3 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว RIU Negril - All Inclusive

3.5 out of 5
RIU Negril - All Inclusive
Norman Manley Blvd, Negril, Westmoreland

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 373 จาก 1009 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 308 จาก 1009 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 178 จาก 1009 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 80 จาก 1009 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 70 จาก 1009 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Dolores

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The food overall was a bit bland
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Tanya

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We arrived on Sunday. Paid for the upgrade. For the last two days we are in the room without hot water. They clearly have issues and these problems are not fixable. If you do not need hot shower in the room, then you will be fine. Otherwise stay away from this hotel. We were in Riu Palace twice and never had any issues. This resort is a disaster.

4/10 แย่

Saidia

I wish there was more authentic Jamaican food. The jerk chicken hut located on the beach was nothing but rotisserie chicken with a side of jerk sauce. There could have been better menu options. There were times we just walked out of the dining hall because there was nothing edible to eat. We relied heavily on the beef patties which was not always available. The rum punch from the bar tasted different each time. The facility was clean and the staff was friendly but if you are looking for good food I wouldn’t recommend this resort.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Saidia,Thank you for your comment,Let us tell you that we are pleased to know that our wonderful staff treated you wonderfully and we are glad that you positively valued the cleaning work in our facilities.On the other hand, we regret not having lived up to your expectations in terms of our wide and varied gastronomic offer served.We have a team of chefs who carry out an arduous daily task to please the number of palates that visit us and, we observe that, in your case, it could not be like that.We would like you to give us the opportunity to welcome you again in one of our facilities and, thus, be able to present to you the wonderful experience that we are used to offering 100% satisfactory.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

6/10 พอใช้

Andrew

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Property was nice at best. Advertised as a 5 star. Would rate it at a 3. Rooms are outdated and smell like mold. Dining was adequate. Staff were unfriendly and lazy at times. Others were fantastic. Beach had a lot of sand flies. Was not groomed by hotel. Main pool was over crowded. Adult pool was empty but kids were not aloud to go in.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Andrew,Thank you for your comment,We regret that you left our facilities with these feelings, as we are saddened by your feelings.Allow us to tell you that we are surprised by your words regarding our staff since we are surprised that they have not always attended to you in the professional and friendly manner that characterizes them so much.The beach is not under our jurisdiction, it is a public place.We would like you to give us the opportunity to welcome you again in one of our facilities and, thus, be able to present to you the wonderful experience that we are used to offering 100% satisfactory.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

8/10 ดี

Tatiana

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Went as a solo traveler for the first time and I felt very safe. The room was enough for me as one person and staff was friendly. However, the food can be a lot better
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Tatiana,We appreciate your words from the bottom of our hearts.Obtaining a rating from you like the one you give us encourages us to continue on our path and, looking forward to having you return to any of our facilities, to offer you a wonderful experience with us.We continue every day trying to improve ourselves and with open arms to welcome you again.We are always waiting for youYours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

6/10 พอใช้

John

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
This property was a great location with a good beach. Rooms were fine. The dining was consistently terrible for all 5 days we were there. Buffets consistently looked like a food safety risk, so we skipped much of it. The main restaurants menus were extremely poorly executed. Starter courses usually cold, and entrees typically bad cuts of meat and warm at best. One desert was a little Debby brownie from a gas station store with a scoop of ice cream. Bar tenders never made a drink the same way twice. We had a much better experience dining off the property. Honestly I would have preferred if this wasn’t all inclusive because I would gladly stay there if dining off campus was easy. Despite all of this we made the most of it and had a good time. They definitely need to tighten up the dining and bar services.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear John,Thank you for your comment.We are sorry that you left our facilities with those feelings.Let us tell you that we are surprised by his words about our service, and we regret not having lived up to his expectations in terms of our wide and varied gastronomic offer served.We have a team of chefs who carry out an arduous daily task to please the number of palates that visit us and, we observe that, in your case, it could not be like that.Let us inform you that we have recorded his observations and will share them with the appropriate departments to continue perfecting our services day by day.We would like you to give us the opportunity to welcome you again in one of our facilities and, thus, be able to present to you the wonderful experience that we are used to offering 100% satisfactory.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

6/10 พอใช้

Leslie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property was very dated and some of the staff was not friendly.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Leslie,Thank you for your comment.We are sorry that you left our facilities with these feelings and we are surprised that our staff did not treat you in a professional and friendly manner.We want you to know that we have noted your comments and will discuss them with the relevant departments in order to continue our process of continuous improvement.We would like you to give us the opportunity to welcome you again in one of our facilities and, thus, be able to present to you the wonderful experience that we are used to offering 100% satisfactory.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

10/10 ดีเลิศ

Nawang

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property close to everything , great facilities
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Riu Negril Online Reputation Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Nawang,Thank you very much for staying with us.It is wonderful to learn you had a nice time with us. Our aim is to please and your praise lets us know we are doing our job.We would love to have you back.Loving wishes!Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

4/10 แย่

Kenneth

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Agnieszka

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Mariia, West Springfield

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Monte

All inclusive
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Monte,Thank you for your very positive review,It is a joy for us to receive this type of score from our guests.We are glad that you enjoyed the aspects that you rated so positively.Come back soon to enjoy with us!Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

4/10 แย่

Nicky

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Entertainment could have been better
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Nicky,Thank you for the time you have taken to write us about your experience in our hotel.We are disappointed to hear that we did not manage to fully live up to your expectations as we place great importance on providing all of our guests with a wonderful experience.You may rest assured that your comments will be forwarded to the corresponding department for an adequate follow-up and future improvement as we sincerely hope that you would still consider visiting one of our Worldwide destinations soon so that we have the chance to give you the stay you were hoping for. With our best wishes we remain,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

10/10 ดีเลิศ

Wilmine

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had amazing time at this property the food was amazing the room was very clean. Only thing I can say if it wasn’t for all the amazing time I had some of the stuff would mess up the great experience with there bad attitude.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Wilmine,Honestly, you can't imagine how satisfying it is to read reviews like yours, from which we can see how much you enjoyed your stay with us.We note that we lived up to your expectations on the points that you have rated us and we thank you for letting us know.We assure you that we have taken note of your comments and will take them up with the appropriate departments.We look forward to enjoying your company again soon.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

10/10 ดีเลิศ

Brenda, Gillette

เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Noel George

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was good.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Noel George, Thank you very much for sharing your feedback about your recent stay.While we wish you had a better experience, we are sorry not to understand from your review what went wrong. It is our guests feedback from where we learn from, and use to improve.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it is apparent in this case that unfortunately we fell short on your expectations in some area. Please accept our apologies for any inconvenience.If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.With best regards,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

8/10 ดี

Barbara Jean

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and staff was friendly and always helpful.All areas were beautiful. Food was great and plenty of seating at beach and pool. They offer a catamaran cruise from their beach. The negatives: no elevators and toilet needed to be fixed.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Riu Negril Online Reputation Manager วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Barbara Jean,We thank you very much for taking the time to leave your stupendous evaluation.It is fantastic to read you enjoyed your stay and that our lovely staff took good care of you. We will forward your comment for improvements.We cannot wait to host you again soon.We wish you a great day.Kindest Greetings,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

10/10 ดีเลิศ

John Henry Domin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff!!
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear John Henry Domin,Thank you for taking the time out to leave a review!We are glad to hear our service exceeded your expectations and you had an excellent time at our hotel. We look forward to seeing you back again soon.With our best wishes we remain, Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

8/10 ดี

Vaughn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The RIU is a decent option. I would stay again. I will give it a 4.5. The front desk reception is awesome and Tameka is great. Garfield in the main dinning hall was great, awesome service. The food options are good--the buffet was good and the native food was better. Drinks were my issue! When I mean NOTHING close to top-self or medium self, nothing! If beefeaters type liquor is your thing, then you'll enjoy. Trust me, I am not being uppity. For example, basic Jamaican Appleton Rum, it was non-existent. Or even Kettle one Vodka or Jamieson. I think RIU should upgrade the liquor selection, as I heard RIU is doing some upgrades on the property this year. Last thing, was difficult to get a reservation for the specialty restaurants on the app. Maybe IT can fix that or open more spaces for people to try to eat. In my 3 days there, I was unable to eat at any of those places. All in all, it was a good experience.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Riu Negril Online Reputation Manager วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Vaughn,We strive for excellence, we are very pleased to learn you enjoyed your stay.Your remarks will be forwarded for further acknowledgement.Wishing you a great day and wishing to see you again.Kindest Regards,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

6/10 พอใช้

Jessica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

jessica M

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It made us fell safe and welcome
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear jessica M,We are glad to know that we have been part of your pleasant experience in our facilities.We appreciate your kindness in giving us such a positive review.We look forward to welcoming you once again.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

10/10 ดีเลิศ

Eleonor

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All the staff was welcoming, helpful and accommodating. The facilities were clean and updated. The activities were well distributed for Families and the food options varied and was high quality.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Riu Negril Online Reputation Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Eleonor,It is an honour to be recognized as a good hotel. Our staff are thrilled when they learn their efforts are appreciated, we thank you on behalf of our team, for your evaluation.We hope you come back soon, Eleonor!Warmest wishes!Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

10/10 ดีเลิศ

Myron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Kemi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
I stayed for 4 days, went to security ( all the way on the other side of my room) 2 days, had housekeeping let me in 1 day, couldnt find someone 1 time as well. The keys suck as they dont work frequently. No room service. Staff were nice. Food was ok but not a lot of actual jamaican options. Refilled the alcohol just about half way so heads up about that as there are 4 bottles of alcphol in the room that are filled after 2 days. Resort is scenic based on location. Sauna wasn't working and general spa staff wasnt too interested in helping. Your resprt credits aren't really credits. Would stay somewhere cheaper mext time.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Kemi,Thank you for the time you have taken to write us about your experience in our hotel.We are disappointed to hear that we did not manage to fully live up to your expectations as we place great importance on providing all of our guests with a wonderful experience.You may rest assured that your comments will be forwarded to the corresponding department for an adequate follow-up and future improvement as we sincerely hope that you would still consider visiting one of our Worldwide destinations soon so that we have the chance to give you the stay you were hoping for. With our best wishes we remain,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

6/10 พอใช้

Victor

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only one common bathroom to serve all the restaurants and bars and pools and waiting area… never heard of a restaurant without bathrooms.. Hotel has a taxi monopoly.. no outside cabs or transportation…
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Victor,Thank you very much for choosing Riu and for sharing your feedback.We are saddened to find that you encountered the mentioned inconveniences and that this overshadowed your experience. We do hope that we will have the opportunity to welcome you back again for a true RIU experience!We remain with best wishes, Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

10/10 ดีเลิศ

Latrice

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I really enjoyed the peace & quite... but the ENTERTAINMENT (shout out to Bryan) was awesome. We had a blast.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Latrice,Thank you very much for choosing us and for sharing your review about your last stay. We are really pleased to read you had a good time.We look forward to hosting you again in the near future. Kind regards, Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

6/10 พอใช้

James

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
resort Staff try’s hard, but food is more quantity than quality. Resort needs room maintenance repairs…..Expedia staff let me down with misinformation and not supplying what was confirmed in regards to transfers & promised refunds & resort credits.the support staff seems undertrained & informed,So had to spend over$200 on transfers that were supposed to be included.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear James,Thank you for your comment,We regret not having met his expectations.We are sorry that our wide and varied gastronomic offer did not live up to your expectations.We have a team of expert chefs at our disposal who work tirelessly to satisfy the different tastes of our guests, but we noticed that, in their case, we were not able to achieve it.We will write down your observations and will discuss them with the relevant departments to continue improving every day.I hope you will give us the opportunity to welcome you again at one of our facilities so that we can offer you the wonderful service and 100% satisfactory stay that we usually provide to our guests.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

6/10 พอใช้

Barbara

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The Riu is a good value for the money. This is my 4th time there. There are several things the hotel could upgrade such as the brown towels, lack of hair conditioner and lotion. Rather than small bottles, the larger dispensers was a good idea for shower. The staff, I don't blame them, are not very attentive. The lack of tipping seems to be the problem. Perhaps there is a token or something that guest can give as tips for service that the staff can redeem for cash. The no tipping at this all inclusive seems to be a problem for the overall attention given to guest such as myself who was traveling with my daughter instead of a larger party. We generally leave 2 dollars for breakfast and lunch and 4 for dinner service and 1 dollar at the bar for drinks. We tip housekeeping at the end of our stay.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 9 ก.พ. 2024
Dear Barbara,Thank you for your comment,Please allow us to inform you that we are sorry that you left our facilities with these feelings.We are disappointed that there were so many areas where we did not meet your expectations and we will address each of these with the relevant departments.We have been surprised by your feedback regarding our staff and the quality of service you have experienced. It is important to note that tips are a voluntary decision of our guests and do not affect the quality of our service.On our website you will find the wide and varied range of hotels we have and the information corresponding to each of them. We are convinced that you will find the one that best suits your needs.I hope you will give us the opportunity to welcome you again at one of our facilities so that we can offer you the wonderful service and 100% satisfactory stay that we usually provide to our guests.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

8/10 ดี

Dana Michelle

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was excellent! Entertainment could be improved, and there were a few too many beach vendors.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Dana Michelle,First of all, thank you very much for choosing us to enjoy a few days in our company.We are honored to have been your hosts and to receive your kind comments.You can be assured that we will record your comments and address them with the appropriate departments.We look forward to the opportunity to welcome you back in the near future.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

2/10 แย่มาก

Arion

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was the worst all inclusive I have ever stayed at in my entire life. The food was very very poor. When I booked a reservation for dinner at the so-called French restaurant. There were bugs all over my white tablecloth they just kept jumping from I don’t know where on my table, there was a mold infestation in the first room we moved into so they moved us very very far all the way to the four building to the third floor with no elevators and no golf cart. My husband and I got so many bites on our body when we woke up in the morning and discovered about 400 sand flies in our room in each corner. They sent a maintenance man to come and spray the room while we and our things were in the room before deciding to move us to another room. It was a terrible experience not only that they decided to do nothing to accommodate us and when Expedia reached out to them, they basically said “forget them” and decided to not give us any compensation. None whatsoever, we sent letters to their complaint department and everything. Worst experience of my life and a complete waste of our money.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Arion,Thank you for your comment.We are sorry that you left our facilities with these feelings and we are surprised that there was nothing that was to your liking.Let us tell you that we are surprised by his words, since our complaints department carefully and personally attends to each of our guests' complaints.We apologize again for the inconvenience and note that our team did everything in their power to make you feel good and enjoy your vacation.I hope you will give us the opportunity to welcome you again at one of our facilities so that we can offer you the wonderful service and 100% satisfactory stay that we usually provide to our guests.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

4/10 แย่

Gevork

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Gevork,Thank you for your comment.We are sorry that you left our facilities with these feelings and we are surprised that there was nothing that was to your liking.On our website you will find the wide and varied range of hotels we have and the information corresponding to each of them. We are convinced that you will find the one that best suits your needs.I hope you will give us the opportunity to welcome you again at one of our facilities so that we can offer you the wonderful service and 100% satisfactory stay that we usually provide to our guests.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

10/10 ดีเลิศ

Megan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have stayed at the RIU Negril several times. We love it there! Food is always good, staff is incredibly friendly, everything is clean! Beach is awesome with a ton of wildlife right on sight, including sand crabs, hermit crabs and in the water puffer fish, star fish, sting ray, water crabs! We bring our own snorkels/ mask and check it out every day to find new stuff. Just got back 1/24 and it was my 5th visit over 9 yrs and still does not disappoint!
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Megan,Thank you very much for your comment,We want to express our most sincere gratitude for his words.Your review inspires us to continue our commitment to excellence, and we look forward to welcoming you back to any of our locations to provide you with another exceptional experience.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

8/10 ดี

Carrie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Sarah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was my first all inclusive and it was a good experience. Your room key controls the electricity in your room! The staff was helpful, there was a nice mix of food choices and things to do. The only down side was that my room was the farthest building away. The weird things is that I didn’t know that the room’s bar was not fully stocked when I checked in until I saw a fully stocked bar on my last day
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Sarah,Thank you for your comment. It is always nice, to receive reviews like yours, from which we can deduce, that we perform our work in the line that characterizes us so much.You can be confident that we will record your comments and take them up with the appropriate departments.We would very much like you to visit us again soon at any of our facilities around the world so that we can continue to offer you our best.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

8/10 ดี

Holinder

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very nice and helpful, the transportation to get to and from the hotel was a very bad experience, but other than that everything was nice.
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Holinder,Thank you for your comment,We continually strive to provide the best quality and, to ensure, that all our guests return home with beautiful memories of their vacation with us.We note that in your case we met our goal.Now we just need you to come back to visit us again soon.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

4/10 แย่

Dionna

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Qing

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Service is perfect , staff is awesome. Food is delicious. However room has bedbug
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Qing,Thank you for your reviewWe are pleased to hear that you enjoyed the services we offer.However, we are surprised by your words and in no way have any knowledge of what you report.If you had any inconvenience, we would have liked to hear about it during your stay.We would like you to give us the opportunity to welcome you back to one of our facilities so that we can present you with the wonderful experience we are accustomed to offering you with 100% satisfaction.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

2/10 แย่มาก

William

เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Martha

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ernest

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only isdue i had was the walking distant from my room to the dining and lobby areas. I was at block 4 it was quite a bit of walking to and from.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Ernest,Thank you very much for your positive review, We are happy to receive the information that you have stayed at our facilities and, have left with great memories.We feel that you have appreciated our efforts and that is what is most gratifying about our profession.We hope you will come back very soon.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

10/10 ดีเลิศ

ELLIOTT

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very friendly and entertaining! We had a ball and would go back!!! Thank you Riu Negril!
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear ELLIOTT,Thank you for your review, There is no greater reward for us than the fact that our guests come to visit us and leave with the good feeling of having enjoyed our facilities and having lived an unforgettable experience.We look forward to your next visit.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

6/10 พอใช้

Michael

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Emma Rose

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We loved the atmosphere of the hotel and the workers made it feel like absolute home! We felt safe our whole trip and even felt safe walking the shops off the resort! The cleanliness was perfect and we had the best cleaning lady Charlotte! We were very pleased with our stay!!!
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Emma Rose,Thank you very much for your review,We are very happy to know that you enjoyed our accommodation in several aspects.For us, your feedback is a breath of good energy that encourages us to continue on our path of continuous improvement.We look forward to seeing you again soon.Yours faithfully,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

4/10 แย่

Safiya

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The food was horrible. I ended up going out and paying for my dinner each night which defeated the purpose of staying in an all inclusive resort,
การตอบกลับจาก Online Reputation Manager วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Safiya,Thank you for sharing your feedback. We lament that we could not meet your taste with our gastronomic offer, as we always try to offer a large variety of quality food.Please rest assured that we have shared your comments with the corresponding department to reassure the standards are being met.We hope that you will give us the opportunity to welcome you again at our resort and share the best experience.Sincerely, Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

4/10 แย่

Kozy Nicole

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Mauricia

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Valerie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Melissa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
property was good and clean. Staff was friendly. Private tax to and from the airport was well worth it and was a nice way to see the island. Wifi was not fabulous in several locations. Getting the room restocked with towels and coffee didn't always happen but all you had to do was call. tons of food options. shops on the beach were great. nightly entertainment was great for both kids and adults. resort was great for all ages.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Riu Negril Online Reputation Manager วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Melissa,Thank you very much for sharing your thoughts on your stay, we really appreciate reading the feedback from our guests, especially when they left happy with their stay.We will continue to improve, we look forward to hosting you again very soon, Melissa!And we wish you a lovely day!Kindest Greetings,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

6/10 พอใช้

Leutsanga, Shawnee

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The property was private isolated from the beach side, which is good. Marvin at check-in was great friendly and accommodating. The staff at bars and restaurants were not accommodating and unfriendly. They tend to their European patrons and treat us like a second class citizens. Not booking at RIU resort ever again.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Riu Negril Online Reputation Manager วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Leutsanga,Thank you very much for staying with us, we really appreciate you took the time to write your evaluation.Our guests’ opinions are important, since they help us improve our services. We would like to take this opportunity to clarify that it is very important to us that all our guests feel welcome at our resort and treated in the same way regardless of their country of origin, age, sexual orientation and religion. Your review will be sent to the department in charge, please accept our apologies. Your feedback will be taken into consideration when making the proper changes and arrangements.Best Regards,Hotel Riu NegrilOnline Reputation Manager

6/10 พอใช้

Carlos

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024