ห้องดับเบิล, เตียงใหญ่ 1 เตียง | เครื่องนอนระดับพรีเมียม, ผ้านวมขนเป็ด, มินิบาร์, ตู้นิรภัยในห้องพัก

รีวิว ibis Cotonou

2.5 out of 5
ibis Cotonou
Boulevard De La Marina, Cotonou

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 29 จาก 129 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 65 จาก 129 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 24 จาก 129 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 6 จาก 129 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 5 จาก 129 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Aimé Garlas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

DANGQI

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Free airport shuttle and clean room, nice swimming pool.

6/10 พอใช้

Etienne

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
L eau 50 cl en chambre n est uniquement proposé lors de l arrivée 1 nuit ...au vu sde la température du pays 38° voir plus L eau pourrait etre proposee lors du nettoyage des chambres durant le sejour Les snack plats chauds en gratins sont infects et cher pour rien dans l assiette
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Teegwende

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Christian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ras
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Maxime

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Very friendly staff. Took long to find my reservation. Room not as clean.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Evrade Ulrice

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Martin, Melbourne

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The Ibis Hotel Cotonou is an Accor hotel. It is basic and relatively cheap. It offers breakfast but otherwise dinning options are limited. The staff on duty on arrival were rather indifferent and offhand - although staff rostered on subsequent days were pleasant to deal with. The rooms are quite small and lack facilities such as free tea and coffee, tissues and bottled water. After eating their food I suffered from stomach pains and diarrhea for three days. I had two subsequent one day bookings at the Ibis in August which I then cancelled. The bookings were via Expedia who advised that the money I paid would not be refunded as a result of Accor policies - and this was despite the fact that the two days and more were booked at another more expensive Accor hotel (so Accor got my money twice). I would not advise travelers to avoid the Ibis as there were some positives but do not expect more than a basic service.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Munir

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They charge bogus fee. My business partner was charged 20,000cfa in April claiming they did not receive payment from expedia. When asked for explanation and provided booking confirmation, he was told that he will be refunded when the hotel manager returns. Hotel manager is never on duty. I also booked in june and was also charged 8,500cfa but i was able to get mine refunded. When i enquired about the 20,000, i was told manager was not on duty. My contact information was taken and promised to contact me, they never did. On my way back to the state, i stop by to asked for the refund and was told manager not on duty. It seems there is a scheme between the staff to extort money from tourists. I have never been to an hotel that an hotel manager is never on duty except iblis cotonou

8/10 ดี

Winston

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place at value. Next to the beach and offer a nice hot breakfast buffet. Comfortable bed and perfect for a business overnight stay or someone wanted just some quiet and frequent walks to the beach. The only thing is I thought I was paying all of the taxes through Expedia. I had to pay the hotel tax. Not sure if this was accurate. I questioned but did not fully dispute it during check out.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Yuji

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

George

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, near airport, safe area, friendly staff and good breakfast.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jean Pierre

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Un séjour paisible à l'hôtel à l'aube de 2023
Mon séjour était agréable à Ibis Hôtel du au travail intense que je faisais. le cadre était idéal sans bruit et voir sans moustique vraiment zéro moustique pendant 18 jours.. une première dans mon séjour dans un hôtel... l'
เข้าพัก 18 คืน, มกราคม 2023

2/10 แย่มาก

Joachim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Alles
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

Adama

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Il y a une odeur ragoûtant dans la chambre mettre des désodorisant avant une nouvelle occupation Climatisation trop faible on souffre la matinée
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

Anthony

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The atmosphere is quite serene and accessible. Staff well behaved.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bra hotell
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

Yves

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก NordAmra วันที่ 21 ธ.ค. 2022
Monsieur Yves,Nous vous remercions de votre commentaire et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement.Nordine Amrani,Directeur Général.

10/10 ดีเลิศ

Dr Aneek

10/10 ดีเลิศ

Neville Akwenywi

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

murielle

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
++++++
Séjour sans soucis a l hôtel ibis de cotonou
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Ahou Ellou Agnes

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Nordine Amrani วันที่ 1 ก.ย. 2022
Dear Mr. Ahou Ellou,We thank you for your feedback and we look forward to welcoming you again.Sincerely.Nordine AMRANIGeneral Manager.

8/10 ดี

Akram

เข้าพัก 9 คืน, กรกฎาคม 2022

6/10 พอใช้

Abel

It was fine. Just Fine.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Nordine Amrani วันที่ 1 ก.ย. 2022
Dear Mr. Abel,We thank you for your feedback and we look forward to welcoming you again.Sincerely.Nordine AMRANIGeneral Manager.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Parfait pour la propreté
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Nordine Amrani วันที่ 1 ก.ย. 2022
Dear Sir/Madam,We thank you for your feedback and we look forward to welcoming you again.Sincerely.Nordine AMRANIGeneral Manager.

6/10 พอใช้

Georgette

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

6/10 พอใช้

Djafarou

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

6/10 พอใช้

Idris

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Aucune qualité de service
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

marius

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Isabelle

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

2/10 แย่มาก

Jenny

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I booked a double room with one double bed and one twine bed. But when I arrived there today, the staff said they only have one bed room which named standard room. But I showed the reservation record of expedia website to them, it clearly there as I booked. It’s terrible thing that never happened before. I have to complain it.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก StéJa วันที่ 28 ต.ค. 2021
Dear Mr/Madam Jenny, Thank you for taking the time to tell us about your experience. We are sorry that your experience did not meet your expectations; At our hotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Your comment has been shared with our team as well. You are totally right to express your feelings, and we understand you. Consequently, the management went the extra mile by exceptionally put at your disposal an additional room on that occasion. As explained to you during your stay, this description does not come from us, it is totally the responsibility of the agency you have used to make your booking. Henceforth, we strongly recommend you to always book directly through the hotel or our website https://all.accor.com/hotel/6681/index.fr.shtml. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

8/10 ดี

Christophe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก StéJa วันที่ 21 ต.ค. 2021
Monsieur Christopher, Nous vous remercions pour la note que vous avez laissé sur notre hôtel suite à votre séjour parmi nous. Nous partagerons cela également avec nos équipes; votre satisfaction est notre seule récompense. A très bientôt, Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

6/10 พอใช้

Barbara

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I wasn't happy with the place
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก StéJa วันที่ 12 ต.ค. 2021
Dear Barbara, Thank you for your review! We are sorry that your experience did not meet your expectations. It is our hope you will give us the opportunity to best serving you in the near future. Sincerely, Stéphane Jamin General Manager.

6/10 พอใช้

ESeosa

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก StéJa วันที่ 27 ก.ค. 2021
Monsieur/ Madame, Nous vous remercions pour la note que vous avez laissée sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez eu de bon moment parmi nous et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur/Madame, nos salutations distinguées. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

8/10 ดี

Mamdou Cellou

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hôtel propre, personnel sympa mais insuffisant pour le service au niveau du restaurant
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Stéja วันที่ 10 มิ.ย. 2021
Monsieur Mamdou Cellou, Merci pour votre excellente appréciation sur votre séjour à ibis Cotonou; Nous sommes ravis de savoir que vous ayez passé de bon moment. La satisfaction de nos clients est notre objectif principal. Nous partagerons cela également avec nos équipes qui seront très motivés par cela. Le reste du contenu est bien noté également. Votre satisfaction est notre plus belle récompense. A très bientôt. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

10/10 ดีเลิศ

Armel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Très bien
Encore un bon séjour ici le confort est au niveau international Ibis Le personnel est aux petits soins
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก StéJa วันที่ 12 มี.ค. 2021
Monsieur Armel, Tout d'abord nous aimerions vous remerciez pour votre fidélité. C'est toujours un heureux plaisir de vous avoir parmi nous chaque fois que vous venez. Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous apprécions vraiment vos commentaires positifs à l’égard de nos équipes; Votre satisfaction est notre plus belle récompense pour nos équipes qui travaillent jour et nuit pour vous offrir des moments inoubliables. Nous partagerons cela également avec nos équipes qui seront très touchés et motivés par ce commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

10/10 ดีเลิศ

Armel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good job !
Very good!, efficient staff, unexpected very good quality of service here The only negative point is the many lags i had using the hotel wifi during my online meetings I had to turn on my mobil hotspot
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก SteJ วันที่ 26 ก.พ. 2021
Dear Mr. Armel, Thank you for taking the time to share your opinion; It was a pleasure hosting you among us and thank you for sharing your comment on your recent stay. We will also share your appreciations with our entire team. The rest of the content was well noted and we apologize for every inconvenience caused you. Your satisfaction is the greatest reward for our staff, who work day and night to provide you with impeccable service. We look forward to welcoming you soon again. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

10/10 ดีเลิศ

Berenice

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก S วันที่ 30 ธ.ค. 2020
Madame Berenice, Merci pour votre excellente appréciation sur votre visite au Novotel Cotonou; Nous sommes ravis de savoir que vous ayez passé de bon moment. La satisfaction de nos clients est notre objectif principal. Nous partagerons cela également avec nos équipes qui seront très motivés par cela. Votre satisfaction est notre pus belle récompense. A très bientôt. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

10/10 ดีเลิศ

Berenice

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
When its Hotel... Novotel and Ibis Hotel Accortel
Best Hotel Business trip stay ever. Most Especially so its run by ACCORTEL being in Novotel and Ibis Hotel Cotonuo Makes me feel just like im home. Very accomodaying and Friendly Staff ...Thank you Really
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก S วันที่ 16 ธ.ค. 2020
Dear Mr/Madam Berenice, We thank you so much for sharing your great experience with us after your stay in our hotels. We are so glad to read such positive feedback that motivate and help us to excel. We shall also share your comment with our teams that will be very motivated by this. We thank you so much for your positive comment towards our staff and facility; Customer satisfaction is our main priority. Moreover, further to your comment, we got to understand that you use AccorHotels; we would like to take the opportunity to introduce you our loyalty program called ALL (Accor Live Limitless); Kindly not hesitate next time when you visit one of the AccorHotels to get registered at the reception and benefit from all the advantages. We thank you again and look forward to welcoming you next time for another great experience with us. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

8/10 ดี

bernardino

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Correct
Voyage professionnel. Accès piscine et restauration au Novotel. Mobilier vieillissant.
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก S วันที่ 14 ธ.ค. 2020
Mr. Bernardino, Nous vous remercions pour avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour parmi nous à ibis Cotonou; notre objectif principal étant de garantir que nous offrons de mémorables expériences à nos clients, vos commentaires sont essentiels à cet effet, c'est pourquoi nous apprécions votre temps et vos critiques constructives. A très bientôt. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

10/10 ดีเลิศ

Arno

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excelente
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก StéJa วันที่ 19 ต.ค. 2020
Monsieur Arno, Nous vous remercions pour votre excellent commentaires suite à votre séjour à ibis Cotonou. Nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Stéphane Jamin Directeur de l’hôtel.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Although booked as Ibis, that building is locked and they put you up at the sister hotel next door Novotel, which is a newish well maintained hotel. Nothing to complain at all about the hotel or service. Everything excellent.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก StéJa วันที่ 3 ก.ย. 2020
Dear Sir/Madam, We very much appreciate your comments regarding your stay at our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Vincent Berthelot. General Manager.

10/10 ดีเลิศ

Pascal, Bear, DE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service and chic amnesties. Very convenient location
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก VinBer วันที่ 3 ก.ย. 2020
Dear Mr. Pascal, We very much appreciate your comments regarding your stay at our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Vincent Berthelot. General Manager.

6/10 พอใช้

Djoussoufou

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

OLALERE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
OKAY
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Matthew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

Faisal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel
Great hotel with good service and excellent breakfast
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Eric HOUOT วันที่ 20 พ.ค. 2019
Dear Mr FAISAL, We thank you for your comments regarding your stay at IBIS Cotonou. It is a great pleasure to receive such compliments and note. We will, for sure share these comments with our team. Your satisfaction is the best reward for us as we work day after day to offer impeccable service. Looking forward to welcoming you again at IBIS Cotonou. Yours sincerely. Eric HOUOT General Manager