คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 183 รายการ

ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง เราตรวจสอบแล้ว
4.3 จาก 5
95% ของผู้เข้าพักแนะนำ
4.5 ความสะอาดของห้องพัก
4.3 บริการและพนักงาน
4.3 ความสะดวกสบายของห้อง
4.3 สภาพของโรงแรม
ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง
เราตรวจสอบแล้ว
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริงจากNC

Would've given all 5's but a mishap w/billing

โพสต์เมื่อ 27 มี.ค. 2015
They stay, comfort, and cleanliness of the hotel was great, however thorough training of all the staff at the check in desk needs to be completed. The guy that checked my party in messed up the bills and it took 1 week and alot of calls/faxes to the bank and manager to straighten out. So that part was a bit stressful. But I appreciate the effort and patience the manager Neal and especially Toyo had with resolving the issue.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริงจากNorth Carolina

A great Atlanta get-away weekend.

โพสต์เมื่อ 25 มี.ค. 2015
ข้อดี: Large room, cleanliness, friendly and helpful staff, cost to value ratio, convenience, breakfast option
ข้อเสีย: Nothing.
We had an awesome get-away weekend in the Atlanta metro area. The superior hotel facility and staff certainly helped to make it so. We plan to use the hotel again for future trips. Thank you!
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

Nice hotel in a nice area

โพสต์เมื่อ 23 มี.ค. 2015
ข้อดี: Location, Convenience, Location of my room, View from 4th floor, Breakfast, Common area.
ข้อเสีย: Parking a little to be desired
Nice hotel across the street from my daughters subdivision. Very convenient! Will definitely stay here more often when I come to this area...Thanks!
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริงจากS.C

Very nice hotel near everything

โพสต์เมื่อ 23 ก.พ. 2015
The hotel was well worth the money. The service was excellent and so was the food. I will be looking forward to my next stay there.
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทริปเที่ยวกับเพื่อน
โดย KenonจากLafayette, La

Friends Getaway

โพสต์เมื่อ 20 ม.ค. 2015 บน Hotels.com
Will be staying here again, great location VERY convenient if you're visiting! Front desk were very polite & beds were very comfortable! Room kept very comforting temperatures through out stay! Reasonably Priced!
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับคู่รัก
โดยผู้เข้าพักจริง

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 20 ม.ค. 2015 บน Hotels.com
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับคู่รัก
โดยผู้เข้าพักจริง

Very satisfied.

โพสต์เมื่อ 28 ธ.ค. 2014 บน Hotels.com
Very comfortable. Great neighborhood. Will stay here again when we visit ATL.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทริปเที่ยวกับเพื่อน
โดยผู้เข้าพักจริง

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 26 ธ.ค. 2014 บน Hotels.com
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับคู่รัก
โดยผู้เข้าพักจริง

SEC Championship stay

โพสต์เมื่อ 9 ธ.ค. 2014 บน Hotels.com
We stayed here during the SEC Championship game. The hotel was great! It was clean and the location was very convenient. We were able to walk to restaurants and get downtown quickly without a problem. I would stay here again.
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริงจากSan Antonio, TX

Still Disappointing

โพสต์เมื่อ 21 พ.ย. 2014
ข้อดี: Leaving
ข้อเสีย: Better maintenance, better beds, better pillows, better food, .....
I stayed at this hotel years ago when it was a Wyndham property. I recall back then telling myself I'd rather sleep in the car than stay there again. Well, I was pleasantly surprised when Marriott took over the property as a Courtyard. I generally stay at the Renaissance Atlanta Waverly, but they were fully booked the 2 nights I was in Atlanta. So, I fell back on the trust I had for Marriot and went to the Courtyard. Such a mistake. First, the room they'd checked me into had no heat. And, with it being a freezing cold 2 night stay, that wasn't going to work. After they moved me to a room across the hall, the heat problem was resolved (this move of course meant repacking my bags and resettling into a new room). I'd come by taxi, so didn't have a car to go out for dinner. I ordered the toughest rib eye steak I'd ever attempted to eat from the room service menu. My jaw still aches. Now that business emails and "dinner" are behind me, I check the TV guide to see what entertainment I've got to select from. Another disappointment. One Showtime program, a ton of ESPN programs, the local ABC, NBC, CBS lineup, Food Network, QVC, CNN, and some other lame programs that left me watching 20 year old Jerry Seinfeld reruns. I went to bed early on a spring mattress that creaked with every turn and pillows the size of cotton balls to lay my head. Next morning, I hit the buffet line only to find all buffet trays are empty. 10 minutes later, a few were refilled. Never again!