ภายใน

รีวิว Galaxy Inn Dallas

2 out of 5
Galaxy Inn Dallas
1736 Fort Worth Ave, Dallas, TX

รีวิว

5.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 16 จาก 159 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 32 จาก 159 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 56 จาก 159 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 27 จาก 159 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 28 จาก 159 รีวิว" "

6.4/10

ความสะอาด

5.6/10

พนักงานและบริการ

5.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

Jason, js McAllen TX

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
If you
The room smelled BAD!! I was given a non-smoking room but felt as if I was given a smoking room. It was hard to breathe. I requested another room and got one. That one was 2xs as bad. I had my 2 dogs with me on this trip. The manager ( Indian descent) was very nice and gentle. But it's the quality of the rooms.

8/10 ดี

sonya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Basic but everything clean and functioning.
Great location. We stayed 3 nights. Beds good, clean, and functional!
การตอบกลับจาก dp วันที่ 30 มี.ค. 2017
thank you

6/10 พอใช้

Rebecca

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Rude and Unwelcoming
Our taxi driver told us this was the rough part of town, however its proximity to downtown transport still made it desirable for us as we passed through Dallas on our travels. The motel appears to have undergone recent renovation (at least our room had) and the pictures online do not reflect this, so you may be pleasently surprised at the size and quality of your room! Especially the bathroom. However, I could not get the hairdryer to work, and the microwave was missing its plate; more importantly the wifi was very poor. Not much point having the ameniities if they dont work. I had said I wouldnt write a review for the motels we stayed in during our travels in the states, since we were staying in budget places you can't ask for much: what you see is what you get. BUT since the biggest let down of this place is the staff that run it, compared to all the other places we stayed prior (4 in total) I felt something should be said. The staff were unwelcoming and sullen, the most unbelievable thing of all was on the morning of our check out we received a loud knock on our door over an hour before the standard check out time of 11am asking if we would STAY OR GO? And again 15 mins before 11am. If we had been causing trouble I might have understood this kind of behaviour, and I havent experienced anything like this anywhere else! Stay somewhere else if you want to be treated with some human decancy at the very least.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 ก.พ. 2017
sorry you have all this problem in your stay. but we will work very hard to fix your problem.

6/10 พอใช้

Dorian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Très bon rapport qualité/prix
Ayant vu de très mauvaise note à propos de cet hôtel, j'étais un peu stressé quant à séjourner dans celui-ci. Au final ce fut un bon séjour. J'ai eu la chambre 101, proche de l'acceuil et elle est très bien. Refaite à neuve. Seul le chauffage/clim est un eu bruyant. Le gros point negatif concerne le personnel de chambre le dimanche matin 8h hurlant en espagnol le long des chambres. C'est pas très pro !! Sinon, si vous êtes véhiculé, Dallas Downtown est a à peine 10min
การตอบกลับจาก dp วันที่ 25 ก.พ. 2017
thank you

2/10 แย่มาก

Elizabeth A

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Absolutely the worst!
The bedspread was stained with water marks and red splotches (blood?) The toilet was so close to the wall larger persons could not sit there. We left and demanded a full refund.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 ก.พ. 2017
yes we did give you all refund. because you need handicap room. we do not have on double bad with handicap room. but we are sorry you have all this problem.

4/10 แย่

Jason

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
You get what you pay for....
I get it was a cheap place to stay. That being said here was my experience: Sheets were dirty - very dirty. Towels were not clean - I think they were washed but certainly not clean. Only hand soap was provided - no shampoo. Window only had one working lock on it. Lyft driver said he tries to avoid picking people up at this place.
การตอบกลับจาก galaxyinndallas@gmail.com วันที่ 14 ก.พ. 2017
sorry you have all this problem in your stay. but we will work very hard fix your problem.

4/10 แย่

Becky, Kilgore

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
decent location.
Floor was sticky. Turned my socks, then my feet black. Did have a fridge and microwave. Bed was poorly made, but not uncomfortable. Had cable tv. Bathroom arrangement was nice. Bathroom appeared clean. Staff had to help me get into room because key quit working and re-programming didn't help. She muttered something about a "battery". Room was VERY inexpensive, so I was satisfied if not happy.
การตอบกลับจาก dp วันที่ 14 ก.พ. 2017
sorry you have all this problem in your stay. but we will work very hard fix your problem.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
the hotel has a nice wooden floor w/c I really prefer than carpet and also the bathroom is nice and clean. the only issue was there was no housekeeping for 4 nites we stayed.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 ม.ค. 2017
we will work hard and thank you

6/10 พอใช้

Ryan, NZ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Better than expected
I read some not great reviews about this place, but stayed in it anyway because of its price and location. The room was small but comfortable, everything was clean, shower was very nice, and transportation was easy (the bus leaves from the gate!).
การตอบกลับจาก dp วันที่ 11 พ.ย. 2016
thanks

8/10 ดี

Ashok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A convenient location, clean and comfortable bed!
Came for attending a conference and returned to the hotel room just to sleep at night. The bed was clean and comfortable, air conditioning was functioning perfectly and location close to downtown.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ต.ค. 2016
thank you

2/10 แย่มาก

Daniel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Awful hotel
Front desk manager wasn't extremely rude and unhelpful. Will never go back.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ต.ค. 2016
sorry you have all this problem. but we will hard fix your problem.

2/10 แย่มาก

Brittany, Washington

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dirty, stinky, scary, and unfriendly.
This was by far the worst hotel I have ever stayed at in my entire life. I usually aim for cheap hotels too so that is saying something. In this hotel, we found bloody fingerprints, dead bugs, hairs entwined in the fibers of our towels and sheets, bloody marks on the sheets, and the hotel stunk. We had to complain to the hotel right after arrival about the sheets and the towels having thick, black hairs woven through them as well as the sheets having bloody stains. We asked the hotel to replace our linens and they told us that housekeeping had gone home and they didn't want to put us in a new room. We pushed back and finally the front desk worker told us he would just do it himself as long as we gave him a couple hours. We noticed black hairs on the new sheets as well even after they had been changed. Later, when preparing for bed, we found bloody fingerprints on the front door, realized the door hinge was loose, and there were dead bugs on the floor by the accent chair. The hotel manager refused to refund us, saying that since we had booked through Expedia, they would have to provide the refund. Then when Expedia called to confirm our complaints, the hotel said that we made it all up and the room had been perfectly clean which prevented Expedia from being able to easily refund us. Horrible experience all in all, and not only would I NOT recommend this hotel to a friend, I would also caution anyone from staying here.
bloody fingerprints on front door
more bloody fingerprints
door hinge
การตอบกลับจาก dp วันที่ 26 ต.ค. 2016
sorry you have all this problem. so many guest stay any this room everyone happy no one have any problem. but we will very hard to fix all your problem you have.

10/10 ดีเลิศ

Timothy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean rooms
Room was clean and the hotel in a good area.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ต.ค. 2016
thank you

6/10 พอใช้

Carol

For the 2 of us, only 2 bath towels, 2 washcloths and no hand towels. The bath towels seemed old and rough, like they had not used any softener. Room was clean, with new wood-look floor. One of knobs on air conditioning unit was broken so we couldn't control the level of coolness.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 4 ต.ค. 2016
thank you telling us. we will work hard to fix your problem.

2/10 แย่มาก

Brett

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible hotel
I was charged then asked to leave when I informed them they had given me single beds and not doubles and now waiting 7-10 days for a refund, they were incredibly rude and this is the worst part of Dallas! I recommend that even my worst enemy not stay there EVER
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 ต.ค. 2016
sorry you have all this trouble in stay. but if you book for one bed we have to give you one bed. or you like to upgrade your booking with two bed. you have to pay extra money. so sorry again

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 4 ต.ค. 2016
thanks

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ต.ค. 2016
sorry you have all this problem. but we will work hard to fix it.

6/10 พอใช้

Tom, Baton Rouge

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worked for me b/c proximity to freeway and convent
Room was clean and comfortable. Ice machine was broken, and staff didn't seem to care when it was reported. Apparently, it had been broken for some time. Two-night stay was otherwise okay.
การตอบกลับจาก dp วันที่ 20 ก.ย. 2016
sorry you have all this problem. we will hard to fix problem. but we call ice machine to repair. we are waiting for part.

2/10 แย่มาก

Lisa

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rude & Unprofessional
The office personnel were very rude. Told me she would cancel my reservations and not allow me to stay if I didn't pay and additional $20 for my children to stay, when I had a king size bed! I explained that the funds had already been deducted out of my account and the money would not be immediately available after the cancellation. She didn't care. Very rude and unprofessional will never stay there again and do not recommend this place to anyone. When I arrived the placd was a ghost town and now I see why!
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 20 ก.ย. 2016
sorry you have all this problem with your booking. but we are offer you no charge to your a.c . you have to pay extra money for extra guest you have.

6/10 พอใช้

Mandip, Houston

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value for money
Value for money
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 ต.ค. 2016
thanks

4/10 แย่

Wendell

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room was modern. Sheets had urine stains. Management tried to say they were clean. The bed was the most uncomfortable I've ever try to sleep on.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ต.ค. 2016
sorry you have all this problem. we will very hard to fix it. and we found problem. it was dropping little extra bleach. so that is why yellow stain on bad sheet. but our job is make our guest happy.

8/10 ดี

Mandip, Houston

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value for Money - close to downtown
Nice stay...great value for money...renovated rooms...
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 ต.ค. 2016
thanks

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ก.ย. 2016
sorry you have problem in your stay. let know your problem . we will work very hard to fix your problem

10/10 ดีเลิศ

Mazalo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Perfect
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 ต.ค. 2016
thanks

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We booked online and when we got there, the receptionist attempted to make us pay an extra 10$ just because it was two people in the room. Did I pay it? Not at all. There were spiders and roaches in the room. Receptionist was extremely rude because we were one minute late checking out. No towels, water knobs broken, doors broken, and a hard bed.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ก.ย. 2016
sorry you have all this problem. but we will work hard to fix your problem. we have charge for extra guest stay on room. you pay for only 2 person only.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The staff failed to discuss a refund
The last night of my stay I was called home due to an emergency. I discussed this with the hotel staff at 10 am. The check out time is only 11 am. The staff failed to refund the last full day of my stay. They basically had my money for the last night, and then after cleaning the same room, can offer this same room to another guest. This is double payment, and fraud. They got paid twice for the same room if another guest arrived and needed or wanted a room. This is clearly wrong. I should have been given a refund. Also, the staff were rude, the hotel was in a bad neighborhood, and I would not recommend this place even though the price is very low. I should have stayed at a low priced Marriot for $85 a night because they do refund the room if you ask before check out time,
การตอบกลับจาก dp วันที่ 15 ส.ค. 2016
sorry you have all this problem. but elrod's cost plus supermarket .5mi., 7-eleven also 0.5 mi and Buena vista restaurant next door or 1 min.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
just used it for a place to sleep, was out in the DFW area mostly all day.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 ต.ค. 2016
thanks

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It did the job, we needed a place top sleep.
We just needed a place to sleep while we attended a conference down town, so we were hardly ever there. One night the people staying above use were arguing and making lots of noise at 2:00am. Otherwise it served the purpose we needed. We never turned on the TV or used the fridge or Microwave. We just slept showered and left.
การตอบกลับจาก dp วันที่ 26 ต.ค. 2016
sorry you have all this problem. but we will work very hard to fix your problem. thank you

6/10 พอใช้

Jacqueline

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Safe place to stay while exploring Dallas
I had no problem with the Galaxy Inn. The neighbourhood was a bit sketchy but this motel was clean and the staff was very friendly to me. The bus stop is only a few meet away which makes getting to and from the downtown very easy. It served its purpose as a safe place to sleep while exploring Dallas
การตอบกลับจาก dp วันที่ 5 ก.ค. 2016
thanks

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก dp วันที่ 5 ก.ค. 2016
thanks

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stay was terrible. People were rude. They told us to leave because we had friends come over to get ready for an event that we were going to together because they said they don alow visitors. Floors were disgusting. No turndown service.
sorry you have problem in your stay. but we have to follow rule. we have to brake party in our property.

6/10 พอใช้

tugce, k

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Nice, renovated clean room
The room was new renovated. There is stiil smell of painting. Bathroom was also renovated. Little informal staff, but they are nice. Silent area. It is easy to find shopping centers in there.
การตอบกลับจาก dp วันที่ 11 มิ.ย. 2016
sorry you have problem in your stay. but we will work on this problem.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Barely passable for a budget facility.
Checked in mid day and the guy at that counter was putting on his shirt as he came to the front desk. He seemed to be more interested in playing with a calculator than getting me my key to a room that I had already paid for. Was for 2 people, I had to ask for a 2nd key. Came back for the wifi code and lady in nightgown helped me. Very unprofessional. One of the bedspreads had a 2 inch hole. Chairs were mismatched and obviously from a garage sale. shower rod was half way pulled out of the wall. Room had obvious touch-up paint. The good side: No bugs that I saw (surprisingly). Sheets seemed clean.
sorry you have problem in your stay. but we will work hard fix all problem . you have

8/10 ดี

nina, Dallas, TX

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
My stay for Dr. visits.
Not good TV reception.
การตอบกลับจาก dp วันที่ 16 ก.ค. 2016
sorry you have trouble in your stay. but we will try hard to fix your problem.

2/10 แย่มาก

Mario, Houston

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
They made a fraudulent charge on my credit card
I spent only one night in Dallas and we thought this motel was a good option for a few hours. When we arrived at the "reception" the guy was very rude. Never seen something like this. He asked me for my ID as if I was a criminal. I gave him my credit card to pay for the room, but it would not go though. I gave him another card to pay for the room and it didn´t work either. In the end, he said: “You have no money”, which was not true, of course, because I had been using those cards for all payments all day. In the end, after a very frustrating confrontation with this man, we decided to go to another hotel, and of course my credit card did work in that other hotel! I called EXPEDIA to be sure that I wouldn’t be charged for the reservation, and I was told that if I had used the same card for the reservation as well as for the room; Then, he would not be able to charge me for the cancellation. Later, I could see a charge for the cancellation on the credit card that I had used to pay for the room. Then, I called EXPEDIA again and they contacted the hotel and his explanation was that “I was there, the credit card didn’t work, but he still wants to get money for the reservation”. How come this credit card did accept payment for the cancellation fee, and not for paying the room. It seems he was unwilling to help me resolve the situation when I was there ready to pay for the room, and worked hard to make sure that he would get his cancellation fee money using my credit card
การตอบกลับจาก dp วันที่ 5 พ.ค. 2016
sorry you have all this trouble. but we have to ask I. d. this is our check in policy so we can check your name with your booking & we have to make copy for our paper work.also we was sold out and we never receive your cancel paper. only you have to call expedia and cancel. we hold room for you. sorry again all this trouble.

8/10 ดี

Victor, V

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very clean but basic hotel
Clean, comfortable, basic hotel not too far from restaurants and shops.
การตอบกลับจาก dp วันที่ 28 เม.ย. 2016
thanks

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Special Treat in the Room!
The rooms very nice with a special touch, the hotel appeared to be undergoing extensive renovation, but was still cozy and nice. With a good location to the various Museums and sights of Dallas but not at the high inner city price. The reason for the ratings i gave were because it is easy to miss without you relying on your senses to navigate; dont just rely on gps its off by about 200 ft. Also, due the renovations they are doing, it was dusty and a little dirty. However, i will visit here again to see how they have improved and also, because its inexpensive and in a great Neighborhood. I would Recommend this to anyone looking.
การตอบกลับจาก dp วันที่ 5 ก.ค. 2016
thanks

10/10 ดีเลิศ

Lorenzo, San Antonio T.X

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very clean
Was very clean, no problems would definitely come back again. Good price too!
การตอบกลับจาก dp วันที่ 28 เม.ย. 2016
thanks

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
quit and pleasent
Good quiet
การตอบกลับจาก dp วันที่ 5 ก.ค. 2016
thanks

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wrestlemania 32
We were here for Wrestlemania 32 last Sunday from Ireland, great stay and the hotel manager was a lovely guy, he gave us a drive yo near downtown to a bar, nice guy central location.
การตอบกลับจาก dp วันที่ 25 มิ.ย. 2016
thanks

4/10 แย่

Steven, York

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For the price it is what it is
No frills hotel. 10 minute drive to downtown. But buses are just outside. And cheaper to get downtown. If like me though and you like a drink then taxis vary coming back. Get uber!! Neighbourhood is dodgy, although I had no problems with it. Been to 23 cities in America from England and found dallas to be the worst. Unfriendly people. Not a lot to do!! Reunion tower is boring after 5 minutes. Wouldn't visit the city again
การตอบกลับจาก dp วันที่ 25 มิ.ย. 2016
sorry you have problem in your stay.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Got the $$ worth
For the cheaper price it was ok. Management wash kinda rude. Checking in you get the third degree. They knew through my reservations that I had two kids with me plus spouse. He asked me repetitively how many and who and would say every time anymore and we get kicked out. we stayed two nights and they did not clean the room or refresh towels. Got up the second morning when I heard maid service outside the door to ask for fresh towels and the first thing the same manager said to me (rudely) is "You still here?" Beds were very uncomfortable and couldn't get comfortable enough to get a good night sleep.
การตอบกลับจาก dp วันที่ 4 มิ.ย. 2016
sorry you have all this trouble in your stay. we just doing our job all so. lot of guest book for two guest but they have more guest inside room.

4/10 แย่

the attendance and his family, Dallas

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
2
bad
การตอบกลับจาก dp วันที่ 25 มิ.ย. 2016
sorry you have problem in your stay. but please give us info where we did you find problem. so we will try to improve.

4/10 แย่

Christopher, Austin

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's cheap
It was the cheapest option so I kept my expectations low. On the plus side, the bed was comfy and I loved how soft the pillows were. There was also a great Tex Mex place right next door with cheap margaritas. On the negative - I seem to have gotten the same room as the other guy who posted earlier since my bathroom light didn't work, and my TV remote was broken. The AC was so noisy that there was no way I could sleep while it was on, so I went to bed uncomfortably warm. The neighborhood was sketchy, as around 2am I heard a fight break out in the parking light and somebody was screaming and/or kicked out of his room for being drunk and fighting to get back in. The final insult was being woken up at 8am by a construction crew who seemed to be hammering everything down in the room upstairs from me, making sleeping through to my 11am checkout time an impossibility.
การตอบกลับจาก dp วันที่ 21 พ.ค. 2016
sorry you have all this trouble in your stay.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This is not a 2 star hotel. The hotel should be 1
Not a good place to stay. It's just not a good hotel. I felt like at anytime people where going to walk in my room. Did not sleep too well those two nites I was there. I got an extended stay America for the following two nites and its 1,000% better. I'm sorry but it's the truth.
การตอบกลับจาก rick วันที่ 19 มี.ค. 2016
sorry you have trouble in your stay. but you should complain to office that time. we can take care that time.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
You Get what you pay for- cheap price.
Remote for television didn't work. Light over sink didn't work. Walls have stains and are in need of painting. Staff at front desk spoke broken English, very hard to understand. Neighborhood was a little sketchy, but hotel seemed safe enough.
การตอบกลับจาก dp วันที่ 7 พ.ค. 2016
Sorry you have trouble in your stay. But you complain to front desk. Out off your 3 problem. Two problems we should take care problem right there. But sorry for trouble you have.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
การตอบกลับจาก dp วันที่ 5 ก.ค. 2016
thanks

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก dp วันที่ 21 พ.ค. 2016
thanks

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Extremely uncooperative hotel. Stay away. Was told one thing prior to booking. Hotel changed their story on the day of arrival and refused to accept cancellation.
การตอบกลับจาก nick วันที่ 21 ก.พ. 2016
sorry we can't help in your cancellation. you have to cancel your booking before 24 hours arrival.