ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว เรสซิเดนซ์อินน์ บายแมริออท แบรนสัน

3 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 147 จาก 419 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 135 จาก 419 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 70 จาก 419 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 41 จาก 419 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 26 จาก 419 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Chad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice, quiet and easily accessible to all of Branson. Very comfortable bed.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

brenda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was at a great location to our activities and staff was super friendly
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

John

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Residence Inn Branson วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear John, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

2/10 แย่มาก

Diane

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bed was uncomfortable, no extra blankets or pillow cases. No housekeeping. Dated and shower leaked.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Residence Inn Branson วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Diane, I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide.Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is important and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. Amenities and housekeeping service should have been provided during your stay and for that we apologize. We appreciate you taking the time to leave your feedback so we can address these issues.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Tara HeadleyGeneral ManagerResidence Inn Branson

2/10 แย่มาก

Christopher

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Over booked
Showed up at 10pm to check in and was told my reservation was canceled because it was over booked. The people at the front desk were helpful finding another place to stay.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good stay
Decent place. Walls are a little thin but not too bad. The toilet in our room probably could use a new flapper also. Overall was a good stay for 1 night. They were able to give me a late checkout also which was much appreciated to not have to rush in the morning.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Randy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t waist your money
This place is not good, the sleeper sofa was dirty and gross, it needs to be replaced. You shouldn’t advertise the sleeper sofa , it is unusable, we had to use an air mattress for our kids. The dishwasher was broken. This place was not worth the price we paid. We will not stay here again. We should get part of our money back.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good but needs some work.
Its a great layout and location. However one of the remotes did not work, water on the floor in the bathroom, and ceiling in bathroom is leaking. We talked with the front desk and they will address it.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Leslie

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Tara วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Leslie,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

4/10 แย่

Allister

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Tara วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Allister,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience of your stay is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

2/10 แย่มาก

Stacie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty and run down
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Tara วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Stacie,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience of your stay is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

10/10 ดีเลิศ

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Mohammed, Nlr

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Suzette

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Sd

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Scott

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Debby

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place to stay
The stay was wonderful. Beautiful room and friendly service.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Cindy

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Sarahi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
In the front desk was so friendly , smell clean
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

John

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Branson with friends
Very roomy and comfortable. Suggestions for improvement: softer toilet paper, lower bath gel, shampoo, conditioner dispensers in shower, fix toilet paper holder.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

4/10 แย่

Jana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dirty room - pet hair and trash under sofa, roll away lumpy and bad springs , broken exterior window, basketball court right outside window - noisy, shower design terrible - no curtain or door - water all over, layout of room not good for family as bathroom was through bedroom. Service was good. They tried.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

Kristen

เดินทางกับครอบครัว
Pool was filthy! No ice machine, heard kids, running & jumping from the floor above us. The trash can at the door we entered was overflowing the day we checked in 2 days later it was finally dumped!
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Alan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

4/10 แย่

Amy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
We drove all day and was expecting to check in at the time that was on my email confirmation. I went at 3pm and was told my room wasnt ready. I was told to give them another hour. So we come back an hour and half later and was told it still was not ready. I asked the front attendant if there was anything he could do and he said he vould cancel my reservation. I told him i would look for somewhere else and let him know. After calling hotels for 20 to 30 mins from my car in the parking lot. My only option was to wait or start driving the 30 mins to the next town. When i went back in my room was miraculously ready. Upon enter to the room its smelled like no one cleaned it. There was a mouse trap between the fridge and cabnet that my kids could have picked up. And the worst part was the pool didnt have heat. We found a pvc pipe in the deep end and the pool room was 55°. I felt like the morning staff were great but they left a maintenance man runningbthe front counter at check-in. Thats not okay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
We had a king suite and the king mattress was extremely uncomfortable. We asked for sheets for the pull out sofa and we’re handed one flat sheet, no blankets, no pillows, we were told that was all they had. I was very disappointed in the lack of sheets and pillows for a room that was supposed to sleep 5.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 ต.ค. 2022
Thank you for sharing your feedback, Michael.We're disappointed to hear you were unsatisfied with your stay. We strive to provide our guests with a wonderful experience from beginning to end. Please know your feedback regarding our bedding will be addressed with the appropriate members of our team so we may improve for the future.We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality experience we're truly capable of sharing with our guests. Thank you again for the feedback.

6/10 พอใช้

Jonathan

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
We didn’t get our room cleaned once and I had to set my trashcans out multiple times and had to get toilet paper and towels everyday. I put yes to cleaning services. There were 5 of us and we needed it. Also, the pool did not work the whole time we were there and weren’t even notified until we got there. I would have gone somewhere else. The hallways were hot and stunk as well.
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2022

2/10 แย่มาก

Velia J.

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The suite was spacious and comfortable. Very nicely decorated. We had a quiet and comfortable stay. Very pleased with everything.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible. Plenty of other places to stay
Rooms had tons of dust everywhere. Baseboards were disgusting with 3 inches more of dust. Vents were the same. No air conditioning in the halls or main eating area, it was over 100° in the hall at times. Pool was small and filthy AND closed on and off. They didnt have a working hot tub ever. You have to request for your room to be cleaned 24 hours in advance. Clearly had never been cleaned before. Bathrooms are not disability friendly. They sent a wobbly chair to sit in the shower, as im disabled. The chair flipped and i hit my head. This was not a traditional hotel run by Marriott. Marriott should be embarrassed to run such a unclean hotel.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Pravinchandra, Fairview heights

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

2/10 แย่มาก

nancy

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

4/10 แย่

Nick

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front desk staff was not very friendly or helpful when it came to customer service. My kids were super disappointed the pool was shut down in which we did not find out till we got there even though I called and asked. They left a pack n play in our room for my baby that was broken. when I asked the front desk they didn’t have any more left in the hotel nor seem to care my son kept hitting his head on the hard bar at the bottom of the pack n play. We were very disappointed in our stay and will no longer stay there in the future.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022

4/10 แย่

Karlton

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I wish something was said prior to booking the room the pool was closed. It's spring break with 2 teenagers and expecting a pool, it was a disappointment.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2022

2/10 แย่มาก

SANDRA

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we arrive they give me a study of the basement bathroom was dirty smell badly.Also they give me the suit wich i had not rented.after 3 hours waiting they give me another one but they charge extra.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

4/10 แย่

Markjon

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The building is older and out of date. When we booked the kids only wanted an indoor pool. When we arrived it was “under renovation”. No one was working on it for the 5 days we were there. Someone including Expedia should have told us when we booked it. They gave us a small discount, but that didn’t matter to the kids of course. The door to enter constantly won’t open with key cards and had to get new key cards 3X—yes 3X! While waiting in a line of 4 people (only one worker at front desk) she felt the need to chat it up with a client—asking where they were from, etc. No one cares! Be friendly—check people in and that’s it—we’re all waiting in line (to not use the pool and get our keys reprogrammed).
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2022

2/10 แย่มาก

Trevor

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Business trip
Late arrival check in was slow. Shower had low pressure. Not as updated as other residence hotels in the area. But price was higher at this location
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

2/10 แย่มาก

Jeffrey

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don't Stay Here
We will never stay there again. They gave a us a room that smelled of smoke. When I called the desk they said they were booked and had no more rooms. Then we went in the bathroom and the ceiling was leaking water all over the toilet every time someone flushed above us. After I complained about that they somehow came up with a room.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2021

6/10 พอใช้

Brent

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was very outdated and didn't feel very clean in the room we had. We could hear the toilet flush and people walking around above us. Was very disappointed to find the pool and hot tub was down and was not able to get out of our reservation.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Residence Inn Management วันที่ 30 ก.ย. 2021
Thank you for your feedback. We do appreciate all feedback in order to improve guest satisfaction.

10/10 ดีเลิศ

Donna

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Residence Inn Management วันที่ 30 ก.ย. 2021
We are glad you enjoyed your stay with us. We look forward to the pleasure of having you withus again on future trips to Branson.

10/10 ดีเลิศ

Cherie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have come to expect a good stay at any Marriot, but this was a horrible exception. There was a water leak in one of the bathrooms, dirty sheets on the bed, roaches in another bed, and the refrigerator was leaking and soaking the carpet. We were told they wouldn't have a maintenance person to help with our room until after our stay. It was a horrible experience and we ended up having to leave and find a different hotel for the night.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The basement rooms not good. Damp, smelly.... Common areas not any better
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is one of the most expensive places my family has stayed at and overall it was nice, I did notice a few things that I thought were odd for the price of one night. Things like broken outlet covers, and a well slept-in pull out mattress in the couch. The overall experience was great but I was surprised by some of the little details.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We made reservations for Thursday - Sunday and once we made it they only has us booked for Friday-Sunday , thank God I keep up with all my confirmation numbers and etc . They had no vacancy for that Thursday and told us there was nothing they could do , but once he realized they were at fault they called around to every hotel in Branson to find us somewhere to stay , after two hours finally found one and they covered the cost . Also , they didn’t have enough towels , they were out completely for awhile . Besides that , it’s an absolutely beautiful hotel and everything was lovely .
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great, only one problem for us
The room was clean and the facilities were quite nice. The only issue we experienced was that front desk staff were often completely unmasked or only partially masked. This set a tone for the rest of the guests which was that masks were not worn regularly I side around others. This was disappointing and the only real issue with our stay here.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

2/10 แย่มาก

marla

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Go elsewhere
The room was dirty and unclean pillow case. No towels in the pool area and the employees were too busy smoking in the front together to help customers. I would not recommend this place to anyone. Save your money and go elsewhere.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

Cory

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021