ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว Melia Sol Y Nieve

4 out of 5
Melia Sol Y Nieve
Plaza de Pradollano, s/n., Sierra Nevada, Monachil, Granada

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 64 จาก 169 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 64 จาก 169 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 29 จาก 169 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 9 จาก 169 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 169 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Adrian

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The check in lady, could do with a little advice regarding smiling & attitude, Our check out lady "Carmen" was fantastic, friendly helpful everything we would expect, rather than the lady who checked us in.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Adrian, Thank you for your opinion, Hope to see him in the new seasonKing regards

4/10 แย่

Tore

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
What are the hotel room walls built from?
Great location, excellent breakfast buffet (make sure to be there at 8 when they open, a looong line at 8.30), nice bar. The spa was not worth the money, in my opinion. At this price level, surprised it was not included in the price. However, by far the worst experience in this hotel was the horrible sound proofing of the walls (we stayed on the first floor). We could hear a lot of noise from the floor below as well as every word spoken in the hotel room next door. Impossible to fall asleep until all other guests had gone to bed. Will not stay there again, which is too bad given all the other positives of this hotel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Tore, We have received your rating and feedback of our services and would like to apologize for not living up to your expectations. We want to inform you that we have shared your experience with our team and the rest of the departments so that we can improve in all those areas that have not had a good rating from you and in order to meet the satisfaction of future customers.

10/10 ดีเลิศ

steve

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel for the Snow slopes and apre ski
Meila Sol Y Nieve is a very nice hotel close to all the shops, bars and restaurants. It is very close to the lifts for the snow sports with a convenient locker room for the skis/boards etc. We had issues with the plastic/electronic door keys that constantly deactivated requiring us to to to reception every day and on one day every-time we left the room. Ask for valet parking as the underground parking lot is one of the most difficult parks I have every driven a car. But overall a fabulous hotel.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Steve, Thank you for your opinion, Hope to see him in the new seasonKing regards

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
Not woth the money..
A nice hotel with nice location, but at this price you expect a real restaurant with real food ! This restaurant was busier, more noicy and chaotic than a McDonalds.. The restaurant staff did a brilliant job, but where there are not enough seats and not enough food; whant can they do ?
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for your opinion, Hope to see him in the new seasonKing regards

8/10 ดี

Peter

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Peter, Thank you for your opinion, Hope to see him in the new seasonKing regards

10/10 ดีเลิศ

Hans Bernhard

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Jobb og pleasure
Oppgrader til Level det er verdt det. Vi hadde et supert opphold🙏
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Hans, Thank you for your opinion, Hope to see him in the new seasonKing regards

2/10 แย่มาก

Ruth

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The noise is a nightmare. The room walls are paper thin. The family in the room next to us was crazy loud, but the front desk wouldn’t move us to a quiet room. Said that the only room they could move us to would have “family” rooms on both sides and probably be just as loud. Paying $400 a night to not even be able to sleep is insane. Definitely not recommended.
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Ruth, We have received your rating and feedback of our services and would like to apologize for not living up to your expectations. We want to inform you that we have shared your experience with our team and the rest of the departments so that we can improve in all those areas that have not had a good rating from you and in order to meet the satisfaction of future customers.

10/10 ดีเลิศ

Hans Bernhard

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Veldig bra, alt er supert med god service osv. En liten sak, sengen var hard og det var ikke dyne, kun teppe.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Hans, Thank you for your opinion, Hope to see him in the new seasonKing regards

8/10 ดี

Cecilia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Vi upplevde hotellet ok, men hela hotellet var galet varmt och då man går i skidkläder så blev det ännu varmare.Hade kanske väntat mig en högre standard. Långsam incheckning men trevlig personal. Vet inte varför det tog sådan tid
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Cecilia, Thank you for your opinion, Hope to see him in the new seasonKing regards

10/10 ดีเลิศ

Tomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Tomas, Thank you for your opinion, Hope to see him in the new seasonKing regards

6/10 พอใช้

Lars

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Lars, Thank you for your opinion, Hope to see him in the new seasonKing regards

6/10 พอใช้

Jeffrey

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Positives: clean, fantastic shower, the spa and sauna was nice after a long day skiing, if you book a room at The Level, then you get good service and facilites. The Level Lounge offers free drinks and snacks all day and a nice quiet breakfast facility. The Level room was very nice. Staff went the extra mile to make sure that you're needs were met. Negatives: when we arrived we had not booked a room on The Level, we'd paid £692 for 2 nights, half board. For that we were offered a nice room but it was a small double with dated fixtures and fittings. There was no milk for tea in the room and when I came to ask for it at reception the receptionist was not interested in helping me at all, she just said oh well you'll need to call room service and ask for it, then when I asked for a bottle opener she said, go to the bar. The spa was not included in the price so would have cost £35 per person, per usage, which would be a pre booked 1.5 hr time slot. We decided to pay an extra £298 to upgrade the The Level, which includes the spa access and free drinks and snacks all day at the lounge, including alcohol. The second we upgraded the service changed from treating us as a minor inconvenience to 5 star vip service. Most of the staff were friendly and genuine but the woman who went from cold and rude to fawning and all smiles let the whole team down. The beds we like camp beds on wheels and kept rolling away from the wall as I sat up. Ice was £3.20 extra. Not good value for money.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

8/10 ดี

Martin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Mixed review
Public areas of gotel were very modern and smart, in keeping with what you would expect from Melia brand. However, bedroom was tired looking and certainly no more than 3 star. Breakfast was excellent. Be warned, this hotel sells itself on the spa facilities, and pictures of spa feature heavily. Very disappointed to discover you could not use any of the facilities, even the pool, without a €30 charge per person. Thos should be clearer in descriptions.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

Nicole

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for your opinionHope to see him in the new season

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for your opinionHope to see him in the new season

6/10 พอใช้

Francis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for your opinionHope to see him in the new season

10/10 ดีเลิศ

Oliver

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for your opinionHope to see him in the new season

10/10 ดีเลิศ

anthony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for your opinionHope to see him in the new season

10/10 ดีเลิศ

Henrik

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Perfekt hotell för snölekar!
Ett dygn med skidåkning och mys där hotellet var en perfekt bas för vår utflykt. Vi checka in kl 10 hade två fantastiska skiddagar där hotellet gjorde allt för att underlätta för vår vistelse.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for your opinionHope to see him in the new season

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for your opinionHope to see him in the new season

2/10 แย่มาก

Christer

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Margareta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Centralt hotel med hög servicenivå
Andra gången vi besöker detta hotell och mycket nöjda. Nära till allt då det ligger vid torget. Har vallet service vilket vi utnyttjade denna gång. Inget eget garage utan använder det publika som är väldigt trångt så skönt att de tog hand om detta. Hade halvpension och både frukost och middag bestod att av stora varierande och fina bufféer. Mysfaktorn i restaurangen är dock inte så stor och ljudnivån är väldigt hög men maten av mycket hög kvalitet. Skidförvaring i källaren med eget skåp till varje rum och direktutgång till torget. Stora rum som dock börjar bli lite slitna. Alla personal är väldigt serviceinriktade och uppmärksamma. Det enda vi inte tyckte fungerade så bra var wifi som var ganska segt.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

Vineta

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Bra
Personalen vid incheckning inte så mötesgående. Spa dåligt och dyrt , kalla bastun inte värt 30 euro. tänker ni besöka Spa ta med er badtofflor och bad mössa annars kostar er extra. däremot mycket bra service i restaurangen, mycket bra frukost och middag
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Bra, Thank you for your opinionHope to see him in the new season

8/10 ดี

M ángeles

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Calefacción
Bien ubicado aunque le falta remodelación en algunas habitaciones. La calefacción al ser centralizada es muy molesta por no poder controlar la temperatura
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Estimada M Ángeles, Muchas gracias por su opiniónEsperamos verla de nuevo por nuestro hotel

10/10 ดีเลิศ

Ghali

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Ghali, Thank you for your opinionHope to see him in the new season

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Petronella
Hotellet ligger bra till och är fräscht men inget extra ordinarie. Spa avdelningen är inte prisvärd. Kostar 35 euro per person och Det är för låg temperatur i vattnet. Frukosten är mkt bra.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Petronella, Thank you for your opinionHope to see him in the new season

8/10 ดี

Marc

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Melia Sol Y Nieve review.
I stayed at the Sol Y Nieve about five years ago with my daughter and was very pleased it hadn't changed or got tired. It does everything well, reception, restaurant, rooms all good. Food was hearty and plentiful, buffet style. Facilities are good and it's close enough to the ski lifts not to be to irksome at the end of the day. Not good that the spa was extra, would like to have known when I booked.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Marc, Thank you for your opinionHope to see him in the new season

6/10 พอใช้

Richard

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Not the best stay
The phone in room didn’t work. I had to use the one in the toilet to book room service. When it didn’t arrive they delivered to the wrong room. It took over an hour for the food to arrive. The room was very dated and there was a used glass of water left in the room on the bedside table when I arrived. The signage in the hotel was also confusing. The ski locker didn’t work twice which took over an hour to resolve. Just not great.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Patricia Navas GEX Manager วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Richard, Thank you for your opinionHope to see him in the new season

4/10 แย่

Christian

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not worth the money.... at all....
I Think that just to pricing of the room pr. Night is not worth the Price. If You wanna go to the spa.... extra money again... then You have to buy special shoes and cap to go to the spa.... extra pricing.... The place is getting old. Needs renovation....
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Cecilia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Vi hade halvpension och det var bra mat men otrolig hög ljudvolym i matsalen vilket drog ner upplevelsen. Spa avd ingick i vår uppgradering men inget jag rekommenderar att betala extra för. Kallt i vattnet!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Good hotel
A good hotel and well located. However, our room was not really up to the standard we expect from Melia. The shower head was leaking and the sound insulation to the room was really poor. Excellent buffet breakfast
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Patrica Navas GEX Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Paul, thank you very much for your comments in Expedia.com We hpe see ou this season again.Warm Regards

6/10 พอใช้

FRANCISCO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Servicio excelente. Como es habitual en Melia, habitaciones muy viejas y precios altos.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก El equipo de Guest Experience. วันที่ 15 ม.ค. 2020
Estimado Francisco, En nombre de todo el equipo de Melia Sol y Nieve queremos darle las gracias por enviarnos su sincera opinión. Nos alegra mucho saber que le gustó el servicio que le prestamos. No dude que haremos llegar su comentario acerca de la decoración y precios de nuestras habitaciones al responsable, para continuar mejorando hasta superar todas y cada una de sus expectativas. Esperamos recibirle próximamente. Atentamente, El equipo de Guest Experience

10/10 ดีเลิศ

Puri

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Jose Luis Jiménez วันที่ 7 ม.ค. 2020
Estimada Puri, Muchas gracias por compartir la valoración de su estancia con nosotros. Atentamente, Equipo Guest Experience

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
mooie verzorgt en goede faciliteiten; vriendlijk personeel. goede ligging in dorp met veel restaurants en skiliften
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Jose Luis Jimenez วันที่ 7 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for sharing with us your experience. We hope to see you soon. Kind regards, Guest Experience Team

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Jose Luis Jimenez วันที่ 7 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We hope to see you soon. Kind regards, Guest Experience Team

10/10 ดีเลิศ

Alia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Jose Luis Jimenez วันที่ 7 ม.ค. 2020
Dear Alia, Thank you for sharing with us your experience. We hope to see you soon. Kind regards, Guest Experience Team

8/10 ดี

mathias

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel de primera pero dormitorios ruidosos
El hotel es muy guapo... Pero muchas nacionalidad se encuentran ahi... Los pasillos son muy ruidosos y los niños corren y jugan esperando a los padres. Los buffets del restaurente son los mejores que hay en la estación, todo super fresco y de primera calidad. Muchas variedad de productos. La unica queja es lo poco aislado que estan los dormitorios... Se convive con los otros huespedes
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Jose Luis Jiménez วันที่ 7 ม.ค. 2020
Estimado Mathias, Muchas gracias por hacernos llegar sus comentarios, nos alegra saber que nuestro restaurante le gustó tanto. Esperamos verle de nuevo en el hotel. Atentamente, Equipo Guest Experience

8/10 ดี

Pär

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel, close to lift excellent breakfast.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

WayneFreeman

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fantastic stay at Melia Sol Y Nieve. Hotel wasn't busy and was offered an upgrade to the Level Lounge. This included a better room, free access to the Spa (for both of us) and access to the family and adult-only lounges in the hotel, which provided free drinks and snack all day. The upgraded room was excellent, well-equipped and comfortable. Large walk in shower and decent sized bathroom was great. Beds were comfortable, heating fairly easy to control (on radiator) and blackout curtains enabled a decent sleep. Breakfast choice is huge, varied and high quality. Great way to start the day. The hotel is perfectly positioned in the main square with easy access to the main lifts. The hydrotherapy pool in the spa is fantastic - we used it every afternoon after skiing and it definitely eased muscle soreness. Sauna/Steam rooms all good. I had only one moment of dissatisfaction during my week long stay when food I had ordered arrived not as requested. I complained (politely!) and the waitress rectified the situation by removing from the bill. We ate in the bar a few times and service/food was good each time. I usually ski in France. This stay was a revelation. I'll be back to SN and the Melia Sol Y Nieve next year.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Hans Bernhard Falk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Tips: oppgrader:)
Fantastisk bra, vi oppgraderte og fikk lounger med mat og drikke inklusive. Samme gjaldt SPA anlegget. Suveren opplevelse!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we arrived, we had to wait at least 20 minutes to check-in as the family ahead of us who were checking out were complaining about the quality of their stay and there was no one else to assist us. Room was adequate but for one of the top hotels in the resort was disappointed that there was no kettle with tea & coffee making facilities. Onsite parking is very expensive compared to large public underground car park which is 2 minutes walk away. The only way that you could get access to the pool was to pay over 30 euros each ta access the spa. With a 9 year old, we didn't want the spa, just a pool. Other hotels we stay in allow pool access and pay extra for the spa. This hotel feature the pool in their marketing but in reality this is a third party operation which is expensive. The buffet breakfast was very good before skiing. This is the fourth visit to Sierra Nevada and we decided to treat ourselves which I don't think was value for money. There a number of other options, for example Trevenque, which are more than adequate for skiing and far better value for money!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Experince Manager, วันที่ 21 มี.ค. 2019
Estimado cliente, Gracias por tomarse su tiempo en compartir con nosotros sus comentarios en Expedia. Nos alegra saber que han disfrutado de nuestras instalaciones y de nuestro buffet de desayuno. Por otro lado lamentamos cualquier inconveniente que hayan podido tener durante su estancia. Anotaremos sus comentarios que nos ayudan a mejorar. Atentamente, Daniel Guerrero. Guest Experince Manager,

6/10 พอใช้

magnus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fantastiskt läge. Ok rum, väldigt dyrt.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก GEX วันที่ 22 มี.ค. 2019
Dear Magnus, Thanks for your comments. We are glad you had a pleasant stay and enjoyed our central location in Pradollano. Sincerelly, Daniel Guerrero. Guest Experience Manager.

8/10 ดี

Ricardo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Experience Manager. วันที่ 18 มี.ค. 2019
Estimado Ricardo, Gracias por tomar su tiempo en valorarnos de forma positiva. Atentamente, Daniel Guerrero.

10/10 ดีเลิศ

Ingela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Experience Manager วันที่ 13 มี.ค. 2019
Estimada Ingela, Muchas gracias por tomar su tiempo en compartir con nosotros su calificación de nuestros servicios. Esperamos volver a recibirla pronto. Atentamente, Daniel Guerrero.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The beds are really uncomfortable, it's like sleeping on the floor.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Daniel Guerrero วันที่ 8 มี.ค. 2019
Estimado cliente, Gracias por compartir sus opiniones con nosotros. No dude en que tomaremos notas para posibles mejoras futuras. Atentamente, Daniel Guerrero. Guest Experience Manager.

8/10 ดี

Jussi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Siistit huoneet ja ihan asiallinen, mutta hidas palvelu ravintoloissa.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Daniel Guerrero วันที่ 6 มี.ค. 2019
Dear Jussi, Thank you very much for sharing your experience at Meliá Sol y Nieve Hotel. We are glad to know you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon. Warmest Regards, Daniel Guerrero Guest Experience Manager.

4/10 แย่

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was in poor condition with loose floor tiles in the en suite and a window which would not close properly forcing us to endure the loud street noise until the early hours of the morning. It's a shame that such an expensive hotel does not offer complimentary use of the the spa facilities without upgrading the room.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Daniel Guerrero. วันที่ 8 มี.ค. 2019
Estimado Richard, Quisiéramos agradecerle el tiempo empleado en publicar su opinión acerca de nuestros servicios. No dude que tomamos nota de sus comentarios que tanto nos ayudan para mejorar nuestra calidad de atención y servicio. Muy agradecido, Daniel Guerrero Guest Experience Manager.

10/10 ดีเลิศ

Viktoria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Daniel Guerrero วันที่ 8 มี.ค. 2019
Estimada Viktoria, Muchas gracias por compartir su valoración en Meliá Sol y Nieve . Nos alegramos de que haya tenido una estancia placentera y esperamos volver a verle muy pronto. Atentamente, Daniel Guerrero Guest Experience Manager.

6/10 พอใช้

Isabel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Daniel Guerrero. วันที่ 8 มี.ค. 2019
Estimada Isabel., Muchas gracias por compartir su puntuación en Meliá Sol y Nieve. Esperamos volver a verle muy pronto. Atentamente, Daniel Guerrero. Guest Experience Manager.

8/10 ดี

Juan, Miami

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excelente atención en este hotel.
El servicio fue excelente, la atención en el front desk fue excepcional. El desayuno estuvo excelente. La habitación era de 2 camas twins juntas y debió ser una cama queen o king.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Daniel Guerrero. วันที่ 8 มี.ค. 2019
Estimado Juan, Muchas gracias por compartir su experiencia en Meliá sol y Nieve. Nos alegramos de que haya tenido una estancia placentera y que nuestro personal le haya hecho vivir una cálida experiencia. Esperamos volver a verle muy pronto. Atentamente, Daniel Guerrero. Guest Experience Manager.