ล็อบบี้

รีวิว เรดรูฟอินน์ แซนมาร์กอส

2 out of 5

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 247 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 275 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 212 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 145 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 121 จาก 1000 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Rene Rangel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kerry-Lee RediResponse Specialist วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Rene Rangel, We at the RED ROOF INN SAN MARCOS appreciates your scoring of 3/5 in regard to your recent stay with us. In the future we would love for you to please consider adding comments to your survey about your stay to let us know what we are doing wrong and where we can improve to enhance our guest experiences. At Red Roof, your feedback is critical as we aim to provide clean, comfortable, affordable stays for all our guests. Thank you again for your scoring. We hope to see you again soon.Sincerely, Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist

6/10 พอใช้

David R.

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very limited parking.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Olivia RediResponse Specialist วันที่ 9 เม.ย. 2024
Hello David, Thank you for telling us about your stay at the Red Roof Inn San Marcos. I am disappointed your experience fell short due to the limited parking. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this may have caused. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future, so your comments will be reviewed by staff in an effort to ensure that your experience is not repeated. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Very truly yours,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Pilar

เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Los muebles y el baño se sienten muy viejos! La regadera estaba muy corta para mi estatura así que me tuve que agachar mucho y la taza del baño demasiado baja que para mi estatura no fue cómodo
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kerry-Lee Especialista en RediResponse วันที่ 29 มี.ค. 2024
Querida Pilar,Gracias por tomarse el tiempo para completar nuestra encuesta para huéspedes. Agradecemos sus comentarios respecto a su reciente estadía en el RED ROOF INN SAN MARCOS. Me decepcionó leer que su estadía no cumplió con sus expectativas debido a los muebles viejos, la ducha corta y la taza del inodoro baja. Lamentamos mucho cualquier inconveniente causado. Los comentarios de nuestros huéspedes siempre son bienvenidos en Red Roof ya que nos esforzamos por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios.Gracias de nuevo por compartir tu experiencia. Esperamos verle en sus futuros viajes.Atentamente,Kerry-LeeGestión del techo rojoEspecialista en RediResponse

8/10 ดี

Anna

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kamaria RediResponse Specialist วันที่ 5 มี.ค. 2024
Hello Anna, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Red Roof Management

8/10 ดี

Afton

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was convenient and perfect for a night's stay.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

ERIK

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Había un olor como a madera recién pintada
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Xao RediResponse Specialist วันที่ 14 ก.พ. 2024
Gracias por compartir tus comentarios con nosotros, Erik. El personal de nuestro Red Roof Inn San Marcos estuvo eufórico al ver que obtuvimos su puntuación de 4/5. Sin embargo, usted afirmó que olía a madera pintada. Tomaremos esto en consideración mientras pretendemos realizar mejoras.En nombre de Red Roof, nos gustaría agradecerle nuevamente por su reseña. Sería un placer recibirle nuevamente en el futuro.Respetuosamente,Red Roof Management

10/10 ดีเลิศ

Maria Nesa

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Window not clean
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก OnielRediresponse Specialist วันที่ 7 ก.พ. 2024
Hi Maria,Thank you for taking the time to write a review of your stay at the Red Roof Inn San Marcos. Please accept our most sincere apologies for any inconvenience caused by the window. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future.On your next stay at RedRoof should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,RedRoof Management

8/10 ดี

Abel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are clean beds are comfy
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก OnielRediresponse Specialist วันที่ 4 ก.พ. 2024
Hi Abel,I want to thank you for taking the time to post a review of your stay at the Red Roof Inn San Marcos. Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit. On your next stay at RedRoof should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,RedRoof Management

10/10 ดีเลิศ

Francisco Javier Lara

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Carla RediResponse Specialist วันที่ 19 ม.ค. 2024
Hello Fransisco, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn San Marcos and I appreciate your 5/5 score following your stay. At Red Roof, we aim to deliver a great experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, CarlaRed Roof ManagementRediResponse Specialist

8/10 ดี

Christian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Na
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 14 ม.ค. 2024
Hello Christian, Salamat sa paglalaan ng ilang sandali upang makumpleto ang aming survey. Ang staff sa RED ROOF INN SAN MARCOS at ako ay nagpapasalamat sa iyong 4/5 na marka pagkatapos ng iyong paglagi. Sa hinaharap, mangyaring isaalang-alang ang pagdaragdag ng mga komento sa iyong survey upang ipaalam sa amin kung ano ang ginagawa namin nang maayos at kung saan kami mapapabuti. Ang iyong feedback ay kritikal habang nagsusumikap kaming maghatid ng malinis, komportable at nakabatay sa halaga na pananatili sa lahat ng bisita.Nilalayon naming maghatid ng positibong karanasan para sa lahat ng aming mga bisita at masaya kaming nasiyahan ka sa iyong pananatili. Salamat muli at umaasa kaming bibisitahin mo kaming muli sa iyong susunod na paglalakbay!Sincerely,Red Roof Management

8/10 ดี

Marcelo m

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Oshane RediResponse Specialist วันที่ 12 ม.ค. 2024
Hello Marcelo, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Red Roof Management

10/10 ดีเลิศ

Mary

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
3 queen beds in a room. Loved it! Nice bathtub !
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Toni-Ann RediResponse Specialist วันที่ 4 ม.ค. 2024
Hello Mary,We're elated to have provided you with a great stay and to know that you were pleased with your rom and the bathtub. At Red Roof it is our primary aim to provide our guests with a satisfactory stay and it seems that was achieved for you. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Red Roof Management

4/10 แย่

Fred

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is a good hotel, clean room, easy parking. The room was very noisy as it is oriented to freeway. If you don’t sleep well this will be a serious problem
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Toni-Ann RediResponse Specialist วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Fred,We're happy to know that our hotel, your room and its cleanliness were the highlights of your stay here at our Red Roof Inn. You've indicated however, that you were inconvenienced by noise disruptions you encountered. I appreciate you making us aware. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels to provide a better stay.Sincerely,Red Roof Management

4/10 แย่

Clara

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First room, outside toilet with hair and toilet seat deplorable, smell unclean the room. We were transferred to another room next day. This one was better, until I opened the dresser and found a roach!!! At the back of the builds by my window a bath tub and on the other side and old recliner, it was like a dumping area. I use Red Roof Inn in Austin and it was great.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Toni-Ann RediResponse Specialist วันที่ 2 ม.ค. 2024
Hello Clara,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Red Roof Inn San Marcos. The issues that you've brought to my attention regarding bugs in the room, an uncleaned toilet seat and an odor in the room, among other I issues are unsettling to hear as we work with a Pest Control company who regularly treats the property for pests as is standard in the industry. This is not the standard that Red Roof upholds for our hotel. Your concerns will be escalated in order to have them addressed. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business.Thank you for sharing your concerns and I hope you will have a better stay in our future travels.Very truly yours,Red Roof Management

8/10 ดี

Luis Fernando

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก LaTunde Murrant. Rewards Specialist วันที่ 9 ธ.ค. 2023
Hello Luis, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 8/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Marshall

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก LaTunde Murrant. Rewards Specialist วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Hello Marshall,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 10/10 score following your stay. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,LaTundeRed Roof Management

10/10 ดีเลิศ

Aubriana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and employees are very helpful enjoy staying here
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก LaTunde Murrant. Rewards Specialist วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Aubriana,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF INN SAN MARCOS. Red Roof sincerely appreciates your comments and are happy to hear you had a great experience with us, especially regarding that your stay was very clean and the employees are very helpful. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. We hope to continue to provide great experiences for you. Thank you again for your review. It would be our pleasure for you to repeat your experience with us in the future.Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist

6/10 พอใช้

JULIE

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก LaTunde Murrant. Rewards Specialist วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Hello Julie,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,LaTundeRed Roof Management

10/10 ดีเลิศ

Aubriana

เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Toni-Ann RediResponse Specialist วันที่ 21 พ.ย. 2023
Hello Aubriana,I am pleased to have had you as our guest at our Red Roof Inn. Your 5/5 score is much appreciated, Yet; we would love for you to consider adding comments to your survey in the future, to assist us in discovering what we’re doing well and how we can improve our service, to make your stay that much better.Thanks again, we do hope you will choose to stay with us again at Red Roof, so we can have the opportunity to provide you with an even better experience.Sincerely,Toni-AnnRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Zuleica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Devorine Red Roof Management วันที่ 16 พ.ย. 2023
Thank you for taking a moment to rate your experience, Zuleica. The staff at the Red Roof Inn San Marcos and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as Red Roof strives to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Devorine Red Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Ernest

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก LaTunde Murrant. Rewards Specialist วันที่ 11 พ.ย. 2023
Hello Ernest, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 10/10 score following your stay. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist

4/10 แย่

larry

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Moled in shower
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Kamaria RediResponse Specialist วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Larry,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN SAN MARCOS. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for the possible mold you described. I will be sharing your comments with the management team in an effort to have your concerns addressed. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Very truly yours,Kamaria Red Roof Management RediResponse Specialist

6/10 พอใช้

Wyatt

Average
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 3 พ.ย. 2023
Hello Wyatt, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I welcome your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

8/10 ดี

Vanessa

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 30 ต.ค. 2023
Hello Vanessa, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Cynthia

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 29 ต.ค. 2023
Hello Cynthia, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 24 ต.ค. 2023
Hello Richard, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.We aim to deliver a positive experience for all out guests and we're happy you were satisfied with your stay. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

8/10 ดี

Walter

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Oshane RediResponse Specialist วันที่ 18 ต.ค. 2023
Hello Ramon, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 8/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Oshane Red Roof Management RediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not the best stay in San Marcos.
There were roaches in the room, by the bathroom and in the halls. The toilet made awful sounds when flushed. The curtains looked as though insects had eaten through a layer of them. The tv was awful to navigate. The lights in the bathroom didn't all work. The wi-fi was spotty. The only aspect that was passable, was the bed was comfortable.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Oshane RediResponse Specialist วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Valued Guest, I appreciate you sharing your feedback following your stay at the RED ROOF INN SAN MARCOS. You indicated that the bed was comfortable. I was saddened to read that your stay fell short of your expectations due to the insects you reported along with the other issues mentioned. Please know that we work with a Pest Control company who regularly treats the property for pests as is standard in the industry. I have notified the property of your comments so they can work with the specialists to ensure everything is as it should be. On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure you're comfortable. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging. Sincerely,Oshane Red Roof Management RediResponse Specialist

8/10 ดี

Lakeisha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Oshane RediResponse Specialist วันที่ 17 ต.ค. 2023
Hello Lakeisha, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 8/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Oshane Red Roof Management RediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

Jose

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cucarachas en los cuartos y muy sucio el hotel.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Jose

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Muy sucio,muchas cucarachas.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Xao Red Roof Management RediResponse Specialist วันที่ 6 ต.ค. 2023
Gracias por compartir tus comentarios con nosotros, Jose. El equipo del Red Roof Inn San Marcos agradeció su puntuación de 6/10. Sin embargo, usted afirmó que los insectos mencionados y la mala limpieza obstaculizaron su estancia. Tenga en cuenta que trabajamos con una empresa de control de plagas que trata regularmente la propiedad contra plagas como es estándar en la industria. En respuesta a sus comentarios, envié una copia de sus quejas a la propiedad y a su equipo administrativo.Aprecio que nos hayas informado sobre esto. Nos encantaría mejorar la impresión que le dejará en su próxima estadía, en caso de que requiera alojamiento en el futuro.Los mejores deseos,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist

6/10 พอใช้

Lekeisha

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is ok
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Oshane RediResponse Specialist วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Lekeisha, Thank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments following your recent stay at the RED ROOF INN SAN MARCOS regarding the property. Feedback from our guests is always welcome as Red Roof strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Oshane Red Roof ManagementRediResponse Specialist

8/10 ดี

Sandra

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Oshane RediResponse Specialist วันที่ 29 ก.ย. 2023
Hello Sandra, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 8/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Oshane Red Roof Management RediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Matthew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
TY
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Devorine Red Roof Management วันที่ 23 ก.ย. 2023
Everyone here at the Red Roof Inn San Marcos was proud to see your 5/5 score, Matthew. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other Red Roof branded location, in the future. Sincerely,Devorine Red Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Jo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialist วันที่ 16 ก.ย. 2023
Hello Jo,Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

Sandra

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El hotel está súper sucio, estuve tres noches y no me hicieron quehacer ningún día, solo entraban a cambiar las toallas ni la cama tendían, hay muchas cucarachas y el mobiliario está súper viejo
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Toni-Ann RediResponse Specialist วันที่ 13 ก.ย. 2023
Querida Sandra,Gracias por tomarse el tiempo para contarnos sobre su experiencia en Red Roof. Estoy realmente decepcionado de que no se haya ido con una buena impresión de nuestro hotel. Mientras nos esforzamos por brindar las comodidades del hogar, los problemas que me han señalado con respecto a una habitación sin limpiar, un servicio limitado y los insectos son preocupantes. Para mantener los altos estándares de nuestra empresa, he compartido sus comentarios con la gerencia para que se investiguen sus reclamos. Tenga en cuenta que lo valoramos como nuestro huésped y apreciamos su negocio.Gracias por compartir tus inquietudes y espero que tengas un buen día.Atentamente,Toni-AnnGestión del techo rojoEspecialista en RediResponse

8/10 ดี

Joel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good for a nights stay
The stay was mainly to sleep. I didn’t spend much time. It’s an okay hotel for the price. It’s not luxury just simple for nights stay.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialist วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear Joel,Thank you for taking the time to leave a review. I appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN SAN MARCOS . It's good to hear that our hotel met your needs and you found it to be okay for the price resulting in a 4/5 score.Thank you again for sharing your experience. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations in the future.Sincerely,Sharma Red Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Belinda

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Olivia RediResponse Specialist วันที่ 8 ก.ย. 2023
Hello Belinda, The staff at the Red Roof Inn San Marcos and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,OliviaRediResponse Specialist

6/10 พอใช้

Julie

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 29 ส.ค. 2023
Hello Julie, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN MARCOS and I welcome your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management

4/10 แย่

JAN-MARC

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Bed was comfortable, everything else - not so much
Not particularly clean, bugs in bathroom. Continental breakfast was a complete joke - looked like just a few pieces of old, white bread. This is about a $50 a night hotel, not a $100 a night hotel. Would not recommend.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nishaye Red Roof Management วันที่ 22 ส.ค. 2023
Dear Jan-Marc, I appreciate you sharing your feedback following your stay at the Red Roof Inn San Marcos. I was saddened to read that your stay fell short of your expectations due to continental breakfast not being to your liking and the insects you reported. Please know that we work with a Pest Control company who regularly treats the property for pests as is standard in the industry. I have notified the property of your comments so they can work with the specialists to ensure everything is as it should be. On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure you're comfortable. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and we wish you all the best in your future travels.Sincerely,NishayeRed Roof Management RediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

Carlos

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible
เข้าพัก 27 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Nishaye Red Roof Management วันที่ 19 ส.ค. 2023
Dear Carlos, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the Red Roof Inn San Marcos. We are sorry you had a less than satisfactory experience, prompting your 1/5 rating. We strive to provide guests with the best customer service and all the comforts of home, so I am disappointed to read the your was less than pleasant. Thanks to your feedback, we can continue to work on providing an exceptional stay for all of our guests. It would be our pleasure to have you stay with us again in the future to show you our positive strides taken to enhance your experience with us.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist

8/10 ดี

shirley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice stay for the price. Great for my dog who stayed free.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Recordo Rediresponse Specialist วันที่ 10 ส.ค. 2023
Hello Shirley,Thank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN SAN MARCOS. We value you as a our guest and welcome your 4/5 score. I'm happy you were pleased with the great value for your money and our pet friendly policy. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Recordo Rediresponse Specialist

2/10 แย่มาก

Rafael

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Several cockroaches in the room, we had to change rooms, smelly and dirty carpet, corridor smelling of old fat seasoning, inside the room with a strong smell of sweat from people from people without a bath, covered with the smell of old fat. Expensive price and a terrible hotel!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Recordo Rediresponse Specialist วันที่ 8 ส.ค. 2023
Hello Rafael,I appreciate you sharing your feedback following your stay at the RED ROOF INN SAN MARCOS. I was saddened to read that your stay fell short of your expectations due to the indicated poor housekeeping, rates and insects you reported. Please know that we work with a Pest Control company who regularly treats the property for pests as is standard in the industry. I have notified the property of your comments so they can work with the specialists to ensure everything is as it should be. Please know that our prices are set based on the competitiveness of the market.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure you're comfortable. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Sincerely,Recordo Rediresponse Specialist

2/10 แย่มาก

VIDYANAND, THE WOODLANDS

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very bad hotel
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Xao RediResponse Specialist วันที่ 4 ส.ค. 2023
Thanks for sharing your feedback with us, Vidyanand. The team at our Red Roof Inn San Marcos was saddened to see that we failed to provide you with a satisfactory stay. You stated that the hotel was not to your liking, which hindered your stay. As such, your feedback will be kept into consideration going forward.I appreciate that you brought this to our attention. We would love to improve the impression left with you on your next stay, should you require lodging in the future.Best wishes,XaoRediResponse Specialist

8/10 ดี

Daniel W

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nishaye Red Roof Management วันที่ 26 ส.ค. 2023
Dear Daniel, Thank you for taking a moment to complete our survey from your recent stay at the Red Roof Inn San Marcos. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay, prompting your 4/5. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

Oliver David

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Nishaye Red Roof Management วันที่ 26 ส.ค. 2023
Dear Oliver, Thank you for taking a moment to complete our survey from your recent stay at the Red Roof Inn San Marcos. We strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see your 1/5 score. I sincerely apologize that your stay didn't meet your expectations. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist

4/10 แย่

Maria

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The room had cockroaches nasty ! I'm i can get a refund . I will never go back.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Gabrielle RediResponse Specialist วันที่ 26 ก.ค. 2023
Thank you for taking a moment to leave a review, Maria. Myself and the staff at the Red Roof Inn San Marcos were disappointed to see your 2/5 score following your stay. You indicated that the pest you reported hindered your experience. Please know that we work with a Pest Control company who regularly treats the property for pests as is standard in the industry. I have notified the property of your comments so they can work with the specialists to ensure everything is as it should be. In regards to your refund request, please reach out to the property directly or your booking source to be best assisted.Guest feedback, like yours, aids us in improving our guest experience, so thank you for sharing with us. We wish you all the best in your future travels.With thanks, Gabrielle RediResponse Specialist

6/10 พอใช้

Wout

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
breakfast very basic, toilet seat was completely worn out (it looked very dirty). person checking us in was ill, this wasn’t ok, he took my cards with the same hand he just blew his nose with.
การตอบกลับจาก Kamaria RediResponse Specialist วันที่ 21 ก.ค. 2023
Dear Wout,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN SAN MARCOS. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for the lack of cleanliness of the toilet seat, the situation you mentioned regarding the card and the other issues highlighted which hindered your stay. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Very truly yours,Kamaria RediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

Jon

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My room smelled very strong and nasty like seafood.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Xao RediResponse Specialist วันที่ 19 ก.ค. 2023
Hello Jon,Your review of the Red Roof Inn San Marcos was recently brought to our attention. The team was saddened to see that we failed to provide you with a satisfactory experience. You stated that your room had an unfavorable odor. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused.I appreciate that you brought this to our attention. We would love to improve the impression left with you on your next stay, should you require lodging in the future.Best wishes,XaoRediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

Eric

การตอบกลับจาก Xao RediResponse Specialist วันที่ 19 ก.ค. 2023
Hello Eric,Your review of the Red Roof Inn San Marcos was recently brought to our attention. The team was saddened to see that we failed to provide you with a satisfactory experience. In order to understand what prompted your 1/5 score, I welcome any further information you can provide. It is through guest feedback that we make improvements.Thanks again for sharing your rating. We would love to provide you with an improved stay on your next trip.Respectfully,XaoRediResponse Specialist