ล็อบบี้

รีวิว โรงแรมเดอะเพิร์ลมะนิลา

3 out of 5
โรงแรมเดอะเพิร์ลมะนิลา
General Luna Street cor. Taft & UN Ave, Manila, Manila

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 88 จาก 559 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 217 จาก 559 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 139 จาก 559 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 76 จาก 559 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 39 จาก 559 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Brenda

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We arrived at the property on 2/11/2024. The location was gteat for our needs however, the property is run down and filthy. We had cockroaches and the towels were grey old and tattered. Something you would wipe your car with. This property serves as a temporary home for some student from dental school across the street.I will never stay here again!
เข้าพัก 11 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

SHIGEU

เข้าพัก 10 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ruzzele Z

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

2/10 แย่มาก

Mae

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is abysmal with lots of milds growing everywhere, a huge health hazard…
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

Brian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Jose Anter, Prescott

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awesome staff, awesome cold room, too bad they didn’t have breakfast
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Scott

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice big bed good ac great pool
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Just for the location
Room was spacious but everything ( except the aircon) was old. Sink was plastered with a hideous gray sealant. Ref was bigger than the usual hotel ref though. Check in and out was tedious. I guess the only reason youll book this hotel is its location.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Crescencio

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Tudor

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Near us embassy. Wonderful pool and easy to message with the front desk and do adjustments.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2022

6/10 พอใช้

Mary ann

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

Jacqueline

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

Lawrence

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

Bruce

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very unhappy
We learned quickly that there was 24 hour construction happening just outside the building. Horns, pounding and crane noise all night long. This completely ruined our stay.
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก claire วันที่ 27 ก.พ. 2020
We apologize for the inconvenience. We can move guest to other side of the building if we have vacant rooms but facing busy street part but with lesser noise. This something beyond our control. Again, we are deeply sorry.

4/10 แย่

Jing, LA, CA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
We got the "king bed" but it turned out it was 2 double bed they put together, so when you sleep in the middle, your shoulder will be buried in between beds. You can hear all the noise from outside, jeepney honking, buses, tricyle even the lrt. The location is near in the hospital so ambulances are come and go and we can hear all of them. Curtains are not blocking the light so you need to get up or you cover your eyes if you want to sleep more when it's bright. Staff are very accommodating and kind though. Room is old, furnitures are old. Towels are old. I only like the staff, they're very polite and helpful. I requested an iron and they give me the stand also.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก claire วันที่ 6 ก.พ. 2020
Hi Jing, We thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience you had during your stay. The standard set up of our superior rooms had two small beds for twin bed or king bed request. But we had few rooms with one big bed that can be given to guests if needed. We just hope that we are informed about this so we can do something to make your sleep comfortable. With regards to our location, we are in the center of manila business area and busy streets. You comment about our service and especially about our staff is much appreciated. We will be more motivated to give better service. Your other comments are areas we need to improve. Again, thank you and hope that we can be of service to you again in the future.

4/10 แย่

Darren

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel needs a update
Shower went cold. Cabinet for clothes very dirty. Had cockroaches in room. Tv stations not clear. Workmen working outside the window on ropes very loud.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก claire วันที่ 1 ก.พ. 2020
Hi Mr. Darren, Thank you for sharing your experience with us. Your reviews help us to identify areas we need to improve. With regards to works on the building, we apologize but this is being done for safety concern. Again, we apologize for the inconvenience. Hope to be serve you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Coleen Claire

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก claire วันที่ 1 ก.พ. 2020
thank you for sharing your experience with us.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก claire วันที่ 11 ม.ค. 2020
Thank you for sharing your experience. Your review will help us identify areas we need to improve. Hope to serve you again!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not bad,,satisfactory..
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 11 ม.ค. 2020
Thank you for sharing your experience with us. Your review help us to identify areas we need to improve. Hope to serve you again!

8/10 ดี

Jinaline

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Heater is not working properly. Water leaks in the shower. Water is flooding the bathroom and the comfort room.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก claire วันที่ 11 ม.ค. 2020
Thank you for sharing your experience with us. Your review help us to identify areas we need to improve. Sorry for the inconvenience. Hope to serve you again!

8/10 ดี

Jaime L

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 11 ม.ค. 2020
Thank you for sharing your experience with us. Your review help us to identify areas we need to improve. Sorry for the inconvenience. Hope to serve you again!

8/10 ดี

Paul

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
For an old place the staff made the stay so much better and friendlier
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 11 ม.ค. 2020
Thank you for sharing your experience with us. We are delighted to know that you are happy staying with us. Hope to serve you again!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Service could be better. Lost money hotel error
Paid for breakfats not given the coupans to get breakfast. Front desk will grant you service on order of nationality. The morning manger is great. The hotel itself is good for price.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 11 ม.ค. 2020
Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience you had during your stay. Lost coupons can be replaced once verified. Hope to serve you again!

6/10 พอใช้

Christiane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Hôtel convenable. Piscine agréable, mais le quartier est très bruyant.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 11 ม.ค. 2020
Thank you for sharing your experience with us. Your review help us to identify areas we need to improve. Sorry for the inconvenience. Hope to serve you again!

2/10 แย่มาก

Mark

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

AvidTraveler

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good that this time Peal Manila Hotel gave us a cleaner room with a good bathroom. This time I have not seen a cockroach not like the last time I checked-in.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 26 พ.ย. 2019
Thank you for sharing your experience. We are glad that you are happy with the service we provide. We do our best to improve our service to give comfort to all your valued guest. Hope we can be of service to you again!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is an older hotel probably built in the ninteen seventies. The room I stayed in had been recently painted and renovated and is much improved from my last staya few years ago. New flat screen televisions. Excellent new split system air conditioners that are very quiet with very good cooling ability. Good sized rooms with large wardrobes and new in room safes. There is a very nice outdoor swimmer pool outside on the ninth floor. The staff are friendly and helpful and the hotel is in a very convenient location close to a large shopping centre and restaurants. Three large hospitals are situated within a five minute walk
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 4 พ.ย. 2019
Thank you for sharing your experience with us. We are glad to hear that you appreciate our effort to improve our service and this will motivate us more to do best. We ensure that your stay are relaxing and excellent service are provided to all our guest. Hope this will not be the last and looking forward to serve you again!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I find it satisfying
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 29 ต.ค. 2019
Thank you for sharing your experience with us. Hope to serve you again.

6/10 พอใช้

Jaime M

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Claire วันที่ 29 ต.ค. 2019
Thanks for sharing your experience with us. Hope to serve you again.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Very good service. Friendly and polite staff. Good location and parking. Hotel is old and a bit run down but rooms have been reasonably well refurbished. Good for the price.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Claire วันที่ 29 ต.ค. 2019
Thanks for sharing your experience with us. We ensure that our guests have a relaxing stay and do best to give high standard service. Hope to serve you again.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Reality vs. Expectation
We already tried several Hotels in Manila and Pasay, so far this is the most unexpected one. 1. Location wise, yes near MRT, not crowded, 24hrs transpo are available except for trains. 2. Room amenities - complete kit. Towel? worn out. Towel Smell? could be great if they put some fabric con since it smells like smoke or something. 3. Pool? ok, but we cant use it since many CHINESE guest make it like their common area. games, surfing, smoking, ng hindi naman nagswiswimming, so nakakahiya naman wala ka mapaglagyan ng gamit kasi yung bench and tent gamit nila till pool closing hours. Pano ka magswiswimming kung ang daming phone na nakatapat sayo, yung mga nakapaligid lahat naka rubber shoes along pool area ha. Ikaw pa titignan ng masama kasi gagamit ka ng pool. 4. Cleanliness - its a big issue for everyone specially for comfort room, considering we took the superior room so we expect more to the basic one but then the CR size was small, the tiles on the floor was not clean. Tiles was old and have some scratched "nagbibitakbitak na" . Inside the room was clean aside form the CR but not totally clean. Hallway? carpet are dirty, dust everywhere. 5. Aircon, the best, winter like inside the room. 6. Food, purely basic one. 7. Internet? well, wala. open wifi daw kaso di ka naman makaconnect kahit 5 mins. man lang. good thing malakas yung signal ng network data. 8. Price? not worth for the price to be honest. 9. Hotel building, old hotel type, hope they could renovate it
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 26 พ.ย. 2019
Thank you for sharing your experience with us. Your comments and specific areas we need to prioritize are very important to us. We will do best to address those items to ensure that best service are provided to our guest like you. We apologize for the inconvenience you had like pool area wherein Chinese mostly stay during their break but we will coordinate this with them, towels are coordinated with the linen and laundry service. Other areas like hallway carpet replacement, CR improvement and wifi are in the planning stage of upgrading. Again, we apologize and Thanks for your reviews to help us improve our service. Hope that we can serve you again in the future

8/10 ดี

SERGIO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 8 ต.ค. 2019
Thanks for sharing your experience. We appreciate it so much.

10/10 ดีเลิศ

Jeffrey, Waverly NY

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lobby, restaurant, pool and bar on the 9th floor Centrally located in the Times plaza, near Airport, LRT, and US Embassy
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 8 ต.ค. 2019
Thank you for sharing your experience to with us, we are glad that you love our facilities as well as the location of the hotel. We hope that we can be of service in your future stay in manila.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The air conditioner was leaking. The towels are so old it takes so long to wipe ur body dry. A hairdryer should be in the bathroom permanently-not something u need to request as well as the iron and ironing board. Can u get a longer cord for the iron? And why is the front desk on the 9th floor???
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 8 ต.ค. 2019
We apologize for the inconvenience regarding the aircon leak. We will look into the towels that was given to you. We are in the process of upgrading our rooms including the items like iron and hair dryer to be already in each room. With regards to the 9F reception, so sorry but it was already here since the start of the hotel and no idea why it is so.

8/10 ดี

Philip

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 10 ก.ย. 2019
Thanks for rating your experience in our hotel. Hope that we can serve you again in the future.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
it was a nightmare staying at that hotel😡😡😡
เข้าพัก 9 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 10 ก.ย. 2019
Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any convenience we have caused you. We would be more glad to know the details in order for us to rectify the problem and improve our service. Hope to serve you again in the future.

8/10 ดี

Katsujin/Ponjin

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the fact that the pool wasn’t crowded and the elevator staffs were attentive 24/7! The stay cleaning was also done fast but I think no new towels were replaced. There were cigarettes at the veranda but the view was nice:) The staff were nice. The Dining area is located at the Check-In floor but it was peaceful:) I expected a buffet breakfast but still we had a fine breakfast and enjoyed the beds:)
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 18 ก.ค. 2019
Thank you for sharing your experience with us. Your nice review motivates us to do better. We are glad you like our pool which is one of the great spot we have here. Hope we can be of service to you again in the future. Thank you

10/10 ดีเลิศ

Murphy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
NICE
My stay is amazing
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 18 มิ.ย. 2019
Thanks for sharing your experience with us. Hope to be service to you again:)

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 18 มิ.ย. 2019
Thanks for sharing your experience with us. Hope to be of service to you again :)

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is so dated and lack of maintenance. Staff was great. It is rundown
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 18 มิ.ย. 2019
Thanks for sharing your experience with us. We have ongoing renovation and update amenities on guestrooms to improve our service. Hope to be of service to you again :)

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff could be more helpful in arranging transportation to & from the Airport.
เข้าพัก 6 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 18 มิ.ย. 2019
Thanks for sharing your experience with us. We have a partner transport provider from/to airport but if the guest refuse to avail due to expensive cost, we offer Grab service as alternate going to airport for a cheaper rate. We cant assist if the guest is from airport for no access with guest on arrival. Hope to be of service to you again :)

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is quite old and really crowded in daytime. The staffs are really willing to help what ever problem you have.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 18 มิ.ย. 2019
Thanks for sharing your experience with us. We do best to maintain and update amenities inside the rooms to improve service. Hope to be of service to you again :)

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No water heater...thermos provided but cold water inside...have to ask for hot water for coffee
เข้าพัก 6 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 18 มิ.ย. 2019
Thanks for sharing your experience with us. We have already installed electric kettle in each room for guest need. Hope to be of service to you again :)

6/10 พอใช้

富士山7, 神奈川県

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
部屋にインスタントコーヒーが置いてあるのですが、電気ポットが有りません。フロントに頼むとポットを持ってきてくれるのですが、時間がかかりました。(いつもは自分の電気ポットを持参するのですが、部屋の設備に電気ポット有りと有ったので、自宅に置いていき失敗しました。) エアポートシャトルサービスも欄外に記載してある、料金よりもかなり割高でした。仕方ないので、普通のタクシーを呼んでもらったのですが、冷房付きの自家用車風でメーターなしでしたが、フロントで言われた安い料金で、空港まで送ってもらいました。これはラッキーでした。
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 18 มิ.ย. 2019
Thanks for sharing your experience with us. Hope to be of service to you again :)

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lobby, pool and restaurant all in the 9th floor Located centrally in Times Plaza ..and the American embassy. .and the LRT train
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 18 มิ.ย. 2019
Thanks for sharing your experience with us. Hope to be of service to you again :)

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very old and not as clean as I expected. Towels are so old I didn’t even used them.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 11 พ.ค. 2019
Hi, Sorry to hear about about your bad experience regarding the towels, we will address this immediately. Regarding the very old and not clean room, may I know the room number you stayed so we can fixed it soon. We have on going renovation on per room basis. Again, we apologize for the bad service and hope to serve you again.

8/10 ดี

Anthony, Boston, MA.

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
This is a datedhotel; although somewhat kept up, as painting the hall ways; but can use some major remodeling. The staff was very nice to me; as well as the service.
เข้าพัก 12 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Helpful and polite staff. Very comfortable rooms. Very good swimming pool.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 29 มี.ค. 2019
Thank for your nice feedback, this will motivate our staff to do better. Hope to serve you again!

6/10 พอใช้

Denia

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Its ok, we just need a place to sleep that night
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 29 มี.ค. 2019
thanks for sharing your experience with us. Hope to serve you again in the future!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice n helpful staff n nearby facility and also place has been upgraded
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก claire วันที่ 29 มี.ค. 2019
thanks for sharing your experience with us. Hope to serve you again in the future!