ลานระเบียง/นอกชาน

รีวิว Hotel DAH - Dom Afonso Henriques

2 out of 5
Hotel DAH - Dom Afonso Henriques
Rua Cristóvão Falcão 8, Lisbon

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 267 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 457 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 199 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 56 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 21 จาก 1000 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
พออยู่ได้ในลิสบอน
-สถานที่ตั้งไม่ใกล้กลางเมืองมากนัก ไม่ใกล้ย่านเมืองเก่า ค่อนข้างเงียบ -อาหารเช้าเป็นบุฟเฟ่ แต่อาหารที่เสิร์ฟค่อนข้างน้อย ไม่ค่อยมีอะไรให้เลือกกินมากนัก -ห้องน้ำโอเค เนตโอเค

10/10 ดีเลิศ

Avainise

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super propre
L’accueil est formidable, tout est bien passé pendant mon séjour, super propre, lit confortable les personnel super accueillant et chaleureux, je recommande vivement
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Tawnya

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Tom

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear TomThank you for the time you took to send your rating.Considering we do not have more specific feedback, we would really appreciate if you could send us more information about your experience, to see how we could have improved your stay.We hope to see you again in a future visit and wish you all the best.Safe travels,Hotel DAH

6/10 พอใช้

Paula

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear PaulaThank you for the time you took to send your rating.Considering we do not have more specific feedback, we would really appreciate if you could send us more information about your experience, to see how we could have improved your stay.We hope to see you again in a future visit and wish you all the best.Best regards,Hotel DAH

8/10 ดี

EDITH

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pour le prix et près du metro quelques petits restaurant pres tres petite épicerie aussi les gens tres courtois partout .
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel close to the airport / metro
A very short stay after a cancelled FlyTap flight (didnt take the breakfast as we had a crazy early flight) but we loved the size of the room, the comfort and the large bathroom with a good sized shower
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Rajinderbeer Singh

Room i was offered was smelling and water was everywhere on bathroom floor after I had shower, I asked reception to plz change my room which they did I got room changed and then There were cockroaches in my bathroom. I hope hotel fix this problem, rest all was good
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear Raijunderbeer SinghThank you for the time you took to send your feedback.Once again, please accept our heartfelt apologies for the inconvenience and trouble caused with the room issue.As previously explained, there wasan issue regarding that room due to the rain season that flooded the bathroom causing the roach issue and the flood......We would like to reiterate that the Hotel is periodically desinfested and maintained by a certified partner.We were very sorry for what happened and tried to offer an immediate solution.We hope you will grant us another opportunity to showcase the true DAH hospitality and service.Safe travels,Hotel DAH

8/10 ดี

mostafa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Kornelis

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Or

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very very basic
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear OrThank you for the time you took to send your feedback.Please accept our apologies regarding any issue that did not meet your expectations and our high standards. As you are able to see from fellow travelers our staff is usually quite responsive and attentive to any requests or queries.Therefore, we would really appreciate if you could send us more information about your experience, considering the vague information available to see how we could have improved your stay.We hope to see you again in a future visit and wish you all the best.Best regards,Hotel DAH

4/10 แย่

Merlyn

เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear MerlynThank you for the time you took to send your rating.Please accept our heartfelt apologies if there was anything during your stay that did not meet your expectations and our high standards.Considering we do not have more specific feedback, we would really appreciate if you could send us more information about your experience, to see how we could have improved your stay.We hope to see you again in a future visit and wish you all the best.Warm regards,Hotel DAH

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Zeljko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
24 Stunden Rezeption Sanitäranlagen etwas veraltet Metro in der Nähe Wasserkocher Minikühlschrank am Zimmer
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Antonio

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
rooftop breakfast
It was a really good surprise. Lisboa is not too expensive and this hotel was the option due lack of other options. Loved the rooftop breakfast :)
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jean-Luc

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hôtel un peu excentré mais calme. rapport qualité prix : excellent.
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Faye

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Way too expensive for the low quality hotel. Too far from then city center. Unattractive location. There is nothing to do in the area unless you take a Taxi and drive at least 15 minutes to get to the City Center. I paid over 200 euros within 2 days just for the taxi to take me to the city center and return to the hotel. Unless you leave the Hotel in the morning and do not come back until you go to sleep. They don't provide water even at a fee. You must buy it from the vender machine.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 19 ต.ค. 2023
Dear Ms FayeThank you for taking the time to send us your comments.Please accept our apologies if there was any issue during your stay that did not meet your expectations. Kindly note the Hotel is conveniently located in a quaint neighborhood less than 5 minutes walking distance from 2 metro stations, Alameda and Olaias and merely 10minute drive to the historical city center.Indeed, if you were charged over 200 worth of taxi just to travel within the city center, I confirm you were overcharged by taxi drivers.That is hardly within the Hotel’s control I am sure you can agree.Kindly note that Hotel DAH offers not only Room Service, but a Rooftop as well, where our guests can enjoy not only beverages as well as snacks and meals open until 23:00.All these services are publicized in the Hotel’s public areas (like Reception, lifts, breakfast room), as well as guests’ rooms (where there is also a menu available).We hope to welcome you again in a future visit.

10/10 ดีเลิศ

ANNA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Très bon prix et à proximité de l’aéroport
Hôtel agréable à proximité de l’aéroport. Chambre avec un grand lit, une terrasse et un petit frigo. Accueil très agréable malgré notre heure tardive.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Tassia almeida

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Paula

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very helpfull staff. Cleaning or change of towels as wanted, everyday. Quiet. Big bathroom in ghe room
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Kenny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Miriam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Seth

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There is nothing in the way of restaurants, cafes or bars within walking distance and little else to recommend this hotel.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 19 ต.ค. 2023
Dear Mr.SethThank you for the time you took to send your feedback.Kindly note that apart from our buffet breakfast, Hotel DAH also serves meals, light snacks and drinks and is located around various cafés and restaurants offering different cuisines, namely Italian, Portuguese, Steakhouses, Chinese, Japanese, Nepalese to name a few.We hope to see you again in a future visit and wish you all the best.Safe travels,Hotel DAH

2/10 แย่มาก

Abderrahim

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A l’arrivée on m’a donné le pass pour entrer dans la chambre. Ça n’a pas ouvert, j’ai envoyé mon fils à la réception pour demander à l’agent de réception de venir nous ouvrir la porte, il lui a dit tu peux essayer maintenant avec cette nouvelle carte. Ça n’a pas réglé le problème, j’ai dû descendre à la réception 4 ou 5 fois pour régler le problème. L’agent nous a demandé de s’asseoir dans le restaurant en attendant de trouver une solution pour débloquer la porte de la chambre. Après une demi heure je suis allé chez l’agent encore une fois. Il m’a dit qu’il doit parler avec son manager parce qu’il n’arrive pas à régler le problème. A ce moment là, je suis sorti avec ma femme et mes 2 enfants pour dîner, espérant qu’à notre arrivée nous allons pouvoir dans la chambre que j’ai réservé pour dormir, parce que nous avons un avion à prendre le lendemain matin à 6:00. À notre arrivée, l’agent nous a dit qu’il est désolé de ne pas pouvoir régler le problème et que la porte de la chambre est toujours bloqué et que nous pouvons passé la nuit dans 2 chambres séparés, chose que je n’ai pas aimé mais je n’avais pas le choix. Je ne recommande absolument pas cet hôtel
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 19 ต.ค. 2023
Dear Mr AbderrahimThank you very much for your comments.We would like to once again take this opportunity to reiterate our heartfelt apologies for the situation regarding the room’s key pass.As we explained to you, this was beyond the Hotel’s control, as it referred to a software glitch. We tried to solve it with the service provider, directly who was also unable to solve the issue within that time period.That was when we presented you with an alternative to this unfortunate matter.We once again present our sincere apologies as this was the first time a situation like this occurred.We do hope you grant us another opportunity to welcome you once again at DAH Hotel.We wish you all the best.Safe travels,

8/10 ดี

Ludwig

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Vicente

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No recomendable.
Poca flexibilidad para el cambio de habitación por una de 2 camas. Poca proactividad para hacer en otro horario la habitación que la teórica Rápidos en cobrar extras de limpieza por haber vomitado en la habitación.
เข้าพัก 11 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 19 ต.ค. 2023
Dear Mr VicenteWe are actually quite surprised by your feedback considering the state in which you and your guest left the room in....As I am sure you recall, the room was left in such a disarray, completely filthy, there was vomit in the room’s every corner, linen, pillows and even furniture!We were unable to sell the room for the next couple of days, due to the stench and damages caused.By all means, we understand accidents happen and we have no issue cleaning them, this is what we are for. Nut what happened in that room, as you know, was the result of an uncontrollable night of drinking and partying, with total disregards to your fellow guests and the Hotel staff.We do wish you well and hope this can be a learning tool.Best regards,

6/10 พอใช้

Christina

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a good experience with the front desk and the room was clean but small. The shower curtain had some staining. The rooftop restaurant was nice but there was only one person seating, serving and cooking so it took a long time for us to eat. We were on the 6th floor and could hear the chairs moving on the roof.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 19 ต.ค. 2023
Dear Ms ChristinaThank you for your feedback, it is vital for us to learn and improve.We are pleased to learn you enjoyed our team’s performance and the Hotel rooms.Please accept our apologies If there was any issue regarding housekeeping that did not meet your expectations and our high standards. Whenever there is any issue regarding the room, we always encourage our guests to immediately contact the Front Desk so they are able to present a solution.Rooftop staff usually has two staff members depending on the number of guests and requests we may have.We extend our sincere apologies if you experienced any delay and we will forward your remarks to the department head.We hope to see you again in a future visit and hopefullySafe travels,Hotel DAH

10/10 ดีเลิศ

Cyril

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service. Accommodated our family of 5 by adding an additional bed to the room. We enjoyed a glass of wine from the rooftop bar.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Benjamin, Chicago

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is fine for a mid range hotel, but was very overpriced for the size of the rooms.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Mate

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

JOSE

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Chris

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was good and clean. But later in the night the toilet flush stopped working. The staff couldn’t help us at all. They couldn’t move us to new rooms or call any service people to fix it. We had to checkout and book and move to another hotel. It was very disappointing and inconvenient.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel is excellent. The rooms are small however.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Bjørg

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

Sonja E

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Please beware of Hotel DAH in Lisbon...the treatment and experience we endured at this hotel were deplorable, unaccomodating, and unacceptable.We booked the quadruple room in order to accommodate our family; however the hotel management informed us that we only made a reservation for 4, even after showing them proof of 2 adults 3 children. The hotel stated that anyone older than 12 is considered an adult, and we are only allowed 4 adults. Our children are 17, 14, 14. We were willing to pay the extra bed charge fee, even though we felt that this should have been handled between Expedia and the hotel; however after the way we were treated we stated that we were not going to pay the extra bed fee. The General Manager later informed us after we had checked out, that the night attendant, who checked us in, will have to personally pay for the extra person as he did not request the $ from us at time of check-in. I find this very disturbing and disheartening that management would do this as he was the most pleasant person at the property. From being questioned the first night from staff as to why we were checking out the property and the overall feeling of being constantly watched, not welcomed, and unsafe, we decided to check out early, and hotel would not refund the nights not used since it was nonrefundable. There were other disappointing experiences, but didn't seem to matter to the manager as it is apparent they put profit over people. DO NOT RECOMMEND.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A bit outdated and out there
They had a delay in checking us in, we needed to wait to get the room. It felt like a waste of time in the hotel, when we just wanted to go and shower and move on in our day activities. The location felt safe, but it’s a bit out there from the restaurants and activities. We felt like some of the hotel staff were a bit rude and unwelcoming to us. The hotel interior is very outdated and it didn’t feel like the pictures were up to date. Scratchy furniture and it also was a bit dirty in the room. I did not want to touch the surfaces of the furniture since I still could see the dust + fingerprints and other things. The floor mat covering the room floor felt sticky, so kept my shoes on. The room also seems to have a moist problem, and I have allergies, so needed to keep the windows open all night, to be able to breathe during the night. The breakfast was fine, but a bit expensive for rock hard dry bread, lucky there were some options on what to have instead. The rooftop has nice views at least.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 19 ต.ค. 2023
Dear TravellerThank you for the time you took to send your feedback.Kindly note that all pictures online depict exactly the Hotel’s rooms, services as well as surroundings available.Our buffet breakfast comprises varied and selected products, freshly baked pastry and bakery as well as savory and sweet differentiated options. If there was any issue with it, we always encourage our guests to immediately contact the staff so we are able to address the matter swiftly. Kindly note that apart from our buffet breakfast, Hotel DAH also serves meals, light snacks and drinks and is located around various cafés and restaurants offering different cuisines, namely Italian, Portuguese, Steakhouses, Chinese, Japanese, Nepalese to name a few.As you were informed on your reservation and upon arriving to the Hotel, check in started at 2pm and with a fully booked Hotel the night prior, your room was only ready by then.We did offer the option to leave your luggage in our storage free of charge.Please accept our apologies regarding any issue that did not meet your expectations and our high standards, like housekeeping as you are able to see from other reviews, we pride ourselves of outstanding cleaning standards. If there was an issue with yours, we did not receive any feedback and we really wish we would have again to check what could have happened in this instance.As we did not have any such complaints nor are we able to see your reservation details we are unable to provide more feedback. We would love to hear more regarding your experience though, if you would have time to send us an email.The rooms are carpet fitted, not mats and they are regularly washed with an industrial machine and products.We hope to welcome you in a future visit.Best regards.

8/10 ดี

Liezelotje

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

diane

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff as was very helpful at the hotel, and had a great disposition. The roof top restaurant and outdoor roof deck was awesome. However, in the hotel room itself, the shower was so tiny I thought I was in an RV. :)
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

Gordon

เดินทางเป็นกลุ่ม
Staff was very friendly and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

Maria Helena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Passando para conhecer
Bom. Entrada com escadas, subir com malas não é interessante, devido a recepção ser no alto. Quarto bom, mas a água do banho escorre para o restante do banheiro, por conta da falta de vedação. Pequeno almoço, achei expressivo. Localização, diria que ótima. Ele tem uma vista e restaurante na parte superior, mas nós não a visitamos. Fica bem no topo da Alameda Dom Henrique.
Vista da praça Almirante Reis. Essa é uma fonte que foi construída e inaugurada em 1940 em homenagem ao encontro das águas
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

Ian

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
The room was nothing like the advertising picture. It was only just wide enough to get the double bed and bedside cabinets in. Bathroom was equally small though useable. Did provide tea and coffee making facility. Reliant on somebody being at reception to get access to the building and garage.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 19 ต.ค. 2023
Dear Mr IanThank you for the time you took to send your feedback.Please note that that all pictures online accurately depict the Hotel’s rooms and services.Whenever there is any issue regarding the room, we always encourage our guests to immediately contact the Front Desk so they are able to present an alternative, namely a room change as offer various room types.We would like to inform you, however, all rooms and bathrooms have the standard size established by law. Some larger than others, but all within the regulatory norms.For our guests comfort we do offer 24hour Reception to ensure their safety.We look forward to welcoming you in a future visit.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Kyle

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

4/10 แย่

COFREPECHE

เดินทางเป็นกลุ่ม
Pas de chambre disponible à notre arrivée... Nous avons été redirigés vers un autre hotel où nous avons dû nous y rendre par nos propres moyens. Nous n'avons reçu aucune notification préalable de cet état de fait. Pitoyable
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

Miguel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
-
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Filipe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Boa opção
O quarto é bem bom, muito limpo. Gostei de chegar e ter um cartão com um recado do hotel em nosso nome. Mostra um cuidado legal com os clientes. Só não me acostumei com a banheira/ chuveiro que é algo bem comum em muitos hotéis em Portugal. O restaurante do hotel também é bom com boas opções de lanche e comida. Destaque pra coxinha de frango e a atendente que foi muito simpática conosco. Fica a cerca de uns 6 minutos andando do metrô e a área é bem tranquila também
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Jonathan, Montréal

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice , Quick Check-In Experience .
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

Carolyn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was super tiny. The view was of the alley. The roof restaurant was nice, but they really seemed to want to close early and we arrived late.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

2/10 แย่มาก

Anna

เดินทางกับครอบครัว
Unwillingly opted to stay at this property due to a late arrival after a delayed flight. Apart from the lack of privacy as guests roam freely through the communal kitchenette, the room itself was infested with flies. To make matters worse, I woke up the next morning with several bug bites on my legs (likely from bed bugs) which caused me extreme discomfort for the rest of my trip in Portugal. Due to the lack of proper ventilation in the room, we also woke up with an uncomfortable feeling of dampness, on our bodies and in our clothes and belongings.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 10 พ.ค. 2023
Dear AnnaThank you for taking the time to send your feedback. Please note that it seems you have accidentally posted a review regarding the wrong Hotel, as we do not have a communal kitchenette nor we have issues of infestations nor lack of ventilation.Kindly check this as soon as possible, as it does not make sense that we are hold liable for an experience that did not occur in our unit.We do hope to welcome you in a future visit to Lisbon.Safe travels, Nena Hotel DAH

8/10 ดี

Hannan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
3 nights
Good location, close to metro stop and grocery shops as well as some local cafes. Nice breakfast area with terrace.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023