ร้านอาหาร

รีวิว ไอบิส จาการ์ตา อาร์เคเดีย

3 out of 5

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 56 จาก 279 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 124 จาก 279 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 73 จาก 279 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 19 จาก 279 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 7 จาก 279 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

DANNY

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The shower drain and sink drain do not drain at all. The A/C unit leask water all night. I had to sleep with the water dropping sound all night long. The bed sheet had stains. The stain was facing up the ceiling thus it should have been noticed by the staff but they did not change it.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Suryo วันที่ 15 ก.พ. 2024
Dear Mr Danny, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Arcadia Jakarta. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Suryo Wibowo Front Office Manager

8/10 ดี

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Suryo วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Peter, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Ibis Arcadia Jakarta. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Suryo Wibowo Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Gerald

เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Suryo Wibowo วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Gerald, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Ibis Arcadia Jakarta. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Suryo Wibowo Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Sumardi, Stillwater

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Suryo Wibowo วันที่ 15 ม.ค. 2024
Dear Mr. Sumardi,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Arcadia Jakarta. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Suryo Wibowo Front Office Manager

4/10 แย่

TOSHIKAZU

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Suryo วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear Mr. Toshikazu,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Arcadia Jakarta. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Suryo Wibowo Front Office Manager

6/10 พอใช้

Grant

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Suryo Wibowo วันที่ 28 ส.ค. 2023
Dear Grant, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Arcadia Jakarta. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Suryo Wibowo Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Abdulssalm

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก moko วันที่ 29 พ.ค. 2023
Dear Mr. Abdulssalm, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

8/10 ดี

KENICHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก moko วันที่ 29 พ.ค. 2023
Dear Mr. Kenichi, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

6/10 พอใช้

KAZUMASA

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
6人で6部屋使いましたが、ほとんどの部屋でお湯が出ません。シャワーは毎回水でした。 また、ドライヤーが動かない部屋、無い部屋、冷蔵庫が動かないなど、欠陥が多い部屋が多いです。部屋を延長し、そのときに支払いをしましたが、帰りにもう一度請求されました。先に支払ったと説明し支払いを逃れましたが、言葉がしゃべれない人や押しに弱い人は二度と払わせるので気をつけてください。
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก moko วันที่ 19 พ.ค. 2023
Dear Mr. Kazumasa,Thank you for taking the time to tell us about your experiences at the ibis Jakarta Arcadia. We are sorry that your experiences did not meet your expectations, please allow us to express our sincerest apologies. We appreciate you sharing your concerns, and we will use your feedbacks as our improvement in the future to provide a better services and facilities. Sincerely, Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

8/10 ดี

Masako

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก moko วันที่ 25 เม.ย. 2023
Dear Mrs, Masako Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

10/10 ดีเลิศ

Rasmus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bra och lyxigt
Bra ställe och bra läge 😀
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก moko วันที่ 4 เม.ย. 2023
Dear Mr. Rasmus,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Jakarta Arcadia. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

6/10 พอใช้

L.J.

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก moko วันที่ 8 มี.ค. 2023
Dear Mr. L.J Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

8/10 ดี

Pooya

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Location is the main key to this hotel. Customer service and breakfast also adds up. The hotel has some age in it and a renovation would make it even better and pleasing to the customers eyes. Location is good as it is close to indonesia monument and other places such as grand indoensia shopping mall complex.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Ari Anjasmoko วันที่ 6 ก.พ. 2023
Dear Ms. Pooya, Thank you for taking the time to tell us about your experiences at the ibis Jakarta Arcadia. We are sorry that your experiences did not meet your expectations, please allow us to express our sincerest apologies. We appreciate you sharing your concerns, and we will use your feedbacks as our improvement in the future to provide a better services and facilities. Sincerely, Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

6/10 พอใช้

Fabio

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
we found hair on the bed and pillows, so possibly the bedding had not been changed from the previous guest
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Ari Anjasmoko วันที่ 6 ก.พ. 2023
Dear Mr. Fabio Thank you for taking the time to tell us about your experiences at the ibis Jakarta Arcadia. We are sorry that your experiences did not meet your expectations, please allow us to express our sincerest apologies. We appreciate you sharing your concerns, and we will use your feedbacks as our improvement in the future to provide a better services and facilities. Sincerely, Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

2/10 แย่มาก

KHALED

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก moko วันที่ 15 ก.พ. 2023
Dear Mr. Khaleed Thank you for taking the time to tell us about your experiences at the ibis Jakarta Arcadia. We are sorry that your experiences did not meet your expectations, please allow us to express our sincerest apologies. We appreciate you sharing your concerns, and we will use your feedbacks as our improvement in the future to provide a better services and facilities. Sincerely, Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

2/10 แย่มาก

CHIEH-HSIUNG

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก moko วันที่ 15 ก.พ. 2023
Dear Mr. Chieh Hsiung, Thank you for taking the time to tell us about your experiences at the ibis Jakarta Arcadia. We are sorry that your experiences did not meet your expectations, please allow us to express our sincerest apologies. We appreciate you sharing your concerns, and we will use your feedbacks as our improvement in the future to provide a better services and facilities. Sincerely, Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

10/10 ดีเลิศ

Randall, Tonasket

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
If you have stayed at an Ibis, you know what to expect, and this place delivers the Ibis experience. Of course, this is Southeast Asia, so it delivers a bit more. There is an on-call massage service based in the hotel. Depending on how far you flew to get to Jakarta, a massage might sound like a nice idea, or it might sound like exactly what the doctor ordered. Restaurant is breakfast only, and is good.
การตอบกลับจาก MOKO วันที่ 15 ก.พ. 2023
Dear Mr. Randall,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Arcadia.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Ari Anjasmoko - reservation Supervisor

6/10 พอใช้

Kazumitsu

การตอบกลับจาก moko วันที่ 13 มี.ค. 2023
Dear Mr. Kazumitsu,Thank you for taking the time to tell us about your experiences at the ibis Jakarta Arcadia. We are sorry that your experiences did not meet your expectations, please allow us to express our sincerest apologies. We appreciate you sharing your concerns, and we will use your feedbacks as our improvement in the future to provide a better services and facilities. Sincerely, Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

10/10 ดีเลิศ

Ishak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
การตอบกลับจาก moko วันที่ 13 มี.ค. 2023
Dear Mr. Ishak,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Ari Anjasmoko - Reservation Supervisor

8/10 ดี

Hashimah Binti

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022

4/10 แย่

Yukiharu

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
価格から仕方ないが良くない
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 24 ต.ค. 2022
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Jakarta Arcadia. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express my sincerest apologies.We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Heydi Ruhaedi - Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Neil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Nadia Helene

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 10 ส.ค. 2022
Dear Mrs. Nadia, Thank you for the great rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Heydi Ruhaedi - Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

E Kiern

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 10 ส.ค. 2022
Dear Mr. E. Kiern, Thank you for the grate rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Heydi Ruhaedi - Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Natasha

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 7 พ.ย. 2022
Dear Mrs. Natasha,Thank you for the 5 stars rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Heydi Ruhaedi - Front Office Manager

4/10 แย่

Dessy

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 1 ก.ค. 2022
Dear Mrs. Dessy, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Jakarta Arcadia. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express my sincerest apologies. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Heydi - Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 13 มิ.ย. 2022
Dear Mr. James, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Heydi Ruhaedi - Front Office Manager

6/10 พอใช้

Lazhar

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Doit se renover
1 - mouvais éclairage dans la chambre. Presque null. 2- abcense des sources électrique extrat pour Laptop ou bien Mobile. 3- l'arazoire du salle de bain cassé doit être complètement changé. 4- salle de bain bizarre, la faillance et la cuvette du douche peinturé !!!???. 5- c'est un hôtel pas vraiment 3 étoiles comparant avec des autres dans la même gamme.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 4 เม.ย. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Jakarta Arcadia. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express my sincerest apologies. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Heydi - Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Kharisma

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All good and great service
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 23 ก.พ. 2022
Dear Mr. Kharisma, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Heydi Ruhaedi - Front Office Manager

6/10 พอใช้

bibhu

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are old. Breakfast also not upto the mark. Staying alone for short days is Okay, Otherwise not recommended for family or business trip or long staying. City view looks beautiful.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 29 ธ.ค. 2021
Dear Ms. Zyzy Cha, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Jakarta Arcadia. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express my sincerest apologies. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Heydi - Front Office Manager

8/10 ดี

Anthony

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 29 ธ.ค. 2021
Dear Mr. Anthony, Thank you for the 4 stars rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Heydi Ruhaedi - Front Office Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value for money room in great area
Fantastic location, friendly service. Sound proof despite in good location. Limited front office staff so queue might be expected during check in time. Cleanliness could be improved and more maintanance will be great in bathroom area.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

8/10 ดี

FIRMAN

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 8 ก.ค. 2021
Dear Mr. Firman, Thank you for the 8 points rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Heydi Ruhaedi - Front Office Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 8 ก.ค. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to give your rating. We really appreciate it. Looking forward to seeing you at ibis Jakarta Arcadia soon! Please let us know about your future experiences. Sincerely, Heydi Ruhaedi - Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Anthony

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
a long stay.
This property is perfectly located . Its very modern , clean and has excellent service.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 31 มี.ค. 2021
Dear Anthony, Thank you very much for your comments regarding your stay at Ibis Jakarta Arcadia. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Heydi Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
設備不太好 水龍頭鬆鬆的 冷氣漏水 吹風機壞掉 但是跟櫃台反應都很熱心解決 所以整體還是不錯的
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 8 ก.ค. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you at ibis Jakarta Arcadia soon! Please let us know about your future experiences. Sincerely, Heydi Ruhaedi - Front Office Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
事前の期待ほどではないが、安いので概ね満足
総合的には大変安く宿泊できて満足しています。しかし、部屋のトイレの水が流れず、仕方なく足をあらうためのホースで無理やり流していました。この点は早急にチェックしていただきたいです。 部屋は一見、清潔でしたが、シャワーするところは若干年季が入ってきていました。スタッフの方には大変親切です。Wi-Fiの感度は良好でした。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Heydi วันที่ 8 ก.ค. 2021
Dear Ms. Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Jakarta Arcadia. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express my sincerest apologies. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Heydi - Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel, centrally licated with a great staff.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก suryo วันที่ 18 ธ.ค. 2019
Dear Anonymous, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Arcadia. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Suryo Wibowo Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Near to almost everything, perfect location
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก suryo วันที่ 18 ธ.ค. 2019
Dear Anonymous, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Arcadia. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Suryo Wibowo Front Office Manager

8/10 ดี

Jeffery, Kuala Lumpur

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall it was a good stay. Stayed for 3 nights and everything is very near to the hotel. Food/shopping/coffee etc.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Suryo วันที่ 13 ม.ค. 2020
Dear Mr. Jeffrey, Bonjour! Selamat Siang! We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Arcadia. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us.

4/10 แย่

MUNHO

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Suryo วันที่ 13 ม.ค. 2020
Dear MUNHO, Bonjour! Selamat Siang! We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Arcadia. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us.

10/10 ดีเลิศ

AlaskaBrad, Anchorage

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is excellent. Close to bus stop, easy to travel North or South. Also, there is a lot to see and do within walking distance.
เข้าพัก 17 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

DONGWON

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
별로. Hard to say good hotel.
1.공항픽업 요청 했으나 회신 없었음. 2.호텔 주변 지저분함. 편의점과 커피전문점 가까이 있음. 3. 공공교통 이용이 불편한 위치. 4. 직원 친절 5. 옆방 수도 쓰는 소리 다들림. 6. 조건대비 가격비쌈. 7. 아침식사별로. 8. 후기 점수 높은것 ㅡ 정말 잘못됨.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

Ritaka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
安心できるホテル
とてもよい。
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Heri Lee วันที่ 10 ก.ย. 2019
Dear Ritaka, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Arcadia. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Heri Lee Front Office Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Our room only had one power socket, even though the room was for two people. This made it very difficult to charge our phones and use a laptop.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Heri Lee วันที่ 12 ก.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ibis Jakarta Arcadia. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Heri Lee Front Office Manager

8/10 ดี

Jeffrey

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Clean but a bit old. Overall it’s not too bad cos the location is good
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Heri Lee วันที่ 21 ส.ค. 2019
Dear Jeffrey, We very much appreciate your comments regarding your stay at Ibis Jakarta Arcadia. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Heri Lee Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Jean-Francois

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Très beau séjour à Jakarta!
Hôtel très bien situé, plusieurs restos autour, près des attractions à visiter (15 à 20 min de marche), excellent buffet pour déjeuner
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Heri Lee วันที่ 22 ส.ค. 2019
Cher Jean-François, Nous apprécions beaucoup vos commentaires concernant votre séjour à l'ibis Jakarta Arcadia. C'est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs. Je partagerai vos commentaires avec notre équipe. Je suis persuadé que ces commentaires serviront d’encouragement à l’ensemble de notre personnel alors que nous nous efforçons d’améliorer continuellement la qualité de nos services. Merci encore d'avoir partagé votre expérience et espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente. Cordialement, Heri Lee Manager Front Office

4/10 แย่

zouhair, Tunis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Rooms are very Small ans not functionnal. Very old equimpents
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Heri Lee วันที่ 21 ส.ค. 2019
Dear zouhair, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ibis Jakarta Arcadia. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Heri Lee Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Heri Lee วันที่ 9 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at Ibis Jakarta Arcadia. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Heri Lee Front Office Manager

6/10 พอใช้

Sasha

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Okay
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Heri Lee วันที่ 1 ส.ค. 2019
Dear Sasha, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Jakarta Arcadia. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Heri Lee Front Office Manager