ล็อบบี้

รีวิว Days Inn by Wyndham Brantford

2.5 out of 5
Days Inn by Wyndham Brantford
460 Fairview Dr, Brantford, ON

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 188 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 272 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 210 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 187 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 143 จาก 1000 รีวิว" "

6.6/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Bhinder

Great
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Carlos

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything ok
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Cindy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Santosh Reddy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was pleasant stay ..
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Santosh, Thank you very much for reviewing your recent stay. It was a pleasure hosting you and your family. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

2/10 แย่มาก

Rudy

Poorly maintained
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Rudy, I am very sorry to see that you were not satisfied with your stay. We do hope you'll choose to return and allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 พอใช้

Matt

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast is terrible. No selection and not cooked well. Every day. Beds are older and have very little support. Heat/air need updating in some rooms.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Matt, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. We appreciate your feedback and hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

2/10 แย่มาก

Pauline

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is run down and not worth the money. Also the complimentary breakfast was disgusting and there was NO MEAT! Bacon, sausage...something but it would probably have not been good either
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Pauline, Thank you very much for providing us your feedback. I apologize that you were not happy with your experience with us. We appreciate the time it took to pass this information along and will use the feedback as guidelines to help improve the overall experience our guests encounter when staying here. We do follow all of the brand standards provided by Days Inn regarding our breakfast offerings but do appreciate your suggestions. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Annette

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was clean and comfortable for the most part but there are no USB ports anywhere in the hotel... the pillows were not very comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Annette, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are pleased to see that overall you enjoyed your stay. We appreciate your feedback regarding the pillows. We do have USB outlets in the back of the television but we also have phone chargers available at the Front Desk should you require them again in the future. Thank you again for taking the time to share your experience. We hope to see you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

4/10 แย่

Jose

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
They need to update the entire property
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Jose, Thank you for taking the time to review your stay. We apologize that you did not have a positive experience.We are always renovating and updating our property so we do hope you'll choose to return so that we can show you our improvements and begin to regain your trust.Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 พอใช้

Alannah

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Alannah, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We hope you'll choose to stay with us again in the future.Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Daniel & Aaron

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
We were not aware we had a door to a connecting room with a screaming child until midnight . Room was clean and staff were very friendly !
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Daniel & Aaron, Thank you for taking the time to review your recent stay. I truly appreciate your feedback and sincerely apologize for the issue you experienced. Thank you for your compliments regarding your stay as well. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Jeremy

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Jeremy, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

4/10 แย่

Gavin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Toilet loose on floor. Too much furniture in room hard to walk around second bed, 2nd table stuck out too far in room. All doors in hallways slammed shut with a lot of noise. After second night there woke up with bug bites on upper part of my body, showed to concierge. Low quality TV.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Gavin, As we discussed I appreciate you bringing the issues you experienced to my attention. I can assure you that the maintenance issues have been resolved and your room has been thoroughly inspected, there is no bug activity in that room at all. Thank you again for taking the time to review your stay. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

2/10 แย่มาก

Benjamin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Benjamin, We are sorry to see that things didn't go as planned. Please feel free to connect with us to discuss the issue you experienced. Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 พอใช้

Trisha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Trisha, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We appreciate your feedback and hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Joanne

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Joanne, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Norman, Belle River

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Shower pressure was low and couldn't control temperature.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 2 มี.ค. 2024
Dear Norman, Thank you very much for providing us your feedback. We appreciate the time it took to pass this information along and will use the feedback as guidelines to help improve the overall experience our guests encounter when staying here. We are happy to see that overall you had a positive experience and look forward to seeing you again. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 พอใช้

Erin

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Older property, but good location
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 2 มี.ค. 2024
Dear Erin, Thank you for taking the time to review your stay. We are happy to see that overall you had a positive experience. We are continuously renovating and upgrading our property so we do hope you'll choose to return to see the changes we've made. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

4/10 แย่

Lisa

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible breakfast and small beds
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Lisa, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. We do hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 พอใช้

Donna

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Donna, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

2/10 แย่มาก

Mat

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Mat, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. We do hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 ดีเลิศ

Adrian

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Adrian, Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rates and location
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear David, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We are happy to see that you had a positive experience. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha Harold Assistant General Manager

6/10 พอใช้

Isam

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Isam, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We do hope you'll choose to stay again in the future. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 พอใช้

jeremy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Room 235: Desk chair and towels seen better days, motor for shower fan on last legs. Heater works but runs too constant. Other then that things were good
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Jeremy, Thank you very much for providing us your feedback. We appreciate the time it took to pass this information along and will use the feedback as guidelines to help improve the overall experience our guests encounter when staying here. We can ensure you that the maintenance issues have been resolved. We hope you'll choose to stay with us again! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Dennis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast options were poor .Otherwise was very satisfied.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Dennis, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are pleased to see that you had a positive experience!Though we do follow all of the brand standards in regards to our breakfast items we can appreciate that there is always room for improvement! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

4/10 แย่

Steven

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Here’s the reasoning behind my rating: Bed was not a queen, rather it was a double Bed squeaked Tv picture quality was poor ( Room had the scent of the a/c A/c was difficult to operate Under the bed was dirty Not enough towels (and those that we received were not clean) Lack of hygiene products Bathtub was out of date Desk chair was not stable and had suffered lots of wear and tear No couch as represented on the website Breakfast- eggs were thin and rubbery; fruit selection was restricted to apples; coffee was not pleasant more than likely due to not cleaning the machine; bread was kept in bags which meant that guests would have to place their hands in the bag to retrieve slice(S) and the fridge which stored the milk and juice was not cold.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Steven, Thank you for taking the time to address your concerns. We are sorry to see that you did not have a positive experience. I would like to confirm that your room did in fact have a queen sized bed in it. We do appreciate your feedback and will look into any matters you've mentioned immediately. We again would like to apologize that you were not satisfied with your experience. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Samantha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good for a short stay, beds aren’t the comfiest and the room has a strong smell like paint or something that gave me a headache but internet and tv worked great which is all I needed for a short visit.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Samantha, Thank you for taking the time to review your recent stay. We appreciate your feedback! We are in fact renovating our guestrooms and updating them on a regular basis. I sincerely apologize that there was a paint smell when you stayed. We can assure you that this issue will not occur again. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 พอใช้

john

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
If your looking for breakfast this is not the place to stay
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear John, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are sorry to hear that you were not satisfied with the complimentary breakfast. We do follow all of the brand standards in regards to our breakfast offerings but truly value your feedback. We do hope you'll choose to stay with us again so that we can begin to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 ดีเลิศ

Sylvia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was quiet, clean and convenient.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Sylvia, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient for our visits
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Peter, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Trisha

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to everything we needed!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Trisha, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We are pleased to see that our location suited your needs. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

2/10 แย่มาก

Bruce

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Didn't get a chance to see it
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Bruce, Thank you for taking the time to address your concerns. I apologize that you weren't able to experience our hotel! Please feel free to reach out to us in the future when you're in town and we will ensure you are informed of all policies and procedures of the hotel prior to booking.Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 พอใช้

Doug

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
We booked a queen room last minute at a pretty good price. It was a bit hard to find but we managed. We arrived around 2:00 pm and our room wasn't ready yet(check in at 3:00pm) so we went to Crabby Joe's which shares the same parking lot for a drink. They said come back at 2:30. We returned at 3:00 and the room still wasn't ready so back to Crabby's we went. The room was ready at 3:45 and when we walked in it was a double bed but we were only here for one night so I didn't bother complaining. It was clean and didn't have carpets which is good. There was a small tv, fridge, microwave, dresser and desk. The bathroom was clean and everything worked. It's good for a one night stay, but with the low rates come low class clients. People were partying in the hallway until 6:00am, not sure why if they had rooms. It's not the hotels fault, so I can't really fault them for that. The breakfast consists of 3 cereals, coffee and tea, juice, yogurt, bread, English muffins, ready made pancakes and some sort of fried eggs, apples and cookies. The staff were friendly and polite. Not sure if I would stay again.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Doug, Thank you for taking the time to review your stay. We truly value your feedback. I sincerely apologize that your room was not ready on time. We do our very best to prepare all of our rooms by 3:00pm but above all else doing a thorough job is our highest priority. We do hope you choose to stay with us again so that we can enhance your next experience with us. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

4/10 แย่

Jason

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Jason, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. We do hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality, Samantha Harold Assistant General Manager

10/10 ดีเลิศ

Kaitlyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Kaitlyn,Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality, Samantha Harold Assistant General Manager

4/10 แย่

Amy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Amy, Thank you for taking the time to rate your experience with us. It appears we did not provide you with the high quality experience we aim to provide all of our guests. We do hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

4/10 แย่

katelyn

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall wouldnt return to this location to stay.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Katelyn, Thank you for taking the time to review your stay. I sincerely apologize that you did not have a positive experience with us. We do hope you'll choose to return so that we can provide you with an improved experience next time. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Carrie-Lynn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

sachin

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Sachin, Thank you for taking the time to review your stay with us. We're very pleased to see that you had an outstanding experience! We hope to see you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 ดีเลิศ

Beverly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to banks, groceries and other stores. Very clean and neat. Laminate floors and not carpets so more sanitary. Good cable tv. Excellent reception staff helped me (a senior) with bags after a long trip and friendly offering any help needed.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Beverly, Thank you for taking the time to review your recent stay. We are very pleased to see that you had a positive experience. I am happy to see that our staff was able to enhance your experience with us as well. We always strive to provide the best possible customer service. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 พอใช้

Jayson

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
10-12 kids were running wild up and down the hallway - playing hide and seek for 1-2 hours. It was very noisy during that time.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Jayson, Thank you for taking the time to address your concerns regarding your stay. We truly apologize for the inconvenience. We do our very best to ensure all guests remain respectful throughout their stay but there are times when that can be a challenge. We hope you'll consider staying with us in the future as we would appreciate the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

2/10 แย่มาก

Jude

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Jude, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We are sorry to see that you did not have the experience we aim to provide. Please consider staying with us again in the future so that we can begin to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Shannon

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Shannon, Thank you for taking the time to review your stay. We are pleased to see that you had a positive experience and hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

MK

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Requires some rennovation
The key did not work at first time and had to be changed. The upstairs door needs work. The matress in room 233 has overstay its life and is not comfortable sleeping on it. I will get tou pictures next time I stay there.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear MK, Thank you for taking the time to review your recent stay. We truly appreciate your comments and are happy to see that overall you had a positive experience. Thank you for letting us know your thoughts on the mattress, we appreciate the feedback! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 ดีเลิศ

Yannick

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Yannick, Thank you for your perfect score for the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 ดี

Colen

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Colen, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 ดีเลิศ

Diane

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were very professional and helpful
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear Diane, Thank you very much for your 5-star review of the Days Inn Brantford. We are thrilled to see you had a positive experience and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 ดีเลิศ

MK

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear MK, Thank you for your 10/10 rating of the Days Inn Brantford! We appreciate your feedback and look forward to seeing you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

4/10 แย่

Sheryl

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My first and last time at this hotel. Bed linens and bath were horrible. Very old sheets with holes and discolorations.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Dear Sheryl, Thank you for taking the time to address your concerns. I sincerely apologize for the issue you experienced with us. I do hope you'll choose to return so that we can begin to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager