คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 168 รายการ

ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง เราตรวจสอบแล้ว
4.3 จาก 5
94% ของผู้เข้าพักแนะนำ
4.5 ความสะอาดของห้องพัก
4.3 บริการและพนักงาน
4.3 ความสะดวกสบายของห้อง
4.3 สภาพของโรงแรม
ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง
เราตรวจสอบแล้ว
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริงจากSan Antonio, TX

Still Disappointing

โพสต์เมื่อ 21 พ.ย. 2014
ข้อดี: Leaving
ข้อเสีย: Better maintenance, better beds, better pillows, better food, .....
I stayed at this hotel years ago when it was a Wyndham property. I recall back then telling myself I'd rather sleep in the car than stay there again. Well, I was pleasantly surprised when Marriott took over the property as a Courtyard. I generally stay at the Renaissance Atlanta Waverly, but they were fully booked the 2 nights I was in Atlanta. So, I fell back on the trust I had for Marriot and went to the Courtyard. Such a mistake. First, the room they'd checked me into had no heat. And, with it being a freezing cold 2 night stay, that wasn't going to work. After they moved me to a room across the hall, the heat problem was resolved (this move of course meant repacking my bags and resettling into a new room). I'd come by taxi, so didn't have a car to go out for dinner. I ordered the toughest rib eye steak I'd ever attempted to eat from the room service menu. My jaw still aches. Now that business emails and "dinner" are behind me, I check the TV guide to see what entertainment I've got to select from. Another disappointment. One Showtime program, a ton of ESPN programs, the local ABC, NBC, CBS lineup, Food Network, QVC, CNN, and some other lame programs that left me watching 20 year old Jerry Seinfeld reruns. I went to bed early on a spring mattress that creaked with every turn and pillows the size of cotton balls to lay my head. Next morning, I hit the buffet line only to find all buffet trays are empty. 10 minutes later, a few were refilled. Never again!
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 22 ต.ค. 2014
We stayed for 3 nights and found the hotel comfortable and good quality for the price paid. There are shops and places to eat nearby, which is convenient.
4 จาก 5
แนะนำ
โดย COPPERHEADจากBIRMINGHAM, AL

โพสต์เมื่อ 21 ส.ค. 2014 บน Hotels.com
Hotel public areas could use an update. Front desk lost, then found my reservation. rOOMS NEED NEW CARPETING..
5 จาก 5
แนะนำ
โดย AlyssaจากPanama City, Florida

Weekend stay

โพสต์เมื่อ 12 ส.ค. 2014 บน Hotels.com
My husband and I stayed here just one night but it was easy and comfortable. Easy to connect wifi, no hassle check-in, and a comfortable bed. We enjoyed our stay!
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับคู่รัก
โดย OrlandoจากAtlanta, Ga

Spa

โพสต์เมื่อ 22 ก.ค. 2014 บน Hotels.com
Spa could use an update or rereplacement. Would visit and recommend to family and friends!!!
3 จาก 5
แนะนำ
สำหรับครอบครัว
โดย Christine

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 19 มิ.ย. 2014 บน Hotels.com
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับผู้เดินทางเพื่อทำธุรกิจ
โดย Elucas

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 12 มิ.ย. 2014 บน Hotels.com
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับผู้เดินทางเพื่อทำธุรกิจ
โดย Broderick Hauset

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 10 มิ.ย. 2014 บน Hotels.com
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Happy we didn't spend to much

โพสต์เมื่อ 9 มิ.ย. 2014
Terrible staff, broken shower, bar out of service, room never cooled off, but it was clean and close to convention center.
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับกิจกรรมส่วนตัว
โดยผู้เข้าพักจริง

Really cute hotel in Vinings

โพสต์เมื่อ 5 มิ.ย. 2014 บน Hotels.com
We used this hotel for our wedding for guests. It was really easy to coordinate everything with the manager and we got a king suite that was so spacious and nice. I really liked working with them. The only issue - there is NO bar. I repeat, NO bar. The website says they have a bar and it would have been really nice to have this for guests after the wedding. I talked to the staff about it and they said they are waiting on a new liquor license - if I would've known this, I wouldn't have gotten this hotel. We still ended up buying our own beverages and hanging out in the lounge area and they were very accommodating but I know a few people that left to go to a bar since there wasn't one at the hotel. A little frustrating....