ลานระเบียง/นอกชาน

รีวิว สเตย์บริดจ์สวีทส์ รีโน - เครือโรงแรมไอเอชจี

3 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 478 จาก 832 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 199 จาก 832 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 80 จาก 832 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 35 จาก 832 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 40 จาก 832 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Diana, Asheville

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you for the 5/5 rating, Diana!It's excellent you enjoyed your time at Staybridge Suites Reno so much and that we could exceed your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.

10/10 ดีเลิศ

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pleasant staff and clean rooms
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 31 มี.ค. 2024
Andrew, it's great to hear that you found the Staybridge Suites Reno team members welcoming and the rooms spotlessly maintained. We appreciate your kind remarks and hope to administer the same, high-quality service on your future visits with us.

10/10 ดีเลิศ

HSIAO

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to Mt. ROSE ski area
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 มี.ค. 2024
It's delightful to hear that you appreciated the convenient location of Staybridge Suites Reno, especially in regards to the nearby Mt. Rose ski area. We hope you had a fantastic time on the slopes and we look forward to welcoming you back soon!

6/10 พอใช้

Shawn

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
No breakfast until 7:30 on the weekend. I would have picked another hotel if I knew that before booking. No Hot tub either which is another negative
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 6 ก.พ. 2024
Shawn, thank you for your feedback. While we recognize the timing for breakfast might not have met your early schedule, we're constantly working on ways to adjust our offerings to accommodate our guest's variety of needs. Regarding the absence of a hot tub, we value your preference and will take it into consideration for any future updates. Your comments help us create a better experience for all guests. We hope for the chance to serve you better in the future.

10/10 ดีเลิศ

Juan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 ม.ค. 2024
Juan, thank you for choosing Staybridge Suites Reno. We're delighted to hear you had a positive stay. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Jim

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 ม.ค. 2024
Jim, thank you for leaving us a 5 out of 5 rating! We look forward to seeing you again soon so we can share another exceptional experience with you at Staybridge Suites Reno!

8/10 ดี

Stephen

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pool was not open even though the staff kept saying it'd be open the next day, we waited for our entire stay of 3 days. No full-service house keeping, light service could be provided if requested. Wifi signal inside the room is very weak, even unconnectable. Monday to Wednesday dinner times offer drinks and light plates
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 ม.ค. 2024
Stephen, it's pleasing to see your positive rating for Staybridge Suites Reno. We regret the inconvenience experienced with the pool delay. While our team strives to maintain everything promptly, sometimes there are unforeseen challenges. Also, we provide daily light housekeeping and full service upon request to ensure the comfort of our guests. We're addressing your feedback about the WiFi connectivity, as our goal is to provide seamless internet access for all guests.Moreover, we sincerely hope you enjoyed our delightful drinks and light plates served during the early week dinner times. We look forward to welcoming you back to enjoy all of our amenities to the fullest.

10/10 ดีเลิศ

Syed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was charged $5 for parking, which I found odd. Its a small amount and its NV, why even have a parking fees?
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 ม.ค. 2024
Syed, it's wonderful to hear that your overall experience at Staybridge Suites Reno was satisfying. Your feedback is appreciated and will be shared with the relevant teams. We are eager to welcome you back in the near future.

2/10 แย่มาก

Yadira

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 ม.ค. 2024
We appreciate your feedback, Yadira.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

10/10 ดีเลิศ

Sam

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Thank you for the great rating, Sam!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at Staybridge Suites Reno. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.

8/10 ดี

Kylie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Thanks for the great rating, Kylie!We are always working very hard to provide the best experiences for all of our guests. It's great to see that you enjoyed yourself! We hope you plan on visiting Staybridge Suites Reno soon, we'd love to have you back!

4/10 แย่

Katherine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Thanks for the feedback, Katherine.It's unfortunate your time with us didn't measure up to the high standards we're accustomed to sharing with our guests. We do hope for the opportunity to share a more positive experience with you soon.

10/10 ดีเลิศ

Octavio

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 พ.ย. 2023
Octavio, we couldn't be happier to hear that you had a delightful experience at Staybridge Suites Reno. We appreciate your concise yet impactful remarks. Look forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Cynthia

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was great! Property is clean and very nice. Continental breakfast was delicious, different options throughout the week. And they have a social gathering in the evenings with wine and snacks. Wished there was an enclosed pet relief area.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 พ.ย. 2023
Cynthia, we're absolutely delighted to hear that you enjoyed your time at Staybridge Suites Reno. Your kind words about our helpful team members, the well-kept property, and our varied breakfast and evening social gatherings are much appreciated. Your suggestion regarding a pet relief area has been noted. Thank you for reviewing us and we hope for the opportunity to welcome you back again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Madeline

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The customer service was great! Helpful, friendly, cheerful staff—even though they had to work in a holiday.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 พ.ย. 2023
Madeline, it's wonderful to hear your compliments about the exceptional service received at Staybridge Suites Reno. Our team members strive to maintain a cheerful and helpful environment, even during holidays. We truly appreciate your recognition of their efforts. We hope to welcome you again in the future for another fantastic visit.

10/10 ดีเลิศ

Nathan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 23 พ.ย. 2023
Thank you for sharing, Nathan!At Staybridge Suites Reno, we strive to provide exceptional service for each person who walks through our doors. Thank you for sharing your perfect rating with us. We look forward to sharing the same quality experience with you during your next stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Gary

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for the amazing rating, Gary!We are very pleased to hear about the excellent stay we were able to share with you! It is always our highest priority to provide a satisfying experience for all of our guests. We hope you plan on staying at Staybridge Suites Reno soon!Thanks again for leaving your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Betsy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The front desk staff are so helpful and all the employees are very kind!
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 พ.ย. 2023
Betsy, thank you for sharing your excellent experience at Staybridge Suites Reno. We're delighted that our front desk team members made a positive impact on your stay and demonstrated kindness. We look forward to hosting you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 พ.ย. 2023
Thomas, it's wonderful to see your high rating for Staybridge Suites Reno! We're thrilled that your experience with us met your expectations and hope to welcome you back again soon. Safe travels!

10/10 ดีเลิศ

John

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 พ.ย. 2023
Thank you for the perfect rating, John!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at Staybridge Suites Reno. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!

10/10 ดีเลิศ

Jamie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 7 พ.ย. 2023
Jamie, thank you for your wonderful rating of Staybridge Suites Reno. We're delighted to hear you enjoyed your visit. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

6/10 พอใช้

Ashley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Rooms were okay for the price! The staff was really nice that was a plus!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 ต.ค. 2023
Ashley, it's encouraging to hear that you found good value and engaged with our pleasant team members during your stay. Your satisfaction is our priority and we're always working to make improvements. We appreciate your feedback.

8/10 ดี

Ruvic Ann D.

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 ต.ค. 2023
Thank you for the amazing rating, Ruvic!It's great your time at Staybridge Suites Reno was so pleasant! We strive for excellence so we look forward to hosting you again soon for an even better experience.Thanks again for the feedback!

10/10 ดีเลิศ

Landon

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like that you have options on the room sizes. I am a father with 2 small kids that lives out of state. It was easy to have the two bedroom for myself and my ex while I visited. Room was clean and the staff was very nice. I will be staying here again in the future when time comes for the next visit.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 ต.ค. 2023
Landon, thank you for choosing Staybridge Suites Reno and sharing such kind words. Our team members are thrilled to know that our array of room sizes enhanced your stay and catered well to your needs. We're also pleased you found everything tidy and our colleagues friendly. It's wonderful to hear we'll be your top choice for future visits. We eagerly await your return.

6/10 พอใช้

Gail

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sleepless in Reno
We are IHG members. Front desk gal said she couldn’t see on her computer tye member nightly rate for us to book. I had to go online and booked with hotels.com as was less than she quoted us. She didn’t offer us water upon check in. Room was very loud as we backed up to the elevator. Beds not comfortable and tv was put in a weird place so you had to crook your neck to see the tv from the bed. Hair dryer was an old dinosaur of a dryer. List goes on. Hallway people were noisy up until 11 pm and we had to get up super early. Not sure we would stay at this particular IHG hotel next time.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 ต.ค. 2023
Gail, it's disheartening to learn that your most recent stay didn't meet your expectations. We understand the challenges you faced when trying to secure a member rate and appreciate your feedback about the welcoming process at reception. In terms of room comfort, we're sorry you encountered issues with noise, bedding, and TV positioning. Noted also is your observation about the hairdryer. We apologize for any disturbances generated by noise in the hallway during your stay. Despite the disappointments, we hope you might allow us another opportunity to provide a superior experience during your travels.

10/10 ดีเลิศ

Saturnino

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice place
Friendly staff, suite was spacious and comfortable. Has everything there to enjoy if you want to stay in all day. Nice patio area and indoor pool. Breakfast was very good. Good selection of food and drink for everyone.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 23 ต.ค. 2023
Saturnino, it's wonderful to read your glowing appraisal of Staybridge Suites Reno. Your appreciation for the spacious suite, the diverse offerings at breakfast, and our team members' friendliness truly made our day. We're also happy to hear that you enjoyed our patio area and indoor pool. Thank you for choosing us for your stay, and we cannot wait to provide another outstanding experience on your return.

8/10 ดี

Kunal, Walnut Creek

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The location of the hotel is very good. The rooms were clean and breakfast was good. The oatmeal was under-cooked both the days we were there. The hotel staff is not too nice though. You would expect them to be more warm and courteous.
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 ต.ค. 2023
Kunal, it's great to hear you appreciated the location of Staybridge Suites Reno and found the cleanliness and breakfast selection satisfactory. We strive to offer a comprehensive and pleasurable experience for all our guests. We're sorry if you found the oatmeal a tad too firm and if you perceived our team members fell short of the expected hospitality. We assure you these issues will be addressed with the appropriate teams. We hope your overall stay was enjoyable and are eager to welcome you again in the future.

6/10 พอใช้

vincent

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 ต.ค. 2023
Vincent, thank you for taking the time to rate your experience. We understand that every detail counts when it comes to providing a memorable stay. Since you gave us a neutral rating, we see areas that might need improvements. We sincerely appreciate your feedback and would welcome the opportunity to exceed your expectations in the future.

10/10 ดีเลิศ

Rolando

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 ต.ค. 2023
Rolando, thank you for choosing Staybridge Suites Reno and sharing your perfect rating. We're delighted to have met your expectations. We hope you'll count on us again for any future visits you may have in the area.

10/10 ดีเลิศ

Ngoc

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Everything are good
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 ต.ค. 2023
It's great to hear that your stay at Staybridge Suites Reno met your expectations. We're delighted you found everything satisfactory during your visit. We can't wait to have you back with us again for another stellar experience. Safe travels!

10/10 ดีเลิศ

Sachiko

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel was super clean and the staff were so nice. Especially the night lady w the pet turtle. She was so wonderful and caring. Had a great time.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 ต.ค. 2023
Sachiko, it's delightful to hear about your positive experience at Staybridge Suites Reno. Our team members, including our kind night colleague with the pet turtle, are thrilled to hear such feedback. Thank you for appreciating the cleanliness of our hotel. We're delighted you had a great time and look forward to welcoming you back for another excellent visit.

10/10 ดีเลิศ

Jacci, Anderson

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is right off the freeway. We could hear a little traffic but just kept the AC going and it completely drowned the modest noise out. The indoor was great for my three year old. We checked in around 8:30pm and Jenny was amazing. So kind and friendly. The next morning the breakfast staff gal was amazing. Very sweet to my three year old, talked to her and myself. Our room was great! We will stay here again. A king bed with a pull out side, kitchen with large standup frig, microwave, dishwasher and stove. Reminds me of my first apartment. Super clean, great area out of town, but still close.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 9 ต.ค. 2023
Jacci, thank you for sharing your positive experience at Staybridge Suites Reno. We're delighted to hear that Jenny and our breakfast team member could make your stay enjoyable and that your room and its features reminded you of your first apartment. Knowing that our location served your needs well is pleasing. We aim to provide a comfortable environment for our guests and it's wonderful to know that your three-year-old enjoyed the indoor pool. It will be a pleasure to welcome you back!

8/10 ดี

Richard L

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Was nicely located, felt safe. Had seen reviews for other inns and the reviews were not good (One had a homeless encampment next to it). This was away from the casinos and just felt good. Service was above excepted.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 4 ต.ค. 2023
Richard, thank you for choosing Staybridge Suites Reno and taking the time to share your experience. We're thrilled to receive your positive comments about our hotel's location and that you felt safe during your stay. Additionally, it's wonderful to hear that our team members exceeded your expectations in delivering top-notch service. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future.

6/10 พอใช้

cindy

It’s older and has lots of use showing. Toilet paper holder fell off the first time I used it. Not a place I would want to spend long time in
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 ต.ค. 2023
Cindy, we appreciate your feedback and regret to hear about the condition of the fixtures during your stay. Our maintenance team is always on standby to help with such issues for a comfortable experience. Please be assured we are taking steps to improve our services and ensure guest satisfaction. We hope to have a chance to serve you better in the future.

2/10 แย่มาก

ricardo

Didnt sleep all night due to heavy marijuana smell as of 11pm thru the night. Seemed going thru vents from other rooms
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 ก.ย. 2023
Ricardo, we're genuinely disturbed to learn about the issue with unwanted odors that you've shared. It's important that our guests enjoy a comfortable and undisturbed stay, and we absolutely share your concerns about ensuring a clean, odor-free environment. We have procedures in place to address such matters, so your feedback has certainly been taken on board. Thank you for your time.

10/10 ดีเลิศ

spiros

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 ก.ย. 2023
Spiros, it's genuinely rewarding to hear that your experience at Staybridge Suites Reno was a memorable one. We're delighted to have met your expectations and we look forward to welcoming you back on your next journey.

10/10 ดีเลิศ

Rene

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We liked the layout of the room and bathroom area, the only downside was that sofa bed was broken it was still usable but I notified the front desk and she said that somebody was going to check it out but nothing happened.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 ส.ค. 2023
Rene, it's wonderful to hear that you appreciated the design of your room at Staybridge Suites Reno. We're sorry for the misunderstanding about your sofa bed issue. Our team members aim to ensure swift problem resolution, and we regret that we didn't meet your expectation this time. We'll focus on improving communications about repair and maintenance issues. Thank you for your valuable feedback and we hope to host you again where we can show you our improvements.

8/10 ดี

Sophia

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 ส.ค. 2023
Sophia, it's great to see your positive rating for Staybridge Suites Reno. We always strive to deliver excellent service and we are glad the stay met your expectations. Thank you for choosing our hotel and we hope to welcome you again.

10/10 ดีเลิศ

Gary

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is our favorite hotel in Reno. The accommodations are first-rate, wonderful breakfast, and the staff is always most helpful.
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 ก.ค. 2023
Thanks for the splendid review, Gary!We're elated knowing you had such an incredible time at Staybridge Suites Reno. We're very keen on having our guests feel excited to come back. There's nothing more important to us than the happiness of our guests. Thank you again for the fantastic review.We look forward to your next trip!

8/10 ดี

Christopher

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The property felt safe. Our fridge was pretty dented up.There where things that needed maintenance.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 ก.ค. 2023
Hello Christopher,Thank you for choosing to stay with us at Staybridge Suites Reno and for taking the time to provide your thoughtful feedback. It's delightful to learn that you found our property to be safe, a feature we fervently strive to ensure for the wellbeing and peace of mind of our valued guests.We do apologize if the refrigerator in your room did not live up to your expectations. Our team aims to provide appliances and amenities in the best condition, and we regret to hear that this one was visually marked in a way that fell short of these standards.You also mentioned that there were items in your room that needed attention from our maintenance team. As we continuously seek to ensure our guests have comfortable and seamless experiences, it's unfortunate to hear that some elements in your room required further maintenance. In the future, please do not hesitate to notify our staff directly about any potential room or amenity issues as we have a dedicated team on hand ready to rectify any concerns promptly.Again, thank you for your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, creating a perfect, seamless stay experience that reflects the high standards we aspire to provide. Until then, safe travels and take care!

10/10 ดีเลิศ

Julie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Relaxing and beautiful sorroundings, nice architectural design of the building
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 ก.ค. 2023
Thank you for the fantastic review, Julie!We're thrilled you had such a wonderful experience at Staybridge Suites Reno! It's excellent you enjoyed and appreciated our beautiful surroundings as well as our ambiance and design. We care about the happiness and comfort of our guests. We can't wait to host you again soon so we can share another fantastic experience with you soon!Have an outstanding day!

10/10 ดีเลิศ

Jilberto

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice and clean. We really enjoyed our stay here and we will be coming back soon!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 มิ.ย. 2023
Thanks for the perfect rating, Jilberto!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job, and we love delivering the best to our valued guests! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Staybridge Suites Reno. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Julia

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 ก.ค. 2023
Thank you for the fantastic rating, Julia!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at Staybridge Suites Reno! We can't wait to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Suzanne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Thanks for the outstanding rating, Suzanne!We're delighted your time at Staybridge Suites Reno was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.

4/10 แย่

Courtney

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 มิ.ย. 2023
Thank you for sharing your feedback, Courtney.It's regrettable that your experience with us didn't exceed your expectations. We hope you allow us to host you again soon so we can share a more positive experience with you soon.

2/10 แย่มาก

Kevin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room had mold in the bathroom. Pool never had towels. Not much parking. Breakfast was always extremely busy and everything would run out early.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 7 มิ.ย. 2023
We appreciate you taking the time to share your feedback, Kevin.It's disheartening your stay with us was disappointing. We strive for quality so it's unfortunate that our cleanliness and parking options didn't meet your expectations. We also regret that our breakfast area was less than ideal. We'll be sure to discuss your concerns moving forward.We hope to host you again soon for a more positive experience.

10/10 ดีเลิศ

Sheral

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 7 มิ.ย. 2023
Thank you for the fantastic rating, Sheral!It's outstanding you had such a wonderful experience at Staybridge Suites Reno. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!

8/10 ดี

Gary

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 พ.ค. 2023
Thank you for the 8/10 rating, Gary!We are excited to see that you had an enjoyable experience at Staybridge Suites Reno. We're so glad that you felt comfortably accommodated during your visit. We'd love to host you again for an even more enjoyable stay!

6/10 พอใช้

Jennifer

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Staybridge is located in a nice area but the parking really sucks. Parking was always occupied by big trucks that took up all parking spaces. Breakfast was not so great with workers being rude because there was no utensils and doing their job sloppy. Lastly very disappointed that their pool was closed which was the only reason why I stayed here so the kids can use it.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 เม.ย. 2023
Thank you for sharing your experience at Staybridge, Jennifer. We're glad to hear that you enjoyed the location of our hotel, but we're sorry to hear that you experienced issues with our parking and breakfast services. We understand that parking can be a challenge in any busy area. We'll be sure to take a closer look at this issue and see if there is any way we can make parking more convenient for all of our guests.Regarding the breakfast service, we're disappointed to hear that our staff members were not as friendly or efficient as we would have liked. We take great pride in offering delicious breakfast options every day, and we're sorry that this experience fell short of your expectations. We'll be sure to address this issue with our staff members and make improvements to ensure that all of our guests have a pleasant breakfast experience.We're also sorry to hear that the pool was closed during your stay. We understand that this can be a major disappointment for families with children, especially if the pool was one of the main reasons for choosing our hotel. Unfortunately, there are times when we need to close the pool for maintenance or repairs to ensure the safety and enjoyment of all of our guests. We apologize for any inconvenience this may have caused and hope that you were still able to have an enjoyable stay with us.Overall, we appreciate your feedback and please know we will use it to make improvements and enhance the guest experience at Staybridge. We hope that you'll consider staying with us again in the future and give us another opportunity to provide a memorable and enjoyable stay.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 เม.ย. 2023
Thanks for the perfect rating!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Staybridge Suites Reno.Have a wonderful day!