagging. I had to spray perfumes to drown out the smell. No one was at the front desk for a long time when we arrived. They had trouble finding our bookings, and we tried a few times to use our AAA discount, which is totally standard everywhere and they couldn't figure out how to do it. And for the price they charged, $275 a room? Ridiculous for what you got. This room wasn't worth $79. And no coffee maker in the room. I absolutely do not recommend this place.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 23 มิ.ย. 2022
Dear Rochelle, thank you so much for your valued response. While we are happy that you stayed with us, we are disappointed for failing to blow it out of the park for you. We appreciate you for highlighting this particular issue and, we will take steps to ensure such instances aren't repeated henceforth. We look forward to hosting you soon. Warm regards, Customer Care Team

2/10 แย่มาก

Lucy

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was dirty ,fridge didn’t work, bad odor and poor WiFi signal.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 15 มิ.ย. 2022
Dear Lucy, thank you so much for taking time out of your busy schedule to write us a review. While we are happy that you chose to stay with us, we are disappointed for failing to provide a better experience. We apologize for the issues with the Wi-Fi. Please know, that we generally have a strong Wi-Fi signal, so there must have been an issue on this particular occasion. Please know that we will be contacting our network provider to ensure that this was just a one-off incident. We apologize for this drop in the Wi-Fi signal. We hope this will not deter you from staying with us again. We would love to be your property of choice for this area. Warm regards, Customer Care Team

6/10 พอใช้

Ashley

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Value is good. I did not feel unsafe or that the room was not clean etc., I was on the 3rd floor. They let us check in early. The common area is not great, it is a pretty outdated design, but it was half the cost of the other hotel and 7 min from Gaslamp, but in a very industrial area....To be clear, there is nothing in the immediate vicinity, other than the 5 fwy, so if you are not driving or willing to Uber, that could be a problem......The parking lot was quite adequate, not sure about the other reviews that had an issue....they must be bad parkers with large vehicles......
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

6/10 พอใช้

Omar

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The people cleaned really well but I was still grossed out that place needs a remodel asap super nice people working they were great and did a great job the place just needs an update.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 4 พ.ค. 2022
Dear Omar, thank you so much for your valued response. While we are happy with your decision to stay with us, we feel disappointed for failing to blow it out of the park for you. We will look into your claims regarding remodelling and explore the feasibility of the project. We hope to have you back with us soon. Warm regards, Customer Care Team

10/10 ดีเลิศ

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Francisco

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location is good but the rooms need some upgrades so it can look better.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 3 พ.ค. 2022
Dear Francisco, thank you for sharing your experience with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and the location was convenient for you. However, we will look into your claims regarding the property upgrade and we will explore the feasibility. We look forward to serving you soon! Warm regards, Customer Care Team

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We stayed long enough to find another hotel...
We reserved a smoking room, which they did not have available when we got there. The room key would not work the first time. The place was filthy inside & out. It smelled like urine & there was trash everywhere. There was plywood used as flooring on the 2nd floor and not secure in places. The homeless were roaming around because their homeless encampment (which is very large & consists of tents, cardboard boxes & shopping carts) was just a block away. Worst hotel I've ever been to in my life - we stayed long enough to find another hotel, but we were so disgusted we did not even sit down.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 2 พ.ค. 2022
Dear guest, thank you so much for your valued review. While we are happy with your decision to stay with us, we feel disappointed for failing to blow it out of the park for you. We are disappointed to know about your experience and impression of us. We always strive to serve our guests to the best of our abilities and provide them with a memorable experience. However, we seemed to have failed this time in this particular endeavor and we sincerely apologize. We will surely highlight these issues to our housekeeping staff and take steps to avoid such instances in the future. We wish you had brought this to our notice earlier as this would have helped us find a better alternative. We hope you will give us another opportunity to host you and improve your experience. Warm regards, Customer Care Team

8/10 ดี

viktoryia

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 19 เม.ย. 2022
Dear Guest, We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards, Customer Care Team

2/10 แย่มาก

Adrian

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Jamás recomendar este Hotel.
Mal, el hotel en muy mal estado, mala calidad en todos los servicios. Tiene precios parecidos a los hoteles regulares. No debería estar en hoteles.com Solo era para pasar la noche por lo que no tuvimos más remedio que quedarnos en el hotel. Nada recomendable para utilizar este lugar. El olor de los cuartos era muy desagradable. Pésimo cuarto con insectos adentro.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

4/10 แย่

Somaiyeh

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Other than needing a fresh coat of paint the place was fine.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 24 มี.ค. 2022
Dear guest, thank you so much for your response. We feel delighted to have the opportunity to serve you and we hope you enjoyed your stay with us. In addition, we appreciate your suggestion and we will explore the feasibility of your idea. We look forward to hosting you soon! Warm regards, Customer Care Team

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
HORRIBLE EXPERIENCE
THISHOTEL IS THEWORST HOTEL I HAVE EVER BEEN AT SUPOSED TO BE NONE SMOKING SMELLED SO BAD I ASKED FOR ANOTHER ROOM THAT WAS NONE SMOKING AGAIN SMELLED BAD AS WELL MANAGER SAID MUST HAVE BEEN THE LAST PERSON. FUNNY THERE WAS AN ASH TRAY NEXT TO BED WALLS HAD PAINT SPOTS OF DIFFERENT COLOR GUESS THERE WAS A HOLE IN WALL CIG BURNS IN BED SPREAD TOILTET SEAT BROKEN LIGHT SWITCH PUSHED INTO WALL ROOM DOOR LOCKED LIKE IT WAS SMASHED IN MORE THAN ONCE ON TOP OF THAT COST ALMOST 300.00 BUCKS ENDED UP SLEEPING IN MY CAR THERE WERE NO OTHER HOTEL ROOMS AVAILABLE THREWOUT THE DOWN TOWN AREA ....... AFTER A BREIF ARGUMENT WITH MANAGER GOT MY MONEY BACK... HEALTH DEPARTMENT NEEDS TO INVESTIGATE THIS HOTEL...NEVER HAVE I SEEN SUCH A PLACE. WYNDAM SHOULD SHUT THIS PLACE DOWN!!!!
BATHROOM DIRTY TOILET SEAT BROKEN
DOORS BROKEN OR KICKED IN
WALLS WITH HOLES
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 22 มี.ค. 2022
Dear guest, thank you so much for taking time out of your busy schedule to review us. While we are happy that you chose to stay with us, we are disappointed to hear about your unfortunate impression and experience with us. These are serious issues highlighted by you, and we will take steps to ensure this does not reoccur. We will review your comments in detail and make changes wherever possible in improving and training our staff, to ensure a better experience for our future guests. We hope you will give us another opportunity of serving you. Warm regards, Customer Care Team

6/10 พอใช้

Marisol

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El personal y
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

6/10 พอใช้

Cynthia

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Owner/manager was yelling at the staff. It was very unpleasant.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 9 มี.ค. 2022
Dear guest, thank you so much for taking time out of your busy schedule to review us. While we are happy that you chose to stay with us, we are disappointed to hear about your unfortunate impression and experience with us. We promise to look into your claims and take appropriate actions to resolve the matter. We hope you will give us another opportunity of serving you. Warm regards, Customer Care Team

6/10 พอใช้

Maria Leonora, Las Vegas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The staff are friendly first and foremost and accomodating. The first room when we got there, smelled of strong cigarette smoke upon entering, we asked for non smoking. There were stains and holes on the walls. My son felt uneasy staying in there so we requested for a different room. Office staff switched our room to next door which smelled cleaner, and the towels are neatly placed, welcoming. New microwave and mini fridge. Lower cabinet of the room, front was missing. Still had stains on the wall but not as bad as next door. For 3 hours between 1 and 3 am. Next door was full of yelling, screaming, arguing. Tried to sleep. Other than that, everything else were a 3, but staff was a 5.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 1 ก.พ. 2022
Dear guest, thank you so much for your valuable feedback. While we are glad you chose to stay with us, we are sad to know that your experience was not up to the usual standards. We are sorry to note from your feedback that you did not love your time at our hotel, and we apologize for the shortcomings you encountered in terms of our service. We will take steps to address the issues highlighted by you so that such incidents do not reoccur. Should you stay with us again, please do know to make us aware of anything that we can do to improve any aspect of your stay, and we will do our utmost to give you the very best possible stay here. We hope to welcome you back for a better stay soon. Warm regards, Customer Care Team

2/10 แย่มาก

Dawn

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Night clerk was very rude. I reserved 2 rooms and he said he didn’t have 2 rooms on the same floor. Okay, whatever. The hotel charges a “$50 cash only” deposit. The area is bad. Someone tried to break into our car, so we didn’t sleep much. Rooms are nothing like described, very dirty and run down. No tea or coffee offered in room as described. No remote 1 of the rooms so I had to get one and even then the volume didn’t work. When we came back from dinner the light in the bathroom of one room didn’t work. Went to request another room and the night desk clerk looked at me like I was the dumb one…not to mention that he came to the window in boxer shorts. Morning desk clerk was pleasant
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Team วันที่ 4 ม.ค. 2022
Dear guest, thank you so much for taking time out of your busy schedule to review us. While we are happy that you chose to stay with us, we are disappointed to hear about your unfortunate impression and experience with us. These are serious issues highlighted by you, and we will take steps to ensure this does not reoccur. We will review your comments in detail and make changes wherever possible in improving and training our staff, to ensure a better experience for our future guests. We hope you will give us another opportunity of serving you. Warm regards, Customer Care Team

2/10 แย่มาก

Ken

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Guest Experience Team วันที่ 28 ธ.ค. 2021
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again. Best Regards, Customer Care Team

6/10 พอใช้

Douglas

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is kind of run down - could use new paint and hardware. Also, it is not close to the convention center. One of the few motels that have smoking rooms. For the price, it was fine. Good beds and cable tv. Room had a microwave and fridge. Get a room in the back, because the front faces the freeway.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Guest Experience Team วันที่ 16 ธ.ค. 2021
Dear guest, thank you so much for taking time out of your busy schedule to review us. While we are happy that you chose to stay with us, we are disappointed to hear about your unfortunate impression and experience with us. We feel sad to hear that we failed to serve you better and, we sincerely apologize. We promise to look into your claims and take appropriate actions to resolve the matter. We hope you will give us another opportunity of serving you. Warm regards, Customer Care Team

4/10 แย่

ORLANDO

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Advertising pics are complete different than real.
The room supposed to be non smoking. The room was smelling a lot of cigarettes a broken window, lobby was closed all the time a was there during in the morning, was hard to get in contact to people in the lobby, the way I had contact was calling the lobby.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Guest Experience Team วันที่ 29 พ.ย. 2021
Dear Orlando, thank you so much for your review. While we are happy that you stayed with us, we are disappointed that we did not blow it out of the park for you. We are so sorry that your room smelled of smoke. We have rooms that are designated non-smoking, but, unfortunately, not all of our guests abide by our rule, and occasionally, as seems to have happened on this occasion, a guest will smoke in a non-smoking room. This is a serious issue highlighted by you, and we will take steps to ensure this does not reoccur. We hope you will give us another opportunity to host you and improve your impression of us on your next visit. Warm regards, Customer Care Team

6/10 พอใช้

Othon

เดินทางเป็นกลุ่ม
The place cools have been a little more maintained.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Guest Experience Team วันที่ 25 พ.ย. 2021
Dear guest, thank you so much for your valuable feedback. While we are glad you chose to stay with us, we are sad to know that your experience was not up to the usual standards. We are sorry to note from your rating that you did not love your time at our hotel, and we apologize for any shortcomings you encountered in terms of our service. Should you stay with us again, please do know to make us aware of anything that we can do to improve any aspect of your stay, and we will do our utmost to give you the very best possible stay here. We hope to welcome you back for a better stay soon. Warm regards, Customer Care Team

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Guest Experience Team วันที่ 25 พ.ย. 2021
We are always pleased to receive feedback from our guests in relation to their stays with us, and we are delighted with your rating, thank you very much. We are happy to have satisfied you so well, and we hope to remain your hotel of choice here for future visits. Best Regards, Customer Care Team

2/10 แย่มาก

Bernardo

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Guest Experience Team วันที่ 23 พ.ย. 2021
Dear guest, thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any aspect of your recent stay with us that did not fully meet your expectations and hope that we will have another opportunity to give you the wonderful stay that the majority of our guests have. We hope to welcome you back again soon. Warm regards, Customer Care Team