สระว่ายน้ำในร่ม

รีวิว โรงแรมดับเบิลทรีบายฮิลตัน สนามบินนีวาร์ค

4 out of 5

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 656 จาก 1972 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 377 จาก 1972 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 346 จาก 1972 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 261 จาก 1972 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 332 จาก 1972 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

6.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Nardia

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love are stay would definitely stay again
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for the positive feedback, we truly appreciate it. We hope to see you again in the not-so-distant future.

6/10 พอใช้

Kristina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Kristina, Thank you for rating your visit with us. We are disappointed if you had any issues which kept you from thoroughly enjoying your stay. We would welcome another opportunity to show you our outstanding hospitality. We appreciate the feedback and hope to see you the next time you visit the area.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

6/10 พอใช้

Carol, Somerset

It’s old and the rooms still smell from the days when smoking was allowed. Also the restaurant was terribly understaffed.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Carol, We appreciate your feedback regarding your recent stay. While we strive to provide comfortable accommodations and efficient service, we understand that your experience fell short of expectations. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Your comments have been noted, and we will address them to ensure a more pleasant experience for our guests in the future. Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

6/10 พอใช้

Melissa

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
For $180 a night this hotel leaves a lot to be desired. Parking is awful - packed lot, jammed main entrance with no traffic flow to drop off bags before having to park a half mile away. The grab & go snack kiosk was closed and only one restaurant was operating. The smell of chlorine smacks you in the face when you walk in the door and the noise from the pool carries up to the fourth floor. The staff was friendly and helpful but the layout & closed snack shack was a turn off. On a positive note there is a CVS vending machine with personal care items you made need and it was regular price for an items needed (no up charge!) Nice touch since there is not lobby store.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Melissa, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We strive to provide a comfortable experience for our guests. While parking and amenities availability may vary, we are glad to read that our staff was friendly and helpful. Your observations about noise and layout will be considered for future improvements. We are pleased you found value in our vending machine. We hope you will consider staying with us again in the future for a better experience.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

2/10 แย่มาก

johanne

เดินทางกับครอบครัว
Nous avons passer 3 nuits et nous avons dû aviser la réception plusieurs fois car chaque nouveau voisin du 426 faisaient le party et nous dormions pas . Hier 7 jeunes dans la chambre 426 et nous dans la 424 on ne pouvaient pas dormir
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Johanne, We sincerely apologize for the disturbance caused by the noise from neighboring guests during your stay. Providing a peaceful environment for our guests is a top priority, and we regret that we fell short of ensuring your comfort. Your feedback has been shared with our team. We understand the importance of a restful night's sleep. Should you choose to stay with us again, we are committed to making your experience a more enjoyable one. Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Nathaniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and staff was very pleasant
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Nathaniel, We are delighted that you had a great experience at DoubleTree by Hilton Newark Airport! Your appreciation of our cleanliness and our friendly staff means a lot to us. Thank you for sharing your positive feedback. We are committed to providing exceptional service, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Tiffany

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love this place
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Tiffany, We are very glad you had a great experience at our hotel. Your satisfaction is our greatest reward. We love what we do, but it is always nice to be recognized for a job well done. We will share your compliments with our staff, and we hope to have the honor of hosting you again soon here at DoubleTree by Hilton Newark Airport.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Tiona

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
AMAZING AMAZING!!!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Tiona, We're thrilled to see your fabulous review! Your satisfaction is important to us, and we are glad you enjoyed your stay at DoubleTree by Hilton Newark Airport. If you ever plan on returning to the area, we'd be thrilled to accommodate you again for another seamless experience/Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

8/10 ดี

Andile

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Andile, Thank you for taking the time to provide feedback about your stay at DoubleTree by Hilton Newark Airport. We are committed to delivering immaculate and relaxing accommodations for every guest, so we are thrilled to see that this was your experience. We loved having you as our guest, and we hope to welcome you back soon.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

8/10 ดี

Luis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
-
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Luis, We appreciate your kind rating! It is a pleasure to know you enjoyed your time with us. All of us here at DoubleTree by Hilton Newark Airport look forward to your next visit.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Renee

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love the site where it’s located. I love the hotel. I would prefer this hotel than any other hotel in the city. The representatives were awesome they were helpful they were kind they were patient and they were willing to help in anything that was needed concerning my stay I gave this hotel 100 thumbs up.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Renee, We are delighted to read that you had such a wonderful experience at DoubleTree by Hilton Newark Airport. Our team takes great pride in providing top-notch service and ensuring our guests feel welcomed and cared for. Your kind words mean the world to us, and we can't wait to welcome you back for another fantastic stay.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

6/10 พอใช้

Vanessa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Vanessa, Thank you for your recent stay at our hotel. We are glad your overall experience was pleasant; however, we apologize if we did not meet all of your expectations. We appreciate your taking the time to share your rating with fellow travelers, and we hope to accommodate you again in the future.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Kristen, Thousand Oaks

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean hotel and super accommodating staff!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Kristen, We are thrilled to read you found DoubleTree by Hilton Newark Airport to be very clean and our staff super accommodating. Thank you for your kind words. It was our pleasure to ensure you had a comfortable stay. We look forward to welcoming you back for another fantastic experience in the future.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

6/10 พอใช้

Manuel

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Arrived at the property and the surrounding area has a peculiar smell. Check in was extremely easy and took less than 2 minutes. The elevators are fast and you don’t wait long for them. The rooms are nothing special and smell dusty. We had problems with kids running in the hallways and slamming doors. Called the reception and was told that they were just settling in and the noise would stop soon. The noise continue and actually increased. Made my way down to the reception area and noticed the security that was with the kids was wearing headphones which explained why they continued to make noise. Spoke to a manager and he told me the same they are settling in and the noise should stop. It seems the property is use by the high schools who are having tournaments and or are visiting colleges with the a company. If you want peace and quiet this place is not it. The only thing that made my stay better was the excellent bartender I believe his name was James. The drinks were amazing the food was delicious and he was very professional and with a great attitude. Another issue was the housekeeping. We had the room clean but they took the old towels and did not provided new towels, I had to go to reception and get new towels.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Manuel, We appreciate your feedback regarding your recent stay. We apologize for any inconvenience caused by the surrounding area's odor and noise disturbances. Your observations regarding check-in efficiency and elevator service are noted. We will address the issues with our management and housekeeping teams to ensure a more comfortable experience for all guests. We are pleased to read you had a positive interaction with our bartender. Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Melissa

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for your positive feedback. We truly appreciate it!

2/10 แย่มาก

Malik

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 9 เม.ย. 2024
I truly apologize for your unpleasant experience. How can we make it right for you.

10/10 ดีเลิศ

Rod

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
T he only negative in our room 715 was that just prior to leaving the toilet malfunctioned and flooded the floor which I reported to the front desk immediatley! Other than that everyt.hing was great. Thanks
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 เม.ย. 2024
Dear Rod, Thank you for your feedback on your stay at DoubleTree by Hilton Newark Airport. We are glad to read that overall, you had a great experience with us. We apologize for the inconvenience caused by the toilet malfunction and appreciate your prompt reporting. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

6/10 พอใช้

Michael, Lima

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 เม.ย. 2024
Dear Michael, Thank you for rating your stay. We hope your overall visit was pleasant. However, we regret if there were any issues that kept it from being perfect. We appreciate you choosing our hotel, and we hope you will return for the exceptional experience we are known for providing.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

6/10 พอใช้

lauren

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the shower curtain smelled very strongly of mildew and it smelled up the whole room. shower was not clean. body lotion was completely empty. no hair dryer in my room. door looked like it had been broken into so extra swivel locks added? hard to secure deadbolt. otherwise it served its purpose as an airport botel
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 เม.ย. 2024
Dear Lauren, Thank you for providing your feedback on your recent stay. We regret to read about the issues you encountered with the shower curtain, the cleanliness of the shower, and the amenities in your room. We apologize for any inconvenience caused and appreciate you bringing these matters to our attention. Please rest assured that your comments will be shared with our team for improvement. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless experience in the future.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

2/10 แย่มาก

Marie

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible service ..didn’t even have running water and then water was brown..shower door didn’t even shut water was leaking out of shower floor ..service was terrible
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 4 เม.ย. 2024
I truly apologize you had an unpleasant experience with your stay. How can we make it right for you.

6/10 พอใช้

John

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They gave me room 535, when I entered the room the bed was unmade and there was luggage, apparently there was someone inside, we went back to get another room and they changed it to 528.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 3 เม.ย. 2024
I apologize for the mixup of rooms, we take the safety and security of guest extremely serious.

10/10 ดีเลิศ

Chantel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fun
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 3 เม.ย. 2024
Thank you for the positive feedback. We truly appreciate it!

10/10 ดีเลิศ

Abena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 2 เม.ย. 2024
Thank you for such positive feedback, we truly appreciate it.

4/10 แย่

Sean

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The road to the hotel has too many potholes. The room was facing the lobby and dinning area which made it noisy. Loud music from the lobby all not long. Would not return or recommend.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Sean, We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Our team strives to provide a peaceful environment for all our guests, and we regret that your room's location did not meet your expectations. Your feedback is invaluable to us as we continuously work to enhance our guests' experiences. We hope you will reconsider and give us another opportunity to exceed your expectations in the future. Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

8/10 ดี

Nicole

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
While it worked for one night, the outlet plates in the room were not functioning. Comfortable beds, and very friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Nicole, We are delighted you enjoyed your stay at DoubleTree by Hilton Newark Airport. Your satisfaction is our priority, and we apologize for any inconvenience with the outlet plates. We are thrilled you found our beds comfortable and our staff friendly. Your feedback helps us improve, and we hope to welcome you back for an even better experience soon.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

4/10 แย่

Naomie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel wasn’t bad for the price, but I didn’t like that they don’t provide you with information about parking prior to staying. Parking was pretty pricey, the AC sucked, one of the outlets in our room didn’t work, and right around the building there were SO many pot holes and construction being done and you are surrounded by nothing but trees, so don’t expect to be able to walk anywhere or find any parking outside of the hotel.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 29 มี.ค. 2024
I do apologize you were not made aware of the parking price prior to arrival.

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 30 มี.ค. 2024
Thank you so much for the positive feedback. We hope to see you again in the not-so-distant future!

10/10 ดีเลิศ

Viannelis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Xxx
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Viannelis, We appreciate you taking the time to leave your kind rating for DoubleTree by Hilton Newark Airport. Your satisfaction is important to us; therefore, we are thrilled to have exceeded your expectations. We hope to see you again soon.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

2/10 แย่มาก

tre

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 28 มี.ค. 2024
On behalf of the hotel, I want to truly apologize for the unpleasant experience you've had.

4/10 แย่

Christine

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Our toilet was overflowing not by anything we did. There was toilet water all over the floor and I called down to have someone come clean the mess and fix the toilet. I was told there was no engineer on property and was delivered a plunger and towels and was told I would need to clean it myself. So disgusting!!!!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 25 มี.ค. 2024
I am terribly sorry you had to experience this..

10/10 ดีเลิศ

Sherell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a nice stay for four days!
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you so much for the positive feedback, we truly appreciate it!!

6/10 พอใช้

Karla Estephania

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 26 มี.ค. 2024
We truly apologize you had an unpleasant experience. Please reach out to us so we can make it right.

8/10 ดี

AIDA, Appleton

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Old hotel, reception staff was good but the lady who check us in didn’t provide any information about the restaurant hours or the location of the elevators, or check out time. She wasn't very friendly. We did get cookies. We went to the restaurant for dinner. The server was so busy. There was an old man handing the menus and bringing food out but no one came back to our table to offer more water or to check if we wanted dessert, etc. Chicken Parmigiana was great. Pizza taste was good. The dough was okay.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 มี.ค. 2024
Dear AIDA, We're pleased to hear that you had positive interactions with our reception staff at DoubleTree by Hilton Newark Airport. However, we apologize for any oversight during your check-in. Your feedback is valuable, and we'll address it with our team for improvement. We're delighted that you enjoyed the food at our restaurant. Thank you again for your comments, and we look forward to welcoming you on your next visit.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

8/10 ดี

Laura

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Ms. Laura, Thank you for staying at DoubleTree by Hilton Newark Airport and for your excellent rating! We love receiving comments like yours, as our goal is to ensure a memorable experience for every guest. We appreciate you sharing your feedback and look forward to seeing you on your next visit.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Editha

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Editha, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at DoubleTree by Hilton Newark Airport. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Stephen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing property and service
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for such positive feedback. We hope to see you again in the not-so-distant future.

2/10 แย่มาก

Yosry

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel very old smells and stuff have attitude
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 19 มี.ค. 2024
On behalf of the hotel, I want to apologize you had an unpleasant experience. Your feedback will allow us to improve in areas where we lack.

8/10 ดี

Ayana

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for your positive feedback. We hope to see you again in the not-so-distant future!

6/10 พอใช้

Jacob

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Breakfast was expensive. Room was ok. But it was a nice stay!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Jacob, We are pleased to read that you had a nice stay with us! While we regret that the breakfast did not meet your expectations, we are glad you found your room satisfactory. Your feedback is valuable as we continuously strive to improve our guests' experiences. We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future!Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

6/10 พอใช้

omer

เดินทางกับครอบครัว
Non
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 18 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, we take all feedback as a chance to learn and improve.

8/10 ดี

Audrey

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I’ve stayed here a few times now and have always had a nice experience. Areas of improvement would include adding more towels per room, shower cleanliness, and lacking basic amenities like a fridge. There is a communal microwave but there’s plenty of space in the rooms for a fridge & microwave. Very close to the airport and overall a good experience.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Audrey, Thank you for your continued patronage at DoubleTree by Hilton Newark Airport! We appreciate your feedback and are committed to enhancing your experience. Rest assured, we will consider your suggestions regarding amenities. We are glad you find our proximity to the airport convenient and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Margarita

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Margarita, Thank you for being our guest and for the high rating. It is wonderful to learn how much you enjoyed your time at DoubleTree by Hilton Newark Airport and that we exceeded all of your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

8/10 ดี

Sheila

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The one thing missing was a fridge. How do rooms not have a fridge in the room? Other than that room was clean. Weird that our towels were on the bed versus the bathroom, but everything was very clean.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear Sheila, We appreciate your positive feedback about your recent stay at DoubleTree by Hilton Newark Airport. We are glad to read that you found the room clean and well-maintained. We have noted your feedback and appreciate the constructive comment, as we always want to hear how we can enhance our guest experience. We are thrilled that your overall experience was positive, and we hope we have the chance to welcome you back in the near future! Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

6/10 พอใช้

Sabrina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear Sabrina, Thank you for sharing your rating regarding your visit. We hope you enjoyed your stay, and we do want to extend our apologies if your experience didn't meet every expectation. Thank you once more for your feedback, and we look forward to seeing you again during your next visit.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

4/10 แย่

Michael R

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Michael R, Thank you for taking the time to share your rating. We are sorry if we missed out on any essential opportunities to make your stay the seamless, memorable one you deserve. Please accept our sincere apologies for any issues you experienced. We hope you will consider giving us another chance to show you our devotion to delivering excellent hospitality for every guest.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

8/10 ดี

Christopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There’s a prison next door
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Christopher, We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. Although there is a state prison close to the hotel, we are located in a secure area near the Newark Airport, and we take necessary measures to ensure a peaceful stay for all guests. We appreciate your feedback and hope to welcome you back at DoubleTree by Hilton Newark Airport for an enjoyable experience in the future.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Luis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy bueno
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Luis, We appreciate you choosing DoubleTree by Hilton Newark Airport and are thrilled to know how much you enjoyed your stay. Our team works hard to make our hotel the best place to stay in the area, so thank you for recognizing our efforts. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Judy

เดินทางกับคู่รัก
The front desk person was very helpful
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Medina C. วันที่ 11 มี.ค. 2024
Thank you for your positive feedback, the front desk truly appreciates it.

10/10 ดีเลิศ

Evens

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
EVERYTHING IS OK
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear Evens, It was a pleasure to read your fantastic review of the DoubleTree by Hilton Newark Airport. We strive to provide our guests with outstanding hospitality, and your compliments encourage us all. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager

2/10 แย่มาก

Martha

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Guests have to forn parking and wifi.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Martha, Thank you for staying with us and reviewing your experience. We never intend to disappoint; therefore, we regret not meeting your expectations regarding parking and wifi. In the interest of transparency, we keep our website current with updated information and pricing so guests can see our parking rates before booking. We apologize if there was any miscommunication on our part. Guest satisfaction is our primary concern, and we're continually working to enhance our offerings. Your comments are invaluable in this process. We appreciate your great feedback and hope to have you as our guest again.Kindest Regards, Maegan Davis, General Manager