ร้านอาหาร

รีวิว ควอลิตี้อินน์ เดย์ตัน แอร์พอร์ต

2.5 out of 5

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 100 จาก 454 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 133 จาก 454 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 96 จาก 454 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 60 จาก 454 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 65 จาก 454 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

5.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Deanna

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

karna

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Rick

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Saroj

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Cathy

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Dougnasia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very friendly and attentive staff. Rooms were clean and comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Adam

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Christina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Cody

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 20 ต.ค. 2023
Dear Cody,We're genuinely sorry to see that you didn't have a positive experience during your stay. Your feedback is important to us, and we apologize for any shortcomings you encountered. If you could provide more details about your stay, it would help us understand your concerns and work to improve. Please feel free to reach out to our management team to discuss your experience further.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and welcoming.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 20 ต.ค. 2023
Dear James,Thank you for taking the time to leave a positive review. We're delighted to hear that you found our hotel clean and welcoming. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to providing you with an excellent experience on your next visit. If there's anything more we can do to make your stay even better, please feel free to let us know.Sincerely,Hotel Manager

6/10 พอใช้

Susan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I needed an inexpensive hotel near the airport and it was very adequate for my needs
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 20 ต.ค. 2023
Dear Susan,Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We're glad to hear that our location served your needs well. If there's anything specific you'd like to share or if you have any suggestions for how we can make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future.Sincerely,Hotel Manager

8/10 ดี

Peter

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
eh
This was a 5 night stay. Bella was wonderful as a greeter and professional. The breakfast left a lot to be desired. I went to breakfast 3 times. The eggs appeared to be powdered. There were sausages. On Friday at 8:45 a.m. there were 2 sausages left. I just left. On Thursday and Friday the creamer was French Vanilla.... no regular creamer. Gross. There was only white bread - could make toast. I saw no pastries nor cookies. No fruit. No juice for 3 days, the machine was unplugged. No milk for children ( I didn't have a child with me this time) The attendant appeared sullen all 3 times.. no greeting... and I did not approach her, why would I ? the on=premise restaurant was closed most days but open from 5-10 pm on others, Did not bother going in. There was a maid - big lady - who parked in one of the 2 Choice hotel Platinum parking spots. I took a picture of the car but won't post it here as it includes her license plate. If the hotel reaches out, I will send it to the hotel. No reason to be a preferred Choice Guest, even for the parking. If I go back it will only be in hopes that they make changes.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 20 ต.ค. 2023
Dear Guest,We appreciate your detailed feedback about your recent 5-night stay with us. While it's great to hear that Bella provided a positive impression, we apologize for the shortcomings you experienced with our breakfast offerings and service. We take your comments seriously and will address these issues with our team to ensure that our guests receive a better experience. We value your loyalty as a Choice hotel guest and hope that you might consider giving us another chance to exceed your expectations in the future.Sincerely,Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 20 ต.ค. 2023
Dear Chris,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay. We're pleased to see your rating, and we hope you had a good experience overall. If you have any specific feedback or suggestions for improvement, please feel free to share. We value your input and look forward to the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Hotel Manager

4/10 แย่

Kenneth

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Glenn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 9 ต.ค. 2023
Dear Guest,We are sorry to hear that your recent stay did not meet your expectations. Your feedback is important to us, and we would like to know more about your concerns so that we can address them. Please feel free to share any specific issues you encountered during your stay so that we can work to improve our services.Thank you for taking the time to leave a review, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Hotel Manager

4/10 แย่

Paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hallways in the building smelled bad, and parts looked as thou they might be under repair..but never finished.. the main part of our room was clean as expected, but the bathroom looked as thou it needed a deep cleaning, and parts of the fixtures were falling off in one manner or another
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Guest,We apologize for the issues you encountered during your stay, including the unpleasant smell in the hallways and the condition of the bathroom. Your feedback is valuable, and we will address these concerns to ensure a more comfortable and pleasant experience for our future guests. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience you faced, and we appreciate your input. If you have any specific comments or requests for your future stays, please feel free to share. We hope to serve you better in the future.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Jeffrey

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Jeffrey,Thank you for your perfect rating! We're thrilled to hear that you had a great experience during your stay. If you have any specific comments or requests for your future stays, please feel free to share. We look forward to serving you again.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

john

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was amazing, from Tina to Nimesh, housekeeping and the other girls at the desk. Thank you!
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Richard, St Charles

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Only stayed one night and it is a decent place to stay for the price. Walkable restaurants, friendly staff. Breakfast wasn’t the greatest with juice machine broken and no other beverages other than coffee.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that you found our location convenient, our staff friendly, and your overall stay decent for the price.We apologize for any inconvenience caused by the broken juice machine and the limited beverage options during breakfast. Your feedback is valuable, and we will use it to improve our offerings.If you find yourself in the area again, we would be happy to welcome you back for another stay. Please don't hesitate to reach out if you have any further comments or suggestions.Sincerely,Hotel Manager

2/10 แย่มาก

stan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My brother was in a handicapped room. The room really didn't allow to get in and out easily and the shower seat was not big enough. these room really should not have tubs, There were ants in both rooms. Disgusting as they went in the bathroom and were all over anything in a trash can. The manager was not available to speak with. The pool and work-out room were closed for "repairs." Horrible experience.
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear Guest,We are truly sorry for the difficulties you and your brother experienced during your stay. It's disheartening to hear about the challenges with the handicapped room, and we apologize for any inconvenience it caused. The presence of ants in both rooms is completely unacceptable, and we deeply regret that you had to encounter this issue.Furthermore, the closure of our pool and workout room was due to necessary repairs, but we understand how this could have impacted your stay. We assure you that we take these matters seriously and will work to rectify them promptly.We appreciate your feedback and will use it to improve our services. If there is anything else you would like to discuss, please do not hesitate to contact us directly.Sincerely,Hotel Manager

2/10 แย่มาก

stan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was a horrible experience. There were hundreds of ants in the room. The response of the cleaning person was "there's ants in all the rooms". My room was cleaned that day but not the next. The ants returned. The advertised pool and work-out room were closed. The complimentary breakfast was anything but a compliment. Neither Expedia or the hotel would give a refund.
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear Guest,We are deeply sorry to hear about your unpleasant experience during your stay. Ants in the room are unacceptable, and we apologize for the inconvenience you faced. This is not the level of service we aim to provide. Additionally, the closure of our pool and workout room, as well as the subpar breakfast, are also unacceptable.We will investigate these issues further to ensure they are addressed promptly and improve our services. We understand your frustration and will take your feedback into consideration for future improvements. If you have any further concerns or would like to discuss your stay in more detail, please feel free to contact us directly.Sincerely,Hotel Manager

6/10 พอใช้

elaine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
This wasnt a bad hotel stay. Our front desk people were very friendly, although they charged me a check in early fee, even though the hotel was nearly empty. The room was clean and comfy. But there were hardly any tv channels and no guide telling us what was on. Overall though, comfy enough. The only thing I'll really complain about is the complimentary breakfast. We walked in, and what we saw were tiny white sausages swimming in grease and eggs that looked like yellow insulation. The cook was in the restaurant and complaining of her job. The bread was disgusting. The only thing that was fit to eat was the waffles I made myself. No juices, no water, no milk. Nothing only weak coffee. Absolutely atrocious. Thankfully the other parts of the stay were ok, so I won't complain too much. Also, our shuffle driver was excellent. He was an older gentleman and he had to drive us in his own car, as the shuttle vans were broken. He was a peach. Very very nice and kind. He deserves a raise. :)
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay. We appreciate your compliments regarding our friendly front desk staff and shuttle driver. However, we apologize for the issues you encountered with the complimentary breakfast and the limited TV channels. Your feedback is valuable, and we will address these concerns to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more enjoyable experience in the future.Sincerely,Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Debra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff we interacted with was pleasant. However , the property is really showing it’s age. It appears haggard and has seen better days. Our room was really dusty, the bathroom floor looked dirty. The walls even looked dirty. The bed was not bad and the linen appeared clean. Maybe the place is undergoing renovations.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Guest,We appreciate your feedback about your recent stay at our hotel. We're glad to hear that our staff left a positive impression on you. However, we apologize for the issues you encountered with the condition of the property and your room. We take your concerns seriously and will address the cleanliness and appearance of the rooms promptly. It's possible that ongoing renovations could be contributing to the overall appearance. We hope that you'll consider staying with us again in the future to experience the improvements we're making.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Scott

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear Scott,Thank you for your 5 out of 5 rating on Expedia. We're delighted to hear that you had a positive experience during your stay. If you have any specific comments or suggestions to share, please feel free to do so. Your input is important to us, and we appreciate your feedback.Sincerely,Hotel Manager

6/10 พอใช้

Jacob

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The stay was decent, the hotel had some construction issues but not too bad. The elevator that would have made it easier to get to our room was out of service, the pool was out of service, the customer laundry facility was dirty. However the room was clean, and quiet.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 17 ส.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay at our hotel. We appreciate your understanding regarding the construction issues and apologize for any inconvenience they may have caused. We're sorry to hear that the elevator, pool, and customer laundry facility were not available during your stay. Your feedback is essential as we work to improve our services and facilities. We're pleased that you found your room to be clean and quiet, providing a comfortable environment for your stay. If you have any further comments or if there's anything else we can do to enhance your future experiences with us, please feel free to let us know.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Christine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice property looked to be newly renovated. Was very clean with friendly staff. A little loud hearing the highway.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 17 ส.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our newly renovated property. We're glad to hear that you found our hotel to be nice and clean, with friendly staff who made your stay enjoyable.We apologize for any inconvenience caused by the noise from the nearby highway. Your input is valuable as we work to provide the best possible experience for our guests.If you have any further comments or if there's anything else we can do to make your future stays even better, please don't hesitate to reach out.Sincerely,Hotel Manager

6/10 พอใช้

Maria-Elisabeth

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Das Hotel entspricht nicht dem Standard, den man bei Clarion erwartet. Das Zimmer sowie das ganze Hotel ist renovierungsbedürftig. Das Frühstück ist spartanisch und wird schon vor dem offiziellen Ende abgeräumt. Der Pool, sowie ein Aufzug und der Saftautomat im Frühstücksbereich waren „Out of Order“
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 8 ส.ค. 2023
Dear Guest,We apologize that your experience did not meet the expected Clarion standard. Your feedback is important to us, and we're sorry for any inconveniences you encountered during your stay. We're committed to improving our facilities and services, and we appreciate your insights. We regret that you faced issues with the room, breakfast, pool, elevator, and juice dispenser. Your comments will be shared with the team for necessary improvements. We hope to have the opportunity to better serve you in the future. Thank you for your understanding. Hotel Management.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Yoganarasimhan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Courteous staff. Property is safe, quiet and convenient.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 5 ส.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your positive experience. It's great to hear that you found the staff courteous and that you felt safe, enjoyed the quietness, and appreciated the convenience of the property. If you have any other comments or suggestions, or if there's anything else you'd like to share about your stay, feel free to let me know. Your feedback is valuable and can help others considering a stay at the same property.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Older facility undergoing renovation. Renovated area are very good.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 7 ส.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback! We appreciate your understanding about our ongoing renovations. We're delighted to hear that you found the renovated areas to be very good. We're continuously working to improve our facilities and provide a better experience for our guests. If there's anything else you'd like to share or any suggestions you have, please let us know. We hope to welcome you back in the future to showcase further improvements. Thank you for staying with us!Sincerely,Hotel Manager

2/10 แย่มาก

richard

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 1 ส.ค. 2023
Dear Guest, Thanks for your stay at our hotel. We are sorry to hear you did not feel value for price paid and was not as per your expectations. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed to improve that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Jon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A very good place to stay.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your kind feedback! We're delighted to hear that you had a great stay with us. Providing a positive experience for our guests is our top priority, and we're glad we could meet your expectations. If you have any suggestions or if there's anything else we can do to make your future stays even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back for another excellent stay!Sincerely,Hotel Manager

8/10 ดี

Rev. William

เข้าพัก 11 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for rating your stay! We're glad to see that you had a positive experience overall. If there's anything specific you think we could improve upon to make your next stay even better, please feel free to share your feedback with us. We appreciate your visit and hope to have the opportunity to welcome you back for another great stay in the future. Safe travels!Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

randy

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 14 ส.ค. 2023
Dear Guest, Thanks for staying with us. I’m very glad that our hotel impressed you in so many ways. We focus on offering a guest experience that will satisfy a wide range of travelers. When you’re in the area again, I hope you will make us your first choice. We’ll be here when you need us with another great stay that you’re sure to like again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Harriet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cory at the front desk was amazing and made us feel comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your positive experience with us! We're delighted to hear that Cory at the front desk provided exceptional service and made your stay more comfortable. We'll be sure to pass along your compliments to Cory and the team. Your satisfaction is our top priority, and we hope to welcome you back for another wonderful stay in the future. Have a great day!Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your excellent rating! We are thrilled to know that you had a fantastic experience during your stay. If there is anything we can do to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We look forward to having you back for another wonderful stay! Have a fantastic day!Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Leonardo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for the excellent rating! We're thrilled to know that you had a great experience during your stay. If you have any further feedback or if there's anything we can do to make your future visits even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to hosting you again and providing another fantastic experience. Have a wonderful day!Sincerely,Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Tom

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very rundown property
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Guest,We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our team is continuously working to improve the property, and we appreciate your feedback. If there are specific areas that you believe need attention, please let us know so we can address them promptly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable experience. Thank you for staying with us.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

ShaDiamond

เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your fantastic rating! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay. If there's anything we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future. Thank you for your support and for choosing our hotel!Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Deana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was friendly and accommodating. The Hotel was well kept. Restaurants in walling distance. Continental breakfast was a good variety.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your positive feedback with us! We are delighted to hear that you had a pleasant stay at our hotel. It's great to know that our friendly and accommodating staff, well-kept facilities, and convenient location met your expectations. We're also glad you enjoyed the variety of options available during breakfast. We truly appreciate your kind words and hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future. Thank you for choosing our hotel!Sincerely,Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Patricia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is rundown
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Guest,We apologize for the poor experience you had during your stay with us. Your feedback is valuable, and we take it seriously. We will work diligently to address the issues you encountered and make necessary improvements. Please know that your satisfaction is important to us, and we hope you'll consider giving us another opportunity to provide you with a better stay in the future. Thank you for sharing your thoughts.Sincerely,Hotel Manager

6/10 พอใช้

Brittany

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your experience. If there were any specific areas where we could improve and earn a higher rating next time, please let us know. We value your input and aim to provide a better stay for our guests in the future. If you have any further comments or questions, feel free to reach out. We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future. Have a great day!Sincerely,Hotel Manager

8/10 ดี

Daryl

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2023
Dear Daryl,Thank you for taking the time to leave a review on Hotels.com. We greatly appreciate your feedback and are pleased to see that you rated your experience an 8 out of 10.We're glad you enjoyed your stay with us, and we are always striving to improve. If you have any specific suggestions or feedback on how we can make your next stay even better, please don't hesitate to let us know.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Christa

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I booked a room w/ king bed and pull out couch. Couch had no bedding at all. Asked fd for blankets and they said they didn’t have any. I said unacceptable that I booked two beds for a reason and he needed to find some. 30 minutes later I go to fd and he said there isn’t any, yet didn’t come tell me. I told him I know there are vacant rooms so go take blankets from one of those rooms. He just kept telling me over and over again no bedding in whole hotel. I told him I don’t care what he has to do my son can’t sleep on bare mattress with no blankets. Another 30 minutes go by and he finally brings us a blanket. Toilet barely flushed and shower would constantly switch from hot to cold water. Asked for refund of my pet fees due to inconvenience and fd agent said he’d ask manager later. Not holding my breath though.
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2023
Dear Guest,We sincerely apologize for the inconveniences you faced during your stay. The lack of bedding, issues with the toilet and shower, and the delay in providing a blanket for your son are unacceptable, and we take full responsibility for these lapses in service.Our team should have been more proactive and accommodating in addressing your concerns. We understand your frustration and will take immediate action to improve our service and communication.Regarding the refund of the pet fees, we will ensure your request is addressed promptly. Please know that your feedback is essential to us, and we will use it to make necessary improvements.Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope you would consider giving us another chance to provide you with a better experience in the future.Sincerely,Hotel Manager

4/10 แย่

Susan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pool was closed for 2 weeks, tv broke, took someone 2hours to bring batteries for remote, still didn’t work, there was a party In lobby that could be heard in my room until morning hour. Do not recommend if you are wanting a peaceful and stress less stay.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2023
Dear Susan,We deeply apologize for the multiple inconveniences you experienced during your stay. The pool closure, TV issue, and delayed response to the remote batteries were unacceptable, and we take full responsibility for the lapses in service.Furthermore, we regret that the noise from the party disrupted your stay. We strive to maintain a peaceful environment for all our guests and will address this concern with our team to ensure it doesn't happen again.Your feedback is of utmost importance to us, and we will work diligently to improve our services and prevent similar issues in the future. We understand your disappointment and hope you would consider giving us another chance to provide you with a stress-free and pleasant stay.Sincerely,Hotel Manager

4/10 แย่

Caroline

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were really friendly. Rooms looked outdated. Vending machines not stocked. Breakfast was just terrible.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2023
Dear Caroline ,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We are pleased to hear that you had a positive experience with our friendly staff. Providing excellent service is a top priority for us, and we're glad we could make a positive impression.However, we apologize for any inconveniences you experienced during your stay. We take your comments about the outdated rooms and the vending machines not being stocked seriously and will work diligently to address these issues.Additionally, we regret that the breakfast did not meet your expectations. We will review our breakfast offerings to ensure that we improve the quality and selection for our guests.Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and facilities. We hope you will consider staying with us again, and we will make sure your next experience exceeds your expectations.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Duane

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very convienient off the Interstate. Friendly helpful staff. Good clean hotel with a good price.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2023
Dear Duane,Thank you for taking the time to share your positive feedback about your recent stay with us! We're thrilled to hear that you found our hotel convenient, with a friendly and helpful staff. Providing excellent service is our top priority, and we're delighted that we met your expectations.Cleanliness is of utmost importance to us, and we're glad to know that you found our hotel to be clean and well-maintained. We also strive to offer competitive prices to ensure a great value for our guests.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Warm regards,Hotel Manager

6/10 พอใช้

Patrick J

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel has seen better days but it’s okay.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2023
Dear Patrick,Thank you for your honest feedback about your recent stay at our hotel. We appreciate your understanding that the property has seen better days. Rest assured, we are committed to making improvements to enhance the overall experience for our valued guests.Your satisfaction is our top priority, and we hope you enjoyed your stay despite any shortcomings. We will continue working diligently to address any areas that need attention and provide a more pleasant experience for our guests.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back in the future to showcase the improvements we've made.Sincerely,Hotel Manager

6/10 พอใช้

Geoffrey, Charlestown

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Distressed property- under new management that claims to be investing in improvements … All the close by restaurants were slammed and managed by teenagers - be forewarned
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2023
Dear Geoffrey ,Thank you for sharing your feedback about your recent experience with us. We apologize for any inconvenience caused during your stay. We understand that our property is under new management, and we are actively working on improvements to enhance our guests' experience.Regarding the nearby restaurants, we regret that they were crowded and managed by teenagers, resulting in a less than satisfactory dining experience. We will address this issue with the relevant establishments to ensure better service in the future.Your feedback is essential to us, and we appreciate your patience and understanding during this transitional period. We hope you will consider giving us another chance in the future to provide you with an improved and more enjoyable stay.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Lucy

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2023
Dear Guest, Thanks for staying at our hotel and expressing your satisfaction through the review by giving us the 5-star rating. Your rating is very much encouraging and motivating for our hotel & staff. We continuously make efforts to better our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you and your rating shall motivate us to better our hospitality. Hope to see you again soon!!! Regards, Hotel Manager

4/10 แย่

Darryl

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023