สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว เฟฟโฮเทล ซีแนงบีช - ลังกาวี

3 out of 5
เฟฟโฮเทล ซีแนงบีช - ลังกาวี
Lot 119, Pantai Tengah, Mukim Padang, Mat Sirat, Daerah Langkawi, Langkawi, Kedah

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 83 จาก 491 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 229 จาก 491 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 118 จาก 491 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 50 จาก 491 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 11 จาก 491 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Mushtaq

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good hotel
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

jeremy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stayed four years running for three weeks. Everything is good. Breakfast could improve. Staff good beds comfortable
เข้าพัก 19 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

Emma

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice visit
The staff was verry helpful and the hotel and the pool was clean. The pool however the pool was not verry deep, about 1,2 meters at the deepest. The beds were nice and we loved the eggstation at breakfast, you could choose if you wanted an omelett, scrambled eggs or just a fried one.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Kristina

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Helt ok, men dropp frokosten.
Helt ok hotell, nær Pantai Cenang, drop frokosten, og dra på Red Tomato i stedet. Servicen varierer med hvem som er i resepsjonen, veldig hyggelig nattvakt! Rommene er små, lukter klor fra svømmebassenget, og de ansatte røyker rett utenfor vinduet ditt. Som mange andre hotell i samme område er alt lagd litt løent. Dem gjør sitt beste, men det holder ikke helt.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Ashwini, Colombo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
- Courteous staff - Convenient location (5-10 min walk to beach) - Gave a free buffet dinner to guests on 31st while other hotels charged a supplement Suggestions: - Provide large (20L) bottled water dispenser for common use. Water of electric water filter tastes weird - Put a separator at the iron board. It's uncomfortable to use it by the elevator. - A gym would be nice
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Carina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Okej hotell
Bra service, vänlig personal. Okej frukost. Otroligt lyhört. Vi stördes av rumsgrannen som pratade i telefonen på nätterna. Receptionen var dock mycket hjälpsamma och sa till gästen direkt. Mycket grund pool.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

benny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stille og rolige omgivelser
Dejligt personale, skøn pool, selvom den godt kunne havde været lidt dybere, 1,2 m på det dybeste sted, 0.6m på det laveste. Skøn morgen buffet, med noget for enhver smag. Tæt på billige og gode restauranter og strand. Vi lejede en scooter for 20 Rm om dagen, og kørte selv rundt.
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Beena A

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Anniversary and family reunion trip
It was good for the price. Near all the activities and close to the beach. Staff was helpful and friendly. You’re pretty much getting what you’re paying for. The pool was a nice touch. Nice and clean. The dining area looked clean enough but we didn’t eat there. They were nice enough to give us a carry out breakfast bag because we had to check our early to catch our flight but the sandwich I got had a long ass piece of hair in it which turned us off the food. We rented a vehicle from the airport and this hotel has free parking which was a plus.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Muhammad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fave to favourtasss :))
I had to change my hotel and came to fave which was the best decision. Location and outlook of the fave was amazing. Staff friendly and breakfast was great with view of trees, landscape and the pool. Extra pillows could have added more value to it. Though my room was towards facing the raid yet it was amazing view of the mountains in the back and can see planes flying off and the openess of the area. Overall it was amazing and the fact it was right in between cennag and pentai beaches. I will def come back and recommend this to others.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Me gustó la ubicación: a un paseo de ls avenida con los restaurantes, puestos y acceso a la playa, pero lo suficientemente apartado para sentirse en la naturaleza.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

Homam

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

6/10 พอใช้

Kabi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Return visit left Disappointed
Although this is not the first time I am staying here, this hotel has gotten bit old. I think some level of touchup required. The hot water takes very long to heat up. The breakfast spread is quite disappointing. there was no buffet breakfast offered. The rooms are lacking one important item of a mini bar but I hear they are implementing this soon. The pool area had not been maintained quite well and the drainage broke through while stepping over it into the pool causing injury to my wife. Overall the atmosphere in the hotel is very solemn and doesn't have a very bright and cheerful feeling. The staff do their best to accomodate wherever they can. All things considered it's not a bad place to stay, get a good nights sleep, good IPTV channels to binge and wifi in the rooms even though the main beach is 10 mins walk away. Pro Tip - Rent a bike nearby for easy travel to and from the main beach.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 12 เม.ย. 2019
Thanks for your rating on our property. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
GOOD PLACE, EASY PARK YOUR CAR AND BREAKFAST CAN BE UPGRADED
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 9 เม.ย. 2019
Dear Traveler, Great feedback and we appreciate your comments on the breakfast. If you have any special requests please email me as we are doing a revamp this April. Thank you for staying with us, and we look forward to seeing you on your next trip to Langkawi! Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 2 เม.ย. 2019
Dear Traveler, Thanks for your rating. If you have any special requests please email me as we are doing a revamp this April. We look forward to seeing you on your next visit to Langkawi! Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 ดี

ERIC

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Piscine trop chaude
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 22 มี.ค. 2019
Cher Eric, Merci pour vos commentaires. Si vous avez des demandes spéciales, s'il vous plaît écrivez-moi car nous faisons une refonte en mars. J'espère vous revoir. Meilleures salutations, Zamzuri Ismail Directeur général

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lieu à l’écart du bruit Piscine vue sur la forêt Personnel très agréable et avenant
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 6 มี.ค. 2019
Merci d'avoir pris le temps d'examiner notre propriété, nous apprécions vos commentaires concernant notre service à la clientèle. Si vous aviez de superbes photos, nous aimerions beaucoup pouvoir les partager. Tag nous # favelangkawi. Nous avons hâte de vous voir lors de votre prochain voyage. Meilleures salutations, Zamzuri Ismail Directeur général

8/10 ดี

Hedi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Au top
Hôtel très correcte personnel top
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 2 มี.ค. 2019
Merci beaucoup Hedi! C'est un plaisir d'entendre nos heureux invités. J'espère vous revoir. Meilleures salutations, Zamzuri Ismail Directeur général

8/10 ดี

jeremy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Come every year in February
เข้าพัก 18 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 20 ก.พ. 2019
Dear Jeremy, Great feedback and thank you for staying with us. We look forward to seeing you on your next trip. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 ดี

Jan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Godt hotel, god beliggenhed. Dårlig wi-fi.
Dejligt hotel. God beliggenhed - både i forhold til strand og byen. Fint poolområde. Ok morgenmad - meget asiatisk. Fin turservice på hotellet. Wi-fi ikke god.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 15 ก.พ. 2019
Kære Jan, Tak fordi du tager dig tid til at gennemgå vores ejendom. Vi sætter pris på dine kommentarer vedrørende vores produkter og løbende opgraderinger. Hvad angår wifi eller andre specielle ønsker, send venligst en mail til mig, da vi laver en ny opskrift i februar. Tak for at bo hos os, og vi glæder os til at se dig på din næste tur til Langkawi! Med venlig hilsen, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 ดีเลิศ

jeremy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 5 ก.พ. 2019
Thanks so much for the rating Jeremy. We look forward to seeing you on your next trip. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 31 ม.ค. 2019
Thanks so much for the rating. Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

6/10 พอใช้

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Budget with paper thin walls & terrible breakfast!
This is definitely a budget hotel! Walls and ceilings are paper thin.. you hear everything!! Breakfast is a joke, stone cold and terrible quality! Lots of places near by for good food! Location is pretty good for getting about, but would recommend getting a scooter.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 25 ม.ค. 2019
Dear James, Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, so that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Please feel free to reach me. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 ดี

M

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ビーチまで約20分歩くが、朝食からの自然の眺めがよい。テレビが一部の局しか鮮明でなかったのが残念。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 23 ม.ค. 2019
それはあなたや私たちの他のゲストに起こらないように素晴らしいフィードバックM.私たちはテレビのチャンネルでより多くのチェックを行います。 あなたが朝食でいくつかの素晴らしい写真を持っているならあなたが共有することができれば私たちはそれを気に入るはずです。 #favelangkawiというタグを付けます。 また会うのを楽しみにしています。 宜しくお願いします、 Zamzuri Ismail ゼネラルマネージャー

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 9 ม.ค. 2019
Thank you for the rating. If you have any special requests please email me as we are doing a revamp this January. Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 ดีเลิศ

Johan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 31 ธ.ค. 2018
Thanks so much for the rating Johan. Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 ดีเลิศ

Emilia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ótimo hotel
Muito bom
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 2 ม.ค. 2019
Muito obrigado Emilia. É um prazer ouvir nossos hóspedes felizes. Espero te ver novamente. Cumprimentos, Zamzuri Ismail Director Geral

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not so good as it looks like...
Very bad experience at Fave Hotel. Apparently we have booked a non existing room and the staff was very not understanding to our situation. The hotel is not close to the vibrant part of the city and it was not so hygienic. Many ants everywhere. The breakfast was very poor. I would not recommend this hotel, especialy if you want everything on walking distance.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 30 ธ.ค. 2018
Dear Traveler, Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, si that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Please feel free to reach me. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you better. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 ดี

YONG

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
room cleaning need further improvement
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 18 ธ.ค. 2018
Dear Yong, Thank you for your comments. We will add some more cleaning details so it won't happen to you and our other guests. Also will add more inspection schedule to our rooms with the team. Thank you for staying with us, and we look forward to seeing you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Breakfast menu not good
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 18 ธ.ค. 2018
Thanks for your comments and I apologize for the problem that you encountered during your last stay. As for the breakfast menu or if you have any other special requests please email me as we are doing a revamp this December. We look forward to seeing you on your next trip to Langkawi! Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 ดีเลิศ

djamal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
sejour agreable hotel bien situe pres de tout. r a s.. a recommander
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 30 พ.ย. 2018
Super commentaires Djamal. C'est un plaisir d'entendre nos heureux invités. Merci de votre présence et au plaisir de vous voir lors de votre prochain voyage à Langkawi! Meilleures salutations, Zamzuri Ismail Directeur général

8/10 ดี

Jarand, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, neat and no frills with a comfy bed. Just what I was looking for during this stay.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 21 พ.ย. 2018
Great feedback Jarand. Its pleasure to hear from our happy guests. Thank you for staying with us. We look forward to seeing you on your next trip to Langkawi! Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 ดี

Ladier, Curitiba - Brasil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Localização boa e café da manhã ótimo. Cuidados gerais com as instalações deixam a desejar. No meu apartamento não havia box.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 15 พ.ย. 2018
Ótimo feedback Ladier. Se você tivesse algumas ótimas fotos, nós adoraríamos se você pudesse compartilhar. Marque-nos #favelangkawi. Obrigado por ficar com a gente. Espero te ver novamente. Cumprimentos, Zamzuri Ismail Director Geral

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 31 ต.ค. 2018
Thank you for the rating. Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 ดีเลิศ

Lim, Skudai johor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 18 ต.ค. 2018
Thanks so much for the rating Lim. Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

2/10 แย่มาก

Yappuccino, Kuala Lumpur

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The staffs supposed to reserve rooms for us once I paid through Expedia. However, the receptionist asked me which kind of room I've booked when I reached the hotel and arrange the rooms for me on the spot! The air-con in the first room is not working and we requested to change to another room. The air-con keeps dripping water and released ice cubes. We found a dead cockroach in the second room and requested another room change. They sent a housekeeper to verify, and the housekeeper doesn't even apologize for the hygiene issue! Luckily the third room we got is fine. No dead cockroach, no visible stains on bed sheet, toiletries all provided.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Spacious room
The room quite big and they given me connected room as per our request. However, we feel the floor little bit sticky. Overall, still satisfied on what we get.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 25 ก.ย. 2018
Great feedback Anonymous. We will add some checking procedures to the clean room so that it will not happen to you and our other guests. Also we will do more training for our team based on standards. Thank you for staying with us, and hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

4/10 แย่

alex, melbourne, australia

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cheap: You get what you pay for
Our stay was very poor. It took hours for the staff to get back to you on any requests such as booking a massage at their spa, getting an extra towel to the room etc. The pool area is next town Ox paddock and smells pretty badly like manure. The facilities are quite bad as well with very little except for the pool. If you stay on the east side of the building you get neon lights shining through your window all night making it hard to sleep with the terrible curtains. The room and bathroom were dirty, and the shower would take 2-3 minutes to heat up. The food while expensive was actually quite nice do that was a surprise. Also a little bit away from all the shops and beach (1-1.5km). Just annoying walking 15minutes to the shops or beach each day especially when you go that way more than once in a day. Overall a 2/5 only since it was quite cheap
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 24 ก.ย. 2018
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type pf review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, so that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Please feel free to reach me. Thank you for staying with us, and we look forward to seeing you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 ดีเลิศ

Sameer, Karachi, Pakistan.

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel. Cenang beach walking distance. One can walk to the beach and nit miss Cenang Mall and local street food.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 22 ก.ย. 2018
Thanks so much Sameer! Its such a pleasure to hear from our happy guests. Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

4/10 แย่

Matt, KL

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Poor service
Room was booked for 3 people, but couldn't fit an extra bed, so had to pay to upgrade to a bigger room AND pay for the extra bed even though we booked for 2 adults and a 7 year old child. Staff are not helpful. Hotel is ok, but there are better options for the same price nearer to the beach in nicer areas.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 19 ก.ย. 2018
I'm glad you mentioned that our room could not fit an extra bed, so we can clarify this is the ways we are able to keep our cost so affordable by providing select services. PS, if you have any special requests from the products or services, please email me as we are doing a revamp this September. Thank you for staying with us, and hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

6/10 พอใช้

Shirley

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overrated
It was written 3 star but is like 1 star hotel. Old furniture and breakfast is just below average. No hairdryer!
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 22 ส.ค. 2018
Thank you for staying with us Shirley. I'm glad you mentioned there not being a proper setup, so we can clarify, these are one of ways we are able to keep our costs so affordable by providing selected services. As for hairdryer, its actually available upon request for all our guest. PS, if you have any special requests for the breakfast menu, please email me as we are doing a revamp this August. Thank you and we look forward another chance to serve you. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 ดีเลิศ

Carly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 16 ส.ค. 2018
Thanks so much for the rating Carly! Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean & convenient hotel
Basic but clean hotel fairly close to Cenang beach. I'd booked a double room but on arrival we had 2 single beds pushed together so it wasn't as comfortable as our usual stay with Fave.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 12 ส.ค. 2018
Great feedback Traveler. PS, if you have any special requests from the products or services, please email me as we are doing a revamp this August. Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 ดี

Andre

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Goed hotel
Rustig gelegen hotel. De derde Keer dat we er logeerde. Mooi zwembad. Goede kamers met alle comfort dat Je nodig Hebt. Komen zeker weer terug.
เข้าพัก 12 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Zamzuri วันที่ 3 ส.ค. 2018
Great feedback Andre. Thanks for believing in us and coming back again and again. We look forward to seeing you on your next trip to Langkawi! Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 ดี

Farha, west yorkshire

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Laid back break
It was a relaxing laid back break. Breakfast was not bad with basic room amenities and ensuite bathroom. The compact room had no balcony. The price range for this hotel was above average and the beach was a good 20 minutes walk, but well worth it. The walk to the beach itself was not pleasant with boarded up building sites most of the way. Staff were all young but friendly enough. Had some initial issues checking in issues, but was swiftly sorted once I emailed hotel.com

8/10 ดี

Daniel, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great choice for a budget traveller!
Awesome stay at Favehotel, was just 10mins walk away from the main street and the beach! General condition of the room was good, beds were nice and clean; only thing to pick on was the air conditioner fan seemed to be oscillating weirdly. Didnt affect the temperature though. Selection of food and drinks for breakfast adequate and they actually change certain food everyday. That being said the hotel's cafe food fell below expectations and a little overpriced. There was even a small counter in the lobby whereby we could book activities and even rent a car!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก lwrence วันที่ 4 เม.ย. 2018
Dear Daniel, Thank you for choosing fave hotel for your vacation in Langkawi and we hope you have an enjoyable stay with us. I will relate the air condition matter to our housekeeping to rectify the problem. Once again, thank you and hope to see you again in the near future. Best regards. Lwrence General Manager.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก L'wrence วันที่ 11 เม.ย. 2018
Thanks so much for the rating Anonymous. PS, if you have any special requests for the products & services, please email me as we are doing a revamp this April. Hope to see you again. Best regards, General Manager

2/10 แย่มาก

Gibu, Singapore

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very far from beach. No good hotels near by.
Very terrible experience. Staff not friendly. House keeping pathetic. Very far from beach. Breakfast not much options.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก lwrence วันที่ 25 ต.ค. 2018
Dear Gibu, Please accept my apology for your frustration and appreciate your comment as it will helps us to improve on the issues. I thank you for staying with us and ensure you we will work harder on the matters. Best regards. General Manager