ห้องพัก, ระเบียง | ผ้าปูที่นอนฝ้ายอียิปต์, เครื่องนอนระดับพรีเมียม, เตียง Select Comfort

รีวิว Yelo Lumière ที่ดำเนินการโดย Sonder

4 out of 5
Yelo Lumière ที่ดำเนินการโดย Sonder
5, Place de la gare, Cannes, Alpes-Maritimes

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 226 จาก 609 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 255 จาก 609 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 79 จาก 609 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 34 จาก 609 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 15 จาก 609 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Jean-Pierre

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La construction a commencé un peu tôt
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Annika

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hotel Team วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Annika, We are delighted that you had such a great time with us and hope to welcome you back very soon. Warmest Regards, The Team at the Hotel Colette

10/10 ดีเลิศ

Renate Erika

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sehr zentrale Lage zum Shoppen und Essen und nahe am Strand!
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hotel Team. วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Renate Erika, Thank you for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed our prime location, close to shopping, dining, and the beach. We look forward to welcoming you back on your next visit.Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

FRANCESCO

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stanza molto pulita , posizione comoda a pochi metri dal centro e dalla spiaggia.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hotel Team. วันที่ 18 ส.ค. 2023
Dear Francesco, Thank you for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that you appreciated the cleanliness of our rooms and the convenience of our location. We will pass on your positive feedback to our housekeeping team, who work hard to maintain our high standards of cleanliness. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to the area.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Maria

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hotel Team. วันที่ 7 ส.ค. 2023
Dear Maria, Thank you for giving us a 10/10. We are glad to see that you enjoyed your stay at our hotel. We hope of welcoming you back during your next stay.Sincerely,

8/10 ดี

Janis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel very comfortable and modern - and staff very helpful
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hotel Team. วันที่ 4 ส.ค. 2023
Dear Janis, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted that you appreciated our charming hotel, and our lovely staff. We will pass on your positive feedback to our staff who is always there to help. We hope to see once more in our hotel during your next visit of the city.Sincerely,

4/10 แย่

Sandrine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก The Hotel Team. วันที่ 17 ก.ค. 2023
Dear Sandrine,Thank you for taking the time to share your review with us. We regret to see that your stay did not meet your expectation. In the hope that you would give us a second chance during your next visit of the city. Sincerely,

6/10 พอใช้

Gulpembe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Le point positif de l’hotel est le personnel. Ils sont souriant, serviable. Le décor de l’hôtel fait peur et ça sent fort. Ils m’ont envoyé un email pour me dacturer 5 euro pour une bouteille d’alcool que je n’ai pas touché. Ils devront compter les bouteilles et donner une liste de bouteilles contenu dans le refrigerateur. Sinon on peut etre facturé sur n’importe quoi. La chambre était trop petite, le climatiseur juste en haut du lit. À part le personnel et la proximité de la gare il n’y a malheuresement de points positifs
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 7 ก.ค. 2023
Cher Gulpembe,Merci d’avoir pris le temps de nous de partager votre séjour parmi nous. Nous sommes navré que votre expérience n’ait été à hauteur de vos attentes. Après chaque séjour le minibar est contrôlé et nous avons noté le manque d’une bouteille, nous vous avons contacté par email et sans retour de votre part, nous avons procédé au payement. Nous sommes toutefois ravis que notre équipe ait été très accueillante et ait permis de rendre votre séjour agréable. Nous restons à votre disposition pour toutes questions éventuelles. Très Cordialement,

10/10 ดีเลิศ

George

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Service is super and breakfast excellent
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก The hotel team วันที่ 5 มิ.ย. 2023
Dear George,Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed our service and breakfast. We will let our staff know about your compliment. We hope to see you again.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Magnus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Gammalt och något slutet hotell bara ett stenkast från tågstationen och ner till strandpromenaden. Väldigt trevlig personal! Vi hade valt rum ut mot gatan, rekommenderar att välja inåt gården då den gata vi vette mot var ljudlig 24/7. Vi hade endast 140cm bred säng, funkade bra för oss men reser två personer ihop som är större än oss kan det bli trångt. Frukosten var ok. Blev dock förvånad över alla engångsartiklar de tillhandahöll både på frukosten och på rummet, inte riktigt hållbart kan jag tycka. Små marmelad-, majonnäs- och honungsburkar. På rummet; små flaskor schampoo, bodylotion, tofflor och en inplastad handtvål. Dörrnyckel i form av en riktig nyckel som lämnas in i receptionen när man går ut på stan, man får inte glömma att låsa dörren eftersom när man väl är på rummet… Överlag bra hotell, rent och fräscht utan någon konstig lukt, funkade bra för oss som ville bo i Cannes en natt.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก La direction วันที่ 4 เม.ย. 2023
Dear Magnus, We are glad that you enjoyed your stay at the hotel. We have taken into account your comment. Hope to see again.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stuck in time!
The internet was not working, furniture and decoration cheep, there was no key-card… had to use key that you had to leave at the front desk. The experience was more of a hostel then a 4star hotel.
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก The Hotel Team วันที่ 31 ต.ค. 2022
Dear Guest, I am sorry that your experience with us did not meet all your expectations. As you mention, we decided to keep the traditional key to open our room doors, you can drop it by the front desk when you are out-and-about exploring the city and get it back upon your return. our hotel offers all the required amenities to be ranked a 4-star hotel. Once again we are sorry not to be up to your standard. Warmest Regards, The Hotel Team

10/10 ดีเลิศ

Tatyana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
clean and cute
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก The Hotel Team วันที่ 18 ต.ค. 2022
Dear Tatyana,Thank you for having trusted us during your stay in Cannes and for giving us this lovely review!It is a great pleasure for us to read that you lived a perfect stay in our hotel and know that our services were up to your expectations.We hope that you have excellent memories of your journey and we would be more than glad to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Team

10/10 ดีเลิศ

Paolo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel close to the center … ti be consider for my future trip, excellent reception
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก The Hotel Team วันที่ 18 ต.ค. 2022
Dear Paolo,Thank you very much for recommending your experience with us! We are looking forward to welcoming you back very soon!Warmest Regards,The Hotel Team

2/10 แย่มาก

meriem

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is by far the worst hotel actually motel, I booked it for my birthday through Expedia and was very excited to have a trip for a weekend to celebrate my birthday in Canne, I paid 1000 for 3 nights and I expected yo have a great hotel a 4 star hotel like they claim, As soon as I got there I realized it was basically a scam, an old dirty motel pretending they are a 4 star luxury hotel, I called for parking they ask me yo self park at the train station and they $15 s day( we had to drag our suitcases to the hotel, the street is very busy and has a lot of homeless people drinking alcohol near the hotel, women was asking us to give her money and actually followed us the whole way which felt a bit unsafe at times, we were ok no worries ( not a 4 hotel perfect location however we kept an open mind) We arrived the receptionist took our card for taxes since I prepaid, I looked around and saw a small cart that had few bottles of booze and next it was a s card saying Bar/ lounge, then I looked a the decor so outdated and nothing like the pictures.. we go in the first thing I saw was dirt everywhere, red spots on the white sheet, bathroom has still marks of poop from previous guest, water marks on the wall and it looked like it! I called Expedia and was told that the person that is in charge of refund wasn’t there and had to wait till Monday, ait was really very hard to find another hotel and on Monday they didn’t want refund anything. Stay away from this nightmare! Shame
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก The Hotel Team วันที่ 18 ต.ค. 2022
Dear Meriem, I am sincerely sorry that your experience with us did not reflect the quality of service we are known for. I completely understand your frustration and would like to extend my deepest apologies. Unfortunately, all reservations made through Expedia have to be refunded by them, we wish we could have assisted further. Again we are sorry that we were not able to make your birthday stay a special time. Warmest Regards, The Hotel Team

10/10 ดีเลิศ

Christian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Colette the Perfect Hotel
Rom cleaned every day,staff always helpful .Perfect location for restaurant and Beach .loved our stay
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Elizabeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 22 มิ.ย. 2022
Dear Elizabeth, The entire team of the hotel Colette heartily thanks you for having given us this great rating. We are thrilled that our 4-star boutique hotel did met all your expectation during your stay in Cannes thank the quality of its services. We sincerely hope that you will trusting us and come back to the hotel Colette during your next trips to Cannes. Kind regards,

4/10 แย่

Shiva

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The only positive is being close to every thing. Outdated, old and backward no sense of safety standards and leaving the “key” each time you leave is 40 years ago. The lady who cleaned the rooms was very nice front desk was hit or miss. Not worth the money I paid. I almost call hotels com to cancel and book myself something else but I didn’t have time to stay on hold for 5 hours to talk to them
เข้าพัก 6 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 13 มิ.ย. 2022
Dear Shiva, It truly saddens us to read that you were not fully satisfied with your stay at the hotel Colette. We assure you that we attach great attention to our guests’ comments which help us every day to improve our services. We hope nevertheless that you will give us another chance to convince you of the quality of our services and that you will come back. Respectfully,

4/10 แย่

lukas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Unwilling management
Management of the hotel not willing to help. On the other side very warming reception stuff.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 11 พ.ค. 2022
Dear lukas, We would like to thank you for choosing the Hotel Colette for your trip top Cannes. We are sorry to read that your experience with us didn't live up to your expectations and we are disappointed to learn that you didn't fully enjoy our services. As hotel professionals, we strive for excellency and we would like to inform you that we take your comments very seriously to help us improve our services. However, know that It is not in our standards to offer a poor quality of service and we greatly regret it. We will be sure to forward your comment to our reservation team to avoid this kind of problem in the future. We sincerely hope that you will give us another chance to welcome you during your next stay in Cannes to fully enjoy our services. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Sarah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 13 ธ.ค. 2021
Dear Sarah, Thank you so much for your lovely review and for giving us this great rating! We are more than glad to read that you spent a most enjoyable stay under our care and that the hotel Colette went beyond your expectations. We sincerely hope that you will keep trusting us and we are already looking forward to welcoming again during your next trip to Cannes. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Fanny

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Très bien
Chambre petite mais superbe hôtel et très bien situé. Chambre très propre et équipe très sympa.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 27 ต.ค. 2021
Chère Fanny, Merci infiniment d'avoir pris le temps de nous évaluer et de nous avoir attribué cette belle note de 10/10 ! Nous sommes ravis de lire que l'hôtel Colette vous ait comblé en tout point et que nos services vous aient apportés entière satisfaction. Nous espérons sincèrement que vous continuerez à nous faire confiance et que vous séjournerez à nouveau à l'hôtel Colette lors de vos futurs voyage à Cannes. Meilleures salutations,

10/10 ดีเลิศ

John, Ft Lauderdale

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location and very clean
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 16 ก.ย. 2021
Dear John, Thank you so much for your lovely review and for giving us the best rating! We are more than glad to read that you spent a most enjoyable stay under our care and that the hotel Colette went beyond your expectations. We sincerely hope that you will keep trusting us and we are already looking forward to welcoming again during your next trip to Cannes. Sincerely,

8/10 ดี

Pål

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sentralt og bra
Sentralt og bra hotell.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 14 ก.ย. 2021
Dear Pal, Thank you very much for taking the time to assess our services and for giving us this outstanding rating. We are trully pleased that you fully enjoyed your stay at the hotel Colette and that you could appreciate its many strengths. We are already looking forward to welcoming you again soon at the hotel Colette. Kind regards, Marie Garabedian, Sales Manager

8/10 ดี

Jean-François

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
en vacances à la cote d'azur
le lit de notre chambre etait trop petit en revanche tres bon petit dejeuner
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 8 ก.ย. 2021
Cher Jean-François, Nous tenons à vous remercier d’avoir pris le temps de commenter votre séjour à l’hôtel Colette. C’est avec grand plaisir que nous lisons votre satisfaction vis-à-vis de notre boutique hôtel 4 étoiles. Nous espérons que vous continuerez à nous faire confiance et que vous séjournerez à nouveau à l’hôtel Colette lors de vos prochains séjours à Cannes. Bien à vous,

6/10 พอใช้

Laetitia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Insonorisation a revoir, rue tres bruyante
Belle chambre mais pas bien insonorisée. Rue hyper bruyante ,toute la nuit , car magasin en face ouvert 24/24. Des cris , des rires , la circulation… tres dur de dormir . joins de porte abîmé donc la lumière du couloir entre dans la chambre, pas top pour dormir . Sinon belle salle de bain , clim ok, lit confortable, placards spacieux , petits dej copieux. Il serait sympa à l’accueil de rappeler aux clients qu’il y a le café de bienvenu( 2 capsules offertes ) et éviter de cacher la machine à café ;) Accueil du soir peu sympa, l’impression d’être traités comme des gosses , de manière un peu rude par le veilleur de nuit . Je suis adulte , maman et Gand mere . J’ai pas 5 ans . Hôtel idéalement placé en face de la gare et proche des commerces , resto et pas loin de la promenade et la plage . Cher pour ce que c’est mais c’est Cannes en période estivale . Parking indépendant à l’extérieur et payant 25 e la journée .
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 8 ก.ย. 2021
Chère Laetitia, Sachez que votre commentaire a attiré notre attention et que nous le considérons très sérieusement. Nous sommes navrés de savoir que votre séjour parmi nous n'ait pas su totalement vous combler. Toutefois, concernant votre remarque sur le bruit, nous tenons à vous informer que l'ensemble de nos fenêtres sont équipées de systèmes double vitrage pour assurer la meilleure insonorisation possible à nos clients. Nous espérons sincèrement malgré votre opinion actuelle avoir l’opportunité de vous accueillir à nouveaux lors de votre prochain voyage à Cannes. Sincèrement,

10/10 ดีเลิศ

Marie france

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hôtel situé face à la gare et près du Monoprix
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 2 ส.ค. 2021
Chère Marie-France, Merci infiniment d'avoir pris le temps de nous évaluer et de nous avoir attribué cette belle note de 10/10 ! Nous sommes ravis de lire que l'hôtel Colette vous ait comblé en tout point et que nos services vous aient apportés entière satisfaction. Nous espérons sincèrement que vous continuerez à nous faire confiance et que vous séjournerez à nouveau à l'hôtel Colette lors de vos futurs voyage à Cannes. Meilleures salutation,

8/10 ดี

Paola

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 24 ก.ย. 2020
Dear Paola, It’s a real pleasure to learn how you lived a great moment at the Colette Hotel. We are delighted that our 4-star hotel has been able to meet all your expectations. Please note that your comment will be diffuse to our entire team in fact, he is a real source of motivation for all the hotel staff. We are already looking forward to welcoming you again very soon for another memorable journey in our care. Sincerely yours, Marie Garabedian, Sales Director

8/10 ดี

Mathilde

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 8 ก.ย. 2020
Chère Mathilde, Merci infiniment d'avoir pris le temps de nous évaluer et de nous avoir attribué cette belle note de 8/10 ! Nous sommes ravis de lire que l'hôtel Colette vous ait comblé en tout point et que nos services vous aient apportés grande satisfaction. Nous espérons sincèrement que vous continuerez à nous faire confiance et que vous séjournerez à nouveau à l'hôtel Colette lors de vos futurs voyages à Cannes. Meilleures salutations,

10/10 ดีเลิศ

Melodi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wonderful hotel - would recommend
This was our second time at the hotel. And we loved the room and the very helpful staff. Good COVID measures were taken and it's an overall very clean hotel. Our room was spacious with a wonderful view.
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 1 ก.ย. 2020
Dear Melodi, Thank you so much for your outstanding review and for giving us the best rating! We are more than proud to read that you spent a most enjoyable stay under our care and that the hotel Colette and his staff went beyond your expectations. We sincerely hope that you will keep trusting us and stay again at hotel Colette during your next trip to Cannes. All the best,

10/10 ดีเลิศ

Arbana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Accueil super agréable
เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 28 ส.ค. 2020
Chère Arbana, Merci infiniment d'avoir pris le temps de nous évaluer et de nous avoir attribué la note maximale ! Nous sommes ravis de lire que l'hôtel Colette vous ait comblé en tout point et que les services offerts par notre équipe dévouée vous aient apportés entière satisfaction. Nous espérons sincèrement que vous continuerez à nous faire confiance et que vous séjournerez à nouveau à l'hôtel Colette. Meilleures salutations,

6/10 พอใช้

Danny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Erg gehorig in het hotel
Aardige mensen en de locatie is prima. In 5 min bij de boulevard. Het hotel is helaas erg gehorig. Je hoort letterlijk alles op de gang of andere kamers. Helaas slecht geslapen in een oke bed. Hebben beter gehad :)
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 26 ส.ค. 2020
Dear Danny, We are glad that you trusted us for your stay in Cannes. We hope you enjoyed your stay at the hotel Simone as much for the quality of our services as for the welcome provided by our teams. Concerning your remark, please note that our staff was at your entire disposal in order to provide calm and tranquility in our care. We would be more than pleased to welcoming you again during your next trip to the city, for an even better stay under our care. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Simon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Chambre, hotel, service, emplacement très bien. Seul bemol : compliqué de stationner à proximité (manque de place + prix)
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 26 ส.ค. 2020
Cher Simon, Merci infiniment d’avoir partagé vos impressions suite à votre séjour à l’hôtel Simone. C’est avec grand plaisir que nous constatons votre complète satisfaction particulièrement grâce à notre parfaite localisation et le service de notre personnel. Sachez que notre staff était à votre entière disposition pour vous aider à trouver la meilleure solution de parking. Nous espérons sincèrement que vous garderez d’excellents souvenirs de votre séjour à l’hôtel Simone et que vous reviendrez très vite ! A bientôt,

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 20 ส.ค. 2020
Dear Guest, It is with surprise and disappointment that we read your feedback. Being hospitality professionals, we focus on the quality of the services provided to our guests. We strive every day to ensure flawless services to leave our guests great memories of their journey in Cannes. Could you please give us more details about your stay? We invite you to contact us directly (contact@hotelcolette.com) because, unfortunately, without more information, we cannot understand the reasons of this comment. Hoping to still have the pleasure of welcoming you back soon. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

christian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Court mais excellent!
Le séjour fut court - une nuit - mais parfait à tous égards. Nous retiendrons le petit déjeuner à la fois pour la qualité du repas mais aussi pour l'excellence du service.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 20 ส.ค. 2020
Cher Christian, Toute l’équipe de l’hôtel Colette vous remercie grandement d’avoir pris le temps de partager de tels compliments suite à votre séjour parmi nous. Nous sommes honorés de lire que vous avez passé un séjour merveilleux dans notre établissement et que notre petit déjeuner composé avec des produits frais de qualité soigneusement sélectionnés vous ait comblé. Sachez que nous nous réjouissons à l’idée de vous accueillir une nouvelle fois à l’hôtel Colette lors de votre prochain séjour à Cannes. A très bientôt,

4/10 แย่

emi, Roma

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
L'hotel affaccia sulla piazza della stazione, le foto non son assolutamente veritiere. La camera superior che abbiamo prenotato era piccolissima, altrettanto il bagno. Eravamo tre donne cariche di bagagli nessuno ci ha aperto neanche la porta dell'hotel per aiutarci a entrare. La sera alle 11 il portone era chiuso e abbiamo dovuto telefonare per farci aprire, in una strada piena di ladruncoli (hanno tentato due volte in un giorno di derubarci) e di ubriachi. Inaccettabile che si diano 4 stelle a una struttura che per posizione, camere, e spazi comuni (praticamente inesistenti) ne vale tre scarse.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 20 ส.ค. 2020
Dear emi, It truly saddens us to read that you were not fully satisfied with your stay at the hotel Colette. We assure you that we attach great attention to our guests’ comments which help us every day to improve our services. We feel sorry to read that you felt badly welcomed by our team which nevertheless aims to provide you with a flawless service. Concerning the size of your room, please note that we are a Boutique hotel so it's a part of our concept to offer to our guests cosy and intimate atmosphere. Despite your actual opinion, we hope that you will give us another chance to convince you of the quality of our services. Respectfully,

10/10 ดีเลิศ

Romain

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 20 ส.ค. 2020
Cher Romain, Quel plaisir de recevoir une si belle note de votre part ! Nous sommes absolument heureux de constater que vous avez pleinement apprécié le concept de notre boutique hôtel 4 étoiles et que les services de nos équipes aient su vous combler. Nous espérons vous accueillir de nouveau rapidement dans notre établissement lors de votre prochain séjour à Cannes. Bien cordialement,

10/10 ดีเลิศ

Célia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super ! Il est trop bien on ce sent bien
Super au top j’ai adorée cette hôtel le rapport qualité prix est excellent il n’y á rien à dire de négatif juste que nous devions laisser la clé à la réception à chaque fois que nous sortions apparemment pour des mesures d’hygiène liées au coronavirus ça j’ai pas très bien compris mais autrement cette hôtel est parfait le personnel est super gentil merci beaucoup à toute l’équipe Alicia,Thomas, Le monsieur et la dame du petit déjeuner et tout les autres ils sont tous très très aimable très accueillant l’hôtel sent bon les chambres sont propres. Si vous venez en train il n’y á pas mieux que cette hôtel pour l’emplacement tout est à proximité et on se sent vraiment comme si on était chez nous rien à dire de mauvais j’ai vraiment aimer cette hôtel et j’avais même pris mes deux dernier jours dans un autre hôtel uniquement pour avoir une piscine et j’ai regretté presque pleurer d’avoir quitté celui-ci pour un autre qui était plus cher plus loin est vraiment loin d’être à la hauteur de celui-ci sur tout les point! Merci 1000 fois !!!!!!! Je ne Peux que vous conseiller cette hôtel et surtout pour le personnel qui est super à l’écoute super accueillant c’est chaleureux je me répète peut-être mais même mon mari m’a dit il me manque cette hôtel lorsque nous avons changé d’hôtel! Si un jour je dois revenir à cannes j’hésiterais pas une seconde sur cette hôtel ! Même le petit déjeuner est super bon dés viennoiseries fraîche pain frais (expérience dans un autre hôtel croissant surgeler)
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 20 ส.ค. 2020
Chère Célia, Un grand merci d'avoir pris le temps de nous évaluer et de nous avoir attribué cette belle note de 10/10 ! Nous sommes honorés d'apprendre que l'hôtel vous ait comblé en tout point et que notre équipe chaleureuse est su vous satisfaire. Sachez que nous transmettrons vos compliments à Alicia et Thomas qui seront ravis de voir que leurs efforts quotidiens sont récompensés. Nous vous remercions pour vos belles recommendations et nous espérons sincèrement que vous continuerez à nous faire confiance et que vous séjournerez à nouveau à l'hôtel Colette lors de vos futurs voyage à Cannes. Chaleureusement,

8/10 ดี

Maria del Mar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely hotel, all members of staff really helpful and nice. Ubicación perfect
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 20 ส.ค. 2020
Dear Maria del Mar le, Thank you so much for your outstanding review ! We are more than proud to read that you spent a most enjoyable stay under our care and that the hotel Colette went beyond your expectations thank to our ideal location and our lovely staff. We sincerely hope that you will keep trusting us and stay again at hotel Colette during your next trip to Cannes. All the best,

8/10 ดี

Charlie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ravi de mon séjour !
Bonjour, Je suis très satisfait de mon séjour à l’hôtel Colette à Cannes, idéalement situé, juste en face de la gare, en plein centre ville et à 5 min de la mer. J’ai privilégié le côté cour pour être plus au calme, même si les Goélands s’en sont donner à cœur joie les 2 dernières nuit, mais indépendants de l’hôtel évidemment. Pour ce qui est du petit déjeuner, étant donné le contexte du COVID-19, une carte est présente, ce qui permet de choisir ce que l’on souhaite, et le personnel se charge de la suite. Si il devait y avoir un point négatif, pour dire quelques chose. Serait la chambre située à côté de l’ascenseur, où l’ont peut entendre les portes et/ou la voix pour l’étage. Mais cela ne m’as pas dérangé plus que ça. Je tiens à remercier Alicia, réceptionniste, pour sa gentillesse et son professionnalisme, vraiment très serviable, qui à pu me guider tout au long de mon séjour. Merci aux différentes personnes de l’établissement pour leurs gentillesses. Charlie
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 26 ส.ค. 2020
Cher Charlie, Merci infiniment d'avoir pris le temps de nous évaluer et de nous avoir attribué cette belle note de 5/5 ! Nous sommes ravis de lire que l'hôtel Colette vous ait comblé en tout point et que nos services vous aient apportés entière satisfaction. Nous espérons sincèrement que vous continuerez à nous faire confiance et que vous séjournerez à nouveau à l'hôtel Colette lors de vos futurs voyage à Cannes. Meilleures salutation,

8/10 ดี

Ajet

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 26 ส.ค. 2020
Dear Ajet, Thank you so much for your outstanding review and for giving us the best rating! We are more than proud to read that you spent a most enjoyable stay under our care and that the hotel Colette and its amenities went beyond your expectations. We sincerely hope that you will keep trusting us and stay again at hotel Colette during your next trip to Cannes. All the best,

10/10 ดีเลิศ

Maud

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des ventes วันที่ 13 มี.ค. 2020
Chère Maud, Merci beaucoup de nous avoir attribué cette belle note de 10/10 ! Nous sommes ravis que vous ayez pu profiter pleinement de votre séjour à l'hôtel Colette ainsi que de ses nombreux atouts ! Nous espérons sincèrement que vous reviendrez dans notre Boutique Hôtel 4 étoiles lors de votre prochain voyage à Cannes pour une nouvelle expérience mémorable. Meilleures salutations, Marie Garabedian, Directrice des ventes

10/10 ดีเลิศ

Rozalia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Director วันที่ 6 มี.ค. 2020
Dear Rozalia, It’s a real pleasure to learn how you lived a great moment at the Colette Hotel. We are delighted that our 4-star hotel has been able to meet all your expectations. Please note that your comment will be diffuse to our entire team in fact, he is a real source of motivation for all the hotel staff. We are already looking forward to welcoming you again very soon for another memorable journey in our care. Sincerely yours, Marie Garabedian, Sales Director

10/10 ดีเลิศ

Miriam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 3 มี.ค. 2020
Chère Miriam, Nous tenons à vous remercier d’avoir pris le temps de commenter votre séjour à l’hôtel Colette. C’est avec grand plaisir que nous lisons votre complète satisfaction vis-à-vis de notre boutique hôtel 4 étoiles. Nous espérons que vous continuerez à nous faire confiance et que vous séjournerez à nouveau à l’hôtel Colette lors de vos prochains séjours à Cannes. Bien à vous, Marie Garabedian, Directrice des Ventes

10/10 ดีเลิศ

Michel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 2 มี.ค. 2020
Cher Michel, Merci infiniment d'avoir pris le temps de nous évaluer et de nous avoir attribué cette belle note de 10/10 ! Nous sommes ravis de lire que l'hôtel Colette vous ait comblé en tout point et que nos services vous aient apportés entière satisfaction. Nous espérons sincèrement que vous continuerez à nous faire confiance et que vous séjournerez à nouveau à l'hôtel Colette lors de vos futurs voyage à Cannes. Bien à vous, Marie Garabedian, Directrice des Ventes

10/10 ดีเลิศ

Eddy, Lille

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Personnel au top Hôtel au calme et bien situé Petit déjeuner copieux et varié
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Directrice des Ventes วันที่ 4 มี.ค. 2020
Cher Eddy, Nous tenons à vous remercier d’avoir pris le temps de commenter votre séjour à l’hôtel Colette. C’est avec grand plaisir que nous lisons votre complète satisfaction vis-à-vis de notre boutique hôtel 4 étoiles qui a su vous combler grâce à son personnel charmant, sa localisation centrale au calme et son délicieux petit déjeuner. Nous espérons que vous continuerez à nous faire confiance et que vous séjournerez à nouveau à l’hôtel Colette lors de vos prochains séjours à Cannes. Bien à vous, Marie Garabedian, Directrice des Ventes

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 28 ก.พ. 2020
Cher client, Nous tenons à vous dire un grand merci pour avoir laissé une note au sujet de votre séjour à l’hôtel Colette. Nous sommes ravis de constater que vous avez pleinement apprécié notre boutique hôtel 4 étoiles très design qui offre un confort maximal à ses clients et une localisation idéale en plein centre-ville. Toute l’équipe de l’hôtel Colette est ravie d’apprendre que vous avez adoré séjourner dans notre hôtel et espère vous accueillir encore une fois lors de votre prochaine visite à Cannes. Bien à vous,

10/10 ดีเลิศ

Simon

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bon et bel hôtel !
Très bon hôtel, super déco et le personnel est adorable et très professionnel.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 8 ก.พ. 2020
Cher client, Nous tenons à vous remercier suite cette notation excellente que vous avez attribué à notre hôtel sur la communauté Expedia. Nous sommes ravis de lire que dans l’ensemble votre séjour s’est bien déroulé. C’est aussi un plaisir de constater que l’hôtel colette a été à la hauteur de vos attentes notamment grâce non seulement à notre superbe déco mais aussi à notre personnel adorable et très professionnel qui ont su rendre votre séjour parfait . Espérant avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à l’hôtel colette pour un prochain séjour Très belle journée à vous,

10/10 ดีเลิศ

Patricia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
excellent séjour
Juste en face de la gare, dans le centre ville, hôtel confortable, propre, agréable, jolie décoration, personnel accueillant, excellent petit-déjeuner, demander de préférence une chambre sur cour.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 8 ก.พ. 2020
Cher Patricia, Nous tenons à vous remercier suite cette notation excellente que vous avez attribué à notre hôtel sur la communauté Expedia. Nous sommes ravis de lire que dans l’ensemble votre séjour s’est bien déroulé. C’est aussi un plaisir de constater que l’hôtel colette a été à la hauteur de vos attentes notamment grâce non seulement à l’accueil accompagné du buffet que nous vous avons offert mais aussi à notre emplacement favorable duquel vous avez surement profité.C'est aussi encourageant de lire que vous aviez apprécié notre joli décoration ainsi notre excellent petit déjeuné que l'on vous a offert . Espérant avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à l’hôtel colette pour un prochain séjour Très belle journée à vous,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Très court mais d une très grande qualité
Tres bon emplacement Tres bon accueil Buffet impeccable
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Manager วันที่ 23 ม.ค. 2020
Cher client, Nous tenons à vous remercier suite à cette notation excellente que vous avez attribué à notre hôtel sur la communauté Expedia. Nous sommes ravis de lire que votre séjour s’est bien déroulé. C’est un plaisir de constater que l’hôtel Colette a été à la hauteur de vos attentes notamment, grâce à l’accueil de notre personnel, notre délicieux buffet petit déjeuner mais aussi grâce à notre emplacement favorable au cœur de Cannes. Espérant avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à l’hôtel Colette pour un prochain séjour des plus agréables. Très belle journée à vous,

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were friendly and helpful but unfortunately the hotel was not up to standard. The walls were thin and we could here everything going on in the room next door to us. And the outside of the building was full of scaffolding and looked like a building site. Presentation could have been better.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Director วันที่ 23 ม.ค. 2020
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to write us a feedback and for choosing hotel Colette during your recent trip to Cannes. We are delighted to read that you enjoyed your stay at our care exceptionally for our helpful and friendly staff. Unfortunately, we regret that our hotel was not up to your expectations because of some noise which is coming from the room next your door and the presentation outside the building that you found full of scaffolding. Concerning the noise inside the hotel, please note that our staff is at your disposal to deals with this kind of problems. We hope that we will have the pleasure to welcome you once again in Colette Hotel, hopefully very soon. Kindest Regards,

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mi domando come si possa considerare hotel a 4 stelle, avendo camere standard con letto ad una piazza e mezza, attaccapanni al posto di armadi, wifi quasi sempre inutilizzabile, cassaforte solo di figura, televisione con le 2 reti nazionali italiane a pagamento, ascensore per max 4 persone. Dalla sua l'ubicazione centrale, una colazione accettabile e personale gentile. Ci aspettavamo di più, avendo già soggiornato in altri hotel nella stessa zona.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Marie Garabedian, Sales Director วันที่ 7 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback which we care about. We are glad that overall you liked your stay at the hotel Colette and that our services did suited you. Please do not hesitate to contact the hotel teams and give them more details about what you liked and disliked during your experience with us and help us to improve our services. We hope to have a chance to welcoming you again and make your next journey at the hotel Colette one to remember. Best regards, Marie Garabedian, Sales Manager