ด้านหน้าที่พัก - ตอนเย็น/กลางคืน

รีวิว โรงแรมนิวแปซิฟิก

4 out of 5
โรงแรมนิวแปซิฟิก
9-11 Ky Dong, Ward 9, District 3, Ho Chi Minh City

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 12 จาก 138 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 37 จาก 138 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 46 จาก 138 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 25 จาก 138 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 18 จาก 138 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

6.6/10

พนักงานและบริการ

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

6/10 พอใช้

BINH

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Quiet Hotel.
Quiet hotel. Stay in a 1 bedroom suite and it's very comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Ms.Kim วันที่ 11 ต.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. with kindest regards,

8/10 ดี

Jerry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Everything was good. The host was polite the hotel was clean an orderly
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 25 ก.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your support our hotel. Hope to see you again

4/10 แย่

1313

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
写真と部屋が全然違っていました
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก KIM วันที่ 23 ก.ย. 2019
Dear Guests, Thank you for your feedback. we'll recheck our services and improve it

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
OK Stay
The room was spacious and clean, but the bed frame has a footboard, which is uncomfortable for tall guests like myself. The service was good. The breakfast buffet was disappointing at best.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Tang My Linh วันที่ 8 พ.ค. 2019
Dear Sir ! thank you very much for your especially kind feedback. Looking foward to welcome you back soon !!

2/10 แย่มาก

pradeep

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

4/10 แย่

Jean-Marie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
New Pacific Hotel review
Not as described . Lacking lots of 4 star hotel. Forget. Not for a business person.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Manchmal stellt sich die Rezeption stur. Restaurant und Bar immer geschlossen. Rest io
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Kent วันที่ 16 ม.ค. 2019
Dear Valued tenant, Thank you for sharing your comment following your recent stay with us. We would like to extend our apologies for the inconvenience you experienced in regards to the reception issues and restaurant .We are now in the process of planning for our upcoming renovation plan and take your comments on board. I hope we could be of service to you in the near future. Best regards.Kent (Sale Department).

4/10 แย่

Thi

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not a 4 star hotel
- Check-in: the receptionist asked me to deposit $10 if taking back my passport; fine, it's understandable. But when I asked for another key for the second person staying with me, another deposit for $10 requested. - All the hallways have no lights - The Chinese (hotel's most guests) were very noisy in early mornings and late nights - We had to pay for parking, and their explanation is to prevent others outside from taking advantage of free parking at their facility.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Kent วันที่ 20 มิ.ย. 2018
Dear Valued tenant, Thank you for taking the time to pass on your feedback following your recent stay with us. Like many hotels,when you check in,you should deposit some moneys for your service will be use, depend on hotel . In this case , when you take back passport and take more than one key is not exception. We re open for do business ,If all hallways have no lights , hotel 's most guest you had said , we will get trouble . For parking reason in our website had taken note,if the guest use service, we should to pay.Kent (Sale Department)

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It wss fair for the discounted rate, but far from a 4 star hotel. The breakfast was 2 star at best.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก KENT วันที่ 11 มิ.ย. 2018
Dear Valued tenant, Thank you for taking the time to pass on your feedback following your recent stay with us.Like many hotels, our promotions have specified terms and conditions.I can understand how sometimes different breakfast .Manager was not able to resolve the issue to your satisfaction.Your constructive feedback has been passed on to our Director of further investigation and working with his team to prevent this from happening in the future.We look forward to welcoming you back in the near future.We look forward to welcoming you back in the near future.Kent ( Sale Department).

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
期待外れ
現地人の勧めで宿泊。 ロビーが暑いです。 空調が入っていないと思われます。 部屋のエアコンの効きも良くない。 従業員は当たり外れが大きいです。 朝ごはんは無いに等しいです。。。 外に食べに行った方が良いでしょう。 もう次は無いと思います。
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Kent วันที่ 17 พ.ค. 2018
Dear Valued tenant, Thank you for taking the time to pass on your feedback following your recent stay with us.We are glad to hear you enjoyed our massage service.. I would like to extend my sincere apologies regarding the air conditioner and breakfast employees this is certainly not in line with our service standards and completely unacceptable. Please be rest assured that your constructive comments have been brought to the attention of our Director of Rooms to address the issues with his team. Wishing you continued safe travels and look forward to welcoming you back soon.From Kent (Sale Deparment)

8/10 ดี

Jan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stå tidligt op
Hotellet er mest henvendt til asiater. Ikke alle i receptionen var gode til engelsk. To stole ved en meget lille pool. Restaurant kun åben til morgenmad fra 6.30 til 9.00. Kineserne havde ryddet det hele næsten med det samme, og opfyldning skete kun sporadisk. Flot udsigt fra terrasse . Meget larm fra gaden, men det er der nok overalt.
การตอบกลับจาก KENT วันที่ 2 เม.ย. 2018
Dear Valued tenant, Thank you for your comment following your recent stay with us.We look forward to welcoming you back in the near future. Kent (Sale Department) Have A Nice Day !

8/10 ดี

Alfred

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nette Und sehr hilfbereite Damen an der Rezeption. Altes Hotel mit nostalgischem Charme.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Kent วันที่ 22 ก.พ. 2018
Dear valued tenant, Thank you for your nice comment our team. Kent ( sale department)

8/10 ดี

Phuc

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Newer hotel
Rooms is small but nice. Newer hotel. Breakfast buffet is so so. Too many Chinese and Rusian tourist, they are so noisy and rude at buffet, but it is not hotel fault. I would stay here again
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก Kent วันที่ 23 ม.ค. 2018
Dear Valued guest, Thank you for sharing your positive comments about our hotel.Wishing you continued safe travels and look forward to welcoming you back soon. Best regards. Kent (Sale Department) Have A Nice Day !

8/10 ดี

Phuc

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast buffet is not great, food are simple. Too many Chinese and Rusian tourists and get very loud and rude at breakfast time
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก KENT วันที่ 22 ม.ค. 2018
Dear Value Tenant, Thank you for taking the time to pass on your feedback following your recent stay with us.We would like to extend our apologies for food.Please rest assured that your comments regarding issues you encountered have been passed onto the F & B Team.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Kent (sale Department) Have A Nice Day !

4/10 แย่

Suong

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The front desk lady is very rude.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก Kent (Sale Department) วันที่ 15 ม.ค. 2018
Dear valued tenant, Thank you for taking the time to pass on your quick review Please be rest assured that this unexpected issue has been acknowledged by Fo leader to pass on with his team and make sure this will not happen in the future. We look forward to welcoming you back in the near future. Kent (Sale Department)

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Safety
Safe and secure hotel.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
Dear Valued Tenant, Thank you for your comment following your recent stay with us.We look forward to welcoming you back in the near future. Kent (Sale Department) Have A Nice Day !

2/10 แย่มาก

newcastle Austr, whiting

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My experience in new pacific hotel
Try this one yourself if your game Expedia,this is the worst hotel we have stayed in in Vietnam
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Kent วันที่ 7 ต.ค. 2017
Dear Valued tenant, Thank you for share your comment for us ,beside that what happen in this case.The game can not play for one person in big stadium.You should let us to known that before you do . Kent ( Sale Department ).

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Didn't stay but pass by, was a noshow.
Didn't get refund within 24 hrs booking, got bad review from family members, asking to cancel within 24 hrs booking, was denied, but pass by to checkout for few minutes , was bad, didn't get well come by front door staffs, look around was broken and out of places of some furnitures, staffs was loud n argued with each others, didn't make a good first impression at all, glad didn't stay there even though I got full non refund cancelation.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก Kent (Sale Department) วันที่ 20 ก.ย. 2017
Dear Valued tenant, we 're understood your feedback ,The first in your case when you booking reservation we had notice non refund.The second your only said impression for family and everything our hotel but as result you didn't let us to know your booking number and your name here. How about you had said before is right ? please to thinking about that ? Kent ( Sale Department)

4/10 แย่

Mary, California

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
DISAPPOINTING!
BATHROOM TOILET HAD BROKEN FIXTURES AND MALFUNCTIONING PARTS. WE WERE DISAPPOINTED! WE EXPECTED SOMTHING MORE CLEAN AND PLEASANT! I WOULD NOT RECOMMAND TO OTHER PEOPLE.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2017
การตอบกลับจาก KENT วันที่ 28 ส.ค. 2017
Dear Valued tenant, Thank you for your comment ,we will follow up your case . Kent (sale Department ) Have A Nice day !

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

朝食は早めに
朝食のバイキングがあまり充実していなく、また、朝7時過ぎは混んでいて、席が取れない状況でした。他の人の食事が終わったテーブルが拭かれていなくて、結局食事をしませんでした。
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2017

6/10 พอใช้

JUN, Saitama

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
空港にほど近いホテル
深夜の到着でしたが、チェックインは問題ありませんでした。 部屋は、広く、清潔で満足できるものでした。 スタッフの数の少なさが少し気になりました。 朝食は、12階のレストランで内容は普通でしたが眺めがよく ホーチミンの街並みが良く見えました。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2017
การตอบกลับจาก Kent วันที่ 5 มิ.ย. 2017
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your nice feedback on our room and great location. We wish you continued safe travels and look forward to seeing you again soon. Kent ( Sale Department).

6/10 พอใช้

tadayuki

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
金額に応じたホテル。
4スターということです宿泊したが古く残念でした。部屋は広いですがまわりも何にもなく買い物も不便でした。朝食もあまり良くなかった。
Dear Valued tenant, Thank you for sharing your lovely feedback for room, beside service around the hotel please contact for receptionist in left side of hotel, as there re three 24 hour market ,and take about 5 minute by walk you can see traditional market , anyway one again thank for your comments , we will pay attention we the guest check in give more information for guest around hotel. Kent (Sale Department ). Have A Nice Day !

2/10 แย่มาก

kitae

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
더럽고 너무 안좋은 호텔
너무더럽고 서비스도 안 좋고 사진상으로만 좋아 보인다. 위치도 물도 바가지고 너무 안좋음 호텔리아사이트에서 지웠으면 좋뎄슴

8/10 ดี

Gregor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Spannende Stadt und Preiswertes Hotel
Die Mädels von der Reception waren total freundlich und hilfsbereit
Dear Valued tenant, Thank you for sharing your lovely feedback on our dedicated team. Wishing you continued safe travels and look forward to seeing you again soon. Kent (Sales Department) Have A Nice Day !

4/10 แย่

Eriya

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
観光ツアー客御用達ホテル
ツアーの観光客が多く利用するホテルで香港・中国からの観光者が多い。 朝食の時は混み合うので思い切り早い時間から行かないと渦に巻き込まれる。 設備は古いが部屋は広く、中国風の家具が素敵だった。
Dear Valued tenant , Thank you for your glowing recommendation of New Pacific hotel and we are very pleased that you enjoyed your accommodation with us. Wishing you continued safe travels and look forward to seeing you again soon. Kent (Sales Department). Have A Nice Day !

6/10 พอใช้

Arnoldo

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
On the floor (6) a lot of noise at night after 10 pm
Dear Valued tenant, We are sorry that this affected your relaxing time .Thank you to bring these issues to my attention and I will be sure to personally follow up with each department as we take guest feedback very seriously and we would never want you to feel we do not care about your experience as we value all of our guests. Wishing you continued safe travels and look forward to your return in the near future. Kent (Sales Department)

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great room.
Spacious room for the price. Bed is very comfortable.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 ก.พ. 2017
Dear Valued tenant , Thank you for your glowing recommendation of New Pacific hotel and we are very pleased that you enjoyed your accommodation with us. Wishing you continued safe travels and look forward to seeing you again soon. Kent (Sales Department).

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location.
Great location for Vietnamese food. Food such as Pho and Mien Ga (chicken soup) are available just outside the hotel.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 ก.พ. 2017
, Dear Valued Tenant, Thank you for sharing your nice feedback on our convenient location and great service. We wish you continued safe travels and look forward to seeing you again soon. From Sales Department (Kent) -

4/10 แย่

Lindsay

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful decor, neat view from rooftop pool, incredibly unfriendly and unhelpful staff, mini bar was not stocked.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 18 ม.ค. 2017
Dear Valued tenant, Thank you for your nice comment for our hotel and rooftop pool .It’s always a pleasure to receive such a detailed review of this nature. beside that the staff ,Thank you to bring these issues to my attention and I will be sure to personally follow up with each department .Wishing you continued safe travels and look forward to see you again soon. Kent (sales Department)

2/10 แย่มาก

Lui

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
很差,前枱扣著我們的護照不退回给我們,使到我們到百貨公司購物因為沒有護照副本而沒有辦法退稅,而當我們退房時一定要等到查房完畢才退回護照給我們,真的十分過份。而且酒店根本不是4星級的酒店
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 ม.ค. 2017
Dear Valued , We're sorry to hear that you were disappointed with our staff.We keep passport in order to registered to immigration as the same the other hotel,and the other hand , if you don' t know something for information tax also the other things .Our staff will help you .We understood your feel of that day.In case lost and found we difficult contact to guest . some time when the guest receive the passport they go away ,don 't take a few minute when house keeper checking room. Anyway we thank you for your comment to make service better in future .Wishing you continued safe travels .(Kent Sales Department)

8/10 ดี

Walter Khanh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Affordable 4 stars hotel
I must admit this is a 4 stars hotel with 4 chairs and a table, which makes it very convenient if we call for room service. The price is just $5 more than a good 3 stars hotels. This hotel will remain on my list of hotels.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 10 พ.ย. 2016
Dear Valued tenant, Thank you for your positive feedback on our comfortable room and great service, appropriate price .Wishing you continued safe travels and look forward to seeing you again soon. Have a nice day ! Kent ( Sales Department )

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Buona struttura, gestione mediocre
Nel complesso buono. Camera ampia e pulita. Peccato che il bagno non sia all'altezza del resto. Letto scomodo.Buon servizio. Piscina accettabile. La colazione molto orientale dà poca scelta, a meno che non siate abituati a intingoli e salse di prima mattina.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 1 ก.ย. 2016
Dear Valued tenant, We're sorry to hear that you were disappointed with bathroom and the breakfast. We're currently looking into working with a new menu to provide a better selection daily. KENT (SALE DEPARTMENT)

6/10 พอใช้

#enjoythejourne, Sydney

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is a bit out of the main drag
Hotel was ok, the breakfast buffet was editable but nothing to write home about. The staff can't speak English so it made it a little difficult to communicate. If you can speak Vietnamese it would be better stay. Room was clean but a bit dated.
การตอบกลับจาก KENT ( Sale department ) วันที่ 19 ส.ค. 2016
Thank you for your information.

6/10 พอใช้

jake, ho chi minh

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice close to the airport
Needs more basic room maintenance and attention. the first room I went to had no toilet paper.
การตอบกลับจาก KENT วันที่ 4 ส.ค. 2016
Dear Valued tenant, Thanks for your choosing New pacific hotel for your stay at home .we will pay attention that . Have a wonderful day !

6/10 พอใช้

Hyuntae, Seoul

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
So so
So so
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 20 ก.ย. 2016
Dear Valued tenant, Thank you for your comment .Wishing you continued safe travels and look forward to seeing you again soon. Have a nice day ! KENT (sales depparment)

6/10 พอใช้

Rick, Perth, Aus

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel too far from everything.
Not close to main places of interest and little restaurants in area.
Dear Valued tenant, Thank you for your stay with us ! There ' re s ome information here will help you better for living in our hotel. * you can take the map at front desk for free, and reception will introduce for you location for visit * 14 minutes go to international airport .(by taxi) * There re some place you can choose for eby walk a few minute on Ky Dong street such as : - For Eat ( Phở Anh ,Mỹ sơn ,Ran Bien restaurant,Coral Sea Restaurant, Quán Bánh Bèo Thanh Nga, ĐẤT Restaurant, Atelier Des Rêves Bistro,Miến gà Kỳ Đồng, Phở nấm chay, Quán Ốc Thành Long ,Bún ốc Thanh Hải ,Tiệm Mì Chú Tắc, Bông Lúa restaurant, Phô Mai Que Kỳ Đồng - For Cofffee shop, Bar :Chè Kỳ Đồng ,Bonté Cafe ,Sinh Tố Mát Mát ,Guru Sports Bar. Have a nice day !

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Reasonable price with location but not facility
It is a good location for business. Not far from D1 and D10, it is convenient and not far to go anywhere downtown. But the decoration is old and washroom is not new.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 ต.ค. 2016
Dear Valued tenant , First, I want to thank you for your feedback for location.. Your constructive comments regarding our facilities has been passed onto respective Department Head for further improvement .We are excited to commence our rooms renovation project next week which will add a new flair to our iconic hotel,something to look forward to on your next visit. Kent (Sales Department)

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 ต.ค. 2016
Dear Valued Tenant , Thank you for your booking at New Pacific hotel stayed with us and We look forward to seeing you again soon. Have A Nice DAy ! Kent (Sales Department)

2/10 แย่มาก

A

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
4 stars my butt.
Short and sweet. Place is not as advertised. Room was covered in hair. Mattress mimics the floor in comfort level, walls had stains. Worst of all, my cousin (who happens to be a female vietnamese national) was allowed in to my room to bring me food. We she told the front desk we were relatives, she told me she brushed her off and said it was hotel policy not to allow women to the room cause she might be a prostitute. But guys are allowed.. She was humiliated by the staff and nowhere on the Orbtiz booking site does it say that I can't have my cousin (who happens to be female) visit me.

2/10 แย่มาก

Don, a terrible place

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stay away
This place is terrible. The staff is terrible. I wish I could give lower.

6/10 พอใช้

Chui

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Price resonable but looks cheap. More choice in HCM.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 ต.ค. 2016
Dear Valued tenant, Thank you for your glowing recommendation of New Pacific Hotel and we are very pleased that you enjoyed your accommodation with us. We look forward to seeing you again soon. Have A Nice Day ! Kent (Sales Department)

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Staff very good. Over a long stay the breakfast buffet lacked variety. Bread toaster needs replacing

2/10 แย่มาก

Peter, Norfolk UK

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad experience
Terrible experience, the receptionist demanded to see a marriage certificate & as I did not have one refused to let me and my partner stay. The room was pre booked and fully paid for. When requested to speak to management, my request was met with refusal.

8/10 ดี

Samantha, Sydney

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice Hotel
We had a good experience here. Breakfast was pretty good. All staff friendly.

10/10 ดีเลิศ

Walter Khanh, Southern Cali

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I am very happy with this 4 stars hotel.
My wife and I have made the right choice to stayed in this beautiful 4 stars hotel! The price is very decent as comparing to those other 4 stars hotels which tend to run way more. We are glad to have picked this hotel during our visit in HCMC. The lobby and the hotels doors are all made of solid beautiful expensive woods!!! That is one thing most travelers could not have gone unnoticed! Additionally, the interior of room is designed BEAUTIFULLY in a combination of both Western's and Asian's look. There are no gap in the door so it is a plus for PRIVACY! Furthermore, the staff are very GENEROUS and COURTEOUS: they greet you in English and get the doors for you at any given chance. Lastly, the restaurant is located on the 12th floor and the dining tables and chairs are all made of expensive solid woods---there is an open space sittings for those who wants to enjoy the panoramic view and smoking. The price of dinner buffet is fits right into my budget, but you have to buy the ticket earlier in the morning otherwise it will be sold out!!!!!!!! I highly recommend you to try this hotel once during your stay in HCMC and I am quite sure you won't be disappointed.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
都心からは少し離れてますが、スタッフの対応は最高です。
スタッフさんの対応は素晴らしく、ホテルも広かったですが、都心からは少し離れてます。 それでも良ければGOODなホテルです。

6/10 พอใช้

My Linh

6/10 พอใช้

Jenny, Stockholm

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
2 dagar i Hoo
2 dagar i Hoo för att komma över jetlag. Hotellet gav vad man betalade för, helt ok.

8/10 ดี

Hai L.

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
family trip
Nice and beautiful hotel. Just only be careful don'd hurt yourself by the corner of single bed.