เครื่องนอนระดับพรีเมียม, โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า

รีวิว เบสท์เวสเทิร์นพลัส เมซา

2.5 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 361 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 328 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 145 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 94 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 71 จาก 999 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Leslie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Create staff. Had a late check in and they were very accommodating
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 6 ก.ย. 2022
Leslie, thank you so much for your wonderful rating and review of our property! We hope to see you again soon to provide you with an even more comfortable stay.

10/10 ดีเลิศ

Annette

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Cynthia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable stay
Older but they’re remodeling. Our room wasn’t yet updated. Thin blanket so ask right away for extra if you want to be warm.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 26 ก.ค. 2022
Cynthia, thank you so much for your excellent rating and review of our property! Phase one of the remodel should be complete by the end of the year, with the other half set to be completed by the end of next year. We hope to see you again after the remodel is complete so we can provide you with an even more comfortable stay!

2/10 แย่มาก

Tory

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We arrived and the female clerk was out side in a car........with someone....she was rude and no one else was here abandoned pool was green she left back to her car before we even got our luggage out the room is terrible tub filthly went to complain no one in hotel front desk anywhere we just went upstairs locked door leaving at first light..I want a refund have not slept
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 5 ก.ค. 2022
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I will personally address the issue with the staff member that checked you in. Unfortunately since you did stay for the full night and the reservation was booked through a third party, I am unable to authorize any refunds. I do hope to see you again in the future so we can provide you with a more comfortable stay.

4/10 แย่

Isaac

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast was good. I didn’t trust the check in staff. The pool was closed and I was told it had been closed for over a month. The website wasn’t updated. Hallways were dirty and shower had chips in it
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 24 มิ.ย. 2022
Isaac, I'm sorry for your poor experience with us. All websites were updated about the pool closure on April 21, 2022. The carpets and tubs are all being replaced with the hotel-wide renovation that we recently started. We hope to see you again after the remodel is complete so we can provide you with a more comfortable stay.

2/10 แย่มาก

chance

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pool does not work. Druggy people hang around hotel.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 11 มิ.ย. 2022
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. We do have the pool closure listed on all bookable websites, as it is closed for a remodel. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 ดี

Veronica

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Breakfast was great. The staff is beyond pleasant, friendly and helpful. The pool was under renovations and it was clearly posted and that was fine. The bathroom was clean but the bathtub needs improvement.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 26 ก.ค. 2022
Veronica, thank you so much for your excellent rating and review of our property! We are currently repairing all of the tubs in the building, and by the end of the remodel, we will have transitioned into walk-in showers in every room. We hope to see you again after the remodel is complete so we can provide you with an even more comfortable stay!

8/10 ดี

Esmeralda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 3 มิ.ย. 2022
Thank you for visiting and for your positive feedback on your stay with us! We make it our priority to serve all of our guests the best in every aspect of their stay, and I am glad to hear those efforts paid off in your last visit with us. I sincerely hope to have you back at our hotel soon. Please be in touch before your next stay, as I would love the opportunity to welcome you personally and make sure everything is to your satisfaction.

2/10 แย่มาก

Joan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was obnoxiously hot with air conditioning set point of 61; checked out after an 1 hour. Room smelled bad (421); shower hard to operate something wrong; sink faucet only had hot water. Aweful experiment. Also waited 20 minutes to check in
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 18 มิ.ย. 2022
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

6/10 พอใช้

Debra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wings and bar next door had a shooting. If we hadn’t gotten delayed in getting backtothe hotel that evening we would’ve been walking through the parking lot when the shooting was going on. Sink faucet loose only a small stream of water would come out, no shower curtain—had to ask cleaning staff for one (they were helpful). Front desk clerk kept yawning whole time we were checking in even after we commented.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022

2/10 แย่มาก

Maria

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is old. Our room #220 had a huge stain on the carpet and the air conditioner unit made so much noise it was hard to sleep. Also, the TV did not work someone had to come and fix it. We did not have a mirror in our room but my sister’s room did but her room did not have towels or TP. There were also paper signs on the elevator that the pool was under construction but the website did not mention this when we booked the rooms. The hotel is next to a restaurant and the outside parking lot is poorly kept.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 11 มิ.ย. 2022
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. We recently started a hotel-wide remodel which will resolve all of the issues you stated. We do have the pool and laundry closures listed on every website under "amenity closures", and I apologize that you could not easily find that information. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

10/10 ดีเลิศ

Annemarie

เดินทางกับคู่รัก
Front desk was helpul and efficient. Everything was nice/ clean. They could use some new carpeting
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 17 พ.ค. 2022
Annemarie, thank you for your excellent rating and review! We just recently stated a full remodel during which all of the carpet will be replaced. I hope we get to see you again soon!

2/10 แย่มาก

Gyanendra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is in a terrible condition. The carpet in the entire building is so old and dirty that if you walk bare feet, feet gets black dirt.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 17 พ.ค. 2022
Gyanendra, I'm sorry for your poor experience at our hotel. We have just recently started a full remodel during which all of the carpet in the building will be replaced. We hope to see you again after this is complete so we can provide you with a more comfortable stay.

6/10 พอใช้

Charlaine

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 11 พ.ค. 2022
Thank you so much for taking the time to review our property, Charlaine. I'm sorry for the subpar experience you had with us and I hope we can see you again in the future to make it right.

8/10 ดี

jeri

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The parking lot was well lit.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 4 พ.ค. 2022
Thank you so much for your great rating and review of our property, Jeri. We hope to see you again soon!

8/10 ดี

Gwendolin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Doors dragging, walls sagging.
The walls around bathroom seem to be shifting inside and out. Doors dragging on the floor.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 29 เม.ย. 2022
Thank you so much for taking the time to leave us your honest review. These issues are being addressed with our hotel-wide remodel that has just recently started. We hope to have the opportunity to provide you with a more comfortable stay after we resolve these problems.

8/10 ดี

Alyssa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

8/10 ดี

Carol

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Naomi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff and quiet
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 29 เม.ย. 2022
Naomi, thank you so much for leaving such a great rating and review. We hope to see you again soon!

10/10 ดีเลิศ

brenda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and comfortable. Staff friendly. Breakfast bar very good.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 29 เม.ย. 2022
Brenda, thank you for the excellent rating and review of our property! We can't wait to see you again!

10/10 ดีเลิศ

Faith

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place was convenient to the venue we were visiting, Antique Wedding house. It was right near freeway and didnt hear road noise from our room.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 29 เม.ย. 2022
Thank you for your perfect 5-star rating and review of our property, Faith. We hope to see you again soon!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
disappointed
The staff were great, breakfast was good. As far as the room, the tub and bathroom floor was extremely slick, there was not a non slip matt for the tub. Our bathtub backed up when room next door used their tub. The hotel was so noisy we didn't get much sleep at all. Bed was comfortable and the room had fridge and microwave which is always nice.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 5 เม.ย. 2022
I apologize for your poor experience with our hotel. Our front desk and housekeeping staff have many non-slip mats for the tub that we are unable to keep stocked in the rooms prior to arrival due to a high loss rate. We currently have a new plumbing company taking care of the back up issues you unfortunately faced during your stay. We hope to see you again in the future after the issues have been fully resolved.

8/10 ดี

Richeanne

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nothing fancy
Hotel is worn down. The bathtub and shower need to be renovated. The sink and mirror too high for my 7 year old to use. Microwave and fridge was good. Closet seemed iffy since the door automatically swung closed when opened and hidden behind the mirror of a door. I didn't want to forget anything inside it since it seems like it's just a mirror. The beds could use mattress upgrades to a pillow top. The carpets were grungy. The walls had touch up paint spots that were either a different color or the finish was wrong. We asked a couple weeks ahead to stay on the same floor as a teammate and they couldn't accommodate. Pool was cold, spa was broken and cold. We didn't try the breakfast. The staff was very helpful when we needed towels and a luggage valet.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 4 พ.ค. 2022
Thank you for your feedback. The management team will be addressing your concerns.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The area felt safe and convenient. the room was clean and okay, but the beds weren't comfortable in my opinion. The service was great as well as the room service. The continental breakfast was delicious.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 5 เม.ย. 2022
Thank you for your excellent rating and honest review of our property. We hope to see you again in the future!

6/10 พอใช้

Melissa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pleasant staff, but the room missed the mark.
Staff was very nice and pleasant. The room only had two towels, carpet was very stained and beds were not very comfortable. The sink didn’t have much pressure, and the shower drained slowly, the drain looked like it was full of gunk. YUCK! Also the ice makers weren’t working on two floors, then the other floors ran out of ice! The hot tub was also more of a cool tub. Warmer than the pool, but not by much.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 5 เม.ย. 2022
Melissa, I am so glad that our staff was able to treat you so well while you were with us. All of your concerns have already been addressed since your stay. We hope we have the chance to see you again and provide you with a more comfortable stay.

8/10 ดี

Rae

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was fine for an overnite
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 5 เม.ย. 2022
Rae, thank you for your rating and review of our property. We hope to see you again soon!

4/10 แย่

Sandy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Do NOT stay here
I have no idea how this place as a 8 star rating. It was disgusting. As you can see from my pictures. I would never stay here again. The outside appearance and lobby was so nice. We had three rooms and they all were like this. The bathroom shower was dirty and outdated. The baseboards were dirty and haven’t been cleaned in a while. The carpet was atrocious! We couldn’t even take our shoes off. The sheets were clean, thank goodness or we wouldn’t have been able to sleep there. This should be a one star hotel for $50 a night.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 4 พ.ค. 2022
Thank you for your feedback. The management team will be addressing your concerns.

6/10 พอใช้

John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Carpet looks dirty and stained
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 5 เม.ย. 2022
Thank you for your rating and review, John. Your concerns will be addressed.

6/10 พอใช้

Arlinda

เดินทางกับครอบครัว
OK stay
The hotel was kind of old. The carpet on our floor was dirty & had a lot of stains on it. The room we got was a non-smoking room but it smelt like cigarettes when we got there & the fire detector was covered with a plastic bag. We notified the front desk & they fixed it but seems like they don't do a very good job at cleaning. We even noticed some used plastic plates behind the small sofa chair in the room.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2022
Arlinda, I am so sorry for your poor experience at our hotel. I'm glad I was able to personally resolve the smoke detector and cigarette smell issue for you to provide a little more comfort during your stay. I have already addressed that issue with management and housekeeping and I will be sure to address the other issues you mentioned as well.

2/10 แย่มาก

James

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No safety bars in bath tub rooms need to be upgraded
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2022
James, I'm sorry for your poor experience at our hotel. We do have removable safety bars for the showers and tubs available upon request for our guests. We also have a hotel-wide renovation planned to update all of our rooms that will be starting very soon. We hope to see you again after these renovations so we can provide you with a more comfortable stay.

10/10 ดีเลิศ

Sara

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Arlyn

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 25 มี.ค. 2022
Thank you for your excellent rating of our property, Arlyn! We can't wait to see you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Erika

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2022
Erika, thank you for your perfect 10/10 rating of our property! We can't wait to see you again!

6/10 พอใช้

Jennifer

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was incredibly nice and helpful. That said, the room itself needed som tlc. The bathroom shower curtain was heavily stained and in general it felt pretty beat up. The room lights were dim and kind of depressing. A kind staff goes a long way but the facilities were a bit of bummer.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2022
Thank you very much for your kind recognition of our staff members, Jennifer. Regarding the shower curtain, I will be addressing this issue with housekeeping immediately. As regards the lighting and any other issues you may have faced, these problems will be addressed with an upcoming hotel-wide renovation. We hope we can see you again after these improvements are made so we can provide you with a more comfortable future stay.

8/10 ดี

Sandra

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

Gary

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice, decent, quiet, clean
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2022
Gary, thank you for your wonderful 4/5 star rating of our hotel! We can't wait to see you again soon!

8/10 ดี

ALFONSO

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2022
Thank you for the amazing 10/10 rating! We hope to see you again soon!

2/10 แย่มาก

Christy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian- Assistant General Manager วันที่ 10 มี.ค. 2022
I apologize for your poor experience at our hotel, Christy. We hope we have another chance in the future to provide you with a more comfortable stay.

2/10 แย่มาก

kara

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian- Assistant General Manager วันที่ 10 มี.ค. 2022
I am do sorry for your poor experience with our hotel, Kara. We hope we have another chance to provide you with a more comfortable stay.

8/10 ดี

william

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2022
Thank you for the great 8-star rating of our property, William! We can't wait to see you again soon!

2/10 แย่มาก

kara

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Leian- Assistant General Manager วันที่ 10 มี.ค. 2022
Kara, I am so sorry for your negative experience with our hotel. We hope to see you again in the future so we can promise you with a more comfortable stay.

6/10 พอใช้

Rebecca

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hot tub jets were not working but the temperature was good. The pool was a weird green color and very cold. The breakfast was good and staff was nice.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 4 มี.ค. 2022
Thank you for taking the time to rate and review our property, Rebecca. Our hot tub is a whirlpool style, but it still has the placements for the jets from before it was changed. We have our pool company out multiple times weekly to fix the pool issue. I hope we will get to see you again soon after the problem is resolved.

8/10 ดี

Rodel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mesa trip
Good and safe
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 4 มี.ค. 2022
Thank you for your great rating and review, Rodel. It will be great to see you again in the future!

6/10 พอใช้

Megan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not very clean. Bathroom was literally falling apart
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2022
I apologize for your negative experience with our property, Megan. We will be using your feedback to implement necessary improvements for more comfortable future stays.

8/10 ดี

martin, ALBUQUERQUE

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hall carpets need a good steam cleaning . The rooms were clean but are showing signs of wear and tear . The TV channels are minimal .
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2022
Thank you for the excellent 4/5 rating, Martin! We also greatly appreciate your feedback and will be using it to implement improvements for your next stay.

2/10 แย่มาก

Laura, Conrad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was in disrepair.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 4 มี.ค. 2022
I apologize for your poor experience with our hotel, Laura. We have many items set to be addressed with an upcoming renovation to provide you with a more comfortable stay in the future.

4/10 แย่

shawn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
floors are so gross nasty- walls had dry wall patch marks but weren't painted... every tub was painted over but peeled and gross.. oh pool just nasty -
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 2 มี.ค. 2022
Shawn, I am so sorry about the issues you faced during your stay with us. I will speak to maintenance immediately about the tub and drywall issues that are set to be addressed with our upcoming renovation. Our pool company has already been treating the pool to clear it up, though it is currently safe for use. We hope to have a chance in the future to provide you with a more comfortable stay.

6/10 พอใช้

Kirk, Bondurant

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The ownership group needs to spend some money to clean up the rooms. The nightstand on the right had a chunk missing on the corner. The bathtub had chipping paint from it and the bottom surface of the tub was very slick and dangerous. The bathroom didn’t have a vent fan and the drywall above the shower was peeling/chipping. The hot tub jets didn’t work and the concrete around the edge was cracked and missing. The safety handrail wasn’t attached and was a major safety issue to enter and exit the hot tub. The breakfast was good for 1-2 days but offering the exact same hot breakfast wasn’t ideal for an extended stay. The breakfast staff also didn’t wipe down any tables as they continued to turn over with guests. The 3rd floor elevator door on the left was missing a down arrow on the wall. The beds in the room were ok, but clearly showed their age as they were older spring mattresses. This hotel is almost full every night. There’s no excuse unless they choose not to invest in their property as to why they would allow rooms/facility to look the way it does. Money shouldn’t be an issue.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

4/10 แย่

terri

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
check in staff was not friendly or helpful at all, Hotel was smelly, hallways were all stained, hair in the tub drain (not ours) making it difficult to empty, tub all scratched up.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Leian, Assistant General Manager วันที่ 2 มี.ค. 2022
Terri, I am so sorry to hear about your negative experience with our hotel. All of your concerns will be immediately addressed with the appropriate staff members so such issues do not reoccur. We hope to see you again and have another chance to provide you with excellent customer service.