ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว เดอะ แกรนด์ บาย สกายซิตี้

5 out of 5

รีวิว

9.2

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 692 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 206 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 62 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 24 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 17 จาก 1001 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Steve

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was clean, modern, and well-appointed, with a nice comfy bed. The bathroom was nice, especially having a separate bath. Great location for restaurants.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Steve,Thank you for your positive feedback, and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We will ensure your feedback is passed on to its respective departments to ensure their hard work is acknowledged.We thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

Jimmy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
A bit tired and past its prime … surrounding restaurants and area, very cool.. gyms pretty good .. pool area great .. a bit tired all in all. And different chicken process and service was terrible as well as checkout really unfriendly and impersonal. You would expect much much more from a hotel of this calibre actually anywhere.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Jimmy,Thank you for your feedback, and we apologise for any inconvenience caused during arrival times. After investigation, we have discovered that there were discussions regarding our protocol upon arrival, and we appreciate your understanding and patience during this process. I have shared your feedback with the receptionist upon departure to ensure that we provide professional and friendly service to our future guests. We thank you for bringing this to our attention.Kind regards, Angela

8/10 ดี

Jessica

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Jessica, Thank you for your positive review, and we appreciate you choosing to stay with us. We hope you had an enjoyable stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

6/10 พอใช้

Poh Kim, Singapore

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I took more than half hour to chk in. In experience staff n not clear information.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Poh,Thank you for your feedback, and we apologise for any inconvenience caused during checkin times. We understand there was a miscommunication regarding arrival dates, which our receptionist has promptly rectified by extending accordingly. We understand the frustration this may have caused, and we appreciate your patience towards our service.Thank you for choosing to stay with us, and we hope you have had an enjoyable stay.Warm regards, Angela Shin

10/10 ดีเลิศ

Natasha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Natasha, Thank you for your positive review, and we appreciate you choosing to stay with us. We hope you had an enjoyable stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

8/10 ดี

Sarah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Sarah,Thank you for your positive review, and we appreciate you choosing to stay with us. We hope you had an enjoyable stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Lauren

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Lauren, Thank you for your positive review, and yes! our location is certainly great. We are glad that you have experienced the best of our hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Xuefei

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Xuefei, Thank you for your amazing score, and we appreciate your time and effort to leave a review that compliments our hotel. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Bruno

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Bruno,Thank you for your positive feedback, and we are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Taylor

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Really good, clean and friendly staff would stay again
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Taylor,Thank you for your positive feedback, and we are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Kuo-Kai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Kuo-Kai,Thank you for your positive feedback, and we are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Tomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Tomas,Thank you for your positive feedback, and we are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

6/10 พอใช้

Alastair

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Had a great check. Warm and friendly staff. However I dont think this is value for money. Rooms a well worn and tired. One lift is getting worked on. Just dont see how grand this place is when it comes to value for money. I'd suggest management should do room inspections and see that a little maintenance and touching up would go a long way. (Cupboards squeak ans dont align, paint has worn off in places, walls have lots of marks etc).
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Alastair,Thank you for your feedback, and we appreciate your truthful comments and suggestions regarding the rooms. This feedback will be taken into consideration, and we will ensure to implement solutions that will allow the rooms to remain well maintained and ensure satisfaction for our future guests.This will be passed on to its respective management team, and we apologise for any inconvenience this may have caused.Thank you, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Dusty

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Dusty, Thank you for your amazing review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you again to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

JONGYOUNG

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
near side tower place
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Jongyoung, Thank you for your amazing review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you again to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Cassandra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Cassandra, Thank you for your positive review, and we appreciate you choosing to stay with us. We hope you had an enjoyable stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Toko

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Toko,Thank you for your positive review, and we appreciate you choosing to stay with us. We hope you had an enjoyable stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Mark

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean property
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Mark, Thank you for your amazing review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you again to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

8/10 ดี

BELLUR

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is a basic hotel conveniently located
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Bellur, Thank you for your feedback and we appreciate your time and effort to leave kind words that compliment our hotel. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Jacob Birk, San Francisco

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Jacob Birk, Thank you for your positive review, and we appreciate you choosing to stay with us. We hope you had an enjoyable stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Frank

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone was lovely, so helpful and friendly
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Frank, Thank you for your amazing review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you again to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Sharon

.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Sharon, Thank you for your amazing review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you again to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

Margaret

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Valet quite a problem - couldn’t get the phone answered then when we finally got through nil action to get the car ready. I now have two holds against my credit card for costs. One lift out of order so long wait for lift.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Margaret,Thank you for your review, and we sincerely apologise for the delay in getting your car ready. This feedback has been shared with the management team to implement solutions to minimize wait times, and we appreciate you bringing this to our attention.Thank you, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Tieng

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Tieng,Thank you for your positive review, and we appreciate you choosing to stay with us. We hope you had an enjoyable stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

randall

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property and overall the employees were fantastic with one exception, my flight was delayed and I arrived late at the hotel i was standing there with my suitcase at the door and knocked on the locked door to an employee who acted like i was invisible! this was something that i found to be totally unacceptable a person who obviously was holding a room reservation and you act like you don't want to help out!
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 4 เม.ย. 2024
DDear Randall,Thank you for your positive review, and we appreciate your time and effort in leaving kind words that compliment our hotel. I will ensure this feedback is passed on to our staff and acknowledge their hard work for going above and beyond.Regarding the locked door, we sincerely apologise for the experience you encountered, and I have spoken with the receptionist to remain vigilant at all times.We appreciate you bringing this to our attention, and we are committed to learning from it to ensure all guests are looked after with care throughout their stay.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

8/10 ดี

FRANCIS

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Francis, Thank you for your positive review, and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

Paul, Puyallup

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was under construction, which was not mentioned ahead of time. Some of the parts of the room were in poor repair, such as the toilet paper holder, which was barely hanging onto the wall. We were not offered a VIP Gold upgrade. Staff also forced us to split our two-room single booking into two bills, despite having booked it together. The hotel is in a nice location, but not remotely worth the money.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Paul,Thank you for your review and for sharing your experiences, as well as areas that need attention. We apologise for the inconvenience caused by the lift works, as our hotel is currently undergoing lift replacements to ensure a safer and upgraded experience for our future guests. Regarding the room, your feedback has been shared with its respective department, and unfortunately, the VIP Gold upgrade is subject to availability.We appreciate your honesty, and your feedback will be reviewed by our management accordingly.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

kimberly

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We really enjoyed our stay at The Grand by Sky City. Our room was very clean and quite roomy. The staff was super friendly and helpful. There are several restaurants in the hotel or plenty to chose from within easy walking distance for all your dining needs. The area is very safe and clean. The hotel is right across the street from Sky Tower. Easy walk to shopping and about a 15 minute walk to the waterfront.
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Kimberly,Thank you for your positive review, and we appreciate your time and effort to leave kind words that compliment our hotel. I will ensure this feedback is passed on to our staff and acknowledge their hard work for going above and beyond.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

6/10 พอใช้

Sean

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Sean,Thank you for your feedback. We understand that every experience has its pros and cons, but we appreciate your honest opinion and review of your stay.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Nick

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms were clean, very comfortable, and the staff was amazing. They went over and beyond to help make our stay enjoyable. I highly recommend this hotel for anyone visiting downtown.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Nick,Thank you for your positive review, and we appreciate your time and effort to leave kind words that compliment our hotel. I will ensure this feedback is passed on to our staff and acknowledge their hard work for going above and beyond.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

6/10 พอใช้

Jelmer

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Prachtig hotel met spa, zwembad en sauna. Midden in de stad gelegen met genoeg te doen. Het personeel Mist de 5 sterren behandeling naar gasten.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Jelmer,Thank you for your feedback, and we appreciate your comments regarding our staff and service. We will take this feedback seriously and ensure that we continue to improve and learn from it.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Angela

8/10 ดี

Seyllah

เดินทางกับคู่รัก
We enjoyed the stay with the harbour view, also very close to everywhere we wanted to be.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Seyllah, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We appreciate your compliment towards our location and the view, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

nirmalsinh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Nirmalsinh,Thank you for your review. Although it may not be the most favourable feedback we hoped to receive, we are committed to continually striving to improve and to provide the best service possible to our future guests.Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Helen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean, big room. Excellent, friendly staff.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Helen, Thank you for your positive feedback and we appreciate your kind words toward our staff, room and cleanliness. These are certainly the mentions we strive to receive, and we are delighted that we have treated you well throughout the stay. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

TIMOTHY

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Staff were excellent! Facilities are dated. Restaurant is unsanitary--got food poisoning from their chicken dish.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Tim, Thank you for your feedback and we appreciate your kind words regarding our staff and service. We thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

THU

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean, quiet, close to everything, great staff, lots of restaurants nearby and walkable to attractions. Would definitely stay again
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Thu, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We look forward welcoming you back to our hotel in the near future :)Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Eric

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dining in the restaurant was a memorable experience. The dishes were unique and beautifully prepared, especially the lamb shanks in coconut sauce and the roasted carrots with cashews and cumin. The wait staff were very attentive and we felt well taken care of.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Eric, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We appreciate your compliment towards our restaurant and the staff. We will ensure your feedback is shared with its respective team. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

Noriyuki

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Wi-Fiが何度やっても繋がらなかった。 ふちがボロボロになっているバスタオルが入れてあり少し残念だった
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Noriyuki,Thank you for your review. I have shared this with its respective department to ensure the quality of towels are checked before placed inside the room. I appreciate your truthful feedback, and we will try our best to constantly improve and provide the best service to our future guests. Thank you, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Ben

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Grand was the perfect location for the start of our New Zealand adventure. The location and view are fantastic right next to the Sky Tower. The staff was attentive and friendly always offering help. Our room was spacious and beautifully decorated. Good in room amenities.
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Ben, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. I appreciate your kind feedback that is certainly worth sharing with the team, and I am delighted to hear that the team has gone above and beyond to treat you well. We thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

8/10 ดี

Allan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice position
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Allan, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Gina

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel, close to restaurants and casino
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Gina, Thank you for your positive review. We appreciate you for staying with us, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Angela

6/10 พอใช้

Peter

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Had to get mtce to install a missing window blind. Housekeeping missed cleaning our room one day - lobby has limited seating-
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Peter,Thank you for your review. We truly appreciate the time you took to provide valuable feedback, highlighting areas where our housekeeping team can improve. While we strive to deliver the best services to our guests, it's clear we did not meet your expectations on this occasion. Your feedback has been shared with our management team to ensure thorough investigation and ongoing improvements.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards,Angela

10/10 ดีเลิศ

Becky

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel with really comfy beds, lovely bathrooms, and most importantly located near to great restaurants! Really convenient if coming from Auckland airport, as the Skylink bus drops you just around the corner. For breakfast we'd highly recommend Scratch bakery, a short walk away.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Becky, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We appreciate your kind words that compliments our location, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Satjend, Hamilton

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to shopping, restaurants and bars. Central to moat activities. Hotel staff friendly and helpful . Great service from front desk Elizabeth.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Satjend,Thank you for your positive feedback, and we greatly appreciate your kind words about our restaurants, location, and staff. I have shared your feedback with its respective department and specifically with Elizabeth to ensure she is acknowledged for her hard work. Thank you once again for your time and effort leaving valuable feedback, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love pool and location staff
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Steven, Thank you for your positive feedback and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Mihai

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location, clean and good quality bedding.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Mihai, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that our location and cleanliness has treated you well. We appreciate your time and effort to leave a comment that compliments our hotel facility, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Elizabeth, Thank you for your amazing review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you again to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Harald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was our last hotel after a month in NZ and it was certainly the best! Spotless facility, great staff and an amazing location. It is also reasonably priced for what you get. Location is also great as it is a quick walk everywhere.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Harald, Thank you for your positive feedback and we are pleased to hear that our hotel has treated you well throughout your stay. We appreciate your kind words toward our staff, location and facility and will ensure your review is passed onto our team accordingly. Thank you for making our day and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

10/10 ดีเลิศ

Leslie Ann

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was wonderful in every way. We arrived from Avery long flight. The hotel let us check in early and upgraded us. The view was spectacular. The pool,hot tub and sauna were great. Hotel was right in the middle of downtown and near the port. I would highly recommend it!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Leslie Ann, Thank you for your positive review and we are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope you had a safe flight back home, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela

8/10 ดี

John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property. Common spaces were fantastic! The rooms were well designed but showing some wear. Staff was excellent.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Executive- The Grand Hotel วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear John, Thank you for your positive review and you have made our day with all the kind words you have shared about our property, common space and staff. We constantly have been trying our best to provide the best service, and despite our age, we are glad that you have seen the positive aspects of our room. Well-noted on some wear of the room. Will share your feedback to its respective department. Thank you, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards, Angela