บริเวณภายนอก

รีวิว Ashford International Hotel & Spa

4 out of 5
Ashford International Hotel & Spa
Simone Weil Avenue, Ashford, England

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 393 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 336 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 162 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 68 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 46 จาก 1005 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Selina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 11 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thankyou for your positive review regarding your recent stay. We hope that you will return to us again soon.

10/10 ดีเลิศ

Angela

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel was convenient for both the shopping outlet and Curious Brewery which we came to visit. A lovely comfortable hotel with friendly very helpful staff.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear AngelaIt's a pleasure to read your positive feedback, I will share your kind comments with the team. We're glad our location is convenient for our guests and hope that you will return again soon.Kind RegardsThe Team

4/10 แย่

Darryl

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The Weatherspoons of hotels. Food was average to poor, both rooms had mould, ( we had to change rooms as first one had a bed with stains on it) staff overworked (too few for size of hotel/restaurant) parking was tight (small spaces) and generally felt unkempt. Would not be staying again. On a positive note the room As quiet and the bed was comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear DarrylThankyou for your review regarding your recent stay. We're sorry the food wasn't to your liking but glad our staff were able to help assist in any issues you had with your room. Please note we do have 400 car parking spaces for the comfort of all our guests. We appreciate all our guests honest and constructive feedback in order to improve our products and services for future guests enjoyment.Kind RegardsThe Team

8/10 ดี

PHILIP

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Overall the hotel is good value for money and conveniently situated if you have a car. It is a very busy hotel with conferences and thus this led to a shortage of coffee mugs for their own guests on one day. Although a dog friendly hotel, don't expect to be eating breakfast with your loved pooch, anywhere near the restaurant, especially if there is a conference going on. Considering there was a section of the restaurant that was a long way from any cooked food, this could have been opened up for customers with their dogs, instead on one day we had to eat our breakfast near the entrance doors of the hotel! Spa/swimming is available but attention is required on ensuring that lockers are not broken and floors are as clean as possible.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear PHILIPThankyou for reviewing your recent stay at Ashford International. We appreciate all guests honest and constructive feedback. We hope that you will return to us in the future.Kind RegardsThe Team

10/10 ดีเลิศ

Molly

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice having free pool access but lack of drinks in bar, only one cocktail avaliable when we went!
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear MollyThankyou for you recent feedback. Its a pleasure to see you enjoyed our spa and leisure facilities. We apologise that we didn’t have your preferred drinks available. We are currently looking to expand our range, which is now under review with our head office.Kind RegardsThe Team

4/10 แย่

Gianluca

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only issues we had was when i booked it, i was garainteed an early check in due to a wedding, we weren't allowed to check in early and you aparantly don't do that. And then the mattress was awful, literally felt like we were laying on cardboard with a tiny bit of padding, both me and my wife struggled to sleep on it.
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear GianlucaWe apologise if this was the case. Our extra fee for early check in is subject to availability. If this was not pre paid to guarantee prior to arrival, unfortunately this is not always a possibility. Please note we have sent your comments to the head of reception who will investigate this further. Kind regardsThe Team

8/10 ดี

Callum

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Thankyou for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It's a pleasure to see your positive feedback and we hope that you will visit us again soon.

10/10 ดีเลิศ

Sdffie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
酒店後面有supermarket ,非常方便,早餐好食😋酒店職員好friendly
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 15 ก.พ. 2024
Dear SdffieThank you for reviewing your recent stay here with us at Ashford International Hotel. We're pleased to see you enjoyed your time.Kind regardsThe Team

8/10 ดี

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotellet låg bra till när man ska åka långt dagen efter.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear MariaThank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. We're pleased to see you enjoyed a convenient stop off here with us. We hope you will visit us again in the future.Kind regardsThe Team

6/10 พอใช้

Bethany

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear BethanyThank you for reviewing your recent stay at Ashford International. We hope you will return again soon.Kind Regards The Team

6/10 พอใช้

david

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear DavidThankyou for reviewing your recent stay. We hope that you will return again soon.Kind RegardsThe Team

6/10 พอใช้

Samantha

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear SamanthaThankyou for your feedback regarding your recent stay. We hope you will return again soon.Kind RegardsThe Team

6/10 พอใช้

Angela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear AngelaThankyou for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. We hope you will return to us again soon.Kind RegardsThe Team

10/10 ดีเลิศ

Nic

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear NicThankyou for taking the time to review your recent stay at Ashford International Hotel. We appreciate your positive feedback.Kind RegardsFront of House Co-Ordinator

10/10 ดีเลิศ

Henry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Henry.Thank you very much for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback. We hope that you will visit us again soon.Kind regardsFront of House Co-Ordinator

6/10 พอใช้

Sharon

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Dear Sharon,Thankyou for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. We appreciate all our guests honest feedback.Kind RegardsThe Team

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear Amanda.Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. We hope you will visit us again soon. Kind regards The Team

6/10 พอใช้

Thomas

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear Thomas.Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. We hope you will visit us again soon.Kind regardsThe Team.

6/10 พอใช้

Sylwester

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disappointed
We are regulars since 2017 and this was our worse experience. Some of the towels were dirty. The cosmetics not enough for one person. No handwash. During the breakfast- dirty tables, when tried to make of coffee some of the coffee cups were dirty- lipstick marks. Compared with previous years - quite poor.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Sylwester Thankyou for your review. We're disappointed to read that your experience was not to the high standard we expect. I hope that reception were able to help once you had informed them of your issues.Kind Regards

8/10 ดี

Dilshani

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Thankyou for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. We hope that you will visit us again soon.Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Mohaned

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Never disappointed
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 27 พ.ย. 2023
Dear Mohaned.Thank you very much for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback. We hope that you will visit us again soon.Kind regardsHotel General Manager

10/10 ดีเลิศ

Giovanni

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A Great Stay
We enjoyed our stay and even managed to take a swim in the loverly warm pool. Followed by a drink and a loverly meal. The staff were brilliant and from booking in to waitress service.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 27 พ.ย. 2023
Dear Giovanni.Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback and I will certainly share your kind comments with the team. We hope that you will visit us again soon. Kind regards Hotel General Manager

6/10 พอใช้

Laura

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
No vodka at the bar
The hotel was clean but exceptionally busy. The bar took ages to get served and ran out of cocktails & vodka. Service was very slow in the restaurant too. Staff were friendly just slow.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear Laura.Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback and I will certainly share this with the team. Occasionally we experience a high number of our guests arriving at the same time and we try to replenish as quickly as possible. During busiest times there is a little wait, we try to give an accurate waiting time on food if this is the case. We hope that you will visit us again soon.Kind regardsHotel General Manager

8/10 ดี

Christopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear Christopher.Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback. We hope that you will visit us again soon.Kind regardsHotel General Manager

10/10 ดีเลิศ

Terence

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear Terence.Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback and I will certainly share this with the team. We hope that you will visit us again soon. Kind regards Hotel General Manager

8/10 ดี

Oliver

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 15 พ.ย. 2023
Dear Oliver.Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback. We hope that you will visit us again soon.Kind regardsHotel General Manager

8/10 ดี

Antony

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing
I find the toilet bend has not been cleaned for years for the house keepers should have been more thorough and not turned a blind eye to this situation!
เข้าพัก 14 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 14 พ.ย. 2023
Dear Antony.Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your feedback and I will certainly share your comments with the team. I have raised the toilet issue with housekeeping. We hope that you will visit us again soon.Kind regardsHotel General Manager

6/10 พอใช้

Amy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good but not great.
Nice hotel but a few housekeeping issues. The two bottles of complimentary mineral water were half empty having been enjoyed by the previous guests. Complimentary bathroom toiletries consisted of a thumb sized bottle of shampoo and that’s it.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 14 พ.ย. 2023
Dear AmyThank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. I will certainly share your comments with the team. We do hope that you will visit us again soon. Kind regardsHotel General Manager

10/10 ดีเลิศ

Greg

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Greg. Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback. We hope that you will visit us again soon.Kind regardsHotel General Manager

10/10 ดีเลิศ

Flavio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautifully decorated, great amenities including nespresso machine in room, wish we had more time to enjoy our stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Flavio,Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback and I will certainly share this with the team. We hope that you will visit us again soon. Kind regards Hotel General Manager

8/10 ดี

Elizabeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 5 พ.ย. 2023
Hello Elizabeth,Thank you for reviewing your stay at Ashford International Hotel. We look forward to your next visit.Kind regards,Hotel General Manager

8/10 ดี

Justine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Unfortunately there was a security issue with the card we used to pay, scammers tried to fleece the card the following day but had knowledge we had stayed at a hotel the night before. Can only think is connected to the booking we made. We had great stay however reception could do with a bit of training, stood there for ages twice without even being acknowledged, just a 'hi, I'll be with you in a minute' would suffice.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 5 พ.ย. 2023
Dear Justine, Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. We're sorry to hear that you have had some security issue with you card and hope that you have managed to resolve this.I have passed your comments about reception to the department manager.We hope that you will visit us again soon. Kind regards,Hotel General Manager

6/10 พอใช้

Robert

เดินทางกับคู่รัก
Car park lighting was not very gòod in the evenings at the front and side car parks not enough Disability spaces.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 5 พ.ย. 2023
Dear Robert. Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. We're sorry that you found the lighting a little too dim for you. In total, we have eight car parking spaces that are designed for those with limited mobility. The spaces at the leisure club entrance have fully ramped access to the ground floor of the building.We hope that you will visit us again soon. Kind regards,Hotel General Manager

4/10 แย่

Nicola

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall stay was fair at best ,i stayed here 21 years ago when i got married and the room qe stayed in
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 5 พ.ย. 2023
Dear Nicolas,Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. We hope that you will visit us again soon. Kind regards,Hotel General Manager

8/10 ดี

Andrew

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear Andrew.Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback. We hope that you will visit us again soon.Kind regardsHotel General Manager

10/10 ดีเลิศ

Catherine

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
All round great hotel
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Catherine, Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel with 5 stars. It’s a pleasure to read your positive feedback and I will certainly share your kind comment with the team. We hope that you will visit us again soon. Kind regards,Hotel General Manager

6/10 พอใช้

Steven

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Is a nice place with many positives Positives: lobby area and bars etc are all updated and nice. Staff all seemed nice. Pool is nice but one family/ disabled changing room with lockers in there is a little silly as many can’t get to their stuff as other families in there. Bed for our child was nice. Good space in rooms Good options for hot food at breakfast but sausages were not great quality and overcooked. Downsides: Hallways and rooms are a bit dated. Flushes on toilets are way too weak!! I know they are trying to save water but not good enough if you get what I mean. Continentals stuff at breakfast was mostly gone when we arrived at 8:30am Overall, it served it purpose for a one night stay but wouldn’t want to spend much longer.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear StevenThank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback and I will certainly share your kind comments with the team. I have also raised your other points with our heads of department. We are currently in the process of a refurbishment and we expect the hallways and corridors to be freshened as part of this.Our buffet breakfast is constantly replenished during the 3 hour service.We hope that you will visit us again soon. Kind regards,Hotel General Manager

8/10 ดี

Colin

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
convenience to Train shuttle
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Colin,Thank you very much for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to see your positive feedback. I do hope you will visit again soon. Kind regards Hotel General Manager

10/10 ดีเลิศ

Hayley-Louise

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear Hayley-Louise, Thank you very much for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to have your positive feedback and I will certainly share this with the team. We hope that you will visit us again soon. Kind regards,Hotel General Manager

10/10 ดีเลิศ

Yolandi

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were amazing. Everyone was so friendly and the service was excellent. We loved the pool and hottub as well. Thanks so much for an amazing time
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear Yolandi, Thank you for taking the time to review your recent stay at Ashford International Hotel. We are very proud of our team and they were delighted to ready your review. We look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,Hotel General Manager

8/10 ดี

Sharon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Enjoyed our stay, room good. The spa was lovely
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 22 ต.ค. 2023
Dear Sharon, Thank you for taking the time to post your review of Ashford International Hotel.We're really pleased that you enjoyed your room and our Spa facilities. We look forward to being of service to you again in the near future. Kind regards,Hotel General Manager

2/10 แย่มาก

Josh

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 22 ต.ค. 2023
Dear Josh, Thank you very much for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s disappointing to read your hotel experience was not to the high customer satisfaction level that we strive to achieve for every guest here at Ashford International Hotel. We take our customers comments very seriously and it is only with honest and constructive feedback that we can strive to improve our product and service for future guest’s enjoyment. Kind regards,Hotel General Manager

4/10 แย่

Steffan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lack of sleep!
We chose the Ashford Area as my daughter was doing a gymnastics competition. I made 2 complaints from my stay as was informed it was because the hotel was full and many events to support. 1. Simply not enough resources in the hotel. The bar queue for a drink in evening was 20 mins minimum. 2. We were woken up at around 12am as noise from opposite room (domestic issue). Called reception to report and they approached the room but said they had complaints. Then once they left the room knocked our walls. This went all through until 7am and my daughter did not feel secure as I tried to keep her calm. So I feel left down by this organisation and the lack of any management response that was acceptable on check out. Also it would be nice in advance to be informed that the restaurant would be fully booked. Luckily got a table for 6:30pm in the restaurant. TBH I didn’t even complain of the broken tiles in the bathroom but the hotel has a few areas of improvement.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Steffan, Thank you very much for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s disappointing to read your hotel experience was not to the high customer satisfaction level that we strive to achieve for every guest here at Ashford International Hotel. We take our customers comments very seriously and it is only with honest and constructive feedback that we can strive to improve our product and service for future guest’s enjoyment.Kind regards,Hotel General Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not a good stay
Was kept awake most of the night by what I assume was the fridge making a very loud noise every half hour or so. Room needs a good dust to say the least. Also kicked out of the pool at 8.30am because we had two young children (even though they let us through to begin with, and we weren't noisy). The 10 minute swim was nice though..
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Traveler, Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. We're sorry that something woke you through the night. It would be good to know what this was, in order to help our future guests.We have set times for family swims in our lovely pool. This arrangement works for the majority of our guests and Leisure club members, so we hope that this wasn't too much of an inconvenience for you. We hope that you will visit us again soon. Kind regards,Hotel General Manager

10/10 ดีเลิศ

Neil

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Neil,Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to have your positive feedback and I will certainly share this with the team. We hope that you will visit us again soon. Kind regards,Hotel General Manager

10/10 ดีเลิศ

Jayne

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very friendly check in despite very late arrival, our dog also went free. Room was changed without asking for a ground floor room which was easier with the dog. Very clean and comfortable bed.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Jayne, Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback and I will certainly share your kind comments with the team. We look forward to your next visit.Kind regards,Hotel General Manager

10/10 ดีเลิศ

Gillian

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 10 ต.ค. 2023
Dear Gillian,Thank you very much for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to have your positive feedback and I will certainly share this with the team. We hope that you will return soon. Kind regards,Hotel General Manager

8/10 ดี

Chris

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Business trip.
I've stayed here before so knew what to expect. Check in was easy, registering for free parking simple, and my room was clean and had everything I needed. The meal I had at dinner wasn't quite as good as I remembered, but was fine. Breakfast was superb. Will stay again.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 10 ต.ค. 2023
Dear Chris, Thank you very much for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback and I will certainly share your kind comments with the team. We look forward to your next visit.Kind regards,Hotel General Manager

6/10 พอใช้

Aumit, London

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Disappointing stay. Wanted a quick night away to shop and relax and when we arrived went to the bar area to unwind. Every single order required multiple people, conversations, etc. to execute. None of the bar team really knew what they were doing and I'm talking about a G&T and wine! Lots of other customers experienced the same. Eventually retired to the room where the room service menu was tiny but you needn't worry because nobody picked up the phone despite multiple calls over a half hour.
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 10 ต.ค. 2023
Dear Saumit,Thank you very much for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s disappointing to read your hotel experience was not to the high customer satisfaction level that we strive to achieve for every guest here at Ashford International Hotel. We take our customers comments very seriously and it is only with honest and constructive feedback that we can strive to improve our product and service for future guest’s enjoyment.Kind regards,Hotel General Manager

8/10 ดี

William

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very convenient for euro tunnel and pet friendly, room was okay if a little dated and the front desk staff were nice. Now the negatives, the toilet had excrement on it still from the previous occupant which didn't give us confidence of the cleanliness of the room in general. The bar staff were mostly absent and rude when they did come back so we ended up just leaving and eating some snacks we had packed for the road.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel GM วันที่ 10 ต.ค. 2023
Dear William,Thank you very much for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s disappointing to read your hotel experience was not to the high customer satisfaction level that we strive to achieve for every guest here at Ashford International Hotel. We take our customers comments very seriously and it is only with honest and constructive feedback that we can strive to improve our product and service for future guest’s enjoyment. Kind regards,Hotel General Manager