6 ห้องอาหาร, บริการอาหารเช้า อาหารกลางวัน อาหารเย็น, อาหารอิตาเลียน

รีวิว เซอร์คัส เซอร์คัส โฮเทลแอนด์คาสิโน รีโน

4 out of 5

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 2137 จาก 6106 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 1538 จาก 6106 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 965 จาก 6106 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 686 จาก 6106 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 780 จาก 6106 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Gerardo

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Georgia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unfortunately the area outside has homeless people hanging around. There were areas that needed attention from maintenance.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon.

6/10 พอใช้

Jill

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Holes in the bed sheets and stains on the shower curtain. Blinds only no curtains.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon.

8/10 ดี

Ernesto

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
!!!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 28 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Was a fun place to take kids and have fun
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

8/10 ดี

Frank

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 28 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

6/10 พอใช้

Joseph

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

6/10 พอใช้

Brandon

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I rented a premium room, but there wasn’t anything premium about it a little misleading. The room we rented was down the hallway up some stairs around the corner, and away from the casino itself. Felt a little disconnected and inconvenient when coming to and from the room.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon.

2/10 แย่มาก

Mandi

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We checked in at a kiosk, so no human interaction there, but we waited at the bell desk to check our luggage into storage while we waited for our room to be ready and no one showed up for 15 minutes. When we asked the hotel check in desk, they said we have to just keep on waiting and someone would be back eventually. They did come back but were not nice at all. The only reason I gave two stars is that the bell guy who was there when we picked up our stuff was much nicer. I can't believe they charge $60 resort fee here, for what!? Would NEVER rcommend this property or ever stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon.

6/10 พอใช้

Kathryn

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Donald C. วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for the review.

10/10 ดีเลิศ

Darren

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Definitely going back and we going to bring the kids this time!!!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Donald C. วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for the great review!

6/10 พอใช้

Rene

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Need to upkeep facilities. Made my experience inconvenient with broken escalators, elevators and trolleys. This forced me to carry all my luggage through out the entire casino just to check in/out.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Jesse

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was rude. 45 minute waits to get on elevators because three of six were broken only to get to room and keys didn’t work 5 times. I will never go to circus circus again
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก RRR วันที่ 23 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Marcela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great Mountain View
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก RRR วันที่ 23 มี.ค. 2024
Thank you very much for the review!

10/10 ดีเลิศ

Sarah Fuston

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our bartender named, Nicholas was amazing! He made us feel right at home. If fact, he called me “fam”. Great personality and definitely a hard worker. We really enjoyed the entire atmosphere of all the casinos. We will be coming back soon!
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you very much for the review.

4/10 แย่

Melissa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed here with my daughter to visit nearby university. Check in was ok.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก RRR วันที่ 23 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

8/10 ดี

Vernon

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
When we arrived we valet our car. There were 4 male workers that were just sitting behind the counter. No one asked if we needed a valet or a bellmen to help us with our luggage. We felt like we were bothering them. Granted we had children with us but that’s the whole reason for us booking circus circus hotel. Next time we’ll stay at our usual hotel in Reno and skip circus circus hotel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Jesus

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like it I will stay again
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

2/10 แย่มาก

marco

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room order that had two beds and they gave me a room with a single chamber when there were three of us. It's bad service. Seeing as I had a two-bed reservation, they gave me only one bed. I did not like.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon. Sincerely,

2/10 แย่มาก

karina

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Always a line to go up the elevators. Rooms dirty and shower head on the shower was terrible. Noisy
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon. Sincerely,

4/10 แย่

grayson

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Definitely needs to be upgraded!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 21 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

4/10 แย่

Maung

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room is very dirty and bad smell. Heater & air conditioner is out of control. The key can’t open the door and exchange at front desk couple of time but staff is very good assistant.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Donald C. วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Sandy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great customer service
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

10/10 ดีเลิศ

Arlo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback.

6/10 พอใช้

michael

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stains on floor/carpet in room stains on paint in room chipped paint in room broken toilet paper holder coffee grounds left in coffee pot throw up in elevator it was just a little disappointing and disgusting
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Donald C. วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon. Sincerely,

6/10 พอใช้

Anton

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Price Changing with in 24hrs of checking in
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Jerrold, Folsom

Great
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for feedback.

4/10 แย่

Juan

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon. Sincerely,

8/10 ดี

Jessica, Central Point

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Donald C. วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for the review.

6/10 พอใช้

Rozee

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was so far to walk.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Donald C. วันที่ 18 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

10/10 ดีเลิศ

Sanjay

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Donald C. วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for the review.

10/10 ดีเลิศ

Maribel de Monserrat

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Donald C. วันที่ 18 มี.ค. 2024
Thank you for the review.

10/10 ดีเลิศ

Shanell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Donald C. วันที่ 18 มี.ค. 2024
Thank you for the review.

4/10 แย่

Devon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Escalator from self parking to Check in Desk was broken. Once I arrived, check-in was automated, which I think sped things up, but loses the Resort feeling you get from being welcomed by a Person. Room is clean, nice, and modern. However, we booked a Delux King Non-smoking and they gave us a room with two double beds instead. Would love refund or credit for the difference in price.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ADL วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

10/10 ดีเลิศ

edward

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ADL วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your review!

8/10 ดี

Carmelita

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like that security is always around. I appreciate the staff and their willingness to help. I do dislike that the escalators seem to always be down while I’m visiting Reno.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก RRR วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thank you very much for the review.

8/10 ดี

Chris

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rate per night was good, excluding resort fees. The only thing that was poor were the sign posting in the casino, stating where what street was , hotel check-in, the casino elevator etc., very confusing
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ADL วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

2/10 แย่มาก

Kristina

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This entire place needs a renovation
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ADL วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

10/10 ดีเลิศ

Ting

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ADL วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your review!

10/10 ดีเลิศ

adrian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place to stay in
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ADL วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your review!

4/10 แย่

Alicia

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ADL วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Canon

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, easy check in, friendly staff. Wonderful hotel that was fairly priced
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you so much for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A lot different than 20 yrs ago nice hotel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

francisco javier

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

10/10 ดีเลิศ

Sandra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก RRR วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thank you very much for the review!

10/10 ดีเลิศ

Donna

เดินทางกับครอบครัว
Helpful staff.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

6/10 พอใช้

Veronica

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback.

4/10 แย่

Rene

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wouldn’t do it again
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon.

6/10 พอใช้

Patrick

เดินทางกับครอบครัว
The resort fee are way to high for nothing. Just internet service? There is no room service as in food being delivered any more. If we rent a movie we still have to pay for it. I can see give one or two free then charge for the rest.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at THE ROW. We strive to provide exceptional family-style service and create memorable moments for all our guests and are very sorry to learn you were unhappy with your experience in any way. Your important comments have been shared with our management team for their input and attention. We value your patronage and hope you'll allow us the opportunity to welcome you again soon.