ห้องสตูดิโอสวีท, เตียงควีนไซส์ 2 เตียง, ปลอดบุหรี่ | ตู้นิรภัยในห้องพัก, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว เบย์มอนท์ บายวินด์แฮม โกลเด้น/เรดร็อคส์

2.5 out of 5

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 141 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 166 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 210 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 211 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 276 จาก 1004 รีวิว" "

5.6/10

ความสะอาด

6.2/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Selin

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Metieron otros huespedes en mi habitacion, cuando llegue habia gente durmiendo alli.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relation Management วันที่ 24 เม.ย. 2024
Hi Selin,Please rest assured that we take incidents like this very seriously and are investigating how this oversight occurred to prevent it from happening again. Your feedback is invaluable to us, and we appreciate you bringing this matter to our attention. We understand the importance of privacy and security for our guests, and we apologize for any inconvenience or discomfort caused by this incident. We sincerely hope you can give us another opportunity to provide you with the exceptional service and hospitality we strive to deliver to all our guests.

2/10 แย่มาก

William

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Filthy nasty filterin ac/heater was making me cough and making my asthma flair up till i cleaned it since no one has for atleast 4 to 6 months or longer
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Specialist วันที่ 21 เม.ย. 2024
Hi William,We deeply apologize for any discomfort you experienced during your stay. However, we assure you that our housekeeping team diligently maintains all our facilities, including the AC/heater units, on a regular basis. We take cleanliness and guest comfort seriously, and any oversight in maintenance is promptly addressed. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to further improve our standards. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more pleasant experience.

2/10 แย่มาก

Dave

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was horrible!! No elevator the breakfast was a mess coffee was cold fruit was nasty
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Specialist วันที่ 21 เม.ย. 2024
Hi Dave,We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. While we understand your disappointment regarding the absence of an elevator, we do strive to ensure that our guests are aware of all amenities beforehand to manage expectations accordingly. Regarding breakfast, we regret to hear that it did not meet your expectations, and we will certainly address any issues to improve the overall experience for future guests. Your comments regarding the coffee and fruit are noted, and we will take steps to ensure that these items are served at the appropriate temperature and quality.

6/10 พอใช้

Zoë

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relation Management วันที่ 19 เม.ย. 2024
Hi Zoe,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed the majority of your stay; however, we would appreciate your feedback and suggestions for improvement for your next visit. Your feedback will assist us in identifying our strengths and weaknesses. Thank you again, and we hope to see you soon!

4/10 แย่

Jessica

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relation Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Hi Jessica,Your satisfaction is important to us, and we strive to provide the best experience for all our guests. We would love to learn more about your experience and how we can improve. Please feel free to reach out to us directly so that we can address any concerns you may have.We appreciate your business and hope to have the opportunity to welcome you back for an exceptional stay.

8/10 ดี

Frank

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thank you..
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relation Management วันที่ 16 เม.ย. 2024
Hi Frank,We are glad you had a great stay with us. If your travel brings you back to the area, we would be happy to host you again! Safe travels!

4/10 แย่

Alexandria

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
If you have asthma or like oxygen at all dont stay here. The smell of cologne and cigarette smoke was so strong it made my eyes water and Im usually not sensitive to that stuff. Sheets were stained. There were no pool towels. When i asked the front desk for some they said they didnt have any and said I had towels in my room. When i stated that I only had two towels in my room and that there were 4 of us, he said they didnt have regular towels either. The people loitering outside made it feel less than safe. Splatters of something was all down the walls. Just generally and icky experience. Ive stayed in plenty of cheap hotels before but this wasnt at all what I was expecting.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relation Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Hi Alexandria,Your feedback is invaluable to us, and we appreciate you bringing these issues to our attention. Ensuring a fresh and clean environment is a priority for us, and we will investigate this matter further to address any lingering concerns. We will review our housekeeping and towel inventory procedures to prevent such occurrences in the future and work closely with our team to ensure that our property remains a safe and welcoming environment for all guests. We hope you will give us another opportunity to provide you with a more pleasant stay and provide you with the service and quality that we are known for.

8/10 ดี

Erica

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Basic older off highway room. Can definitely tell it needs the work being done to it. No need for details of things they are working on. Sheets were clean, towels did not stink, and the ladies at the desk were nice. If you decide to utilize the "shuttle service" for an outing, make sure you have a back up plan to get home!! Thank you to the ladies that helped, and of course to John that picked us up!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Hello Erica, Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear you found our staff friendly and the essentials in your room up to standard. We appreciate your understanding during our ongoing renovations. Your feedback on the shuttle service is noted, and we will work to ensure a more reliable experience in the future. Your kind words will be passed along to our team members.

8/10 ดี

Dawn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was clean and neat. Some upgrading is going on. Showing a little wear and tear.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Hello Dawn,We appreciate your feedback and are glad you found our property clean. We are constantly working to make improvements, including ongoing upgrades. Thank you for bringing this to our attention. Please feel free to reach out to our management team for any further assistance.

6/10 พอใช้

Evan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Not a fan of the neighborhood no where to fill water bottle
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Hello Evan, We're sorry to hear you didn't enjoy our neighborhood. We recommend exploring nearby cafes or convenience stores for your water refill needs. Your feedback is valuable in helping us improve our guests' experiences.

4/10 แย่

William

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have asthma and the air coming out of the AC/HEATER kept making me sneeze, cough and stuffy.it was clogged with filth and the filter..wow. i took pictures...wanna see
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Hello William, We're sorry to hear about your experience. Guest feedback is important, and we will ensure your comments are shared with the relevant team for review. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 แย่มาก

Celeste

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I didn’t end up staying here. When I went to check I was told they didn’t have the room I reserved available and that the only room they had was double the price so I asked her to cancel my reservation and went across the street.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Hello Celeste, We are sorry to hear about the inconvenience you experienced during your check-in process. For any reservation concerns or changes, we recommend reaching out to our management team directly for further assistance and feedback on your experience. Your feedback is important to us in improving our services for all guests.

10/10 ดีเลิศ

William, Evergreen

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 มี.ค. 2024
Hello William,Your five-star rating is greatly appreciated. We are thrilled to hear that you enjoyed staying in our hotel. Thank you so much, waiting to serve you again!

2/10 แย่มาก

Shanna

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The smell was awful, thin walls could hear lots of yelling.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hello Shanna,We're sorry to hear about your experience. Our team values guest feedback to improve our services. Your concerns will be shared with the relevant departments for review. Thank you for your comments, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.

2/10 แย่มาก

Karyn

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were rude other than a housekeeping woman who could speak English and the breakfast person, water coming up through floor that staff would not address, out of supplies and told me to go get from another hotel, didnt clean room or resupply towels oranything, very poor hotel.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hello Karyn, We are sorry to hear about your experience. We encourage guests to reach out to our management team directly to address any concerns they may have regarding their stay. Your feedback is valuable to us as we strive to improve our services for all our guests.

10/10 ดีเลิศ

Taylor

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Hello Taylor,We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us! If you have any further comments or suggestions, please do not hesitate to contact us directly. We look forward to welcoming you back soon!

4/10 แย่

Londa, Sidney

เดินทางกับครอบครัว
No washcloths in rooms Mold around tub Yellow mildew on ceilings Tub didn’t drain Paid online yet was charged an additional fee for incidentals. Gal at check in was rude. Sheets r stained, couch had stains. Gentleman at checkout was kind!!!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 มี.ค. 2024
Hello Londa, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience experienced. Please note that we take all concerns seriously and will address them with our team for improvement. Thank you for highlighting our staff's service at check-out. We hope to welcome you back for a better experience in the future.

4/10 แย่

Lois

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
In a nice area a bit hard to get to but the staff was horrible .
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello Lois, We appreciate your feedback and apologize for falling short of expectations. Guest satisfaction is a priority, and we will address your concerns with our team to improve our service. Thank you for bringing this to our attention.

6/10 พอใช้

Geethma

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 มี.ค. 2024
Hello Geethma,We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please feel free to contact us directly to discuss any concerns and provide us with an opportunity to address them.

8/10 ดี

Heather

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 มี.ค. 2024
Hello Heather,We are delighted to hear that you had an enjoyable stay with us! If you have any further feedback, please do not hesitate to contact us directly so we can address any concerns. We look forward to welcoming you back soon!

4/10 แย่

Simon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Place is old an outdated
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hello Simon, We appreciate your feedback and are sorry to hear that our decor did not meet your expectations. We are constantly working on improving our facilities to provide a more updated experience for our guests. Your comments have been noted for future enhancements. Thank you for sharing your thoughts with us.

10/10 ดีเลิศ

Zayne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hello Zayne,We appreciate your feedback and are pleased to hear that you had a good stay at our hotel. Thank you for sharing your positive experience with us. Feel free to reach out to our management team for any further comments or recommendations.

2/10 แย่มาก

Namahjae

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hello Namahjae, We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. Please feel free to contact us directly with any specific feedback so we can address it accordingly. Your satisfaction is our top priority.

6/10 พอใช้

Dena, Ridgecrest

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
body wash and hair conditioner containers too low to pump out ( in both rooms ) lights burned out . and I saw one baby cockroach. There is no protein served at this breakfast.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 ก.พ. 2024
Hello Dena, Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

6/10 พอใช้

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tight parking lot
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 ก.พ. 2024
Hello Andrew, Thank you for your feedback regarding the parking lot. We apologize for any inconvenience you may have experienced. We appreciate your input and will take it into consideration for future improvements.

2/10 แย่มาก

Daniel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fitness room unusable. Dirty floors , no weights, broken equipment. Pool area paint flaking and hot tub was barely warm. Did not use. Entire hotel smelled like a hookah bar. No chair at desk in room. Some outlets did not work. I would never recommend this hotel
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 ก.พ. 2024
Hello Daniel, Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback regarding the fitness room and pool area. We apologize for any inconvenience you may have faced with the cleanliness and maintenance of these facilities. We will communicate your concerns to the relevant departments for further improvement. Our team is committed to providing a comfortable stay for all our guests, and we regret if the lingering smell and the lack of a chair and working outlets in your room fell short of your expectations. We hope you will consider giving us another chance in the future to provide you with a better overall experience.

8/10 ดี

Ramone

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Clean
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 ก.พ. 2024
Hello Ramone,Thank you for sharing your feedback about the cleanliness of our property. We take pride in maintaining a high standard of cleanliness throughout the hotel. We apologize if any issues were encountered during your stay and we appreciate you bringing this to our attention. Your feedback will be shared with our housekeeping team for immediate improvement.

6/10 พอใช้

Jeremiah, Golden

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The mattress was the absolute worst i have ever slept on. The mattress is the only reason I'll never stay at this hotel again. It was the worst nights sleep ive ever had.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 ก.พ. 2024
Hello Jeremiah, We appreciate you taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We apologize for any discomfort you experienced with the mattress. We strive to provide a comfortable stay for all our guests and will definitely take your comments into consideration for future improvements.

4/10 แย่

Sujey

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Estan fumando dentro del hotel
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 ก.พ. 2024
Hello Sujey,We appreciate your feedback and take concerns regarding our guests' comfort and well-being seriously. Our hotel strictly enforces a non-smoking policy throughout the premises. We apologize if any inconvenience was caused during your stay. To ensure the best experience for all guests, we kindly ask that you inform our management team directly if you witness any violations of our policy.

2/10 แย่มาก

Amber

Worst start I have ever had in all my life. I will never go back there again
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hello Amber, We're sorry to hear about your disappointing experience during your recent stay. We appreciate your feedback and will use it to improve our services. If you have any specific issues you'd like to discuss with our management team, please reach out to them directly.

10/10 ดีเลิศ

Samantha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was clean the halls are quiet. Breakfast was lacking during the week. All and all I would return.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hello Samantha,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our rooms clean and the hotel quiet. We appreciate your honesty regarding breakfast and will consider your comments to improve our offering. We look forward to welcoming you back in the future.

2/10 แย่มาก

Michael

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hello Michael,We apologize if your stay did not meet your expectations. We would appreciate it if you could reach out to our hotel directly to provide us with more details about your experience so that we can address any concerns. We value your feedback and hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.

2/10 แย่มาก

Michelle

เดินทางเพื่อธุรกิจ
The laundry room was out of order the entire time of my stay.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 27 ม.ค. 2024
Hello Michelle,We apologize for any inconvenience you experienced with the laundry room during your stay. Our maintenance team is aware of the issue and are working to resolve it. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

2/10 แย่มาก

Kryshoan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 ม.ค. 2024
Hello Kryshoan,We're sorry to hear that your experience with us was not up to par. We would appreciate it if you could reach out to us directly with any specific feedback about your stay. We value your input and would like to make it right for you.

10/10 ดีเลิศ

Dina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Hello Dina,Thank you for choosing our hotel for your recent stay! We appreciate your perfect rating and are thrilled to hear that you had a wonderful experience with us. We look forward to welcoming you back in the future.

6/10 พอใช้

Anne

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Not the cleaniest place but was quiet and got a good nights rest
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ม.ค. 2024
Hello Anne, Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you had a peaceful stay with us and enjoyed a good night's rest. We appreciate your input regarding cleanliness and will make sure to address this with our housekeeping team. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even more enjoyable experience.

10/10 ดีเลิศ

Viorel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 ม.ค. 2024
Hello Viorel,Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We are delighted to see that you had a wonderful experience with us. Our team is dedicated to providing exceptional service, and we are thrilled to hear that we exceeded your expectations. We would love to welcome you back for another fantastic stay in the future.

4/10 แย่

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 ม.ค. 2024
Hello Thomas,We appreciate your recent stay at our hotel. If there are any particular aspects of your experience that you would like to share with us, please feel free to reach out to our team directly. We always strive to provide excellent service and will gladly address any concerns you may have had.

2/10 แย่มาก

Mike

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 ม.ค. 2024
Hello Mike,We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Please contact our hotel directly so that we can address and resolve any issues you encountered. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

4/10 แย่

Jessica Joy

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 ม.ค. 2024
Hello Jessica Joy,We apologize if your recent experience at our hotel did not meet your expectations. We encourage you to please reach out to us directly so we can address any specific concerns you may have had during your stay. We value your feedback and hope to have the opportunity to improve your impression of our hotel in the future.

6/10 พอใช้

Jason

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 ม.ค. 2024
Hello Jason, We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We encourage you to reach out to our hotel directly so we may address any concerns you may have had. We value your feedback and strive to provide a positive experience for all our guests.

6/10 พอใช้

Theresa

เดินทางกับครอบครัว
I found the rooms to be clean but halls and some areas need updating badly
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Hello Theresa, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your compliments on the cleanliness of our rooms. We take all guest suggestions seriously and will certainly consider your comments in our future updates. We strive to improve our guests' experiences and hope to welcome you back to our refreshed hotel in the future.

8/10 ดี

Loralee

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Hello Loralee, Thank you for taking the time to complete our survey! We want you to know that your feedback and rating of our hotel is of utmost importance to us. We would appreciate it if you could kindly reach out to us directly with any specific feedback you may have, so that we may address your concerns accordingly. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

8/10 ดี

Lois

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Floor needs better cleaning and out door window was open cold wind blowing in and around the window area is pretty dirt.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 ม.ค. 2024
Hello Lois, Thank you for sharing your feedback regarding the cleanliness of the floor and the outdoor window. We apologize for any inconvenience caused during your stay. Your comments have been passed on to our housekeeping team to address these concerns. We appreciate your valuable input as it helps us improve our services.

8/10 ดี

Dawn

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 ม.ค. 2024
Hello Dawn,Thank you for choosing our hotel for your stay. We appreciate your positive rating and are glad to know that you had a satisfactory experience. If you have any further comments or suggestions, please feel free to reach out to us directly so that we can continue to improve our services. We hope to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Joanie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So clean
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 ม.ค. 2024
Hello Joanie,Thank you for your feedback on the cleanliness of our hotel. We strive to maintain a high standard of cleanliness for our guests' comfort and satisfaction. Your comment is greatly appreciated and will be shared with our housekeeping team. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.

4/10 แย่

Kelly

I was supposed to get the deluxe room with jacuzzi tub that’s wat I payed for and I got a standard room I not happy about it at all I’ve been coming to this hotel for quit some time and I’m usually satisfied but not this time
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 ม.ค. 2024
Hello Kelly, We apologize for any inconvenience you experienced during your recent stay. We understand your disappointment with the room allocation. We appreciate you being a loyal guest, and we regret that we couldn't meet your expectations this time. If you have any further concerns or feedback, please don't hesitate to contact our management team directly. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

8/10 ดี

Heather

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is a great property and the stuff is great. Especially Kim in the breakfast area. The only thing that got to me was is we had my boyfriend's cousin stay a couple nights we didn't know it was against the rules and we weren't giving our deposit back even though the room was basically spotless. Other than that it was awesome.
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 ม.ค. 2024
Hello Heather,Thank you for your review! We're glad to hear you had a great experience at our property and found our staff, especially Kim, to be great. We do have policies in place regarding guests staying in the room who are not registered, and unfortunately, we are unable to refund the deposit in these cases. We appreciate your understanding and hope to welcome you back for another awesome stay!

8/10 ดี

Samantha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Hello Samantha,We're glad to hear that you had a positive experience during your stay at our hotel. If there is anything else we can do to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to reach out to us. We value your feedback and hope to welcome you back soon.

2/10 แย่มาก

Shajahan

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 ม.ค. 2024
Hello Shajahan, We're sorry to hear that you did not have a satisfactory experience during your stay. We would appreciate it if you could provide us with more details about your stay, so we can address any concerns you may have. Please reach out to our hotel directly, and we will do our best to resolve any issues.