สระว่ายน้ำกลางแจ้ง เปิด 8:00 น. ถึง 19:00 น., ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว โรงแรมเดอะ เมย์ดาน ดูไบ

5 out of 5
โรงแรมเดอะ เมย์ดาน ดูไบ
Meydan Racecourse, Al Meydan Road, Nad Al Sheba, Dubai

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 366 จาก 565 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 123 จาก 565 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 27 จาก 565 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 26 จาก 565 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 23 จาก 565 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Bader

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very nice hotel with friendly helpful staff .. but we noticed few bugs in the room and wifi did work for 2 days in whole hotel
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Malali

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
As a five star hotel you think they have all the aminities but they only had a swimming pool but no steam room or sauna. Their gym was very small. It didn’t feel like a 5 star hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Malali,Thank you for your online feedback further to your stay at The Meydan Hotel.Your valuable comments are greatly appreciated. Rest assured that we will continue to carry out improvement efforts to enhance our facilities and services.We look forward to welcoming you again in a near future.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Shivakumar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent ambiance!
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Shivakumar,Thank you for your positive feedback.We look forward to welcoming you again.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Pierre-Louis

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Gabriela Mena- Assistant Guest Relations Manager วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Thank you for choosing to stay with Meydan Hotel. We appreciate your positive feedback is so precious for us. Looking forward to welcoming you back.

8/10 ดี

ROJA

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Gabriela Mena- Assistant Guest Relations Manager วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Thank you for choosing to stay with Meydan Hotel! Your feedback is so precious for us. Looking forward to welcoming you back in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Mutaz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
One of the best in Dubai
I had a fantastic stay at this hotel. The room was clean, the staff was friendly, and the breakfast was delicious. Highly recommend!
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Gabriela Mena- Assistant Guest Relations Manager วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Mr. Mutaz,Thank you for taking the time to provide us with your 10 star rating. We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel. Best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
My visit was just perfect in all aspects other than the hotel requires some internal upgrades and preventive maintenance. As the toilet requires immediate actions to fix the ongoing odor problem that has in it (Room # 929)
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Samir,Thank you for your online feedback further to your stay at The Meydan Hotel.Your valuable comments are greatly appreciated. Rest assured that we will continue to carry out improvement efforts to enhance our facilities and services.We look forward to welcoming you again in a near future.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Riyo,Thank you for taking the time to rate us.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

8/10 ดี

kalisa Keva

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 9 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Kalisa,Thank you for taking the time to provide us with your 5 star rating.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Amandeep

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Exellent
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Gabriela Mena- Assistant Guest Relations Manager วันที่ 22 ต.ค. 2023
Dear Guest Thank you very much for staying with us. We appreciate your valuable feedback!

10/10 ดีเลิศ

Aideen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Aideen,It is great to receive your flattering rating.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Alan, Denton

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent and friendly staff making our stay extremely easy and comfortable from room to food and shopping all a pleasant experience….Beautiful facility with so many amenities…..very enjoyable.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Alan,We appreciate your positive feedback about your recent experience at The Meydan Hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. Looking forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Kind regards,

6/10 พอใช้

Tom

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Tom,Thank you for taking the time to write us a feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Ebtisam

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Ebtisam,Thank you for taking the time to write us a feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

wageh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 1 ก.ย. 2023
Dear Wageh,Thank you for your online rating further to your stay.We look forward to welcoming you again.Kind regards,

8/10 ดี

Osha

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 1 ก.ย. 2023
Dear Osha,Thank you for your online rating further to your stay.We look forward to welcoming you again.Kind regards,

8/10 ดี

amar

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear Amar,Thank you for your online rating further to your stay at The Meydan Hotel.We look forward to your soon return.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

samir

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 29 พ.ย. 2023
Dear Samir,Thank you for taking the time to write us a feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

sylvie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hôtel calme et confortable
Très bel hôtel au calme au dessus du champ de course. Le personnel est adorable et les chambres magnifiques
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 25 เม.ย. 2023
Dear Sylvie,I am always pleased to receive feedback such as yours. We are happy to hear that your stay had been excellent and that you thoroughly enjoyed one of our unique guest rooms with a direct view of the horse racetrack. My team and I look forward to your next visit which we hope will be soon. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

sylvie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 25 เม.ย. 2023
Dear Slyvie,Thank you for taking the time to write us a feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

4/10 แย่

pedro

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Breakfast was terrible. They did not get our order right for an hour. Had to try twice.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 12 เม.ย. 2023
Dear Pedro,Thank you for your online feedback which we sincerely appreciate.We regret that we were unable to fully satisfy your recent experience in the hotel and we apologize for the inconvenience caused. Rest assured that we will carry out the necessary actions to improve our services.Thank you for your time. We hope to have another opportunity of welcoming you again.Kind regards,

4/10 แย่

Malek

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Décevant
Hôtel beaucoup trop chère pour ce que c'est. La qualité du buffet et diner et les options de restauration inexistantes ne sont pas du tout a la hauteur d'un 5 etoiles. Piscine minuscule pour un hôtel aussi grand. On a eu droit a des préparatifs d'un événement qui a conduit de la musique très forte pour les essais jusqu'à 22h30. Il a fallu que les residents de l'hôtel se plaignent pour que la musique cesse. Chambre belle mais manquant cruellement de prises électriques, machine nespresso HS... Quand on paie le prix demandé par cet hôtel, on s'attend à beaucoup beaucoup mieux.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 5 เม.ย. 2023
Dear Malek,We regret to learn that your recent experience with us was less than satisfying. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Rest assured that your valuable comments have been taken onboard and we will ensure to carry out measures to improve.We trust that you will give us another opportunity to provide you with a better experience and surpass your expectations the next time.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Chengetayi, Drayton Valley

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Shalini Gupta - Guest Relations Supervisor วันที่ 18 มี.ค. 2023
Dear Chengetayi,Thank you for sharing your positive rating, which encourages us to deliver our best services, such as yours. Looking forward to welcoming you again.

10/10 ดีเลิศ

Angela

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
First time back in 3 years and delighted to see some friendly faces staff wise who recognised us. I know it’s due a welcomed renovation between April and November but the people from conciege to breakfast at Farriars and the Pool area to Paddock View Restaurant are the heart beat. Specially like to recognise Prasanna efforts and service in both the latter mentioned areas. Breakfast team are brilliant too. Nothing is too much to ask. Can’t wait to see the new place in 2024
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 9 มี.ค. 2023
Dear Angela, Thank you for posting your online review.We are happy to receive your positive comments about our facilities and services. We do our best to go above and beyond the expectations of our guests. We hope to have another opportunity of welcoming you again. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

hassan Baker

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was amazing everything was perfect
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 1 มี.ค. 2023
Dear Hassan, Thank you for posting your online review.We are happy to receive your positive comments about our facilities and services. We do our best to go above and beyond the expectations of our guests. We hope to have another opportunity of welcoming you again. Kind regards,

2/10 แย่มาก

Randa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Probably the worst 5 star hotel I’ve ever stayed in. The service was terrible and every time I asked for help or support I was sent away.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 24 ก.พ. 2023
Dear Guest,We regret to learn that your recent experience with us was less than satisfying. Please accept our apologies for any inconvenience caused.We trust that you will give us another opportunity to provide you with a better experience and surpass your expectations the next time.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

paolo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Ecce
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 20 ก.พ. 2023
Dear Paolo,It is great to receive your flattering rating and feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

ABDULRAHMAN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
فندق فخم ونظيف ورائع
الفندق جميل وفخم ونظيف (ولا غلطة) ما شاء الله فعلاً مميز الفندق في كل شي النظافة والهدوء والشراحة والبوفيه وخدمة الغرف والدخول والخروج وتعامل الموظفين في الاستقبال وتمديد فترة الخروج إلى غير ذلك فعلاً المكان ولا غلطة
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 20 ก.พ. 2023
Dear Abdulrahman,Many thanks for your flattering remark and 5-star rating.We look forward to your soon return to The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Mishel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Marivic and Bed were the best house keeping staff for room 416 during my stay , I have been through thousands of properties This by far was the best house keeping service I received , was treated like royalties. & the rest of the staff were excellent , felt like living in Bukingham palace.
เข้าพัก 8 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 1 ก.พ. 2023
Dear Mishel,Thank you for reviewing your stay at The Meydan Hotel. I am delighted to learn that you had an enjoyable experience with us. We do our best to go above and beyond the expectations of our valued guests, such as yourself.Hoping to have another opportunity of welcoming you again.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Philip

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved this hotel. Rooftop pool was fabulous and the hospitality was excellent
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 1 ก.พ. 2023
Dear Philip,I would like to take this opportunity to thank you for having chosen The Meydan Hotel for your recent stay.We appreciate your kind and positive review. I am most pleased to hear that you had a pleasant time with us.Hope to see you again in the near future.Kind regards,

8/10 ดี

Harris

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 23 ม.ค. 2023
Dear Harris,Thank you for your online rating.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

2/10 แย่มาก

constantine

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Spa was out of order without any notice and rooms partying all night - no sleep
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 23 ม.ค. 2023
Dear Constantine,We regret to read that we were not able to meet your expectations.If there is anything that we could do to provide you with a better experience the next time, please feel free to let us know as we are always looking to further improve.With best regards,

8/10 ดี

MOHAMED

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good stuff
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 23 ม.ค. 2023
Dear Mohamed,Thank you for taking the time to write us a feedback.We hope to have another opportunity of welcoming you again at The Meydan Hotel.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Liudmila

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel and property, very big. Rooms are nice, just a bit smelly because of the wooden interior. Just a bit of an old smell
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 5 ม.ค. 2023
Dear Liudmila,I am always pleased to receive feedback such as yours. My team and I are thrilled to hear that you enjoyed your time with us.We have duly noted your comments for improvements and we thank you for your valuable insights which will aid us to improve.We look forward to welcoming you again soon and retaining you as a fan of Meydan Hotels. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Omar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel
Nice hotel, big rooms, helpful staff, nice view. The sliding door for refrigerator room can’t be closed which keeps the light running all the time and disturbing my sleep. The breakfast was good but could be improved with more choices. Bed is not that comfortable as 5 star hotel.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 29 ธ.ค. 2022
Dear Omar,Thank you for your online feedback further to your stay at The Meydan Hotel.Your valuable comments are greatly appreciated. Rest assured that we will continue to carry out improvement efforts to enhance our facilities and services.We look forward to welcoming you again in a near future.Warm regards,Mohamed Shawky – Hotel Manager

8/10 ดี

Tom

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 12 ธ.ค. 2022
Dear Tom,We appreciate your excellent rating.We look forward to welcoming you again at The Meydan Hotel.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Amandeep

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A 1 no issues
การตอบกลับจาก Shalini Gupta - Guest Relations Supervisor วันที่ 7 ธ.ค. 2022
Dear Mr. Amandeep, Warm Greetings from Meydan hotel Dubai! Thank you for staying at Meydan hotel and sharing your valuable feedback which encourages us to deliver our best customer service. We definitely looking forward to welcoming you back!

2/10 แย่มาก

Bader

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No Maintenance
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 13 ธ.ค. 2022
Dear Bader,We regret to read that we were not able to meet your expectations.If there is anything that we could do to provide you with a better experience the next time, please feel free to let us know as we are always looking to further improve.With best regards,

2/10 แย่มาก

Bader

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bad Hospitality
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 12 ธ.ค. 2022
Dear Bader,I regret to learn about your disappointment with the hotel experience and would like to extend our sincerest apologies for the inconvenience caused.Rest assured that we have addressed your concerns with the respective departments and corrective measures will be taken accordingly to enhance our facilities and services.Once again, thank you for your valuable feedback. We look forward to welcoming you again soon and provide you with a better experience the next time.Sincerely,

2/10 แย่มาก

Rosalynd

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A very unsafe environment. The glass elevator broke down and the panic button did not work. Eventually after about 25 min of us screaming to get staff attention a guy came over and shrugged at us. After about 15 more minutes he grabbed his colleague who was also unsuccessful in getting us out of the elevator. Meanwhile the elevator was shifting between floors abruptly. Eventually my partner pried the doors open with his hands and we had to jump out. There was no apology from staff or check in with us done after. Furthermore we felt uneasy and uncomfortable during our stay here as the hotel staff treated us with hostility and in an unpleasant manner during the stay especially by the head waitstaff at breakfast. He would harass us and encourage us to leave breakfast as soon as we had finished our last bite. When we mentioned to the front desk our dissatisfaction with our stay and how we felt unsafe they brushed us off with offering us a free upgrade during our next stay with them, even though we expressly told them we did not wish to return due to our numerous safety concerns.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 2 พ.ย. 2022
Dear Rosalynd,We appreciate you taking the time to provide us with your valuable comments about your recent experience at The Meydan Hotel.I deeply regret to hear about the difficulties that you have encountered, which are certainly not indicative of the standards that we are known for. Your comments are much appreciated as they are indeed crucial in supporting our improvement efforts. Rest assured that we will do our utmost to ensure that a similar incident will not take place again.Thank you once again for your feedback. We hope you will give us another opportunity to welcome you again in the very near future so that we may show you that we stand behind our commitment to grand hospitality. Sincerely,

4/10 แย่

Aissa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Shalini Gupta - Guest Relations Supervisor วันที่ 18 ต.ค. 2022
Dear Guest, Warm Greetings from Meydan hotel Dubai! Thank you for staying at Meydan hotel and sharing your valuable feedback which encourages us to deliver our best customer service. We definitely looking forward to welcoming you back!

10/10 ดีเลิศ

AHMED

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 14 ก.ย. 2022
Dear Ahmed,We appreciate your perfect rating.We look forward to welcoming you again at The Meydan Hotel.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

AHMED

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Mohamed Shawky – Hotel Manager วันที่ 14 ก.ย. 2022
Dear Ahmed,We appreciate your perfect rating.We look forward to welcoming you again at The Meydan Hotel.Kind regards,Mohamed Shawky – Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Juan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Shalini Gupta - Guest Relations Supervisor วันที่ 8 ส.ค. 2022
Dear Mr. Juan, Warm Greetings from Meydan hotel Dubai! Thank you for staying at Meydan hotel and sharing your valuable feedback which encourages us to deliver our best customer service. We definitely looking forward to welcoming you back!

10/10 ดีเลิศ

Esteban

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing stay!
One of my favorite stay, the rooms are spectacular, super spacious. The staff is very friendly. I will come back and it is closed to all the clubs near by
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Shalini Gupta - Guest Relations Supervisor วันที่ 1 ส.ค. 2022
Dear Esteban, Warm Greetings from Meydan hotel Dubai! Thank you for staying at Meydan hotel and sharing your valuable feedback which encourages us to deliver our best customer service. We definitely looking forward to welcoming you back!

8/10 ดี

Khalifah, salwa

เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Seong

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 28 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Shalini Gupta - Guest Relations Supervisor วันที่ 23 ก.ค. 2022
Dear Seong, Warm Greetings from Meydan hotel! Thank you for sharing your valuable feedback! Looking forward to welcoming you back to Meydan hotel to create memorable experience.

10/10 ดีเลิศ

Amandeep

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel staff were very friendly Specially the duty manager jyoti Shrivastava she was very co/operative .front desk were very nice people. Thanks and I really wanna come back again. Thanks so much Meydan
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Shalini Gupta - Guest Relations Supervisor วันที่ 23 ก.ค. 2022
Dear Mr. Amandeep, Warm Greetings from Meydan hotel Dubai! Thank you for staying at Meydan hotel and sharing your valuable feedback which encourages us to deliver our best customer service. We definitely looking forward to welcoming you back!

10/10 ดีเลิศ

Rawad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The pool is excellent, staff are very professional and nice The hotel used to be much more luxurious and the hospitality was better like tea and coffee and wet towels were offered when you enter but not anymore
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Shalini Gupta - Guest Relations Supervisor วันที่ 22 ก.ค. 2022
Dear Mr. Rawad Warm Greetings from Meydan hotel Dubai! Thank you for sharing your valuable feedback about the hotel and the staff. your feedback regarding serving tea & coffee will be highlighted to the hotel management to look in to the consideration, as it was stopped due to Covid19. looking forward to welcoming you back at Meydan!