ตู้นิรภัยในห้องพัก, ตกแต่งพิเศษโดยเฉพาะ, โต๊ะทำงาน, Wi-Fi ฟรี

รีวิว อีโคโนลอดจ์ เฟรเดอริคส์เบิร์ก ใกล้ถนนไอ-95

2 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 40 จาก 222 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 64 จาก 222 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 48 จาก 222 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 36 จาก 222 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 34 จาก 222 รีวิว" "

6.6/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

5.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Kiersten

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback. If there's anything specific we can do to improve your experience next time, please feel free to let us know. We appreciate your stay with us and look forward to welcoming you back.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Kierra, Culpeper

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy check in process
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Kierra,We're thrilled to hear that you had an easy check-in process during your stay with us. Our goal is to provide a seamless experience for our guests, and we appreciate your feedback. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to hosting you again in the future.Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Isabelle

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Comptoir déjeuner sale depuis la veille. Pour déjeuner : pain tranché, margarine, lait, café, 2 sortes de jus, mini muffin emballé individuel et 2 sortes de céréales. 3 minis tables poir s'asseoir. Nous n'avons pas déjeuné là. Air et bruit entrent par la porte (n'est pas étanche). Le lit plus bas au centre, on roulait au centre du lit. Chaise tachée. Nous ne retournerions pas là.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 11 มี.ค. 2024
Good Morning Isabelle,Appreciate for taking time survey for your recent stay with us. We are apologize certain items you wouldn't be satisfied. For your knowledge, we r choice franchise hotel so our breakfast menu serve as per Choice Hotels guidelines. For, bedding issue we will assure that change the bed so all our future loyal guests will satisfy. We r trying and giving 100 percent everyday for maintaining cleaning standards.Once again thank you for choosing us.Hopefully see you again in future and allow us serve better and you can see the difference. ThanksGeneral Manager Econo Lodge, Fredericksburg, VA-22408

10/10 ดีเลิศ

Debra

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 9 มี.ค. 2024
Dear Debra,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,General ManagerEcono Lodge,Frederickksburg, Va

8/10 ดี

Tiffany

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Ok for a right now fix
Very decent for a motel, no roaches thank God. Heat/AC unit works, but extremely dirty and dusty. Some of the pillows gave a scent of urine.. floors could use a sweeping and mopping for sure.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Good morning Tiffany,Thanks for taking time to give us feedback staying exprience with us. We gald to see that you like our place which feel decent. As per other stuff, like AC units little dirty and pollow cases so we will promise you take care of that properly on going efforts and try to provide as much as cleanliness standards. Your sincerely, Management

8/10 ดี

Tonino Di

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Very good for overnight stay
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Tonino Di,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely,General Manager Econo Lodge, Fredericksburg, Va

4/10 แย่

Yves

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Forget IT....no breakfast....coffre was terrible
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Good Evening Yves,Thanks for taking time for survey. your words r key for our success. We can see that your recent exprience stay with us was not fulfil. As per you mention, NO Breakfast that doesn't mean to us. We set up the complimentry continental breakfast menu as per Choice Hotel International guidelines. So that how we follow the insutruction for hotel management. Once again, we r apologies for inconvenience from our entire team. We will assure you to improve our standard and services for all our future mutal guests like you. ThanksGM

10/10 ดีเลิศ

George

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Good Morning George,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely,General Manager Econo Lodge, Fredericksburg, Va

2/10 แย่มาก

Phil

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Booked the room late in the evening and 2 rooms were dirty with one of the rooms having a bedbug. Did not stay at this facility
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก General manager วันที่ 7 ต.ค. 2023
Good afternoon Phil,Thanks for your comment. First of all , We never had bed bug in our hotel so i don’t know how they come. Might be you bring it or what we don’t know. We r inspecting our rooms regularly after housekeeping process and we r not find anything thing so how can u said that without any evidences! Also I saw you other room but there were nothing wrong and I rent that same room after your check-out of the hotel and no one have any complaint. So what make difference to you compare to others. Any way thanks for at least choosing our hotel and we will promise to take care proper maintain our facility. Thanks

2/10 แย่มาก

Abdallah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 20 ก.ย. 2023
Dear Abdullah,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,General Manager

6/10 พอใช้

Abdallah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 ก.ย. 2023
Good Morning Abdallah,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely,General Manager Econo Lodge, Fredericksburg, Va

10/10 ดีเลิศ

Melanie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was a great stop for a quick few hours of sleep during our travel south. Clean and right off I-95
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 12 ก.ย. 2023
Good Morning Melanie,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely,General Manager Econo Lodge, Fredericksburg , Va

4/10 แย่

Abdallah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ก.ย. 2023
Good Afternoon Abdullah,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Econo Lodge, Fredericksburg, Va

2/10 แย่มาก

Sherry

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I would not recommend this place to anyone.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 ก.ค. 2023
Dear Sherry,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,General Manager

8/10 ดี

Larry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 มิ.ย. 2023
Good Morning Larry,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,General ManagerEconolodgeFredericksburg, Va

10/10 ดีเลิศ

Peter

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 ก.ค. 2023
Good Afternoon Pete,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,General ManagerEconolodgeFredericksburg, Va

8/10 ดี

Gerald

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
You get what you pay for , not bad for the $
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 พ.ค. 2023
Good Afternoon Gerald,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, General ManagerEconolodgeFredericksburg, Va

8/10 ดี

Erin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff at desk. Continental breakfast area was clean. Highway traffic noisy at times. Not enough towels provided for the 4 registered guests.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Jay

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
I get it, it’s a whistle-stop hotel stay off the I95 for about $112. The hotel lobby as well as our room had the overpowering odour of mothballs. To the point that we woke up at 4:30 am to leave after a 14hr driving day because everyone felt ill. Not sure if it’s a tactic to keep pests at bay or if it’s something else but it’s not acceptable. Combine with the proximity to the adjacent local highway and travellers need think hard about how much sleep they want/need. It should be noted some of the chemicals in mothballs can cause reversible health effects that include headaches, nausea, eye and nose irritation and coughing, all of which with the exception of nausea we all experienced.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
About what you would expect
Overall it was good. The only problem i had was the free continental breakfast was awful. It was muffins from a box, toast and only two kinds of cereal. The milk said it was one day past expiration but thats not all that uncommon. They really didnt try with the breakfast
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 ก.พ. 2023
Good Afternoon Guest,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM EconolodgeFredericksburg, Va

10/10 ดีเลิศ

Diane

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

Renate

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Shower curtain was dirty and breakfast was crap and not as advertised
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ต.ค. 2022
Good Evening Renate,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. I apologies to your recent stay with us because couple of spots which you mention make you not happy. I assure you we will hang the clean shower curtain for moving forward all our mutual guests rooms. Second, we don't have idea why not you comfortable with breakfast but I let you know we follow the guideline for breakfast as per Choice Hotels Internationals. We can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Have Great Evening. Thanks

8/10 ดี

Keith

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
About what was expected for a budget motel. Could have been cleaner around the edges and in the corners, the 'breakfast' area was not well lit with limited selections. The (what I assumed to be) owner was friendly and helpful. Overall a good night's rest on the road.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 ต.ค. 2022
Good Afternoon Keith,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM Econolodge

8/10 ดี

Bryan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Anna

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel
Great hotel located right off the highway. Would definitely stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 ต.ค. 2022
Good Afternoon Anna,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM Econolodge

10/10 ดีเลิศ

John

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 ต.ค. 2022
Good Afternoon Mr. John, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM Econolodge

6/10 พอใช้

Don

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It met my expectations for a room. Nothing bad/ wrong and nothing special/great.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 ต.ค. 2022
Good Afternoon Mr. Don,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM Econolodge

2/10 แย่มาก

Brittany

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 11 ส.ค. 2022
Good Afternoon Brittany, Thanks for taking time for survey us. We are apologies for you inconvenience stay with us and can't full fill your expectation. We know that why your r not happy because of you won't get your refund from the Expedia. Also, hotel policy is 'No Refund' from any reservation come from 3rd Party. The guy with you I already show to him how use hand shower bathroom. We take your comments seriously and try to improve our guests services which make better feel all our future mutual guests. Thanks General Manager

8/10 ดี

Don

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was fine.
Room was clean and accommodations were fine, breakfast was something to desire not many choices.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 ก.ค. 2022
Good Afternoon Don, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM Econolodge

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place to stop, sleep and get up and go
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 ก.ค. 2022
Good Afternoon Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM Econolodge

2/10 แย่มาก

CRYSTAL

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Upon check-in which was about 1030pm, I was advised that I had a smoking room and that I could up grade to a non smoking room for very little cost. The clerk there made me wait while he fidded on the computer in front of him. After a few minutes I told him that it was late, I was really tired and had to use the rest room, so never mind just give me what I alteady had reservations for. He told me not to go and that for just nine dollars I could upgrade to a non smking room with two beds. I paid him the addional cost and he gave me the room key. After checking out the location of the room I parked my car and went inside to inspect the room. After that I went back to my car for my luggage. My cell phone rang and upon answering it, it was the hotel clerk. He requested additional money from me. He said that the room would cost me more than he anticipated. It is after 11pm at night now. He wanted me to come back into his office and pay the money. I explained to him that what he was asking was wrong, bad business and unsafe. He was raising his voice in anger. He told me he works 24hrs around the clock. He said that he was not the one responsible for the short cash. I told him it was poor business practices to change the price the way he was doing. I complained about the treatment that I was receiving, about the service and that if he continued a bad review would follow. I told him, I would pay the additional money of now $15 during the morning hours when things were safer.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 มิ.ย. 2022
Good Morning Crystal, Thanks for taking time survey for us. As per your reservation situation at hotel it is guest responsibility what ever amount is top that supposed to pay by guest. 3rd party reservation company they put their virtual card and we charge only amount they put into card. Hotel management was done their duty that night time when you already check-in. But later we figure out the difference so that's manager was call you night time. Management has rights to make transactions straight with all mutual guests doesn't matter what ever time frame. Manager was doing duty on that night and unnecessarily he was not bothering you. Management knows and will improve more business practice with loyal guests. We glad to see that you shows in the office in the morning and clear dues. It was looks osam with fair terms. Thank you for staying with us. Good Day.

10/10 ดีเลิศ

Nikki

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good nights sleep
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 พ.ค. 2022
Good Afternoon Nikki, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM Econolodge

10/10 ดีเลิศ

Misael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Todo agradable 😌.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 พ.ค. 2022
Good Afternoon Misael, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM Econolodge

2/10 แย่มาก

Jamal

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Poor Customer Service
The staff is unprofessional. I called the hotel to cancel a reservation and spoke with someone who was very rude and hung up on me multiple times. I was treated like I was bothering them by just calling. When I finally reached a person willing to assist me it was too late to cancel or reschedule. If I had stayed at the hotel, the customer service I received over the phone leads me to suspect my stay wouldn't have been much better.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Ankit วันที่ 6 เม.ย. 2022
Good morning Jamal, Thank for taking time to the words for our service standard. I know you were called the hotel for cancel the reservation but as I told you your reservation was Pre-paid third- party already. The hotel cancellation policy is 48 hours before check-in. No exception on that. If you like to check on site www.choicehotels.com in search box put our hotel name and you can see all the information. Once again we really apologies you wouldn't get the refund as per policy. Best advice, moving forward when you make reservation always check reservation cancellation policy. Thanks General Manager

6/10 พอใช้

Sarah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Dusty and stuffy, but it matches the price. Otherwise okay!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Ankit วันที่ 6 เม.ย. 2022
Good morning Sarah, Thanks for taking time to survey for us. Your words are big assets for our business. I can see the you had some unfavorable experience in our hotel but we will keep improving our services day by day and trying to make 100% memorable experience to all our loyal guest. Once again, I am apologize to on behalf our staff members but expecting to see you again in future and you can see the difference. Thanks General Manager.

2/10 แย่มาก

Iryna

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was disappointed and wouldn’t advise this hotel. It was my mistake to choose this one although I spent only night there.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Ankit วันที่ 6 เม.ย. 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Thanks General Manager

2/10 แย่มาก

Sheena

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very filthy. It was so dusty all over. The bathroom had mold. The lobby was filthy and smelly. The breakfast was a joke. The surrounding was noisy because of traffic, so couldn’t sleep well.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Ankit วันที่ 6 เม.ย. 2022
Good morning Sheena, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Thanks General Manager

8/10 ดี

Jeffrey

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
We just stayed for night after driving. Not many bells and whistles but bed was okay, shower was hot, ac worked fine
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Ankit วันที่ 6 เม.ย. 2022
hank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Thanks General Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Ankit วันที่ 9 ก.พ. 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM Econolodge (540) 898-7100

2/10 แย่มาก

LaRon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible service. The place was dirty and I still didn't get my refund.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Ankit วันที่ 9 ก.พ. 2022
Good morning William, As per hotel Cancellation policy is 48 H/R. We can't get the cancellation before the check-in date. So that's you impacted No Show Charges. Also, Its 3rd party guaranteed reservation which is prepaid. Just let you know moving forward, any hotels & motels you go make sure First Cancellation policy. Thanks GM

6/10 พอใช้

Shelley

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Michele Laine, Mineral

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was updated and very clean
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

4/10 แย่

Susanne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sticky floor, giant spider in the bathroom, no hairdryer or coffee maker. Scary place. There was an unpleasant odor as well.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

8/10 ดี

Justin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
We asked for a non smoking room. We were on the second floor. When we got there there was a family in the room next to us, kids screaming and man hanging over balcony with a cigeratte in his mouth. I spoke and he look at me like "who are you looking at". We went to dinner and came back and didn't see him again. My husband has a sensitive nose and definitely smelled smoke. Overall room was nice, but if you can't deal with smoke, they need a wing just for non smokers. Not really any good restaurants around, you have to drive quite a distance and coffee in the am was like dirty water. Would not stay here again. Sorry.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Ankit วันที่ 14 ก.ย. 2021
Good morning Justin, Thanks taking time for survey for your experience with us. We see that you like our room standard overall specially upstairs. We know that you little bit no happy because of other people are smoke in balcony which we can't control. Hotel management has no right to stop someone smoking habit. Moving forward we look after this situation with others. Also, there are plenty of restauents nearby our hotel. If you have ask front office we can show the right direction as per your taste of food. Anyway, once again thanks from entire team of our hotel and will expecting to see you again in the future and see the difference. Thanks General Manager

8/10 ดี

Michelle

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021

4/10 แย่

Kimberly

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No wash cloths. Smoke pot outside my door and I’m a non smoker. Every time I left my room all I could smell was smoke. Needs renovating. Very dated
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Ankit วันที่ 12 ส.ค. 2021
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Econolodge Staff GM Econolodge (540) 898-7100

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only complaint we have is that access to the motel is restricted from the other side of the highway due to the concrete median. We had to pass the motel, turn into gas station and enter the highway before turning into the motel parking lot. It was difficult due to heavy traffic and being right at the traffic lights.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Ankit วันที่ 12 ส.ค. 2021
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM Econolodge (540) 898-7100

10/10 ดีเลิศ

Johnny

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Ankit วันที่ 12 ส.ค. 2021
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, GM Econolodge (540) 898-7100

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was NOTHING I liked about this place! It was FILTHY!!! I would not have wanted a pet,if I had one, to stay in this hotel. I would avoid this place like a plague.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก GM วันที่ 18 ก.ค. 2021
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Econolodge Staff GM Econolodge (540) 898-7100