วิวจากที่พัก

รีวิว เทรฟลอดจ์ บาย วินด์แฮม บรูคลินเซ็นเตอร์

2 out of 5

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 30 จาก 213 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 39 จาก 213 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 31 จาก 213 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 44 จาก 213 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 69 จาก 213 รีวิว" "

5.4/10

ความสะอาด

6.2/10

พนักงานและบริการ

4.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Kerry

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

victoria

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didnt like how i found crack pipes in ym drawer. I didnt liek how the windows were unsafe and no screens in them but opened wide . I didnt liek how the fridge was dirty and the covers an mattress were holy and smelled of pee. I didnt like how due to my handicap condition i had my brother and sister help brig my stuff up and they harassed them all the way to the elevator cus they said they policy says no one but renters allowed after 10, i did not read that in their policy. I have vdieos and documentation and they just didnt give a damn. Not a safe place for kids at all. its a hoe house and thats. the whole time i was checking in they kept asking what my room numebr was and harassing me.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

mark joseph

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I did not stay. Carpet and ceiling tiles were tore out on my floor with multiple fans running to dry it. Breakfast room was closed with plastic. Door did not latch. No tv remote. Room was filthy. I will be requesting a refund.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Damontae

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the property was dirty, they had holes in the ceiling and had fans to keep the ceiling dry. In the room the bed was dirty and there was holes in the ceiling. Also the window did not close. Overall a nasty hotel.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Rubi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Thomas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We wouldn't choose to stay here again as there was no free breakfast and we were supposed to get one there. Also, there was no coffee or tea in the room. This was also supposed to be a part of our room amenities. The TV in the room didn't work. We had to put down $50 in CASH (no card allowed). This was to make sure we respected the property, which was fine, but we shouldn't have had to pay cash.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Jennifer

The Brooklyn Center Nightmare
We had the worst hotel stay we have ever had. The couple next door to our first room was having what sounded like a domestic violence situation. The bathroom door in our first room was busted in. There was something we assume was orange juice staining the lampshade. We had no water come out of the tap when we tried to shower. We asked for a different room and when we checked it, there was a footlong rusted-out spot in the bathtub which was collecting water and made it seem inevitable the tub would eventually collapse into the room below. We finally were moved to a third room where the hair dryer did not work and we were told that was the case in most rooms. Finally, the “free breakfast” offered was a cafeteria tray with a choice of Twinkies and Ding-Dongs. We had stayed in Travelodge in other cities before that were fine, but this particular one is absolutely a place to avoid at all costs.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Ruben

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not great in Brooklyn Center
Front desk guy was very nice, but he clearly was overwhelmed without any help. There were a few very off putting things about the place. One was the blatantly obvious comings and goings of female “escorts”. Another was the inability to enter any door with your room key other than the main one. Another was the shower head was useless for anyone over about 5’10”.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 3 พ.ย. 2023
Thanks for staying with us and your review. In the future, we will provide with better service. Thank you.

8/10 ดี

Andre

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Andre

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Julie

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was dirty, hand prints all over headboard, bathroom- yikes! End table was streaked with something, floor was sticky. Sketchy people outside, lots of people coming and going
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 23 ต.ค. 2023
I apologize for the inconvenience cause to you. I will follow up with my housekeeping staff. Thank you.

4/10 แย่

Owen

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 18 ต.ค. 2023
Thank you for staying with us.

2/10 แย่มาก

Karris

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unsafe, unclean & unbelievably unsatisfactory
At check-in, the computer system didn’t work. As a result, clerk photocopied my license and credit card without my knowledge or permission. When I noticed the photocopy and I asked for it back — because this practice is illegal — the clerk said that wouldn’t be possible. Despite sign saying that only guests who scan in with room key are permitted entry, the front door was propped open. There was rarely anyone at the desk to track who entered. The room we received was dirty (there was blood and clumps of hair on the floor). The door was partially off its hinges and wouldn’t close properly. There was no phone, TV, refrigerator or towels. I went down and told the clerk of the issues; we were moved to a different room — the next night. The hotel also says it offers free breakfast; it’s coffee, tea and two types of Little Debbie snack cakes.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 17 ต.ค. 2023
We're very sorry that your stay wasn't as it should have been and we will work hard to make sure the next stay is a massive improvement

10/10 ดีเลิศ

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 17 ต.ค. 2023
Thanks for the review.

10/10 ดีเลิศ

Allyssa

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 3 พ.ย. 2023
Thank you for your kind review and staying with us.

8/10 ดี

Ronaeja

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 11 ต.ค. 2023
Thanks for your review.

2/10 แย่มาก

Matthew

เดินทางกับคู่รัก
They did not have a room for us. They needed to call in manager to find us a room. The place is nasty. Their listing says: Breakfast included; their definition of breakfast is coffee and OJ.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 10 ต.ค. 2023
Thanks for your review. Sorry for the inconvenience caused. In future, we hope to serve you better. Thanks

2/10 แย่มาก

Eric

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 3 พ.ย. 2023
Thank you for staying at the hotel.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was ok. It was comfortable and clean enough and not loud. My only complaint was that it said it included breakfast, which was nothing more than juice, coffee, and donut packages I could find at the dollar store
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 9 ต.ค. 2023
I appreciate you taking time to write review. In future we hope to serve you with better services.

4/10 แย่

Mercedes

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 10 ต.ค. 2023
Thanks for the review.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Didn't get the room I reserved due to issues in my room, so they downgraded my room.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 9 ต.ค. 2023
I am sorry to hear this was your experienced. I will follow up with my staff and in future it won't happen. Thanks

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 9 ต.ค. 2023
Thank you for your review.

2/10 แย่มาก

Vanessa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Run!!!!! Don’t walk away!! Run.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 5 ต.ค. 2023
Thank you for staying with us, and please let us know how we can serve you better in the future.

4/10 แย่

Matthew

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Walked in and it smells like weed and they said the property was updated and I had a smoking room that was in poor condition and when I opened the microwave there was other peoples food in there from before the floor was sticky but it was a roof over my head won’t recommend and stay somewhere else the only good thing was that the staff were friendly
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 5 ต.ค. 2023
I am sorry to hear this, and I will follow up with our house keeping staff and make sure the room gets well clean.Thanks

2/10 แย่มาก

Gildardo

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Spend the extra $ go somewhere else
I’ll make it short, get there, nobody at reception for 10 min, then receptionist comes cause phone rings, another receptionist to help us, the other on phone keeps apologizing, finally we get our key, a couple is waiting for elev. then starts to laugh saying “mouse jumping like he una zoo” cussing, get to our room, not clean, called front desk and same guy that was on phone before, apologizing and asking us to come back down and will get a diff. room, get another receptionist walking us to new room, he opens it and says “it’s a storage” go back to front desk, other guy says oh yea it’s the other room, get to our room, ceiling is half peeled, carpet hideous, missing iron, no hdmi for tv, 10 min later the guy says I have ur tv cable, as we go to sleep we hear a the creaking noise from floor above, really loud Do ur self a favor, spend the extra $10 and go somewhere else, save ur self and ur spouse a grapple Will never stay here again
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 5 ต.ค. 2023
Thank you for staying with us, I am very sorry to hear this. I will follow up with my staff.

2/10 แย่มาก

Bennie

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 5 ต.ค. 2023
Thank you for staying with us, and please let us know how we can serve you better in the future.

4/10 แย่

Jeannette

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My brother is/was loyal to the Wyndham brand, so I booked him here for a special weekend. He said it was the worst lodging experience he ever had - from guest service to quality/cleanliness of room. He did try to discuss with the Front Desk, but they were not accomadating in any way.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 13 ก.ย. 2023
I am very sorry to hear this, and I will follow up with my staff regarding interactions with guests, as well as room cleanliness.

2/10 แย่มาก

Suado

เดินทางกับครอบครัว
I didn’t get cleaned in my room for 3days
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 11 ก.ย. 2023
I'm sorry to hear your room did not got service and I will follow up with my staff regarding your concern.

8/10 ดี

Timothy, Minneapolis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very helpful when tapped for information or services. The cost was excellent, and the noise level is very acceptable. There were a couple of unexpected errors that I felt shouldn't affect the rating because they truly were extremely rare and out of the ordinary.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 5 ก.ย. 2023
Thank you very much for your kind review, and we hope to see you again soon.

4/10 แย่

Angel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Meh
Place was dirty, service was bad , people clearly on drugs everywhere. Would not recommend this place for a family with children. Don’t leave valuables in the room or car. I seen people trying to key doors. Simply don’t trust it.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 5 ก.ย. 2023
I'm sorry to hear that this was your experience, we are trying hard to make sure everyone feels safe and enjoys their stay.

4/10 แย่

Marly

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was greeted with lots of sass when we were checking in and just being rude by the front desk. The room had tons of holes in the walls that were badly filled in with a putty. No room service came to clean while we were out all day and the door to our room wouldn’t open or shut unless you put your full weight into it and kicked.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 4 ก.ย. 2023
I'm sorry to hear your stay wasn't pleasant, and I will follow up with my staff regarding these concerns.

2/10 แย่มาก

Nicole

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 4 ก.ย. 2023
We appreciate you staying with us, and please contact us to let us know how we could serve you better in the future.

6/10 พอใช้

Jordan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Jang T, Manager วันที่ 4 ก.ย. 2023
Thank you for staying with us.

6/10 พอใช้

Isaac

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 29 ส.ค. 2023
Thank you for staying with us.

4/10 แย่

Janice

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not impressed that the continental breakfast consisted of cookies & donuts. Desk clerk said that was all she had available.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 2 ก.ย. 2023
I'm sorry to hear that the breakfast options were limited.

4/10 แย่

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was extremely dated. Only cool water in shower but was fixed as soon as maintenance person arrived. In the mean time staff furnished us a key to next door room where there was hot water. That room was not as dated. Staff shorthanded but more than willing to help.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 26 ส.ค. 2023
We appreciate you staying with us, and I hope we can serve you better on your next stay.

6/10 พอใช้

Michael

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Coordination between Expedia and facility
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 1 ก.ย. 2023
I'm sorry if there was an issue with your reservation, we do our best to make sure everyone has a smooth reservation process.

4/10 แย่

Elizabeth

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Will not choose this hotel again. No room service in our two night stay. Burn holes in bedding, dirty tub and floor. The bed was surprisingly comfortable. The “to-go” breakfast included was a 3-pack of mini donuts and a coffee. And the front desk staff was busy smoking cigarettes out front in a desk chair. Also can’t forget that the TV didn’t work properly.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 18 ส.ค. 2023
I'm sorry to hear that your stay wasn't as it should have been, and will follow up with my staff regarding this.

10/10 ดีเลิศ

Angela

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 2 ก.ย. 2023
Thank you for your review! We appreciate having you stay with us.

2/10 แย่มาก

GLORIA, Powder Springs

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was dirty the sheets, towels and floor. Exposed wiring and hole in window.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 12 ส.ค. 2023
I appreciate you bringing this to my attention, and I will look into this right away because it doesn't sound like our hotel.

4/10 แย่

Dan

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I think they should get rid of the bullet hole shattering the glass of the door to the lobby. That's not the most inviting time. The room was clean but the hallways were sketchy, as was the elevator. If you're advertising breakfast, you should probably have a little bit more than Little Miss Debbie snack cakes. Maybe spring for some fruit? Or cereal?
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 11 ส.ค. 2023
We appreciate your review, and rest assured that isn't a bullet hole, it is a broken window from a luggage cart but we are replacing that glass soon.

2/10 แย่มาก

Nicholas

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 21 ส.ค. 2023
Thank you for staying with us, and please let us know how we can serve you better in the future.

2/10 แย่มาก

Kenneth

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 1 ส.ค. 2023
Thank you for staying with us, and please let us know how we could have improved your stay.

6/10 พอใช้

Luis, San Diego

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 1 ส.ค. 2023
Thank you for staying with us and for offering your review.

2/10 แย่มาก

Arjun

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was not happy with my stay. What is advertised vs what you get isn’t the same. The property in run down. There’s people openly drinking in the parking lot. Loud music coming from cars at night. Clothing and other garage laying around the parking lot. I complained about the noise from the room to me at 5:30am. The staff on site knocked on the door for them to turn down the TV. They then proceeded to have s*x and I could hear everything. Don’t stay at this hotel even if it is cheaper than the rest. Also the bedding was not clean and has stains. Shower head it 3 feet tall the condition of the room was awful.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 25 ก.ค. 2023
I'm very sorry to hear that the actions of other guests made your stay unenjoyable, and we will try harder to make sure we are providing a clean comfortable place for everyone to stay.

8/10 ดี

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Everything was fairly clean, the refrigerator was frozen up. A vary basic hotel mainly used by working people.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 22 ก.ค. 2023
We appreciate your review and thank you for staying with us.

2/10 แย่มาก

Monica

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 8 ส.ค. 2023
Thank you for your review, and please let us know how we could improve so we can serve you better the next time you stay with us.

4/10 แย่

Samantha

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Crayons on walls. Floor was stained. Bed was comfortable surprisingly. Room was right next to a vending machine and ice machine and could everything at night.
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 15 ก.ค. 2023
Thank you for your review, and I'm sorry your stay wasn't as comfortable as it could have been. We are working on the renovation which will improve everyone's stay.

8/10 ดี

Angelia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก David H, General Manager วันที่ 14 ก.ค. 2023
Thank you for staying with us!